Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Koliko si ti samo kilometara napravio pesaka ovih dana. Ulaze u zavrsnu fazu, dobri su. Jel ima naznaka za bulevar ? Kamera je vec u Indjiji baki. Zvace te Jovan danas sutra.
 
Hvala Tihi, inače prosečna šetnja ide oko 6 km a one udarničke kada obilazim i prugu i deo oko PIM-a idu do 13km.
 
Žika":8vgvdmbg je napisao(la):
Jankauskas , kolko si fimova potrošio. :D :kk:

Bolje ga pitaj koliko fotoaparata, patika i trenerki,... :?:
Za svaku je pohvalu ovo požrtvovanje. :kk:

Još malo, usitnilisu ga pošteno. Na nekim mestima ostalo je samo da se iscrta bela linija, odradi ograda i osvetljenje.

Nego sve se bojim da će oni petlju završiti ali će biti raskopano pre nadvožnjaka iz pravca NS-a od PIM-a. zbog postavljanja kanalizacije i zbog onih ivičnjaka na nadvožnjaku. Nadam se da su te radove malo sinhronizovali pa da puste sve u cugu.

Bulevar.Da se ja pitam proterao bi ja tu Komatsu D575-3. Sa njim bi ja radio ekspropriaciju. Pocepao bi im ja te njihove kočnice i ucene riperom. Zar treba narod večito da trpi gužvu na drumu. :evil:
 
edgeman":2fdnphnq je napisao(la):
Bulevar.Da se ja pitam proterao bi ja tu Komatsu D575-3. Sa njim bi ja radio ekspropriaciju. Pocepao bi im ja te njihove kočnice i ucene riperom. Zar treba narod večito da trpi gužvu na drumu. :evil:



Није Коматсу, али може да послужи :D
 
edgeman":cv0aru3b je napisao(la):
Došlo je do preusmeravanja saobraćaja na levu kolovoznu traku gledano iz prvca NS-a ka BG. od PIMa do posle batajničkog nadvožnjaka ka Dobanovcima. Znači sada se vozi dvosmerno. Nadam se da će se raditi retrasiranje desne (stare) strane i presvlačenje habajućeg sloja na nadvožnjaku napravljenom pre 3 godine kao i asfaltiranje presotalih rampi za taj pravac. Ovo su trebali i ranije da krenu da rade ali videćemo. Moguće je da to sada neće raditi već će samo rampe asfaltirati ali bi valjalo da to srede kako treba i kompletiraju. Videh neke cevi za kanalizaciju pa se nadam da je to baš za ovu završnu rekonstrukciju. Primećeni su stubovi bukobrana na suprotnoj strani ka NS posle nadvožnjaka.

Ako ih vreme posluži ovo bi trebalo brzo da završe sem ako ne dižu sve opet i rade ono betonsko izlivanje za kišnicu isl. i sa ove strane.

Zbog radova na obilaznici oko Beograda od 06.05.2015.g. došlo je do izmene u režimu obavljanja saobraćaja na državnom putu I A reda broj 1, na obilaznica oko Beograda kod petlje Batajnica u dužini od 4,3km. Radovi se odvijaju desnom stranom auto-puta u smeru Novi Sad-Beograd, dok će se saobraćaj obavljati levom stranom autoputa i to dvosmerno, pri čemu vozila iz Novog Sada ka Dobanovcima koriste krajnju levu saobraćajnu traku, dok se vozila iz pravca Dobanovaca zadržavaju svoj smer kretanja. Radovi su obezbeđeni privremenom saobraćajnom signalizacijom i opremom i ukoliko vremenski uslovi to dozvole, trajaće do 01.07.2015.g.

Izvor: AMSS
 
Skoro 2 meseca...
Hmmm
Plus malo kasnjenja , eto nas u sred talasa turista i gastarbajtera u jeku turisticke sezone i godisnjih odmora... :(
 
14.05. oko 10h

p5090001.jpg


p5090002.jpg


p5090003.jpg


p5090004.jpg


p5090005.jpg


p5090006.jpg


p5090007.jpg


p5090008.jpg


p5090009.jpg


p5090010.jpg


p5090011.jpg


p5090012.jpg


p5090013.jpg


p5090014.jpg


p5090015.jpg


p5090016.jpg


p5090017.jpg


p5090018.jpg


p5090019.jpg


p5090020.jpg


p5090021.jpg


p5090022.jpg


p5090023.jpg


p5090024.jpg


p5090025.jpg


p5090026.jpg


p5090027.jpg


p5090028.jpg


p5090029.jpg


p5090030.jpg


p5090031.jpg


p5090032.jpg


p5090033.jpg


p5090034.jpg


p5090035.jpg


p5090036.jpg


p5090037.jpg


p5090038.jpg


p5090039.jpg


p5090040.jpg


p5090041.jpg


p5090042.jpg


p5090043.jpg


p5090044.jpg


p5090045.jpg


p5090046.jpg


p5090047.jpg


p5090048.jpg


p5090049.jpg
 
Ugrinovački nadvožnjak.

