Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Lepo :kk: Poseban plus za filmić jer diže kvalitet reportaže na još viši nivo :)
 
Iduci juce obilaznicom iz pravca N.Sada videh gomilu nelogicnosti,prvo onaj znak za pocetak puta rezervisanog za motorna vozila,zatim one jersey ograde jos stoje,zatim ogranicenje 60 ispred Surcinske petlje bez prestanka istog do kraja deonice a na kraju deonice znak za prestanak autoputa i postepeno smanjivanje brzine,100,80 itd...Onu staru belu liniju jos nisu prefarbali...Stvarno sramota.
 
Po meni tako i treba, malo oni prenesu vest odavde, malo mi ovde postavimo njihove vesti, pošteno :) Ima puno vesti ovde na sajtu prenetih sa B92 i drugih medija pa ne vidim zašto ne bi bilo i u suprotnom smeru :)
 
Ja sam saznao da je moguće kašnjenje u navlaćenju konstrukcije.
Navodno su pronašli u koritu Save nešto što bi moglo da budu neeksplodirane bombe isl. duboko u mulju pa to treba prvo da se očisti i proveri. Mala je verovatnoća da su to stvarno bombe. Sa druge strane opet to bi mogli da budu ostaci od izgradnje ili rušenja prvog mosta koji su pali u reku. Navodno da je sve što je palo u reku izvađeno ali možda je opet nešto i palo kad su ponovo gradili. Bombe ili ne niko neće da zabode ništa u reku tu dok se to ne izvadi i proveri šta je. Navodno potrebno je pobijanje šipova za privremene stubove prilikom naguravanja mosta. Bezbednost je valjda na prvom mestu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452024#p452024:2swhajxa je napisao(la):
laki72 » Wed May 17, 2017 11:08 pm[/url]":2swhajxa]
A da budemo iskreni, uz mali trud pre bi se pre sledeceg letnjeg spica (sredina jula - sredina avgusta) moglo dobiti jos nekoliko km punog profila na beogradskoj obilaznici, jer tunel je kod Ostruznice kompletiran pre mnogo godina, a on se nadovezuje na Ostruznicku petlju i pristupne saobracajnice koje su ako se dobro secam takodje deo ovog ugovora zajedno sa mostom.

Ako bi most bio gotov, i napravili profil autoputa gde je petlja pa do mosta, dobili bi 3.95km, prema mom merenju na Google maps.

Nadajmo se da je to deo istog ugovora, jer ne vidim sta ih je sprecavalo da naprave pun profil gde je petlja i sada, a to bi i bez mosta donelo oko 2km puta u punom profilu (petlja + tunel), i time stavilo za relativno male pare u upotrebu tunel koji nije kostao malo a sada zvrji neuopotrebliv godinama.

Ono sto mene nervira po pitanju gradnje u Srbiji je upravo taj nesklad. Naprave skup most ili tunel, pa onda ne naprave jeftin put i skupa investicija stoji neiskoriscena. Po meni je veci prioritet bio deo Strazevica - Bubanj potok, ili da se naprave delovi koji fale izmedju tunela na potezu Otruznica - Orlovaca. Mislim da bi se tako dobilo najvise kilometara za najmanje para. Pretpostavljam da se bolji procenti dobijaju za skupe projekte pa zato njih forsiraju.
 
A sta ih sprecava da u saobracaj puste ono parce od 500metara ispod mosta na petlji Orlovaca vec ceo saobracaj penju levo i desno i bezveze usporavaju i onako usporen saobracaj.Uvek sam se pitao,kada vec dele deonice na lot-ove zasto bar svaki lot ne podele pa bi bar svake godine sa po jednim mosticem ili opremanjem jednog tunela itid itd zavrsili bar deo od Ostruznice do Strazevice...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452024#p452024:30nlow6w je napisao(la):
laki72 » Sre Maj 17, 2017 11:08 pm[/url]":30nlow6w]
A da budemo iskreni, uz mali trud pre bi se pre sledeceg letnjeg spica (sredina jula - sredina avgusta) moglo dobiti jos nekoliko km punog profila na beogradskoj obilaznici, jer tunel je kod Ostruznice kompletiran pre mnogo godina, a on se nadovezuje na Ostruznicku petlju i pristupne saobracajnice koje su ako se dobro secam takodje deo ovog ugovora zajedno sa mostom.

