Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Da li neko zna sta se desava s mostom kod Ostruznice. Pre 10-15 dana su zavrsili nanosenje drugog sloja farbe, povukli radnike i sad se nista ne desava. Ostalo je jos da stave asfalt i zastitnu ogradu i da puste most. Mozda im je cilj da sve propadne preko zime pa da ponovo rade.
 
Počeli da postavljaju grede na tunel. Sudeći po prethodnim snimcima ova faza bi trebalo da ide brzo. Verujem da za dve do tri nedelje mogu da završe sa gredama i betoniranjem i da počnu da vraćaju zemlju na tunel.

Grede mogu da slažu i po kiši, snegu i na -10 i to će verujem završiti do kraja ovog meseca ;)
Onda sledi ekipica koja me prošli put oduševila, armirači, koji su dosta brzo pleli armaturu i brzo se od golih greda stiglo do ploče.
Ta etapa će zahtevati da bude suvo i ne preterano hladno, ali ako budu u formi kao prošli put, biće i to za nedelju-dve.
Sad da će odmah krenuti sa zatrpavanjem preko svežeg betona, baš i ne verujem, pre će to za mesec-dva, to mogu i po ciči zimi.
Ali bitno je da će tunelska "kutija" biti ful završena spolja do sredine decembra, a onda mogu komotno da je otkopavaju iznutra.
Posle idu zavese unutra, finalna obrada i elektromašinsko opremanje, za sve to jun mesec je preopušten rok, do aprila mogu la-ga-no.
Očigledno su veći problem jezera pre i posle tunela i kanalisanje tih voda i zato kupuju vreme do leta.

Nego, da li sam samo ja primetio da je na onim šturim skicama petlje Avala koje imamo prvobitno bio projektovan nasip (za spuštanje na AP ka NS i pentranje iz pravca NI ka kružnom), a sada se koliko vidim nadvožnjaci produžavaju i oba polukruga biće praktično skroz na stubovima?
I to im je pri kraju koliko vidim sa snimaka, monolitni su (nema greda), što je sigurno bolje i stabilnije nego nasip, ali i skuplje!
Kad je uopšte došlo tu do promene u projektu?
 
Poslednja izmena od urednika:
Grede mogu da slažu i po kiši, snegu i na -10 i to će verujem završiti do kraja ovog meseca ;)
Onda sledi ekipica koja me prošli put oduševila, armirači, koji su dosta brzo pleli armaturu i brzo se od golih greda stiglo do ploče.
Ta etapa će zahtevati da bude suvo i ne preterano hladno, ali ako budu u formi kao prošli put, biće i to za nedelju-dve.
Sad da će odmah krenuti sa zatrpavanjem preko svežeg betona, baš i ne verujem, pre će to za mesec-dva, to mogu i po ciči zimi.
Ali bitno je da će tunelska "kutija" biti ful završena spolja do sredine decembra, a onda mogu komotno da je otkopavaju iznutra.
Posle idu zavese unutra, finalna obrada i elektromašinsko opremanje, za sve to jun mesec je preopušten rok, do aprila mogu la-ga-no.
Očigledno su veći problem jezera pre i posle tunela i kanalisanje tih voda i zato kupuju vreme do leta.

Nego, da li sam samo ja primetio da je na onim šturim skicama petlje Avala koje imamo prvobitno bio projektovan nasip (za spuštanje na AP ka NS i pentranje iz pravca NI ka kružnom), a sada se koliko vidim nadvožnjaci produžavaju i oba polukruga biće praktično skroz na stubovima?
I to im je pri kraju koliko vidim sa snimaka, monolitni su (nema greda), što je sigurno bolje i stabilnije nego nasip, ali i skuplje!
Kad je uopšte došlo tu do promene u projektu?
Nisam siguran u vezi nasipa,možda je u pitanju eksproprijacija koju su nedavno pominjali kao jedan od razloga kašnjenja.Osnova nasipa bi im možda potkačila ovaj putić desno.
 
Jel to imamo projektni fail na petlji Avala? Urađen stub za prelaz na zemljani nasip a onda iza njega nastavljeni stubovi. Zašto onda nisu uradili odma klasični kranje duple rasteretne stubove kao na suprotnoj strani? Govorim o rampi za izlaz ka Straževici. Neko je izgleda projektovao da se taj deo radi zemljanim nasipom sa potporama pa se onda odustalo od toga i produžilo se sa odvojenim nadvožnjacima ukrug jer to sa zemljanim nasipom malo komplikovano. Mislim da postoje tehnike kako se to radi jer imamo kontra nivelaciju za obe rampe a uz to je jedna kraća a druga duža pa trougaone potpore bi morale da idu jedna s unutrašnje a jedna sa spoljne strane izlazne rampe ka Straževici. Sredina bi bila na približno istom nivou. Realno mislim da su mogli i tako da reše ali bi nasip možda prekrio lokanu ulicu. Mada bugari imaju one table koje vezuju sajlama unutar nasipa i jako elegantno rade uske nasipe.

Opet možda i grešim. Moguće je da su upravo zbog blizine ulazne rampe iz pravca B.Potoka i nasipanja zemlje sa druge strane uradili takav stub.
Nadam se da ta "betonska leptirova krila" neće smetati ulaznoj rampi.
 
Poslednja izmena:
Produzavaj se radovi na mostu preko Save kod Ostruznice.
"До 30.12.2022.године, у периоду од 8 до 16 часова, продужавају се радови на рехабилитацији коловоза у десној саобраћајној траци на мосту преко реке Саве, на делу државног пута I А реда број 1, деоница петља Сурчин-петља Остружница.

У току извођења радова саобраћај из правца Новог Сада ка Београду преусмерен је на новоизграђени део моста (супротан смер), правац Београд ка Новом Саду.

.Радови се изводе сваког дана уз обавезно 24 часовно присуство саобраћајне сигнализације."

1669899262551.png
 
Isecen asfalt,mrkli mrak,deonica krivudava,mislim do sada najgore sto postoji.Ocekujem masu sudara uskoro.
 
Sad sam prošao novim preusmerenjem. U odnosu ma prethodno stvarno je jezivo. Gotovo sve vreme postoji i "treća traka" koja ne bi trebala da se koristi. U trenutku sam bio u sendviču između dva kamiona a nisam zaključio ko je od nas u pogrešnoj traci. Ne razaznaje se koje su linije validne a koje su ostale od pre.
 
Vrh