Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Две на брзину из аута, сликано из правца Славка Миљковића, поглед на будући кружни ток на Кружном путу у Реснику. Данас се ради на рашчишћавању, били су и геометри, премеравали и обележавали терен са наранџастим кочићима. (рекао бих да је решена једна спорна парцела у експопријацији чим су наставили са радовима).
 
lukarts":pfus6xjc je napisao(la):
Generalan problem u Srbiji je pocinanje 1000 projekata bez dovoljno resorsa da se zavrse isti. Zivim za dan kad ce se raditi jedan po jedan projekat. Recimo Obilaznica oko BG-a- pa to 50km max to bi max trebalo da bude gotovo za 18 meseci, ali posto se malo radi ovde, malo onde, malo u inostranstvu, malo kod kuce........kao zlatni pesak. Srbiji treba jedna dobra organizacija rada i radilista, prvo da se razvije kao nauka, a posle da se primenjuje. Posto cim ja vidim radiliste gde je sve svuda, odma znam o cemu je rec.
Neka kupe nove mašine, zaposle stručne ljude, zaposle fizikalce, daju im plate na vreme,neka plaćaju penale za probijene rokove i neće biti započinjanja 100 projekata od jednom.
 
Ne mora nista od toga. Dovoljno je da NADZORNI ORGAN radi svoj posao kako treba i za sta je placen. I da se nad njim svaki put povede postupak u slucaju zloupotrebe i ne prijavljivanja propusta (probijeni rokovi fuseraj odstupanje od plana losi agregati) sa odgovarajucim sankcijama gubljenja licence i zabrane bavljenja ovim poslom.
Ovo vazi za sve ne samo obilaznicu (slaviju promenadu brankov most BnV Kosanciceb venac dopisati po izboru)
Ovako dok su zasticeni k`o svete krave (nadzorni) postojace javasluk i sve ostalo.
 
ne samo da im se zabrani rad, nego i da im se zapleni sva mehanizacija i raspodeli firmama koje su dosad dobro radile

*SOCIALISM INTENSIFIES*
 
Opet vecina razmislja po principu "stigla losa vest, spalimo glasnika"...

Kasnjenja kod nas su ogromna iz dva razloga.
Jedan je ne placanje izvodjacima, sto je ostalo kao navika iz proslih vremena i drugacijeg ekonomskog i drustvenog sistema.
Drugi je sto DRZAVNE institucije ne odrade svoj deo posla. Ne mogu se veliki infrastrukturni projekti zapocinjati bez 100% zavrsene, tacne i proverene dokumentacije i prenanenjenog i otkupljenog zemljista.

Interesantno je da se pre godinu dana "digla kuka i motika" na azere i njihove podizvodjace, zbog relativno malog zakasnjenja iako su poplave, i los projekat u pojedinim delovima uzrokovale mnoogo dodatnih radova, iako se dosta kasnilo sa eksproprijacijom na pojedinim delovima, (pa su cak izvodjaci sklapali ugovore o najmu pojedinih parcela da bi mogli da rade ispred i iza istih), pa visemesecno kasnjenje u slucaju "stari hrast"...

Sada imamo situaciju mnogo veceg kasnjenja.
Reakcija je kmecanje, a od kmecanja nema nista.

-Jasno je NPR da je ispitivanje zemljista na prostoru tumela potpuno pogresno.
Za to MORA neko da odgovara!
-Jasno je da je pre pocetka gradnje u kontaktima sa EPS -om morao biti uradjen projekat izmestanja dalekovoda, sto nije bilo uradjeno.
Za to takodje mora neko da odgovara.

Pa kada se u ovoj zemlji konacno bude odgovaralo za svoja dela i nedela, svi ce poslu pristupati savesno i poslovi ce se zavrsavati u roku ili sa nekim razumnim kasnjenjima uzrokovanim nekim objektivnim problemima.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@Laki72
Да ли у свом тексту конкретно мислиш на далеководе на траси код Ресника у правцу ка Бубањ Потоку?. Данима гледам један и размишљам како ће да стане и овај кружни ток а камоли мало даље аутопут пуног профила између. Ипак је ту велика трафостаница, верујем да постоји пројекат измештања далековода.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522934#p522934:103wfsdd je napisao(la):
abrines » Sre Mar 07, 2018 9:26 pm[/url]":103wfsdd]@Laki72
Да ли у свом тексту конкретно мислиш на далеководе на траси код Ресника у правцу ка Бубањ Потоку?. Данима гледам један и размишљам како ће да стане и овај кружни ток а камоли мало даље аутопут пуног профила између. Ипак је ту велика трафостаница, верујем да постоји пројекат измештања далековода.

