Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Tu levo svakako ide isključenje iz tunela za BG, a takođe ispred (svakog) tunela je spajanje traka za slučaj radova u tunelu. Jedino je pitanje da li će pustiti preko tog spajanja da se skreće dok ne naprave tunel, ali ne verujem jer već vidim kako se svake večeri neko zabija u nepostojeći tunel umesto da skrene levo.
 
Na srdjanovom snimku iz novembra na petlji Avala je bilo mnogo vise osalovano i izgledalo je da samo jos malo pa sipaju beton, a sad na ovom najnovijem snimku sve te skele poskidane
 
I meni se učinilo ali sam mislio da sam nešto istripovao...
Dobro je da si pomenuo.

1670850024646.png


1670849884243.png
 
Иду јако хладни месеци, тешко да ће се више можи радити бетонирање напоњу, као и асфалтирање. Наравно ако се има пара за скупе адитиве и то је могуће. Пре марта овде тешко може било шта озбиљније да се ради...што нас доводи до рока који је постављен за 1.јун. Да ли се ово може бити готово за 3 месеца? Може са довољним бројем стручних људи и механизације а да ли ће и тако бити , видећемо?
 
Иду јако хладни месеци, тешко да ће се више можи радити бетонирање напоњу, као и асфалтирање. Наравно ако се има пара за скупе адитиве и то је могуће. Пре марта овде тешко може било шта озбиљније да се ради...што нас доводи до рока који је постављен за 1.јун. Да ли се ово може бити готово за 3 месеца? Може са довољним бројем стручних људи и механизације а да ли ће и тако бити , видећемо?
Da li to znači da neće biti ništa ni od Ostružničkog mosta do proleća? 😁

Ruku na srce isključenja i uključenja na Ibarsku sa obilaznice nisu loša.
 
Na srdjanovom snimku iz novembra na petlji Avala je bilo mnogo vise osalovano i izgledalo je da samo jos malo pa sipaju beton, a sad na ovom najnovijem snimku sve te skele poskidane

Dobio sam informaciju da podloga nije imala dovoljnu nosivost, pa su morali da skidaju skele i dodatno nasipaju teren kako bi stabilizovali podlogu.
 
Pozitivna stvar je da ipak postoji neki nadzor i kontrola kvaliteta. Bolje da su sada to utvrdili i krenuli da ispravljaju nego da se desi slučaj glinene deonice na A2

Svakako je najbolje da se to ni ne desi i da se sve radi kako treba u startu, ali... Što reče jedan čovek "dajte vi meni Švajcarce pa da vidite kakav bih predesnik bio"
 
Pozitivna stvar je da ipak postoji neki nadzor i kontrola kvaliteta. Bolje da su sada to utvrdili i krenuli da ispravljaju nego da se desi slučaj glinene deonice na A2

Svakako je najbolje da se to ni ne desi i da se sve radi kako treba u startu, ali... Što reče jedan čovek "dajte vi meni Švajcarce pa da vidite kakav bih predesnik bio"

То је рекао Никола Пашић кад је био председник Владе па су се посланици бунили како је диктатор и бахат и да би требао да се угледа на француског председника Владе Клемансоа,
а он им је одговорио какви сте ви Французи, такав сам и ја Клемансо,

у међувремену Вучићи је данас можда најавио наставак радова на обилазници, каже требају нам нека "чуда" до Панчева

IMG_20221214_130631.jpg
 
Status na ostružničkom mostu danas u 13:30:

* Mehanizacija za asflatiranje i dalje stoji na početku mosta
* Radnika = 0
* Ograde na čeličnom delu mosta i dalje nema

Posla mosta, odmah ispred tunela Železnik su postavljene barijere za odvajanje traka, tako da se jednom trakom vozi sve do tunela Straževica - nema radova, trenutno se postavljaju barijere. Dakle, jednom trakom se vozi od mosta do Straževice (i naravno posle Straževice sve do Bubanj Potoka)!
 
14.12.2022. Измена режима саобраћаја на делу државног пута I А реда број 1, тунели Липак и ЖелезникУ тунелима Липак и Железник, 14.12.2022. године, и 15.12.2022. године, до 7 часова, у склопу припрема за радове, за саобраћај затворене претицајне саобраћајне траке у смеру ка Бубањ Потоку.

Сутра, 15.12.2022. године, од 7 до 17 часова, биће измењен режим саобраћаја због радова у тунелима Липак и Железник, на делу државног пута I А реда број 1, на Обилазници око Београда, на деоници петља Орловача - петља Остружница. Саобраћај ће бити преусмерен са леве на десну коловозну траку, где ће се одвијати двосмерно.

Молимо учеснике у саобраћају да поштују саобраћајну сигнализацију и прилагоде брзину кретања условима на путу.
 
Штрабаг је требало да заврши у септембру реконструцију старог дела моста, како никад ништа нису урадили на време, наравно нису ни ово.! Никад нису ни платили пенале за кашњење, због тога могу да се понашају тако!
 
Vrh