Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ако неко још увек није прошао на овом снимку од 12:00 се види како изгледа искључење за Београд из правца Ниша, сад ми је мало јасније зашто је збуњујуће за оне који први пут пролазе и зашто је у почетку много њих промашило

 
Ако неко још увек није прошао на овом снимку од 12:00 се види како изгледа искључење за Београд из правца Ниша, сад ми је мало јасније зашто је збуњујуће за оне који први пут пролазе и зашто је у почетку много њих промашило

Loše odrađeno račvanje, previše je oštro, ako se ide u koloni, vozač mora munjevito da skrene čak iako se već rasporedio u leve dve trake za obilaznicu.
Na to dodajte ostale faktore kao što su negledanje u znakove i manjak vozačke kulture
 
Пустили су део кружног пута код скретања за Авалу. Било је касно синоћ када сам пролазио па нисам могао да сликам. Од Бубањ потока ка Реснику се сада иде поново само право. Она бочна укључења/искључења се још увек раде а оно привремено ка Јајинцима је затворено.
 
Pre ce biti da su ljudi zamisljeni, umorni, voze brzo a 5 sekundi proleti kada vozis 130km/h, na kraju ugledaju onaj znak za Beograd desno i onda zakopaju kocnicu i naglo trgnu desno... To je moja opservacija kao vozaca, nemam drugo objasnjenje. Meni se licno desilo X puta da se zapricam s nekim i promasim iskljucenje, sekunde su u pitanju...
 
Otvoren, ja prosao u nedelju pre podne
Jeste, prošao i ja sad
IMG_20230816_111720.jpg
 
Loše odrađeno račvanje, previše je oštro, ako se ide u koloni, vozač mora munjevito da skrene čak iako se već rasporedio u leve dve trake za obilaznicu.
Na to dodajte ostale faktore kao što su negledanje u znakove i manjak vozačke kulture
Jeste munjevito, sa helikopterom, mozda ako vozis 150 pred iskljucenje. Za obilaznicu ne treba nista da radis osim da vozis pravo iz desne trake. Za iskljucenje za centar ocigledno treba za ruku da te vode da bi se iskljucio, toliko je ostro. Pise ti par kilometara unapred da je iskljucenje za centar desno, posle imas "odbrojavanje" kao na trkackoj stezi u metrima koliko ima do iskljucenja, ako ti je i tad problem onda nemoj da vozis. Pojavi ti se isprekidana linija desno sa sve portalom za 2 trake BEOGRAD CENTAR u duzini od par stotina metara, i tu se spremis za iskljucenje a vec si trebao da se spremas od prvog znaka. Imate slicno racvanje dole na jugu kod nisa i pirota i nema nikakvih problema. Nego smo mi beogradjani profi vozaci, pa jedemo govna ovde na 600 strana da nije dobro racvanje. Nije idealno ali nije bas ni tako kako ga predstavljamo ovde, do sada sam prosao 4-5 puta i svaki put se nagledam svacega. Nego mi smo neki cudan narod, ubrzavamo pred iskljucenje, ispred pesackog, na mostu, samo nekako da preteknemo drugog na kriticnoj tacki.
 
Obaška što se naši vozači (što je mnogo puta rečeno) na autoputu ponašaju kao na stazi Formule 1.
 
Jeste munjevito, sa helikopterom, mozda ako vozis 150 pred iskljucenje. Za obilaznicu ne treba nista da radis osim da vozis pravo iz desne trake. Za iskljucenje za centar ocigledno treba za ruku da te vode da bi se iskljucio, toliko je ostro. Pise ti par kilometara unapred da je iskljucenje za centar desno, posle imas "odbrojavanje" kao na trkackoj stezi u metrima koliko ima do iskljucenja, ako ti je i tad problem onda nemoj da vozis. Pojavi ti se isprekidana linija desno sa sve portalom za 2 trake BEOGRAD CENTAR u duzini od par stotina metara, i tu se spremis za iskljucenje a vec si trebao da se spremas od prvog znaka. Imate slicno racvanje dole na jugu kod nisa i pirota i nema nikakvih problema. Nego smo mi beogradjani profi vozaci, pa jedemo govna ovde na 600 strana da nije dobro racvanje. Nije idealno ali nije bas ni tako kako ga predstavljamo ovde, do sada sam prosao 4-5 puta i svaki put se nagledam svacega. Nego mi smo neki cudan narod, ubrzavamo pred iskljucenje, ispred pesackog, na mostu, samo nekako da preteknemo drugog na kriticnoj tacki.
Rekao sam kada se automobili kreću u koloni (blizu jedan iza drugog). Ako vozač nema nikog ispred sebe i ima pregled, onda može da se pripremi lagano za skretanje.
Čitaj pažljivije sledeći put šta sam napisao.
 
petlja uradjena vrhunski, nemam los komentar
i sad jos stavili horizontalnu signalizaciju
stavili deset vertikalnih signalizacija
mozda sam ja nekakav nadljudski talenat za voznju kad prolazim bez problema
Ниси, него си ирационални инаџија, као и сви који ову свињарију правдате. Ајде што правдаш, него тврдиш да је петља " урађена врхунски".