Ih , za malo se ne vidi na slikama iznad taj famozni stub dalekovoda koji je prošle godine kompletno renoviran!
Da pojasnim, svi stubovi dalekovoda su prefarbani prvo osnovnom, pa onda finiš u finu maslinastozelenu boju :bash: , a svi kablovi zamenjeni.
A sad izmeštanje...Planiranje za "0"!
 
abrines":16q3aojg je napisao(la):
@Laki72
Да ли у свом тексту конкретно мислиш на далеководе на траси код Ресника у правцу ка Бубањ Потоку?. Данима гледам један и размишљам како ће да стане и овај кружни ток а камоли мало даље аутопут пуног профила између. Ипак је ту велика трафостаница, верујем да постоји пројекат измештања далековода.
Pa vise sam mislio dalekovod na A2 kod petlje Ljig, kojom su vec trebali da prolaze automobili, ali da, u pravu si za navedeno.
Tu imamo jednu od jako bitnih trafo stanica za deo grada. Takodje, postojecim kruznim putem se odvija gotovo sav tranzitni saobracaj. A trasa obilaznice se poklapa sa kruznim putem u jednom ne malom delu. Dal jje sve lepo i dobro isplanirano?
Pa rekao bih da nije izmedju ostalog i zbog tolerancije gradnje svega i svacega uz i oko trase...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Од старта сам имао осећај да је Лаки промашио тему (Обилазница уместо К11).
 
A evo i stuba dalekovoda...Kod Kružnog toka u Resniku, ne u Ljigu :D
Inače, počeli su sa dovlačenjem materijala!
A desno od prvog stuba i između njegovog "kolege" prolazi Obilaznica! Pogledajte krkljanac sa dalekovodima.
Pazite: Trafo stanica Beograd 3 sa više dalekovoda na tu stranu, pruga, rakovački potok, obilaznica i kružni put na 150m širine...malo gusto,a?
Kružni put se pomera na tom mestu preko onog nedovršenog nadvožnjaka malo u brdo, ali ne mnogo-30m max.
 
Ivane 1973 ,hvala na slikama i mapi. Konacno sam shvatio kuda ce AP da ide u odnosu na sadasnji kruzni put . Nekako me uvek bunilo kada se izlazi iz tunela ,oni nosaci sto su davno zavrseni sa desne strane gore..nikako nisam mogao da shvatim cemu sluze.. :D :D :) :D . Sada je jasno da ce tuda da ide kruzni put , od manastira Rakovice pa preko toga da se povezuje na sadnji kruzni put...
Retko prolzaim tuda pa ne znam bas najbolje teren ( moram malo da se vadim zbog toga ) :D :D :D :D :D

Pozdrav i nastavalj da nas obavestavas.... :sesir:
 
Вожд , stavi godinu i koje su novine/časopis.
 
paradox polje":21424tz6 je napisao(la):
Од старта сам имао осећај да је Лаки промашио тему (Обилазница уместо К11).

Žika":21424tz6 je napisao(la):
Nije puno, nekih 60 km vazdušnom linijom.
;)
Ajd, nek bude da je 'laki omasio' :D

No ako procitate postove koji su prethodili bice vam jasnija poenta.

Primere sam uzeo sa A2 pa vas to mozda zbunilo.
Evo primera i sa ovog projekta obilaznice.
Cela prica o "park-sumi borici i izmestanju ibarske istocnije u zoni petlje Orlovaca je posledica pogresnog planiranja.
Drugi primer je to sto je drzava zmurila na izgradnju stambenih objekata na trasi buduce obilaznice. Slicnih problema je bilo sa zemljistem na deonici od Batajnice do Dobanovaca.
O sastavu zemljista na ovom potezu koje je preostalo da se gradi, ostaje samo da se nadamo da je ispitano kako treba, danas ne saceka novi "slucaj tunel"...

E, u tom smislu sam odgovorio na ovaj i astroduletov post koji svu krivicu 'svalise' na izvodjace. ;)
nekianonimnilik":21424tz6 je napisao(la):
ne samo da im se zabrani rad, nego i da im se zapleni sva mehanizacija i raspodeli firmama koje su dosad dobro radile

*SOCIALISM INTENSIFIES*
I napisao primer gde je izvodjac 'okacen nastub srama' iako je svojim trudom uspeo da poprilicno kompenzuje sve probleme i zakasnjenja proistekla iz tudjih gresaka:

laki72":21424tz6 je napisao(la):
Opet vecina razmislja po principu "stigla losa vest, spalimo glasnika"...

