Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Гага":2naj6n32 je napisao(la):
@RockerSVK, хвала за +, а што се тиче грађанског рата у СФРЈ, да све нас је уназадио сем оних који су га и почели, али да не ширимо тему, изузетно је иритирајућа и тешка.
Нема на чему, и поставио сам још један + за текстове из 92ге и 99те. И са тврдњом у посту, који цитирам, се апсолутно слажем. Али нећемо ширити те приче, јасно је, обилазница је тема. Невероватно да је завршетак био планиран 1995, данас крај 2010 и ми још маштамо о завршеној обилазници. Умало да нисам овде написао емоционалне реченице везане за моје виђење срушења новог моста, који се мукотрпно градио у најтежим временима. Али, после сам одустао, нећу да мрачим сада, мост је поново тамо, деведесете су прошле (у буквалном смислу, наравно. што се тиче других елемената, оне су се у неким стварима вратиле, али опет сам на граници офтопика, тако да ћутим). Идемо даље...
 
Bravo gaga,uvati me nostalgija cim sam video ekspres politiku,setih se njenog plavog zaglavlja.

Zivot ide dalje,ne treba klonuti duhom,mada to je meni mladjem mnogo lakse reci nego vama koji videste vise toga sto necemo pominjati :)
 
@Wile E. Coyote,
„Заиста чудно да је некад нешто било предвиђено, па се од тога одустало, па кад су сада схватили колико је то логично, поново усвојили. Наша посла.“

Баш тако Вили, планирамо-усвајамо-одустајемо-нови план-усвајамо-враћање на стари план-па опет у круг, тапкамо у месту, а године пролазе. Играмо се игара без граница !

@RockerSVK,
„Нема на чему, и поставио сам још један + за текстове из 92ге и 99те. И са тврдњом у посту, који цитирам, се апсолутно слажем. Али нећемо ширити те приче, јасно је, обилазница је тема. Невероватно да је завршетак био планиран 1995, данас крај 2010 и ми још маштамо о завршеној обилазници. Умало да нисам овде написао емоционалне реченице везане за моје виђење срушења новог моста, који се мукотрпно градио у најтежим временима. Али, после сам одустао, нећу да мрачим сада, мост је поново тамо, деведесете су прошле (у буквалном смислу, наравно. што се тиче других елемената, оне су се у неким стварима вратиле, али опет сам на граници офтопика, тако да ћутим). Идемо даље...“

РокерСВК,
Морамо да идемо даље и да се окренемо нечему бољем, јер нам нема друге. У потпуности се слажем са тобом, а видим између редова да си био на граници да истресеш из себе бес, који ти се сигурно накупио док си читао оне текстове, а вероватно и ybog других ствари. Битно је што кажеш, да је мост поново ту, да возимо по њему и уједно маштамо кад ће цела обилазница бити готова. Ако овако наставе са градњом односно НЕградњом, маштаћемо још дуго, а поготово за цео профил обилазнице. Па сад би требали да почну да раде „други део Остружничког моста“, да барем њега заврше у пуном профилу. Сви знамо да путари и грађевинци имају и објективних потешкоћа око изградње обилазнице, али кад политичари (птице грабљивице) коло воде и кад су путеви и железница у питању и да се за сваку ситницу они морају питати, онда ће мо ми још маштати о завршетку обилазнице око Београда, а они ће маштати о још једном, или два, мандату(а).


@ vucko
uvati me nostalgija cim sam video ekspres politiku,setih se njenog plavog zaglavlja.
Zivot ide dalje,ne treba klonuti duhom,mada to je meni mladjem mnogo lakse reci nego vama koji videste vise toga sto necemo pominjati.
Вучко, имам још неке текстове из Експрес Политике, а и саме Политике о градњи ауто пута кроз Србију (сада популарног Коридора 10), аутопут ка Јужном Јадрану, ... па ћу гледати и то да поставим у темама којима и припадају.
 
Na proleće nastavak radova na obilaznici

| 11. 01. 2011. - 14:48h | Komentara: 3
Na trasi obilaznice oko Beograda na proleće će početi radovi na izgradnji petlje "Batajnica" u dužini od 3,9 kilometara i dela od Dobanovaca do Batajnice u dužini od 6,1 kilometra.



