Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Nema potrebe za moralisanjem. Info je konstruktivna, a deonice na kojima se kontroliše brzina su javni podatak.

Hvala za info!
О, има потребе итекако. Кратак, анпак садржајан, опус дотичног члана је досегао неслућене висине тролизма и релативизације.

Како, забога, да га као аутентичног гласноговорника средње класе, са примањима од 2,000-7,000 месечно, у Карл Лагерфелд аутфиту, не пуштамо да по Раковици вози преко 100, градском улицом.
 
Stvarno ne znam o čemu pricate, ne znam istoriju, no u rečenoj info nema ništa moralno nepodobnog.
 
Kad smo kod toga je l' se na svim deonicama pod naplatom kontroliše prosek na poddeonicama?
 
Tu otvaraju a Batajnicu zatvorili. Ne može se već par dana iz Zemuna preko batajničke petlje za NS. Mora se kroz Batajnicu. Ko se prevari mora na Dobanovce da ide jer je Y krak ka NS zatvoren. Slizna rampa is NS još uvek radi. Rampa ka NS je imala udubljenje i čuvenu skakaonicu kad voziš preko a gore je posle nadvožnjaka totalni haos što je još pokojni Mrka radio do nadvožnjaka kod PIM-a u Batajnici. Mislim da su konačno rešili da ogrebu one truckave zakrpe posle nadvožnjaka. Verovatno će onda da okrenu drugu stranu ka BG gde su kolotrazi. Mislim kako su to onda uradili nije ni čudo što je propalo jer ispod nema stabilizacije. Asfalt na glinenu podlogu. Polovinom jula 2015te je traka iz NS bila je ko pista ali sad posle 8 god. srenja puna kolotraga. Ova ka NS propast. Tu bi trebalo da grebu i nasipaju podlogu opet a ne samo da šminkaju s asfaltom po glini.
 
Како, забога, да га као аутентичног гласноговорника средње класе, са примањима од 2,000-7,000 месечно, у Карл Лагерфелд аутфиту, не пуштамо да по Раковици вози преко 100, градском улицом.
Sta li smo to propustili mi neobavešteni članovi foruma? :)
 
Screenshot_2023-06-27-20-36-14-452_com.google.android.youtube.jpg

Јел ово припрема за отварање или су били ту и раније?
 
Планирају ли да обележе из смера Ниша ка Београду спој старе и нове деонице у 5 до 12 или ће остати овако небезбедан спој?
 
Nema na cemu, drago mi je ako sam nekom pomogao da ne ostane bez dozvole ako ima malo tezu nogu na gasu, a nije ocekivao da na ovoj deonici postoji merenje prosecne
Koliko prelepa slika i ne radi se samo o biciklistickoj stazi. I koliko smo blizu da sve ovo imamo, a opet tako daleko,

Kad smo kod toga je l' se na svim deonicama pod naplatom kontroliše prosek na poddeonicama?
Skoro na svim, ali nemas izmedju Preljine i Pakovraca. Birno je samo da gledas da tamo gde imas ulazni portal sa kamerama da racunas i na izlazni. Tamo gde nema ulaznog portala miran si, npr. kada se ukljucujes na autoput sa bocnog izlaza, onda te hvata ulazni portal tek na sledecoj deonici, ako me kapiras.

Disclamer: vozite po ogranicenju, ovaj post ne sadrzi promociju bahate i divljacke voznje
 
Pa jeste u pravu si, svugde u svetu to je u principu igra macke i misa za one koji ne voze po ogranicenju.
 
U tunelu Beli potok ograničenje 80km/h. Znači da nešto sigurno nije završeno...
 
Kod Ražnja i mora manja brzina pogotovo zimi. Ne treba siliti gde ne može.

Не слажем се. Ту где је 90, раније је било 100, а тамо где је 110 је раније било 120 км/ч. Ја тај део са ограничењем 90 км/ч пролазим са својим колима са 110 км/ч без икаквог сиљења и неудобности.

На неким деоницама путева у Србији би заиста било разумно повећати дозвољену брзину јер је безбедно, а и већина возила се на тим деоницама креће по навици преко ограничења. За почетак би опште ограничење на путевима ван насељених места могли повећати са 80 на 90 км/ч и на мотопуту са 100 на 110 км/ч. Та су општа ограничења у Хрватској рецимо.
 
Многи завршени тунели на аутопутевима у Србији, а и шире имају ограничење 80 км/ч, тако да не значи.
Погледајте ову несрећу од пре неки дан у тунелу у Словенији, па ћете ваљда логично закључити да због услова прелаза са светла у мрак односно кривина у тунелу и тиме мање прегледности, али и ограничености простора за заустављање и очекиване касне реакције због свих ових услова, очекивано је да буде ограничење 80км/ч

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
 
Није спорно да је у тунелима без зауставне траке 80, а са зауставном 100 км/ч, као и углавном што јесте. Овде је, колико ми се чини са заузставном, а 80 је.

А за неразумна ограничења сам више мислио генерално по отвореним путевима, не у тунелима.
 
Skoro na svim, ali nemas izmedju Preljine i Pakovraca. Birno je samo da gledas da tamo gde imas ulazni portal sa kamerama da racunas i na izlazni. Tamo gde nema ulaznog portala miran si, npr. kada se ukljucujes na autoput sa bocnog izlaza, onda te hvata ulazni portal tek na sledecoj deonici, ako me kapiras.

Disclamer: vozite po ogranicenju, ovaj post ne sadrzi promociju bahate i divljacke voznje
Da ali na naplatnoj rampi mi pročita tablicu tako da opet može da izračuna prosek
 
Vrh