Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Свуда ти је такав случај. Једино смо ми успели да проценимо да је Београд село. И нико није успео да испројектује тако да камиони не иду из десне траке - удесно и тиме да створи непотребно преплитање са колоном најспоријих возила и последично да смањи капацитет целом аутопуту. И нико то не би организовано бранио. Прелива нам бистрина овде, више него у Породици бистрих потока.
 
Poslednja izmena:
Ma kakve veze ima sta je bilo, kada bi to bio glavni pravac sav tranzit bi osim kamiona opet isao kroz BG. Cilj je da se tranzit nedvosmisleno odvuce, a lokalno stanovnistvo da se prilagodi. Koridor 10 ide od Salczburga do Istanbula sa kracima ka Solunu i ka Budimpesti, tom koridoru Beograd nista ne znaci kao ni Zagreb, Budimpesta, Skoplje i Sofija. Na svim auroputevima glavni pravac ide ka tranzitu a za sve prestonice se iskljuciju. Shvatite da je Beograd na evropskom nivou kao Smederevska Palanka na auto putu Beograd-Nis.
SalcZburg je od svih navedenih naročito značajan.
 
Neka pogleda svako ko tvrdi da Obilaznica nije odvukla dobar deo saobraćaja iz grada.
Није уопште суштина да ли је одвукла већ кад колико саобраћаја одвлачи. Ако одвлачи много саобраћаја викендима током летњих месеци, а мало радним данима у осталим месецима, онда неће много помоћи у смањењу саобраћајних гужви у граду. Једино је сигурно да је знатно олакшан теретни саобраћај.
 
Predlažem da srušimo obilaznicu, jer koji će nam k*****.
Ко је уопште предложио рушење обилазнице? Она је свакако неопходна, највише због теретног саобраћаја. Али да ће решити саобраћајну гужву у граду, неће.
 
Ne, nego, to je standardna priča: Imali smo već ono za flajere - zašto nema flajera, da znaju stranci da postoji obilaznica. Kad su odštampani - zašto su odštampani, koliko nas je to koštalo.
Ne znam šta bi vas zadovoljilo, realno. Prvo, obilaznica nije SNS projekat, to je SKJ projekat i debeeeelo kasni. Drugo, verovatno ovde neko priželjkuje obilaznicu sa 10 traka u smeru, pa ni to ne bi bilo zadovoljavajuće.
 
Главна свињарија је капацитет искључења за Београд. Ако имате, у шпицу сезоне, неколико хиљада возила на сат, то подразумева огромну густину саобраћаја, преко 100 возила сваког минута.

Ако пројектујете да се сва та возила престроје у неколико секунди, онда сте вероватно подразумевали да смо у 2040. па да сви имају аутопилоте који међусобно комуницирају и договарају од Велике Плане ко ће где (док бивши шофери пијуцкају капићина, чуда светска), или сте у 1940. па очекујете победу Јенглеске над Рајхом, пре него избије рат код нас, а запреге имају првенство пролаза.
 
Kako je trebalo da bude projektovano? Da se za Beograd ide pravo, a da se na glavni pravac autoputa isključuje desno?
(Slažem se da od Malog Požarevca do Batajnice trebalo da idu po tri trake)
 
Kako je trebalo da bude projektovano? Da se za Beograd ide pravo, a da se na glavni pravac autoputa isključuje desno?
(Slažem se da od Malog Požarevca do Batajnice trebalo da idu po tri trake)
Ja sam očekivao minimum ovako, od naplatne Vrčin prema tranšpedu tri trake plus zaustavna. Od tranšpeda kreće i četvrta traka u smeru grada sve uz pravovremenu signalizaciju još od pre tranšpeda da dve trake desno idu za grad a dve levo je nastavak A1.

U principu kao i dosada ali sa mnogo većim i širim prostorom za pravovremeno prestrojavanje.
 
Главна свињарија је капацитет искључења за Београд. Ако имате, у шпицу сезоне, неколико хиљада возила на сат, то подразумева огромну густину саобраћаја, преко 100 возила сваког минута.

Ако пројектујете да се сва та возила престроје у неколико секунди, онда сте вероватно подразумевали да смо у 2040. па да сви имају аутопилоте који међусобно комуницирају и договарају од Велике Плане ко ће где (док бивши шофери пијуцкају капићина, чуда светска), или сте у 1940. па очекујете победу Јенглеске над Рајхом, пре него избије рат код нас, а запреге имају првенство пролаза.
Jedini je astrodule imao tu nesreću da naleti na konvoj od 30-40 šlepera koji su mu blokirali kilometar vozne trake kad je trebalo da se prestroji... To je verovatno situacija koja se dešava jednom u nikad tako da je irelevantna.