Polazimo od raskrsnice Ugrinovci-Dobanovci-Bataja:
1.jpg

2.jpg

p1060196.jpg

p1060198.jpg


Ravan, malo valovit put, u odličnom stanju:
p1060199.jpg

p1060200.jpg

p1060203.jpg

p1060204.jpg

... ene ga nadvožnjak, skroz desno.

Pogled ka Ugrinovcima + malo Srpske ekologije:
p1060205.jpg


Prema nadvožnjaku put blago zavija na desno:
p1060206.jpg

p1060208.jpg


Još jednom prema Ugr:
p1060209.jpg

p1060210.jpg


Glavna raskrsnica :D
p1060211.jpg

p1060212.jpg


Na levo:
p1060213.jpg


i na desno:
p1060214.jpg

... svi putevi vode u zemlju.

Konačno na samom nadvožnjaku:
p1060215.jpg

p1060216.jpg


U stvari imamo kombinovani nadvožnjak - preko pruge:
p1060217.jpg
p1060218.jpg

p1060219.jpg


i obilaznice:
p1060224.jpg

p1060226.jpg

p1060227.jpg

p1060228.jpg

p1060230.jpg

p1060231.jpg

p1060232.jpg

... prema Dobanovcima.

Ono što iz Gugleta neki vide kao priključak na obilaznicu:
p1060233.jpg

p1060234.jpg

... je u stvari priključak na lokalne poljo puteve.

p1060236.jpg

p1060237.jpg

... a na kraju ovog krater makadama, tamo gde se opet vidi primena čiste ekologije,
put zavija u levo i pored sportskog aerodroma i preko pruge izbija na stari Bataja drum
kod ciglane sa krivim stojkom.

p1060239.jpg

p1060240.jpg
 
Janko i Vlasto svaka čast.

Ovoj ugrinovački nadvožnjak je žrtva ogrmne krađe. Pokrali su sve bankine i to one najkvalitetnije i zaštitu preko pruge a sad stavili ovo. Nadvožnjak je bio počišćen skroz, šatro "obrijan", načisto. Sad su vratili ovo. Stramota. Treba neko ili nešto da sleti dole sa tog nadvožnjaka na autoput. Grešku su napravili što nisu tu odmah odradili sve od Ugrinovaca do Batajnice(ciglane) i da su pustili saobraćaj a taj nadvožnjak osvetliti i pokrili kamerama. Lopovluk na sve strane.

Ja bi da uvedemo zakon kao turci i arapi. Ukrao si , seci mu ruke, seci mu noge. Ovako šta ih briga razvlači se svašta. A i glupo je išta pričati kad su političari najveće jajare. Pa svaki taj stub i bankinu smo mi platili, da gospodo mi! A onda posle malo para, seci penzije, seci plate, ma posekli vam glave dabogda. I onda posle se zaleti neka bu**** i sleti dole na neku porodicu, neki mladi bračni par isl. I nikom ništa, pojeo vuk magarca. Došlo dete i zabacilo pecaljku na prugu od 25kV AC!!! i izgore ki licna. A ove što prave i pale ove divlje kranjivaške deponije treba zapaliti na istim. E zemljo Pakistane, zemljo Malezijo, zemljo Tunguzijo, ....avaj zemljo SRBIJO!!!.

Da da, ma zađite samo jedno 700-1000 god. nazad pa ćete videti da je ovde bila veća civilizaciija nego igde na planeti nam Zemlji. A onda su nas zaprljali(genetski) totalno ti isti azijati zato nam i trebaju strogi zakoni ko njihovi. A ove iz EU nataknem ih na ovaj go stubić, ionako nisu za bolje. E nije taj Vlad radio to za badava. Nosilo je to neku poruku, a ne ko ovaj prazan stubić koji ne nosi bankinu. Uh.... :bash:
 
:gobb: aaaa, Ha,ha, potpuno te podrzavam Edgemane i istovetno misljenje imam i sam sam cesto frustriran i besan zbog toga kakvi smo sami sebi grobari, pa tek onda drugi :kk: ,
 
U brate ja sam mislio da je to ostalo nedovrseno. Ne mogu da vjerujem da cak i zastitne ograde skidaju ??? Alo dje ih prodaju u sekundarne sirovine postoji li neko da to prijavi. Ja sam 17 god u kanadi i nisam cuo da je neko ukrao ili skinuo ogradu. Desava se da kradu drugi gradjevinski materijal ali to je sitno za sopstvene potrebe.
 