Radove na izgradnji obilaznice od Dobanovca do Batajnice izvodiće "Štrabag"
- Očekuje se i nastavak radova na tunelu Straževica, a tokom godine biće započeto i izvođenje radova na izgradnji mostova na sektoru B5 - od Orlovače do tunela Straževica, kao i nastavak aktivnosti na sektoru B6 - od Straževice do Bubanj Potoka - navodi se u saopštenju preduzeća "Koridor 10".

Posao za izgradnju petlje "Batajnica" dobila su preduzeća "Planum” i “Ratko Mitrović'', a rok za završetak radova je 730 dana.

Na izgradnji obilaznice oko Beograda, od Dobanovaca do Batajnice, radiće ''Štrabag'' i imaće, takođe, 730 dana da završi posao.

Radove na tunelu Straževica, koji je dugačak 750 metara, izvodi "Energoprojekt" i posao bi trebalo da bude završen do 31. jula.

Izgradnja tri mosta na deonici od Orlovače do Bubanj Potoka počeće u martu i rok za završetak radova je 540 dana.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/228606/Na-prolece-nastavak-radova-na-obilaznici
 
Е хајде и то чудо да видимо... :rolleyes:

Наравно, ни помена од друге траке, тунела и винчанског моста, па бар да кажу да ће до 2300. да буде готово...
 
Pa ne pominju ni asfalt izmedju tih mostova i strazevice :) Tesko da cemo i 2013 da dobijemo poluprofil do bubanj potoka
 
Erysimum Cheiri":2jvgmbqq je napisao(la):
lol 6.1 km (Bataja - Dobanovci) za 730 dana...
to je zbog petlji, cak i dobanovacka nije skroz zavrsena, ali opet 730....................... Srbija.
 
Samo polako, nigde ne žurimo :D Nego Drobnjak reče do 2013. pun profil obilaznice?
 
Imate nesto novije?


obilaznica-1.jpg
 
ne, to je jedini plan koliko ja poznato

btw, welcome to Beobuild

edit: gde oni planiraju da prave petlju u Bubanj potoku (ako je uopšte i planiraju), na mestu naplatne rampe ili malo više ka Beogradu?
 
Hvala JohnnyLee! :gobb:

Misila sam dali postoji plan obilaznice koji bukvalno pravi krug oko Beograda, sve do Pančeva i Borče? Da se sklopi u krug?
Nešto ovako?

bgbma700.png
 
samo kad bi se napravio UMP i ova obilaznica da bude prsten onda bi u Beogradu bilo ukupno 5 mostova preko dunava...

Mislim da to nije realno.


a pogotovu ako se uzme u obzir da ako u nekoj budućnosti bude postojao auto put Šabac - Novi Sad nekome ko bude išao putem e70 prema Rumuniji biće dosta kraće da preseče preko NS pa ZR i dalje na u Rumuniju nego da se spušta do BG pa onda na PA. Još su skoro promovisali put NS ZR koji bi pravili u profilu 2 trake + zaustavna.

da sumiram. ne verujem da će obilaznica biti prsten jer ne vidim da će biti dovoljno saobraćaja da to bude opravdano.
 
Milisave, trenutno važeći plan je poluprsten od Batajnice do Pančeva s tim da sektor C nema neke šanse za izgradnju u bližoj budućnosti osim ako ne padne neki dogovor sa Kinezima ili neko slično iznenadjenje.

JohnnyLee, kažu da prave novo glavno rešenje za sektor 6 i da će petlja biti izmenjena. U većini slučajeva kod nas to nažalost znači i lošije rešenje, mada kako god da izvedu novo rešenje moraće tu da bude petlja.
 
moja greška....

mislio sam da će kineski most biti deo UMP pa onda u nekoj budućnosti to da se sve to spoji u prsten.
 
Па то што спајају УМП, СМТ и обилазницу на најневероватније могуће начине, није ни чудо да те збунило.
 
Stisnuo bih ruku ovom coveku!

Izgradnja obilaznica treba da reši sve veće saobraćajne gužve oko Beograda
Batajnička petlja za dve godine

Quote:
Građevinsku firmu „Planum“ iz Zemuna, koja danas obeležava 63 godine postojanja, u toku 2011. čekaju tri velika posla: izgradnja deonice Koridora 10 i 11 kao i na kraku B, obilaznice kod Batajnice. Petlja će biti najvažniji posao „Planuma“ u toku naredne dve godine, jer projekat je vredan više od četiri milijarde dinara.

