Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ukrštanje na staroj raskrsnici KP i one ulice ka starom podvožnjaku?

Da, to će biti haos na kvadrat dok ne završe celu petlju i ne ukinu podvožnjak u smeru od niša na obilaznicu...
 
Ne verujem da će da ukidaju taj podvožnjak.
Ali kada sve bude gotovo neuporedivo manji broj vozila će koristiti taj pravac.
Nema razloga da onemogućuju nekoga da vrlo jednostavno iz pravca Niša skrene za Leštane ili Bubanj potok ili da se iz Leštana ili Bubanj potoka jednostavno uključiš za pravac prema BG-u.
 
Ukrštanje na staroj raskrsnici KP i one ulice ka starom podvožnjaku?

Da, to će biti haos na kvadrat dok ne završe celu petlju i ne ukinu podvožnjak u smeru od niša na obilaznicu...
IMG_20220928_211708.jpg


Nadam se da je sada jasnije...Sav tranzit ka Nišu sada skreće levo ka Leštanima pa desno ka autoputu i Nišu.Time direktno preseca put tranzitu iz Niša ka Subotici.Taj krkljanac onda stvara kolone iz pravca Leštana i onda nastaje haos a veliki broj ljudi ne vidi znak za Niš levo već po inerciji nastavi pa onda pravi polukružna ispred nadvožnjaka...
Neko je već predložio a i ja se slažem da je pravac ka Nišu privremeno trebalo pustiti trasom novog puta i vijadukta...Subotom i Nedeljom svi znaju koliko se vozila sjati i parkira u toj zoni pa stoga predvidjam totalni kolaps i preporuke izbegavati ovaj deo u širokom luku.
 
Ovo je u suštini poslednja faza za čvor B. Potok. Posle ovoga samo treba da srede pravac BG-NIŠ preko novog nadvožnjaka.
Fali nekoliko stotina metara nasipa i asfalta dole kod račvanja levo-obilaznica a pravo-Beograd i ona desna rampa ka Pančevu uz betonski potporni zid i desna spuštajuća rampa iz Pančeva ka BG ako se to uopšte bude radilo.

Inače obilaznicu su prebacili u levu traku i asfaltiraju samu petlju Ostružnica i naravno sve gore do Orlovače.
Nadam se da će u istom potezu možda asfaltirati i Ostružnički most.Inače vidim da radove izvodi Šumadija Put(radili su i rehabilitaciju na k10 od MP do Vrčina).

I zbog toga su gužve celom trasom obilaznice,baš je naporno proći ovu deonicu a kada pogledaš okolo napredak radova ide nekako kilavo plus ove kiše svaki dan....Previše sam smračio temu,izvinjavam se.
 
Opa, to je baš pohvalno. Kad se radi nek se odradi. Mada, moglo se to po par kilometara deo po deo.
 
Opa, to je baš pohvalno. Kad se radi nek se odradi. Mada, moglo se to po par kilometara deo po deo.
Пројектом/елаборатом је предвиђено да се у случају радова саобраћај затвара од Остружнице до Орловаче. Не постоји могућност преласка са једне на другу страну пута. Испред и иза тунела постоје некакве капије које су само ту за случај хаварије.
 
Ukrštanje na staroj raskrsnici KP i one ulice ka starom podvožnjaku?

Da, to će biti haos na kvadrat dok ne završe celu petlju i ne ukinu podvožnjak u smeru od niša na obilaznicu...
Nikako ne bi bilo dobro da se na kraju ukine taj podvoznjak. Veliki broj ljudi iz Vince, Lestana, Ritopeka koji svakodnevno putuju u Beograd bi onda morali da kruze sve do Avalske petlje, pa da se vracaju nazad kroz tunel samo da bi skrenuli za Beograd, a sto im je sada sa tim podvoznjakom vrlo jednostavno moguce. Realno bi bili na velikom gubitku, nepotrebno plus bar 10km voznje. A i svi koji dolaze na Autopijacu sa juga Srbije bi bez tog podvoznjaka takodje morali da kruze sve do Avalske petlje i da se vracaju tunelom.
 
