Grede mogu da slažu i po kiši, snegu i na -10 i to će verujem završiti do kraja ovog meseca
Onda sledi ekipica koja me prošli put oduševila, armirači, koji su dosta brzo pleli armaturu i brzo se od golih greda stiglo do ploče.
Ta etapa će zahtevati da bude suvo i ne preterano hladno, ali ako budu u formi kao prošli put, biće i to za nedelju-dve.
Sad da će odmah krenuti sa zatrpavanjem preko svežeg betona, baš i ne verujem, pre će to za mesec-dva, to mogu i po ciči zimi.
Ali bitno je da će tunelska "kutija" biti ful završena spolja do sredine decembra, a onda mogu komotno da je otkopavaju iznutra.
Posle idu zavese unutra, finalna obrada i elektromašinsko opremanje, za sve to jun mesec je preopušten rok, do aprila mogu la-ga-no.
Očigledno su veći problem jezera pre i posle tunela i kanalisanje tih voda i zato kupuju vreme do leta.
Nego, da li sam samo ja primetio da je na onim šturim skicama petlje Avala koje imamo prvobitno bio projektovan nasip (za spuštanje na AP ka NS i pentranje iz pravca NI ka kružnom), a sada se koliko vidim nadvožnjaci produžavaju i oba polukruga biće praktično skroz na stubovima?
I to im je pri kraju koliko vidim sa snimaka, monolitni su (nema greda), što je sigurno bolje i stabilnije nego nasip, ali i skuplje!
Kad je uopšte došlo tu do promene u projektu?