Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

AKo je neko voljan da me podseti - jel potpisan ugovor do Bubanj Potoka i kada počinju radovi?
 
Koliko me sećanje služi, čeka se na formiranje firme koja će graditi tu deonicu. Valjda Kinezi i Azeri rade zajedno, zato Azeri nisu oterali mašine.
 
Potpisan ugovor kad i za Obrenovac-Surčin ali on se uveliko gradi a nije jasno zašto ovo stoji. Vučić još u aprilu/maju rekao da će radovi početi u maju. Prođe 3 meseca od tad i ništa.
 
Па кад им се пушта то је класична тактика мазања очију

У позицији је да прогура то одмах и да буде екстремно квалитетно али ништа, спварно се запита да то неко намерно задржава
 
Ispada da samo kod nas niko ništa od izvođača ne može ništa da završi u roku.
Ama nijedan projekat nisu uradili u roku. Ko zna šta je potpisano u tim ugovorima, čim oni nikog ne smeju da kazne.
Nikome nije u interesu sada da kidaju ugovore pri kraju tzv rokova na koridoru 10 i 11. Izgubilo bi se 2 godine samo na tendere pa na izlazak na gradilište itd itd. Njima izvođači izlaze na teren kad oni hoće, rade šta hoće, niko ih ne kažnjava, niti ima odgovornosti što troše tuđe pare. Koliko je tolerisan Aktor? I još im daju da odrade Obilaznicu oko Dimitrovgrada. Nisu 3 deonice završili (a na jednoj se nisu pojavilii 3 godine), i ti im dodeliš kao nagradu obilaznicu. Druga je priča ako tako EU zahteva, ipak njihovi su fondovi, ucenjuju nas njihovim probranim izvođačima. Gledam danas SAT patrolu, jeste da ponavljaju put do granice sa Grčkom, ali deonica prestanka AP kod tzv Sarajevskog mosta do Predejana ja nevidoh nijednog radnika. NIJEDNOG. Ne može nijedna deonica da se završi sama od sebe. Crni, oni još nisu izmestili magistralu, na jednom delu oko Predejana, ja sam još 2014 išao za Grčku, bilo je očišćen taj deo od stabala i nasipan put peskom-šljunkom.

SRAMOTA JE ŠTA SE RADI. I TOLERIŠU IM KONSTANTNO. Nesposobni ljudi da odrade 8km deonice Srpska kuća Levosoje, trava im izbila kroz nasip AP.
 
Ja koliko vidim ovi debelo zarađuju. 901 milijardi dinara naplaćenih kazni to dođe oko 7,5 milijardi evra (120 din kurs) ??????
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... -izvodjaca


Koridor 10: Posle Španaca, pred kaznom još dva izvođača

Zbog kašnjenja u radovima na dve deonice Koridora 10 mogle bi biti sankcionisani grčki "Aktor" i ponovo kompanija "Azvi". Do sada naplaćena 901 milijarda dinara kazni.

POSLE novčane kazne od 100.000 evra za španski konzorcijum "Azvi-Rubau", žuti karton su od "Koridora Srbije" dobile kompanije koje rade na još dve deonice na Koridoru 10. Ovo javno preduzeće uputilo je grčkom "Aktoru" zahtev za ispravku radova za deo od Proseka do Crvene Reke, dok je na istočnom kraku još jedan ukor dobio "Azvi" zbog deonice od Grdelice do Caričine Doline na južnom kraku Koridora 10. Ukoliko ne isprave propuste u razumnom roku i njima sledi kazna.
Već duže od decenije iščekujemo kraj radova, a u tom periodu, investitori, "Putevi Srbije" i "Koridori Srbije" raskinuli su ugovore sa samo dva nesavesna izvođača - austrijskom "Alpinom" i bugarskim "Trejsom". Svi ostali, u najgorem slučaju, prošli su sa opomenama, naplatom penala ili garancija.

"Putevi Srbije" su tokom poslednjih 12 godina, na svim svojim gradilištima, naplatili ukupno oko 901 milijardu dinara kazni. U prošloj godini, firme su "disciplinovali" sa oko 41,5 miliona dinara. Lane se na tapetu dva puta našao Institut za puteve zbog kašnjenja na izradi projekta na deonicama od Kaća do Zrenjanina, kao i u delu od Užica do Kratovske stene. "Srbijaautoput" i "Planum" su kažnjeni sa 23 miliona dinara zbog probijanja roka u delu Topola 1 - Bućin grob. Po planu nije teklo ni postavljanje zidova za zaštitu od buke na auto-putu kroz Beograd, pa je "Verkos" iz Osijeka izgubio posao, ali i blizu 16,5 miliona dinara.

S druge strane, "Koridori Srbije" pre naplate penala traže ispravku radova.