U pravu si. Potreba za denivelacijom KP i pristupa od/ka AP prosto vrišti.
 
Podvožnjak Niš-KP ostaje u funkciji, samo su morali da pomere ulivanje KP-Niš zbog nove petlje i ulivanja Pančevo-Niš.
Ne zbog ulivanja Pančevo-Niš, nego Beograd-Niš, ostalo je tacno.
Buduca traka Beograd-Niš sece sadasnju BG-KP i od KP-Nis. Ostaje podvoznjak za KP/Lestane-BG i Nis-KP/Lestane.
Nisam majstor za skiciranje, ali se razume. ukida se sadasnja traka BG-Nis obelezeno sa X, a nova ide par metara desno pa nadvoznjakom ka Nisu ili desno ka Avali.
Print screen je iz obrnutog smera, takav snimak sam nasao.
 
To što si obeležio sa X se ne ukida samo će malo niže da se penje preko novog nadvožnjaka koji će prelaziti preko obilaznice. A to što si obeležio levo služi da se odvaja saobraćaj koji ide iz BG ka Orlovači, da se uliva saobraćaj iz Pančeva ka Nišu, da se odvaja saobraćaj iz pravca BG ka Pančevu da bi se nakon toga ulio na nadvožnjak i spojio sa saobraćajem koji dolazi iz pravca BG.
 
@nikolino gresis, @blagic je ovde u pravu, taj deo koji treba tek sad da grade sto prelazi preko starih rampi I tog novog nadvoznjaka je buduca spojnica za one koji idu iz Bg za obilaznicu, zatim za Pancevo.Takodje preko ove spojnice ce se saobracaj spustati sa vijadukta iz tunela tj iz Panceva za one koji idu u pravcu Nisa. Na tvojoj slici gde si stavio xxx stanje ostaje identicno do visine desnog vijadukta, onog sto prelazi za Pancevo. E tek odatle lagano skrece u desno u uzdize se sledecih par stotina m do onog dela koji je trenutno izgradjen I izlazi na novoizgradjeni nadvoznjak preko obilaznice, koji je dole nize vec u potpunosti spojen I zavrsen /desna traka ka Nisu/. Stara trasa tu treba biti reciklirana I obelezena sa xxx, znaci bukvalno od onog novoizgradjenog noseceg stuba ispod vijadukta za Pancevo.
Ono sto ce biti promena, a vidi se na tvojoj slici je da ce odmah ispod ovog najnizeg X na postojecoj desnoj se napraviti devijacija na ovu desnu spojnicu I to vrlo skoro. Njom ce se prebaciti privremeno saobracaj ka Nisu upravo zato da bi se mogli zavrsiti preostali radovi na desnoj ka Nisu od stuba do na vijadukt preko obilaznice, kao I ovaj prilaz I izlaz sa ovog malog nadvoznjaka sto se vidi na tvojoj slici. To ce ujedno biti I poslednja faza, jer kad se vrati saobracaj sa te devijacije bice potpuno normalizoovan saobracaj ka Nisu. 2+1 do nadvoznjaka plus ova servisna spojnica saobracajnica koja ide do nadvoznjaka I opsluzuje ulaze I izlaze.
 
Inače, moj utisak je da je u zoni petlje B. Potok jako loše odrađena signalizacija a osvetljenje je katastrofalno. Iako sam pažljivo vozio, većina drugih vozača ne mari za ograničenja i signalizaciju. I još nešto, na novoizgrađenom delu do Straževice rasveta je koliko vidim LED što komično izgleda u poređenju sa starim delom. Naročito u tunelima Lipak i Železnik.
 