- Pred Novu godinu potpisali smo ugovor zajedno sa firmom „Ratko Mitrović“ za posao projektovanja i izgradnje Batajničke petlje. U toku je izrada idejnih planova za koje imamo rok od tri meseca. Nakon toga, kada se projekat usvoji, radi se na glavnom projektu.U međuvremenu, investitor treba da se bavi pitanjem eksproprijacije zemljišta na ovoj deonici. Krajnji rok je 730 dana - kaže za Danas generalni direktor „Planuma“, Ratomir Todorović.

On ističe da bi petlja trebalo da reši bar deo problema teretnog i tranzitnog saobraćaja koji godinama „guši“ ulice glavnog grada. Po završetku, povezaće autoput od Novog Sada preko Dobanovaca prema Zagrebu i povezati Surčin, Ostružnicu sve do Orlovače. Na taj način „teški“ saobraćaj zaobićiće centar Beograda, ali će u velikoj meri preusmeriti i gastarbajterske gužve za vreme velikih praznika.

- Petlje i obilaznice samo su deo rešenja velikog problema saobraćajnih gužvi u Beogradu. Svaki ozbiljan grad, kada premaši milion i po stanovnika, postupno izgrađuje metro linije. To je skup posao, a kod nas nije na vreme počeo da se radi.Trebalo bi uraditi prvo jednu metro liniju, pa je produžiti kada se stvore uslovi, zatim je postupno račvati kako bi se premrežio grad. Obilaznice preusmeravaju tranzitni i teretni saobraćaj, ali ne mogu pomoći građanima koji svakodnevno putuju sa jednog kraja grada na drugi, zbog posla ili škole - kaže Todorović.

Pre dve godine, ova firma završila je i deonicu puta od Ostružnice do Orlovače, što je, kako Todorović kaže, rešilo problem samo putnicima iz Zagreba na Ibarskoj magistrali. Ipak, kamiondžije i dalje imaju problem kada kod Zmaja u Zemunu moraju da se vraćaju ka Dobanovcima da bi stigli do Rakovice. A. V. Malušev

Od vojnih aerodroma do obilaznica

„Planum“ je osnovan na današnji dan 1948. kao vojna firma,a namena preduzeća bila je da nakon rata obnovi aerodrome. Šezdesetih se, sada već kao civilno preduzeće, spojila sa firmom „Soča“ iz Sarajeva pa se delatnost proširila na izgradnju autoputeva,železničkih pruga, podzemnih objekata svih namena, gradskih saobraćajnica sa infrastrukturom, hidrotehničkih objekata. „Planum“ trenutno na domaćim gradilištima ima oko 950 radnika, dok na gradilištima u inostranstvu zapošljava oko 600 radnika.

Drugi krpe naše rupe

Mnogi mediji su pre nekoliko dana objavili vest da je u Zemunu, u Ulici 22. oktobra propao asfalt, te da se stvorila velika rupa na kolovozu i to na samo desetak metara od Planuma. Direktor „Planuma“ Ratomir Todorović kaže da nad ovim, kao i na svim sličnim poslovima u gradu, monopol ima preduzeće „Beogradput“.

- Tenderi za ovu vrstu poslova raspisuju se samo kada „Beogradput“ nemože sam da obavi posao, ili kada su donacije za projekat velike. Inače, ovo nije prvi put da kolektor u ovoj i susednoj ulici pravi isti problem - kaže Todorović.
 
Moj bivši direktor.

Šteta za Planum što tavori u ovom mulju od Srbije, inače kadar ih stalno napušta, mehanizacija je krš, najveći krivac je naravno država koja ne plaća situacije pa plate kasne mesecima ,ne plaćaju se računi za gorivo pa sve ide traljavo.

Grad Beograd je postao privatna kompanija jednog čoveka koji diriguje ko može a ko ne može da radi. Planum je naravno otpao u toj igri.

Inače da postoji slobodno tržište postizale bi se 30-40% niže cene za radove.
 
Vrh