Чуј "прошо без проблема" - јок, требало је од три проласка двапут да се скршиш, па да приметиш да нешто не ваља. Боже сачувај логике и школског система који вас направи.

Лако је овде владати - требало је једну траку за Београд да оставе, да будете још срећнији. И да калдрмише Весић Газелу.
 
Ja ne razumem ovde neki traze da ljudi priznaju da ne znaju da citaju znakove pa su zbunjeni otisli ka znaku na kome pise Zagreb umesto ka znaku ka kome pise Beograd? Sta je svinjarija, sto neko jase preticajnu traku i sto vozi napamet, ili voznja prema uslovima puta, saobracaja i citanje znakova? Normalno je da glavni pravac bude ka Zagrebu i Budimpesti, gradovima ka kojima je i usmeren Koridor 10, panevropski, Beograd nije centar Evrope i sveta. Takodje to nije iskljucenje za Beograd, vec za centar, Beograd su i Vozdovac, Rakovica, Cukarica, Novi Beograd, Zemun, tj sve opstine koje se ne iskljucuju na ovom iskljucenju vec na narednim...
 
Ja ne razumem ovde neki traze da ljudi priznaju da ne znaju da citaju znakove pa su zbunjeni otisli ka znaku na kome pise Zagreb umesto ka znaku ka kome pise Beograd? Sta je svinjarija, sto neko jase preticajnu traku i sto vozi napamet, ili voznja prema uslovima puta, saobracaja i citanje znakova? Normalno je da glavni pravac bude ka Zagrebu i Budimpesti, gradovima ka kojima je i usmeren Koridor 10, panevropski, Beograd nije centar Evrope i sveta. Takodje to nije iskljucenje za Beograd, vec za centar, Beograd su i Vozdovac, Rakovica, Cukarica, Novi Beograd, Zemun, tj sve opstine koje se ne iskljucuju na ovom iskljucenju vec na narednim...
Svinjarija je jer se ocekuje da i dalje bude glavni pravac kroz bg. Jer je tako bilo 30 godina.
 
Svinjarija je jer se ocekuje da i dalje bude glavni pravac kroz bg. Jer je tako bilo 30 godina.
Ma kakve veze ima sta je bilo, kada bi to bio glavni pravac sav tranzit bi osim kamiona opet isao kroz BG. Cilj je da se tranzit nedvosmisleno odvuce, a lokalno stanovnistvo da se prilagodi. Koridor 10 ide od Salczburga do Istanbula sa kracima ka Solunu i ka Budimpesti, tom koridoru Beograd nista ne znaci kao ni Zagreb, Budimpesta, Skoplje i Sofija. Na svim auroputevima glavni pravac ide ka tranzitu a za sve prestonice se iskljuciju. Shvatite da je Beograd na evropskom nivou kao Smederevska Palanka na auto putu Beograd-Nis.
 
Ma kakve veze ima sta je bilo, kada bi to bio glavni pravac sav tranzit bi osim kamiona opet isao kroz BG. Cilj je da se tranzit nedvosmisleno odvuce, a lokalno stanovnistvo da se prilagodi. Koridor 10 ide od Salczburga do Istanbula sa kracima ka Solunu i ka Budimpesti, tom koridoru Beograd nista ne znaci kao ni Zagreb, Budimpesta, Skoplje i Sofija. Svinauroputevi glavni pravac idu ka tranzitu a za sve prestonice se iskljuciju. Shvatite da je Beograd na evropskom Nivou kao Smederevska Palanka na auto putu Beograd-Nis.
Komentar je bio ironican
 
Било би занимљиво ако би неко могао да ишчупа статистике колики део саобраћај из правца Ниша иде ка БГ центар а колико ка обилазници. Треба имати у виду да се та статистика вероватно значајно разликује у току сезоне (поготово летње и за божићно-новогодишње празнике) у односу на остатак године.

На овом примеру за Будимпешту што је @tribi поставио две леве траке су за Будимпешту центар а једна деста за обилазници што је супротно у односу на наш случај. То је ОК за случај када гро саобраћаја иде ка граду а мањи део на обилазницу.
 
Vrh