Mislis tunel Lipak? Nije zavrsen jer nema asfalta u drugoj cevi - ali jeste probijen, s obzirom da je pruga iznad njega morali su odmah da ga zavrse. :mrgreen: Radjeno je cut and cover metodom, kao klinac sam cesto vozio bajis tu. Za razliku od njega u tunelu Zeleznik ima asfalt i u drugoj cevi... A i sve da odrade tunel Lipak, opet imaju vijadukt koji fali izmedju 2 tunela (kod Izvora Svete Petke) tako da ima i tu posla! Posle ide vijadukt Zeleznik i jedan manji(ne znam mu ime) i do Orlovace ne treba puno za pun profil(najskuplji je tu vijadukt Zeleznik!)
 
Da li je istina da između petlje Orlovača i petlje Bubanj potok neće postojati petlja kod 'hotela 1000 ruža' (Beli potok)?
 
Jeste da izlazi is obilaznice ali blizu pa čisto da javim. Juče je konačno sanirana velika neravnina na AP BG-NS posle petlje Batajnica u pravcu NS-a blizu PIM nadvožnjaka gde je bilo 60 km/h ograničenje koje niko nije mogao/hteo da poštuje. Asfaltirano je poprečno otprilike 0,5-1 m preko celog autoputa gde je bilo veliko ulegnuće.

Konačno!

Koliko je samo nervirala i uvek samgledao da bežim u desnu traku gde je bio manji udar kad preletite preko nje sa 100-120km/h.
Ova "skakaonica" je bila nešto veća upravo u levoj traci gde se inače i vozilo brže.

Inače se sada prelaskom preko tog dela oseti vrlo blago potanjanje upravo na tom mestu, gde je spoj sa delom AP-a koji je rađen 2002-2003 koji je inače i više propao nego obnovljeni stari deo koji ide ka BG. Ovo je zato što su podloge i slojevi za AP verovatno urađene tanje a i pitanje je kavalitet tadašnjih radova i asfalta. Izgleda da im fali pepeo iz elektrana. ;)

Samo kod nas može tako da stavi neko 60km/h na 20m od poprečne rupe na AP-u. Idiotizam.
Oćemo li ikad imati AP kao onaj kad pođeš zapadno od Batrovaca kada imate osećaj da se auto pretvara u brzi voz(maglev)? :?:
 
Ocemo i imamo.
Idi od ljiga do preljine, i osim 2 tumela sa betonskom podlogom, nema da osetis da si na putu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452552#p452552:vgnvg3lc je napisao(la):
laki72 » 20 May 2017 06:57 pm[/url]":vgnvg3lc]Ocemo i imamo.
Idi od ljiga do preljine, i osim 2 tumela sa betonskom podlogom, nema da osetis da si na putu.

Nadam se da će tako i ostati posle 10-tak godina. I ova strana AP-a ka NS je bila ok kad je bila nova a onda je asfalt počeo da puca.
Asfalt puca kad je loš i kad je tanak. Nemci zato debelo asfaltiraju al kad ga urade to je za duži period.

Al nadam se da će Ljig-Preljina duže da traje. Potrebna je rekostrukcija ove strane od BG ka NS na pojedinom mestima kao i strana ka BG kroz NS što prolazi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452480#p452480:310otutb je napisao(la):
Stomatolog » Sat May 20, 2017 11:40 am[/url]":310otutb]Da li je istina da između petlje Orlovača i petlje Bubanj potok neće postojati petlja kod 'hotela 1000 ruža' (Beli potok)?

Koliko ja znam biće petlja kod ukrštanja sa Avalskim putem (ne baš gde je sada raskrsnica kod motela pošto obilaznica ide biže gradu), ali neće u Resniku.
Ko hoće sa obilaznice ka Resniku ili Kijevu, moraće da se isključi u Belom potoku, pa kružnim putem, koji sada glumi obilaznicu ili na petlji Orlovača pa preko PB.
 
Холандија, земља са немерљиво већим буџетом од Србије, уређена земља, транспарентност, брзи одговори на жалбе, критичан обим саобраћаја који стварно правда све делове мреже аутопутева... И опет је у десној траци препуно улегнућа, која се озбиљно осећају при вожњи колима. Разлог? Теретну компанију Холандских железница џутуре продали Немцима, позатварали већину мањих теретних станица, аутопутеви препуни шлепера. До некле извлачи једино мрежа канала, али она није равномерно распоређена у целој земљи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456999#p456999:1o3pq1m4 je napisao(la):
varos kapija » 09 Јун 2017 09:02 am[/url]":1o3pq1m4]
Putevi Srbije raspisali su tender za izvođenje preostalih radova na izgradnji obilaznice oko Beograda, koji će se finansirati iz zajma Evropske investicione banke (EIB). Predviđa se izvođenje preostalih radova na petlji Petlovo brdo i Orlovača na Ibarskoj magistrali.

http://www.ekapija.com/website/sr/page/1783813
Објавио сам на теми "Заштитимо шумски појас на Петловом брду", о позиву Путева Србије за подношење понуда за изградњу и завршетак петљи "Петлово брдо" и "Орловача" viewtopic.php?f=24&t=2684&start=700#p457214

На овој теми иначе дискутујемо о петљи "Петлово брдо"
 
Јавно предузеће „Путеви Србије” позвало је данас возаче да не користе Обилазницу око Београда пошто се на мосту преко Саве изводе радови на поправци коловоза што је изазвало формирање дугачких колона возила која чекају да прођу.