- Svaki izvođač koji je napravio neopravdan propust u ispunjavanju svojih ugovornih obaveza je dobio zahtev za ispravku. Krajnja posledica nepostupanja po ovom zahtevu jeste raskid ugovora - kažu u ovom preduzeću. - Pravila se primenjuju jednako prema svim izvođačima i nema privilegovanih. Naknada štete prouzrokovana kašnjenjem i neopravdanim odugovlačenjem radova na gradilištu primeniće se u skladu sa ugovornim odredbama protiv svakog izvođača kad se steknu uslovi za to. Spremni smo da nedvosmisleno i bez kompromisa raskinu ugovor sa svim izvođačima koji iz neopravdanih i nerealnih razloga kasne sa radovima. U ovom momentu radovi se izvode svuda u skladu sa predviđenom dinamikom.



PENALI DO DESET ODSTO

KOLIKU će kaznu nesavesni izvođači platiti, zavisi pre svega od ugovora koji imaju sa investitorom.

- Iznos naknade predviđen je svakim pojedinačnim ugovorom i plaća se za svaki dan koji prođe od isteka relevantnog roka za završetak radova do datuma koji se navodi u Potvrdi o preuzimanju radova - objašnjavaju u "Koridorima". - Ukupan iznos ove naknade je limitiran i ne može da bude veći od maksimalnog iznosa odštete usled kašnjenja koji je predviđen ugovorom i kreće se do najviše 10 odsto ugovorno prihvaćene cene.
 
Evo i Kineze opominju

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... ja-opomena

Koridor 11: Kinezima poslednja opomena


Zašto kasne radovi na dve deonice Koridora 11, od Lajkovca do Ljiga i od Obrenovca ka Ubu? Moguć raskid ugovora sa izvođačem - firmom "Šandong". Problem slabo angažovanje radnika.

PLAN da se u novembru kompletira deo auto-puta od Obrenovca do Preljine najverovatnije se neće ostvariti, jer je na jednoj deonici, od Lajkovca do Ljiga, završeno tek oko 70 odsto radova, dok je na drugoj, od Obrenovca do Uba, za tri godine obavljeno tek nešto više od pola ugovorenog posla. Ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je minulog vikenda obišla radove na jednoj od deonica i uputila oštre kritike izvođaču, kineskoj kompaniji "Šandong". Mihajlovićeva je istakla da je ovoj firmi već data opomena, dok bi sledeći korak mogao biti raskid ugovora za posao na 26,2 kilometra od Obrenovca do Uba.

Pred kineskim izvođačem i Ministarstvom građevinarstva, kao investitorom na ovom projektu, dva su puta - ili će uspeti da se dogovore da "Šandong" angažuje više podizvođača i da ubaci u "petu" brzinu kako bi radove priveo kraju, makar i sa zakašnjenjem ili će morati da se "rastanu". Kineskoj kompaniji slede penali zbog probijanja rokova, pa je pitanje da li će oni biti obračunati po raskidu ugovora ili po okončanju posla.

Na ovoj deonici predviđena je izgradnja 14 mostova i petlje "Ub". Planirano je i izmeštanje 11 lokalnih puteva, izgradnja 16 cevastih i kutijskih propusta, kao i izgradnja osam potpornih zidova u koje se ugrađuje oko 4.000 kubnih metara betona. Projektovano je i izmeštanje i regulacija 17 vodotoka.

Kako "Novosti" saznaju, do sada su gotovo završeni zemljani radovi, a od devijacije 11 lokalnih puteva završena su tek tri, dok su na dva radovi u toku. Urađena je i regulacija samo sedam vodotoka.
A, iako je do isteka roka izgradnje ostalo još oko tri meseca, još se ne izvode radovi na uređenju putnog pojasa, zaštiti kosina nasipa, ugradnji saobraćajne signalizacije i opreme auto-puta.

Glavne zamerke izvođaču su neorganizovanost i nedovoljno angažovanje radnika i mehanizacije. Kako "Novosti" saznaju, Kinezima se, osim kašnjenja zamera i na kvalitetu onoga što je urađeno, zbog slabe kontrole podizvođača radova. Nekoliko puta su opominjani i zbog kvaliteta betona koji ugrađuju u mostove i ostale objekte prilikom izgradnje auto-puta.

Ništa bolja situacija nije ni na deonici od Lajkovca do Ljiga, jer još nije probijena nijedna tunelska cev u tunelu "Brančići", koji će biti dug oko kilometar. S obzirom na to da tek posle toga slede obimni radovi, posla će na ovoj poziciji biti bar do polovine sledeće godine

eko-kineyima-poslednja2.jpg


PROBLEM I NA MOSTOVIMA
OSIM na tunelu, ne teče sve po planu ni na mostovima na potezu od Lajkovca do Ljiga. Završena je izgradnja 15 konstrukcija, ali im poslednji pravi najviše problema. Na njemu su obustavljeni radovi, jer je izvođač napravio grešku u tehnologiji prilikom izlivanja betona.
 
opominju?? To je priča za TV. Od te opomene nema ništa. Vreme prolazi i rokovi se probijaju. I ja mogu tebe da opomenem, i nikom ništa. Udari ga po džepu ako smeš, ako si neko. Jezik kazni i odbijanja od zarade oni razumeju, a izgleda i svi u Srbiji. Jezik molbe i finog ponašanja niko.

A kaži mi onako, koliko gubi država Srbija od prolaza automobila i kamiona kroz zemlju bez naplate putarine? Država se zadužila da bi izgradila autoputeve i plaća izvođačima a oni rade šta hoće, tj ne rade ono što trebaju da rade.
 
