Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Da, zaboravio sam da su stubovi na kopnu urađeni samo za ovaj završeni deo.
Ima tu mnogo stubova da se napravi, pogotovo na desnoj obali, ali nešto mi ne deluju da su tehnički previše zahtevni.

Evo opisa sa sajta Mostogradnje
http://www.mostogradnja.rs/reference2.htm

DRUMSKI MOST PREKO SAVE KOD OSTRUŽNICE
Najveći objekat na obilaznici Beograda sastoji se iz prilaznih prednapregnutih betonskih konstrukcija na levoj i desnoj obali i čelične kontinualne konstrukcije sandučastog preseka sa gornjom ortotropnom pločom. Most je izgrađen za uzvodnu polovinu profila autoputa a stubovi za pun profil. Svi stubovi su temeljene na bušenim šipovima prečnika 1,5m. Prilazne betonske konstrukcije su montažne armirano betonske prednapregnute grede dužine 593,35m. na levoj i 608,35m. na desnoj obali. Montaža je obavljena Lansirnom rešetkom. Čelična konstrukcija u rečnom toku je kontinualna greda od pet otvora dužine 3x99,0+88,0+198,0m. Montaža je obavljena plovnom dizalicom. Ukupna dužina mosta je 1.785,0m.

Ko je bio dobavljač materijala za čeličnu konstrukciju?
 
Sto se tice Zagreba, moj neki prvi utisak sa slike je da Zagreb gradi novu obilaznicu pre da bi ispravio gresku sa stare a ne zato sto je realno potrebna nova obilaznica.

Deluje mi da je "stara" obilaznica napravljena preblizu gradu i da ga pritiska, pa da se zato pravi obilaznica u sirem obimu. Oni ovom obilaznicom oslobadjaju ogromnu kolicinu zemljista gde onda Zagreb moze da se siri. Da nije tako, oni bi samo prosirili postojecu obilaznicu dodavanjem trece trake, svakako je to jeftinije od kompletno nove obilaznice.

Sto se Beograda tice, mislim da apsolutno nema potrebe za takvom obilaznicom. Prvo mi jos imamo 40 km punog profila, plus desetak poluprofila (ako racunamo da je sve na levoj obali save zavrseno, a nije) sa mostom preko Save od 30milion plus mostom preko Dunava koji ce kostati par stotina. A kada cemo sve to da zavrsimo, ni sami ne znamo. Ako kojom ludom srecom to sve imamo gotovo, valjda je bitnije da se i sa severa obilaznica zaokruzi, ali cak i to je naucna fantastika.

A "nova" obilaznica mislim da stvarno nece biti potrebna osim ako Beograd ne naraste na nekih 3,4 miliona ljudi. Obilaznica dosta zaobilazi grad (pogotovu na Novom Beogradu) tako da jedino da za 20 godina razmisljamo o prosirenju, mada mislim da za tim nece biti potrebe.

U svakom slucaju, svaka cast za Zagreb!
 
Svaka saobraćajna nesreća i svaki smrtni slučaj na ovakvoj poluobilaznici u poluprofilu nam govore da je neophodno proširenje, pod hitno.
 
Ne bih da zvučim kao hejter, ali...
Svaka čast (AV) što se neko setio obilaznice i podržavam sve što teži završetku punog profila od Bubanj potoka do Batajnice i svim petljama i dr. Izgradnja Ostružnice 2 je svakako korak napred u tom pravcu. Od poslova koji zahtevaju višegodišnju izgradnju, tu je svakako još i 2. cev Straževice (konzervirana na 100m).
Pa ipak, mislim da ponovo pravimo kuću od krova, umesto od temelja! Jedini logičan prvi naredni korak bila je eksproprijacija od Resnika (Straževice) do Bubanj potoka i izgradnja makar poluprofila, poluobilaznice do kraja, tj. Bubanj potoka. Sve dok se ne razdvoje Kružni put i Obilaznica i dok ima semaforizovanih raskrnica na njoj - obilaznica postojati neće! I biće žrtava na Avalskom putu, kod 1000 ruža, u Resniku... Prvo to, to glave čuva, pa onda sve ostalo. Ovako će samo crna tačka na ostružničkoj petlji postati još crnja. Ali, avaj, eksproprijaciju treba da odradi država, ne može se iz kredita za izgradnju to plaćati i eto muka.
Dakle, počinjem da ponavljam kao papagaj: prvo kompletirati (polu)obilaznicu, pa je širiti na pun profil do kraja.
 