У саопштењу се наводи да је смер ка Новом Саду на том путу затворен за саобраћај, те се саобраћај у смеру ка Београду одвија наизменичним пропуштањем возила, уз помоћ семафора.

„Путеви Србије” су апеловали на возаче возила масе испод 3,5 тоне да избегавају ту деоницу током саобраћајног шпица. Планирано је да радови на том делу обилазнице око Београда буду завршени 22. јуна до 19 часова. (Бета)
 
U Subotu oko 12h prođoh tamo, smer ka Ostružnici. Krpe rupe na deonici od oko 100m na samom početku mosta. Čekali smo jedno 10min. da prođemo.
 
Aleksandar Vučić je upravo na RTS-u rekao da se za početak radova na obilaznici čeka potvrda iz Kine o osnivanju konzorcijuma koji će sačinjavati kineski i azerbejdžanski građevinari. Kredit za izgradnju će Srbija uzeti od Kine u juanima. Građevinske mašine azerbejdžanaca su u Srbiji i čekaju na početak radova.
 
U juanima? Vrlo zanimljivo. Nisu mi trenutno baš najjasniji efekti ovoga ali možda I nije u rezultanti loše po nas. Time se isključuju dolar I evro kao suvišni posrednici koji se ugrađuju, što je ok jer ni SAD ni EU nisu učesnici u poslu. Ono kako ja, mali Perica zamišljam tok novca je da će kredit u juanima završiti u pasivi, izvorima Narodne Banke Srbije na osnovu kojih će ona u svojoj aktivi odštampati dinare za plaćanje izvođača. To bi značilo da juani postaju deo naših rezervnih valuta. E sad šta je dalji plan Srbije da radi sa tim juanima? Da li će samo stajati u rezervi pa se vraćati kako se vraća kredit? Da li će kako vraća juane Srbija povlačiti I poništavati ekvivalentan iznos dinara? Ili će Kinezi pristati da se nečim drugim plaća dug, npr robom ili nečim trećim, a da juani ostanu u rezervama Srbije? Kina je igrač na duge staze, sigurno postoji neka ideja sa kojom su I naši upoznati ali meni je ovo iznenađenje I trenutna nepoznanica...
 
Сав новац од Кинеза иде преко Поштанске штедионице. Када је била прва трансакција штедионица је зарадила толико од провизије да су могли да оду сви на колективни одмор. Они сад имају неку своју банку али опет посредује штедионица. Не познајем банкарство у нашој земљи, ако неко зна нека појасни. :mrgreen:
 
Da, otvorili su pre pola godine kancelarije Bank of China u Srbiji. U upravnom odboru je bivši guverner i moj bivši profesor Šoškić i bivši ministar privrede Sertić http://rs.n1info.com/a220440/Biznis/Ser ... banke.html . Međutim izgleda da je banka, bar za sad, zatvorenog tipa tj. još ne radi sa našom privredom i stanovništvom.
Možda ide ovako: Kineska EXIM (Export-Import) državna banka prebacuje juane na račun Vlade Srbije (Ministartstva finansija) koji je recimo u Poštanskoj štedionici (jer je naša državna banka) - Vlada Srbije sa svog računa u Poštanskoj štedionici prodaje juane Narodnoj banci Srbije za koje ova zauzvrat emituje dinare i prebacuje ih na njihov račun kod Poštanske štedionice odakle oni sad imaju dinare sa kojima se isplaćuju izvođači u Srbiji (PŠ naplaćuje provizije, neke pare ostaju samo nefizičke na računu a deo koji se podiže NBS štampa preko Zavoda izradu novčanica i kovanog novca) - Vlada Srbije tj. Ministartvo finansija sad ima dinare na svom računu kod PŠ da isplaćuje izvođače (dal preko Ministarstva infrastrukture?) - izvođači dalje plaćaju dinarima radnike, mašine, gorivo, agregate, podizvođače, ostale materijale - ovi dalje troše te pare kupujući hranu i ostalo po Srbiji, novac se izliva i drugima po Srbiji, raste i ostala prodaja, što na kraju diže bruto društveni proizvod Srbije za neki promil... :dil:
- Mali Perica
 
Vrh