relja
Professional
- Učlanjen(a)
- 13.12.2006.
- Poruke
- 16.810
- Pohvaljen
- 18.848
Da, zaboravio sam da su stubovi na kopnu urađeni samo za ovaj završeni deo.
Ima tu mnogo stubova da se napravi, pogotovo na desnoj obali, ali nešto mi ne deluju da su tehnički previše zahtevni.
Evo opisa sa sajta Mostogradnje
http://www.mostogradnja.rs/reference2.htm
Ko je bio dobavljač materijala za čeličnu konstrukciju?
Ima tu mnogo stubova da se napravi, pogotovo na desnoj obali, ali nešto mi ne deluju da su tehnički previše zahtevni.
Evo opisa sa sajta Mostogradnje
http://www.mostogradnja.rs/reference2.htm
DRUMSKI MOST PREKO SAVE KOD OSTRUŽNICE
Najveći objekat na obilaznici Beograda sastoji se iz prilaznih prednapregnutih betonskih konstrukcija na levoj i desnoj obali i čelične kontinualne konstrukcije sandučastog preseka sa gornjom ortotropnom pločom. Most je izgrađen za uzvodnu polovinu profila autoputa a stubovi za pun profil. Svi stubovi su temeljene na bušenim šipovima prečnika 1,5m. Prilazne betonske konstrukcije su montažne armirano betonske prednapregnute grede dužine 593,35m. na levoj i 608,35m. na desnoj obali. Montaža je obavljena Lansirnom rešetkom. Čelična konstrukcija u rečnom toku je kontinualna greda od pet otvora dužine 3x99,0+88,0+198,0m. Montaža je obavljena plovnom dizalicom. Ukupna dužina mosta je 1.785,0m.
Ko je bio dobavljač materijala za čeličnu konstrukciju?