Danas rekose na b92 da su iz usteda obezbjedili pare za drugu polovinu ostroznickog mosta
 
direktor":x1z8gwrg je napisao(la):
Danas rekose na b92 da su iz usteda obezbjedili pare za drugu polovinu ostroznickog mosta

Od ušteda će da naprave most, kupe dva helikoptera, delove za Migove i još dva cela pride...lepo zvuči, ja bih to zaista voleo, ali kako da kažem - nešto im ne verujem....
 
relja":3bp2lwy2 je napisao(la):
direktor":3bp2lwy2 je napisao(la):
Danas rekose na b92 da su iz usteda obezbjedili pare za drugu polovinu ostroznickog mosta

Od ušteda će da naprave most, kupe dva helikoptera, delove za Migove i još dva cela pride...lepo zvuči, ja bih to zaista voleo, ali kako da kažem - nešto im ne verujem....

khm khm kredit khm khm...
 
Da li je moguće doći do Batajnice obilaznicom iz smera Orlovače? Jel završeno to isključenje na petlji?
 
Mozes da prodjes do Banovaca pa da se vratis lokalnim putem u Batajnicu. Za vrlo kratko vreme stignes u Batajnicu, ali je duze za 10ak km.

Sent from LG G2
 
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

pipistrel sa SSC
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 5&page=105
 
MilisaV са теме ИКЕА":1t5w9ht4 je napisao(la):
Moram da dodam da se rampa ne pomera zbog ikee, nego zbog nas samih. Plan za pomeranje rampe postoji mnogo pre nego plan za ikeu.

Молим неког од форумаша за објашњење због чега се рампа помера?
Да ли због прикључења обилазнице? Колико знам, помера се и сама траса обилазнице у односу на претходне планове, да ли је то све тачно?



Друго питање: Има ли назнака за завршетак експропријације за нови батајнички булевар? Да ли сам погрешно протумачио нечији коментар на слику?
 
Наплатна рампа се помера управо због тога, односно због изградње велике петље "Бубањ поток" и железничког надвожњака.



Она ће бити неких километар, километар ипо удаљена од садашње петље код Врчина. Имаш и тему о померању наплатне рампе Бубањ поток па погледај, "Бубањ поток померити наплату":
viewtopic.php?f=17&t=1490&hilit=naplatna+rampa+Bubanj+potok
 
U principu nista novo, najavljivanje tendera u maju za zavrsetak Ostruznickog mosta a za ostatak obilaznice vec pricane price u dalekom futuru. Zanimljiv je deo o mogucoj naplati sektora C.


Izvor: Tanjug

Beograd -- Na obilaznici oko Beograda gradiće se još dva mosta, na Savi kod Ostružnice i na Dunavu kod Vinče, kao i još jedan most preko Save za Koridor 11 kod Obrenovca.

Most preko Save kod Ostružnice će početi da se gradi već do kraja godine, u okviru gradnje druge trake autoputa na obilaznici, rekao je državni sekretar u tom ministarstvu Dejan Trifunović dodajući da će tender za most biti raspisan u maju.

Most kod Ostružnice će se finansirati uštedom iz kredita Evropske investicione banake u vrednosti od 30 milona evra, kaže on.

Most na Savi kod Obrenovca će se graditi u okviru planirane koncesije na Koridoru 11 kako bi povezao prvu deonicu tog autoputa Surčin - Obrenovac, naveo je Trifunović.

Govoreći o obilaznici oko Beograda, on je kazao da u okviru prve faze obilaznice treba da se završi druga traka autoputa od Ostružnice do Bubanj Potoka u dužni od 24 km i da je za to potrebno oko 200 miliona evra.

Predviđena je i druga faza obilaznice koja podrazumeva gradnju autoputa od Bubanj Potoka do Vinče i Pančeva u dužini oko 31 km, zajedno sa drumsko-železničkim mostom preko Dunava, a prema prvim procenama ukupna vrednost radova će iznositi 470 miliona evra.