Wauuu vidi vidi cak i stubice sta drze ogradu sa nadvoznjaka. Ostavljali su svaki treci da nebi sve palo na autoput. Idijotizam.
 
evo i mojih 5 centi :)

Upravo pre neki dan sam obišao taj deo, jer pažnju mi privukao taj nadvožnjak preko obilaznice
na delu trase izmedju Batajnice i Dobanovaca
Njegova izgradnja jeste sastavni deo obilaznice jednostavna pitanja čemu služi i kuda vodi i kako izgleda ? :roll:

Prva slićica pokazuje neke korektivne radove ispred Batajničkog nadvožnjaka kada se krene ka Dobanovackoj petlji
ispred-nadvoznjaka.png


iduci dalje ka Dobanovackoj petlji nailazi se na ,,misteriozni,, nadvožnjak peko obilaznice i železničke pruge koja povezuje Batajnicu i Dobanovce

p1405151755.jpg


Uradjen je skoro za sve pare :p
p1405151802.jpg

Popeh se na njega i imam sta da vidim , sa te strane u pravcu Zemun polja
put sa nadvožnjaka se završava u njivi :oops:
p140515181401.jpg


a sa druge pristupne strane nadvožnjaka iz pravca Ugrinovca videh uradjenu i obeleženu raskrsnicu :mrgreen:

p1405151820.jpg


kraci raskrsnice u pravcu Batajnice i Dobanovaca se završavaju nakon par metara asfalta odmah tu u njivi.
Krak sa nadvožnjaka preko raskrsnice produžava u pravcu Ugrinovaca
i izlazi tačno 100 tinjak metara od tačke gde postovji stari put iz Batajnica ulazi u Ugrinovce


ostade mi ne jasno što đta....
čemu služi i kome treba put Ugrinovci - Zemun polje
zašta je sve mogao taj novac od tog bez potrebnog naadvožnjaka da se korisno upotrebi na obilaznici
i da li možda Batajnicčka petlja upravo kasni zbog potrošenih sredatava za taj nadvožnjak ..... :kafa:
 
Da živiš sa jedne strane autoputa, a imaš imanje sa druge, ne bi postavljao takva pitanja... Svuda u svetu, gde god prođe autoput, postoje ovakvi nadvožnjaci i još više podvožnjaci, čija je svrha povezivanja dve strane novoizgrađenog autoputa. Cilj takvih objekata je da se vlasnicima zemljišta koliko-toliko omogući pristup parcelama, koji su imali ranije i bez koga su ostali izgradnjom autoputa. Zamisli da neko ko živi u Ugrinovcima i kome su dedovi obrađivali tu zemlju, koja je ostala preko autoputa, sada mora poljoprivrednim mašinama da ide na batajničku ili surčinsku petlju i da mora da se mota okolo 20-30km da bi došao na svoje imanje, koje mu je 2km od kuće!? Prema tome, ovo nije ničija projektna glupost, politička propaganda, stvaranje transverzale Ugrinovci - ZP, niti bacanje para, već potreba i praksa širom sveta. Ovo je odgovor na tvoje pitanje kome treba i čemu služi i konstataciju da je bespotreban. I ne, nije moglo niti trebalo išta drugo od tih para graditi, jer je neophodni i sastavni deo projekta tog dela obilaznice. Sve i da su tajkuni pokupovali to zemljište preko, a nije da nisu bar neki deo.
A kašnjenje petlje nema blage veze sa ovim nadvožnjakom, niti sa onim servisne saobraćajnice batajničkog bulevara, čiji napredak prati Jankauskas, već sa neodgovornim odnosom države prema najvažnijem saobraćajnom projektu u Srbiji, neplaćanjem izvođačima radova, odsustvom kontrole i nebrigom u celini...
 
caribrod":imimmxdo je napisao(la):
.....a da imaš imanje sa druge, ne bi postavljao takva pitanja...

OK :sesir:
nemam ja njive ni sa jedne strane :(

Al da li je OK da ukljucenje iz Bataje na NS put vec dve godine ladno ,,izbrisano,,
za hiljade ljudi koj stanuju u Ugrinovcima, Busijama , Batajnici .....
al važno da su se prvo pobrinuli
za par vlasnika njiva da traktorima mogu da predju obilaznicu

Treba i oračima slažem se al zna se redosled prioriteta

Obilaznica je dovoljno visoka i upravo na tvojim sličicama koje si ukačio
vidi se video , da več tu postoji poljoprivredni prolaz ispod obilaznice
stotinjak metara dalje upravo iza tog nadvožnjaka

p1060219.jpg





Pa prema tome kad vec je uradjen betnoski podvožnjak i postoji
čemu onda ovakav izlet sa nadvožnjakom ? :roll:
 