Inače, moj utisak je da je u zoni petlje B. Potok jako loše odrađena signalizacija a osvetljenje je katastrofalno. Iako sam pažljivo vozio, većina drugih vozača ne mari za ograničenja i signalizaciju. I još nešto, na novoizgrađenom delu do Straževice rasveta je koliko vidim LED što komično izgleda u poređenju sa starim delom. Naročito u tunelima Lipak i Železnik.
Slažem se. Malo pre petlje, iz pravca Niša, se vozi u dve trake (preticajnoj i voznoj) i u jednom trenutku se prelazi u voznu i zaustavnu. Ljudi koji su pre skretanja bili u desnoj traci ladno nastavljaju pravo primoravajući ljude koji su bili u levoj da koče i da izbegavaju sudar.
 
Mislim da ima razlike u osvetljenju u tunelima Lipak i Železnik u smislu da je u tunelu Železnik u pravcu od Orlovače prema Ostružnici nekom "rekonstrukcijom" zanovljena rasveta pa je znatno bolja nego što je ona u suprotnom smeru.
Smeo bih da kažem, iako nisam 100% siguran, da je u jednom LED dok je u drugom ona stara sa živinim sijalicama.
Moguće je da je i u Lipku ista situacija ali kako ne prolazim toliko često tuda ne bih smeo da tvrdim.
 
Slažem se. Malo pre petlje, iz pravca Niša, se vozi u dve trake (preticajnoj i voznoj) i u jednom trenutku se prelazi u voznu i zaustavnu. Ljudi koji su pre skretanja bili u desnoj traci ladno nastavljaju pravo primoravajući ljude koji su bili u levoj da koče i da izbegavaju sudar.
Ja mislim da je u pitanju bahatos a ne loša signalizacija jer ja uvek vidim u koju traku treba da se prestrojim. Taj problem nastaje još pre devijacije kada pametni obilaze kolonu zaustavnom trakom pre signalizacije jer "znaju za foru" i onda nastaje problem da ljudi koji se propisnu prestrojavaju u radove čekaju te "pametne" što su se zaleteli zaustavnom. A onda se dešava to što si ti naveo, da ljudi iz vozne zastaju, a onda i ovi iz preticajne, jer svako svakome smeta.
Takođe problem je da su "krivine" u devijacimaja jako uske i da ljudi seku kao da je u pitanju jedna traka. Nikad ne ulazim paralelno sa kamionom u te "krivine" jer su zadnje osovine često u obe trake.

Signalizacija je jasna ali može biti malo preglednija. Ja dajem zamerku gomili linija iz raznih epoha koje se ukrštaju
 
Smeo bih da kažem, iako nisam 100% siguran, da je u jednom LED dok je u drugom ona stara sa živinim sijalicama.
Moguće je da je i u Lipku ista situacija ali kako ne prolazim toliko često tuda ne bih smeo da tvrdim.

Ovo sa osvetljenjem u tunelu je zastrašujuće. Tokom noćne vožnje se iz mraka ulazi u preosvetljen tunel, udar na sva čula. Sećam se objašnjenja koja sam ranije čuo o noćnom i dnevnom režimu osvetljenja tunela... ne bih rekao da ovo odgovara tome.

A slučajno ako podigneš pogled ka svetiljkama u tunelu oslepećeš od LED-a. Jeste manja potrošnja, razumem sve, ali meni ne prija :)
 
Apropo hotizontalne i vertikalne signalizacije kada se gradila nova naplatna rampa Vrčin tu je bio čovek direktno zadužen za signalizaciju.Tada sam video šta znači savestan i odgovoran inžinjer i čovek.Preusmeravanja saobraćaja je bilo nekoliko,on je za svaku promenu traka gde ide saobraćaj slao zahtev i dobijao dozvolu od ministarstva gde jasno piše koliko traje to preusmeravanje( verovatno uz projekat),žute linije su radili onom metodom privremenog nanošenja i kada data dozvola istekne izvlačile su se nove linije i preusmeravanja.Čovek je fizički bio prusutan svaki dan na devijaciji i non stop je brinuo o vidljivosti i čitljivosti znakova....Izgleda da je u medjuvremenu došlo do degradacije struke i da smo postali divlji istok.
 
Vrh