Kasnjenja kod nas su ogromna iz dva razloga.
Jedan je ne placanje izvodjacima, sto je ostalo kao navika iz proslih vremena i drugacijeg ekonomskog i drustvenog sistema.
Drugi je sto DRZAVNE institucije ne odrade svoj deo posla. Ne mogu se veliki infrastrukturni projekti zapocinjati bez 100% zavrsene, tacne i proverene dokumentacije i prenanenjenog i otkupljenog zemljista.

Interesantno je da se pre godinu dana "digla kuka i motika" na azere i njihove podizvodjace, zbog relativno malog zakasnjenja iako su poplave, i los projekat u pojedinim delovima uzrokovale mnoogo dodatnih radova, iako se dosta kasnilo sa eksproprijacijom na pojedinim delovima, (pa su cak izvodjaci sklapali ugovore o najmu pojedinih parcela da bi mogli da rade ispred i iza istih), pa visemesecno kasnjenje u slucaju "stari hrast"...

A obilaznica zapoceta pre 30 godina...
Aaaa, pa ima tu dosta odgovornih koji bi morali da nagrabuse, a da ni jedan od njih nije izvodjac. ;)



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523786#p523786:2o0n8135 je napisao(la):
Žika » Ned Mar 11, 2018 7:58 am[/url]":2o0n8135]Вожд , stavi godinu i koje su novine/časopis.


uvek je lepo imati reference.
ako ne nadje datum... u tekstu se spominje placanje u ekijima, znaci 80te.
 
Kad ce masine vise na teren ? Prodje pre neki dan i na dva poteza prema Orlovaci merkaju nesto i izlace kote. Posle petlje Surcin prema Savi mehanizacija i masina za sipove nesto raduckaju sa leve strane (nbg strana). Tu bi trebala biti petlja za Obrenovac i K11 zvani.
Pitanje.
Dali ce prvo da premoste onaj nadvoznjak ispred tunela za kruzni put i da ga spoje sa kruznim tokom u resniku? Jeli to preduslov da bi mogli dalje posle tunela Strazevica ?
 
Тихи, онај слепи надвожњак који тренутно стоји изнад пута чим изађеш из тунела Стражевица у правцу ка Бубањ Потоку (https://www.google.rs/maps/@44.7206768, ... 312!8i6656) ће бити денивелисани кружни пут који ће ићи на кружни ток, о томе је министарка говорила када је рекла да кружни ток није толико компликовано извести већ цитирам "приступну саобраћајницу" (https://www.youtube.com/watch?v=Mj73nmkCMV4). Тако да би требало до јесени да буде завршено. И то је привремено решење док обилазница не добије своју независну трасу.
 
Verovali ili ne, radovi još nisu nastavljeni!!!
A ka`će, još ne znamo!
 
Postajem samom sebi dosadan sa ovom vrstom komentara, ali - ŠTA SI OČEKIVAO?
To je jedna mnogo puta DOKAZANA gomila lažovčina.

Zbog toga verujem da ništa nije nastavljeno. Ne bih verovao da je suprotno.

Dakle bez sekiracije, iščuđavanja ... kada bude biće, ali bez verovanja na reč.
To sve važi i za ostale objekte (koridore 10 i 11).
Itd ...

A ti ipak odmah javi kada nešto krene :)
 
Svi smo ovde svedoci koliko je price bilo o Hrvatskim autoputevima i njihovoj duznickoj krizi...A mi ovde budno pratimo svaki metar nasipa..a stari delovi autoputeva nam se raspadaju a u kredita smo vec blizu hrvatskog duga po mojoj proceni negde oko 2.5 milijarde evra uključujući obilaznicu i deo do Pozege.Mislim da mnogi jednostavno nisu svesni problema u koje smo dosli.
 
Делимично си управу СтараМо, не можеш да мериш цену пута кроз равницу и пута какав је наш.
 
Pozdrav. Radovi vec teku ali geometarski i u to sam se uverio par puta.
E sad po ne proverenoj informaciji receno mi je da ce mehanizacija za dve tri nedelje na teren a mozda i pre.
Nista pa ajde da sacekamo :kafa: :violina:
 
Vrh