Za završetak prve faze i realizaciju druge faze je, prema rečima Trifunovića, potpisan Memorandum sa kineskom kompanijom Sinohidro, koja treba do kraja ovog meseca da dostavi ponudu za tu investiciju. "Tu ne postoji nikakvo pravo ekskluziviteta, što znači da se može pregovarati i sa drugim stranama", naglasio je Trifunović.

On očekuje da bi ti projekti na obilaznici oko Beograda, koja je deo Koridora 10, mogli da budu realizovani u naredne dve godine.

"Obilaznica se, kao što je praksa svuda u svetu, neće naplaćivati iako je deo Koridora 10, ali ono o čemu razmišljamo jeste naplata na delu obilaznice od Bubanj Potoka do Pančeva. Konkretno, drumsko-železnički most može biti predmet naplate i treba da bude. To je upravo motiv za investitore da ulože u taj deo", rekao je Trifunović.

Druga faza gradnje obilaznice oko Beograda je važna i za realizaciju projekta Beograd na vodi i funkcionisanje buduće glavne železničke stanice Beograda centar u Prokopu, dodao je on.

Petlja Batajnica, koja je deo obilaznce, treba da bude završena do 1. maja ove godine, a druga traka autoputa od Dobanovaca do Ostružnice do 1. juna.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=982047
 
Pa nece valjati tako ....
kako su krenuli zatarabice sve reke mostovima pa ce morati da ispravljaju ,,Beograd na mostovima,, :laugh: :lol: :lool:
 
Direktore moze koja rec o fotografiji?
 
Pipistrel twister ultralight trike, Belgrade, Serbia
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FehWszxWlsM[/youtube]
 
Igor":g0zwhcqw je napisao(la):
Direktore moze koja rec o fotografiji?

Pa slika je verovatno iz 99te, i remek delo NATO alijanse.
Predpostavljam da se radi o mostu preko Save na obilaznici kod ostruznice.
 
Igore ja mislo da je toliko prpoznatljiva lokacjia mosta koji je sbomban 1999 on je dio obilaznice ostroznicki drumski most
 
Da tek sada vidim da je ustvari to srusen most

Inace sjajno bi bilo da pipistrel provoza Jankauskasa :)
 
AleksandarAV":qd08mo76 je napisao(la):
Sto se tice Zagreba, moj neki prvi utisak sa slike je da Zagreb gradi novu obilaznicu pre da bi ispravio gresku sa stare a ne zato sto je realno potrebna nova obilaznica.

Deluje mi da je "stara" obilaznica napravljena preblizu gradu i da ga pritiska, pa da se zato pravi obilaznica u sirem obimu. Oni ovom obilaznicom oslobadjaju ogromnu kolicinu zemljista gde onda Zagreb moze da se siri. Da nije tako, oni bi samo prosirili postojecu obilaznicu dodavanjem trece trake, svakako je to jeftinije od kompletno nove obilaznice.

U svakom slucaju, svaka cast za Zagreb!

Ma ta obilaznica je teška glupost, sjetili su se toga da Jure digne još malo para na studijama i projektima. Ništa od toga, nadam se. Zagrebačka obilaznica nije preblizu gradu, unutar nje ima toliko rupa da bi se mogao sagraditi još jedan Zagreb. A ni promet na postojećoj obilaznici ne opravdava. Prvo bi se trebala dodati treća traka (što je u planu za budućnost).

Opravdanje za tu novu obilaznicu našli su u tome da se zatvori naplatni sustav. Naime, trenutačno je zagrebačka obilaznica isključena iz naplatnog sustava, pa sav tranzitni promet prolazi kroz 2 naplatne kućice. U ljetnim mjesecima se zbog toga znaju stvarati gužve. Ideja te obilaznice je da tranzitni promet ne prolazi kroz naplatne kućice. Ali glupo je samo zbog toga raditi obilaznicu, također bi bilo upitno kolko bi bila korištena jer primjerice meni iz Varaždina bi i dalje bilo puno bliže preko naplatnih po postojećoj obilaznici nego naokolo.
 
Vrh