Videh i ja jednom takvu scenu, za vreme korone kad su ih sprovodili pod pratnjom od Gradine do Horgoša...

Od svih onih što su promašili pravac sumnjam da je iko to učinio iz tog razloga.

Inače, na špicu treba da se postavi jedan bilbord sa mučenim Zvonkom Milojevićem I natpisom "I ja sam vozio u rikverc na autoputu". Al po mogućstvu da natpis drži neka rasna plavuša kako bi skrenula pažnju zamišljenim i umornim vozačima koji bi ga inače prevideli...
 
Možda pomeriti petlju transšped niže ka Vrčinu. Ionako će se rekonstruisati. Onda četiri trake mogu početi već od Hotela Hedonic.
Mada za bahatost ni to ne bi pomoglo. Nisam jednom prisustvovao uletanju iz preticajne za isključivanje ka NS kod Dobanovaca. Sve redom BG i NS table. Može da bude jako opasno zbog ovih što se uključuju iz pravca aerodroma i ovih što bi da se isključe iz preticajne u pravcu NS.
 
Ne, nego, to je standardna priča: Imali smo već ono za flajere - zašto nema flajera, da znaju stranci da postoji obilaznica. Kad su odštampani - zašto su odštampani, koliko nas je to koštalo.
Ne znam šta bi vas zadovoljilo, realno. Prvo, obilaznica nije SNS projekat, to je SKJ projekat i debeeeelo kasni. Drugo, verovatno ovde neko priželjkuje obilaznicu sa 10 traka u smeru, pa ni to ne bi bilo zadovoljavajuće.
Овде човек не може да напише ни обично запажање. Одмах се лепе етикете. Одмах се другима стављају речи у уста.

Olakšan jeste, ali teretni saobraćaj odavno ide Obilaznicom.
Од Стражевице до Бубањ потока није ишао обилазницом (јер није био завршен сектор 6) већ Кружним путем и тамо је био пакао, а камионџије нису имале алтернативу, за разлику од осталих возача. Наравно да знам да одавно теретни саобраћај не иде кроз град.
 
Možda pomeriti petlju transšped niže ka Vrčinu. Ionako će se rekonstruisati. Onda četiri trake mogu početi već od Hotela Hedonic.
Mogu. Ali bi u tom slučaju gotovo svi kamioni, pošto nastavljaju pravo, vozili sve od Hedonica do račvanja u "drugoj najlevljoj traci", što znači da u dve trake zdesna niko ne bi smeo da ih pretiče, tj. da vozi brže. Pa što duže takve 4 trake, to duže i prinudno ograničenje na 100 km/h.
 
Zašto ne bi smelo da se obilazi ako je u pitanju razdvajanje za obilaznicu i BG?
 
Ma lupa Pantograf gluposti, vozaci kamiona su profesionalci i uglavnom ostavljaju u takvim situacijama prostor da se neko ubaci izmedju. Nikada nisam ni video vise od 3-4 slepera u redu a vozim barem jednom nedeljno autoputem Beograd-Nis. Ako znas da ce uskoro iskljucenje za BG ne moras pomahnitalo da pretices kolonu slepera, uspori dve sekunde da se bezbedno iskljucis. I to nije iskljucenje za Beograd, vec za Centar, postoji jos 6 petlji na kojima se iskljucuje za razlicite delove Beograda. Tako da onu cifru od 1.6 miliona mozete da okacite macku o rep. Takodje da je obrnuta situacija i da se pravo ide za Beograd vi biste ovde pisali kako to sada kamioni koji idu za BG voze levim trakama. Vama se jednostavno ne moze udovoljiti. Ista situacija je u Dobanovcima, za BG se desno iskljucuje pa tamo nije problem.
 
Zasto bih, mene neko ismeva kao ja ne znam koliki je Beograd i neke gluposti, prica o bistrini ljudi koji kazu da petlja nije idealna ali Boze moj moze da prodje i onda je problem ako ja poostrim retoriku...
 
Realno, posle poslednjih nekoliko postova - posebno onog da je isto ako je skretanje za Beograd ili za Sm. Palanku - ja bih posumnjao da si ti zaista prostorni planer. Ali kako smo u Srbiji, i kako je i ovu petlju neki 'planer' nacrtao, verujem ti.

Ovde može sve, samo ne može inteligentno. Ali 'vozači kamiona znaju, pa ostavljaju mesto između'... They know!

Zabavan je ovaj forum.

Autoput će, inače, kroz koju godinu/deceniju izgledati ovako:
2-format10760.jpg

...jer tako izgleda u svakoj razvijenoj zemlji - o čemu ti pojma nemaš.

Biće to zanimljivo.
 
Poslednja izmena:
Vrh