Ne može sve da prođe kroz onaj podvožnjak, video sam ga i ja, ali sve to nema nikakve veze sa kašnjenjem batajničke petlje! To su čak dva različita sektora obilaznice ako se ne varam, A1 i A2.
A to si svakako u pravu da su najugroženija ova naselja zbog kašnjenja petlje, ovako moraju koristiti alternativne petlje (Banovce, a ovi drugi Dobanovce), na starom batajničkom je ne kolaps, nego haos u špicu. I ostaće do izbradnje novog bulevara.
Ali moralo se kad-tad to desiti (izgradnja petlje) i šteta što se toliko oteglo, a novom bulevaru se kraj ni ne nazire :(
Možemo samo da molimo Boga da barem najzad završe petlju i Dobanovci-Ostružnički most.
Ja ponavljam ovde kao papagaj, kumim i molim da kad ovo završe ODMAH počnu sektor B6 makar kao poluautoput i odvoje obodni i prigradski saobraćaj BG (Resnik, Kružni i Avalski put) od tranzita (obilaznica) i tako sačuvaju desetine života godišnje. Sve nadajući se da će neko od "nadležnih" pročitati i uzeti se u pamet. Ali oni prvo hoće ostružnički most II. Što jeste krupan korak ka završetku obilaznice, ali po meni nije prioritetniji od deonice Resnik (tunel Straževica) - Bubanj Potok.
 
caribrod":izd66tei je napisao(la):
Ne može sve da prođe kroz onaj podvožnjak, video sam ga i ja, .....
:laugh: :lool: :laugh: :lool: :laugh:

Znači Miljković i ostali naročito projektati
su čisti D I L E T A N T I
:laugh: :lool: :laugh:


:pob:
 
caribrod":1ufpostl je napisao(la):
Radovi su obezbeđeni privremenom saobraćajnom signalizacijom i opremom i ukoliko vremenski uslovi to dozvole, trajaće do 01.07.2015.g.

Izvor: AMSS

Znaci da kompletno ovo asfaltiranje i i finalno sredjivanje petlje sto ce verovatno do kraja maja da bude gotovo ce da se saceka 01.07. da se puste obe trake.. Uzasno neorganizovano.

Sent from LG G2
 
boca-ica":3icsosjd je napisao(la):
caribrod":3icsosjd je napisao(la):
Ne može sve da prođe kroz onaj podvožnjak, video sam ga i ja, .....
:laugh: :lool: :laugh: :lool: :laugh:

Znači Miljković i ostali naročito projektati
su čisti D I L E T A N T I
:laugh: :lool: :laugh:


:pob:

Naravno da nisu, jer nije ni namenjen za prolaz svega i svačega. Na osnovu čega si izveo zaključak da ja tako mislim o projektantima???
A diletantizma svakako ima svuda, pa i među projektantima...
 
Juče sam prošao obilaznicom iz pravca Ostružnice, u toku je asfaltiranje dela između groblja u Surčinu i isključenja za Surčin.
 
caribrod":vm9q1bt2 je napisao(la):
...Na osnovu čega si izveo zaključak da ja tako mislim o projektantima???
A diletantizma svakako ima svuda, pa i među projektantima...

Na osnovu prikazanih susednih podvožnjaka , nadvožnjaka , raskrsnice kao i asfaltiranog ,poljoprivrednog puta
takvih čudnih grešaka (i ,, ne otkrivenih,, ) što u projektu što u izvodjenju
onda mora da ih ima sijaset još na obilaznici
te ne mogu na žalost ( ja a ne ti ) )da imam drugačij zaključak od navedenog :(

PS
Stvarno bih voleo da se neko od stručnih ljudi oglasi povodom postojeceg podvožnjaka i preskupog nadvožnjaka
kako bi mi vratio veru u to da znaju taćno šta rade kada su u pitanju mega projekti kao što je ova obilaznica :vops:
 
А планирају ли да замене поцркале сијалице на бандерама на обилазници?
Пре једно месец дана, од Батајнице до скретања за Београд, барем 30% сијалица није радило.
 
Tim nadvožnjakom prošao sam i Oktobra prošle godine, izgledao je kao i sada, znači gotov u celosti sa pristupnim putem, tako da mi ne deluje da ima ikakve veze sa kašnjenjem Bataja petlje, kao što neko navodi.
I ne ide prema Zemun Polju već prema ulazu u Bataju, dakle imamo lokalnu lakat krivinu na levo.

Što se visine podvožnjaka tiče - tu kombajn ne može da prođe, pa je svaka diskusija na tu temu suvišna.
Obzirom da je sav taj teren podvodan povećanje njegove visine, tj. kopanje u dubinu, nije izvodljivo, sa praktične strane.
 
Vrh