Ajde neko stručan da odgovori - da li most u Železniku može da se uradi za to vreme?
 
Ne može ni most preko Topčiderske reke do Straževice da se uradi. A kamoli tunel Straževica, niti tunel kod sela Rakovica.
 
Kompletna projektno-tehnička dokumentacija za obilaznicu je završena, istakla je ministarka i dodala da je izdata i građevinska dozvola, te se trenutno vrše određene pripreme gradilišta.

Da li neko ima projekat i da li može da ga objavi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472678#p472678:2godzzer je napisao(la):
Srce ruke i lopata » 21 Aug 2017 17:04[/url]":2godzzer]http://www.ekapija.com/news/1855520/ugovor-o-finansiranju-obilaznice-oko-beograda-do-kraja-septembra-radovi-ce-trajati

Пише да ће у року од месец дана потписати уговор са Кинезима (у јуанима!), а да је рок за изградњу целе обилазнице годину и осам месеци. Помози Боже!

Јеееј картонски мостеви у атопутови :sesir:
 
Igore u koji topic si prebacio dve slike mosta u Baricu sto sam postavio ne mogu da ih pronadjem ?
 
Prodjoh danas od Batajnice do Ostruznice obilaznicom i nisam mogao da verujem da od Surcina do Ostruznice nisu promenili u staroj traci horizontalnu i vertikalnu signalizaciju vec pise put u izgradnji, znakovi za radove, ogranicenje 60, dobrim delom puna linija. Primetio sam da su stranci uglavnom zvunjeni i strogo se drze desne trake. Pred ostruznicki most znak za radove pa sa ogranicenja 60 znak za radove, pa 100 ogranicenje, pa opet znak za radove pa ogranicenje 80. Oni su postavili nove znakove za smanjene brzine na 100 pa na 80, ali zato nema veze sto su pre toga stari znakovi 60. Toliko je vremena proslo od otvaranja nove trake i oni nisu mogli nista da urade :bash:
 
Juče sam i ja prošao tom deonicom, kaže ćerka - tata pa puna je linija- i ja počeo da žvaćem gore pomenutu priču.
A stranci - sve po propisu. :(
 
Prosao i ja nedavno opet. Ista prica i zalosno koliko se ne vodi racuna o bezbednosti. Stranci ko zbunjeni i ne znaju dali mogu u preticanje ili ne. Strasno i zalosno.
 
Imam nekoliko slika da postavim. Na koji site je najbolje raditi upload posto dodaj.rs vise ne radi ?
 
@Тихи, шта ти је то "сите" :wink: :D

Најбоље и најбрже је да слике поставиш преко нашег Беобилд сервера. Овде ти је веза viewtopic.php?f=13&t=3505 са темом о поступку постављања слика коју је наравно поставио Игор :) Слике једино не могу да буде веће од 1 мб.
Ако и желиш по неки пут да поставиш слику већу од 1 мб, кад је нека мапа или план у питању, онда најбоље да их поставиш на пост имеџин
http://postimages.org/
 
Kaže mi juče drugar da su i na levoj obali svi stubovi gotovi i da su počeli da izlivaju kolovozne grede.
 
Na mostu ostružnica sa leve strane (obrenovačke) je ostalo još 10 ploča da se uradi i onda ostaje čelik-sredina koji treba da uradi Mostogradnja (sa tim će se debelo kasniti!) a sa desne strane (surčinske) koliko sam čuo imaju tek izlivena 4 stuba!
To radi GP Nikolić podizvođač STRABAG-a, oni su u ozbiljnom zaostatku u odnosu na ove prekoputa...
 
Prođoh obilaznicom u subotu idući u Ikeau. Ono je užas. Spoj kod Dobanovca u pravcu Ostružnjice i dalje pod starim oznakama kao i cela stara trasa.
Treba presvlačenje bar habajućeg sloja i crtanje linija nanovo. Radi se most ali neće to još brzo. Tuneli Lipak i Železnik kao da su svećama osvetljeni.
A i da jesu bolje bi se videlo sa njima nego onako.

Na Orlovači se i dalje ide bočnim delom iako je urađena jedna strana po sredini. Ne znam gde je im je zapelo pa ovo stoji. Verovatno ne može bezbedno da se pusti jer priključenja moraju šire da se odrade a to niko da potegne. Na onim vijaduktima pre Straževice čini mi se da su otišli češljevi negde pa će moći i karter da se izbuši uskoro.

Posle tunela Straževice je krkljanac. 2 Semafora i nakaradna nefuncionalana "kamikaza" petlja sa avalskom putem. A onda spust ka B. Potoku i preticanje besnih mašina što stranaca što naših. Jedva čekao da izađem ka Nišu a onda nov asflat na mestu stare naplatne i tako ja prođoh "asteroidni pojas" čitav i dođoh na "planetu" Ikea. Nazad kroz BG i na gazelu. Nisam lud da opet igram "ruski rulet" na kružnom putu.

Nek potpišu ovo s kinezima. Sramota da ovako bude.
 
Vrh