Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Za sve one koji imaju primedbe na sistem rada na izgradnji obilaznice. Da li razmišljaju o tome da se svi radovi obavljaju bez prekida saobraćaja na autoputu Beograd-Niš i kružnom putu.
Možemo slobodno reći da je barem 60% petlje Bubanj Potok nepotrebno izgrađeno danas i da ničemu neće služiti dok se ne napravi tunel i sledeći sektor C. Prema tome svi problemi preusmeravanja koji traju par godina unazad su zapravo mogli biti potpuno drugačije rešeni i saobraćaj bolje organizovan, ali taki nam graj pao.
 
Poslednja izmena:
Za sve one koji imaju primedbe na sistem rada na izgradnji obilaznice. Da li razmišljaju o tome da se svi radovi obavljaju bez prekida saobraćaja na autoputu Beograd-Niš i kružnom putu.
Saobraćaj se nije prekidao značajno ni 99 kada su kod Velike Plane i Ćuprije bili srušen mostovi.Pontoni i privremene devijacije su omogućili da koridor ne stoji u mnogo težim okolnostima.Ja ne mogu da razumem da neko može da postavi ovako pitanje.U svakoj od ovih zona radova ima dovoljno prostora i mesta za manervisanje i radove a i vreme je bilo maksimalno naklonjeno.
 
Или ја не разумем ово што си навео, или си ти навео нешто сасвим погрешно. Колико ја знам саобраћај путем из града ка Нишу никада се више неће одвијати "нормално као некада", зато што то више неће бити аутопут, јер се аутопут пружа од обилазнице. А чак и да остане стари пут аутопут, не могу се нови аутопут (од обилазнице) и некадашњи аутопут укрштати у нивоу, већ ће убудуће када се буде ишло из града ка Нишу морати да се укључи на (нови, измештени) аутопут преко рампе, онако како се то увек и ради у таквим ситуацијама. Можда нисам најпрецизније изложио мисао, али отприлике мислим да се да схватити шта сам хтео да кажем.
Neće ostati stara trasa, jer sada ide preko nadvožnjaka ka Nišu i odatle se uliva u gravni put (obilaznica-Niš), što je većim delom završeno.

Sada se saobraćaj obavlja servisnom saobraćajnicom, koja je uža od profila autoputa.
Kada bude završena petlja, ona će služiti za bezbedno uključenje/isključenje sa glavnih tokova.

bp2.jpg

1. nova trasa iz grada ka Nišu i na kojoj je servisna saobraćajnica kojom se sada vozi u jednom delu
2. obilaznica - Niš
3. stara trasa iz grada ka Nišu, koja se gasi

Generalno vrlo malo fali da se tu spoji.
 
Da dodam, stara trasa iz BG ka NI se gasi ali u dužini od nekoliko desetina metara. Stara trasa se ukršta sa trenutnom trasom koja se koristi (trenutnom devijacijom).
1668006747554.png
1668006760557.png


A trenutna devijacija ostaje kao veza za, buduću vezu, Pančevo Niš:
1668006898733.png


Ispravite me ako grešim.
 
Jel može neko da baci nastavak crteža, zanima me nastavak kroz Leštane i Boleč
 
Koliko je potrebno okvirno vremena da se kompletira cela obilaznica , tj nastavak bubanj potok Pancevo ?
30 godina, koliko i deonica od Dobanovaca do B. potoka.
Bice podeljeno na 5-6 deonica, pa ce prva da pocne za koju godinu, zahtevace busenje tunela jos 3, pa ce biti svecano otvaranje i hvalisanje... Pa onda ce deonica 2 da se radi u poluprofilu, kao magistrala, pa ce da se smeni vlast, pa ce da nova pljuje staru kako je projekat los, pa ce se projekat menjati i tako dok gvozdje koje viri iz betona ne pusti rdju. A onda ce da nastave radove po deonicama i svaka ce da se radi po 2-3 godine.
A ako bi se radilo, onda sto rece Igor, moze da se zavrsi za 3 god komplet.

Nego, deo preko nadvoznjaka koji je skoro pusten izgleda dobro. Ravan je, lepo obelezen i odatle je vec pun profil autoputa i radovi su zavrseni odatle. Deo servisne saobracajnice koji su pustili se nece ni koristiti do otvaranja deonice ka Pancevu. Najgore i najnebezbednije izgleda privremeno iskljucenje iz glavne u servisnu. Da su zavrsili trajno iskljucenje za Avalu i servisnu, onda ne bi bio veliki problem. Ali mi po snimcima izgleda da su u slicnoj fazi to iskljucenje i spoj glavne sa nadvoznjakom, a verujem da oba mogu da se zavrse za mesec dana.
Moj utisak je, da se nece toliko primetiti da ce pravac iz BG biti sekundarni. Sirina ostaje ista, a uzivo krivudanje izgleda blaze nego na snimku. Otprilike kao u Dobanovcima pravac od ZG ka BG.
 
Možemo slobodno reći da je barem 60% petlje Bubanj Potok nepotrebno izgrađeno danas i da ničemu neće služiti dok se ne napravi tunel i sledeći sektor C. Prema tome svi problemi preusmeravanja koji traju par godina unazad su zapravo mogli biti potpuno drugačije rešeni i saobraćaj bolje organizovan, ali taki nam graj pao.
Pa kako misliš da bi gradili tunel bez ove petlje sutradan?
 
Tunel može da se gradi iako petlja ne postoji.
Dokaz za to su tuneli Laz i Munjino brdo i npr. Iriški venac koji se trenutno rade iako ne postoji petlja ni sa jedne strane bilo kog od tih tunela.
Petlja i prilazni putevi mogu da se naprave dok se napravi tunel.
A da li je bilo pametno napraviti sve ovo u ovom trenutku u Bubanj potoku, da, ja mislim da jeste.
 
Da li je moguće proći kroz tunel stara Straževica i popeti se na Miljakovac 3? Prošle godine sam išao obilaznicom do kružnog toka, pa uzbrdo, ali sada nema znakova da će novi nadvožnjak biti gotov u skorije vreme.
 
Ne vidim put za izlazak prema Vozdovcu mislim prema gradu BG iz pravca Surcina kod petlje?
 
Vrh