Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Batajnica. 22.08.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


16.jpg


17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


31.jpg


32.jpg


33.jpg


34.jpg


35.jpg


36.jpg


37.jpg


38.jpg


39.jpg


40.jpg


41.jpg


42.jpg


43.jpg


44.jpg


45.jpg


46.jpg


47.jpg


Jos jedna reportaza za ljubitelje fotografija, :p
 
чини ми се да овде има доста конструктиваца овде на форуму. може ли ми неко рећи, да ли је потпуно нормално да се уграђује зарђала арматура у бетон? да ли има и који су ризици? да ли се то ради тако свуда у свету или зависи и од климе?
 
Jankauskas, ili ti prečesto slikaš, ili se napreduje tako da će sve biti gotovo Limburga 2054.
 
Slike su extra, tempo je solidan, ali posla ima jos bas puno ! Ako zavrse do N.Godine bice extra ! A Batajnicki bulevar za 2god ! Kasno su dodali gas ! Tj tek od onog rusenja su ubrzali !
 
Јанко не да није пречесто сликање него не можемо бре да дочекамо више нову епизоду!! :mrgreen: Свака част, предобра репортажа као и увек до сад уосталом :kk: :kk:
А за ове момке што куде брзину радова у последњих пар месеци, нека не буду лењи и нек прелистају претходне Јанкове извештаје, ем ће уживати ем ће им бити јасно да нису у праву. Ево видимо да се ради последње поље за главни надвожњак, а за месец отприлике биће и приступне рампе. На овим сликама се види трасирање подлоге саобраћајница пред асфалтирање, тако да заправо све супер напредује.
Јанко чекамо следећу епизоду са нестрпљењем :gobb:
 
Planum, traljavi i radi zastarelom tehnologijom uz povećane troškove i vreme, ali napreduje....
Radi se prvi sloj kolovozne konstrukcije na rampama. nedostaje najmanje još jedan sloj rizle i dva sloja asfalta. Nisam optimista da će biti gotovo do kraja godine...
 
drum1":6cmyu5su je napisao(la):
чини ми се да овде има доста конструктиваца овде на форуму. може ли ми неко рећи, да ли је потпуно нормално да се уграђује зарђала арматура у бетон? да ли има и који су ризици? да ли се то ради тако свуда у свету или зависи и од климе?

Korozija je oksidacioi sloj na površini gvožđa. zavisi koliko je duboko nagrizla profil. Obično je to malo, i ugradnjom u beton se zaustavlja proces korozije jer više nema kiseonika.

Nisam konstruktivac već putar pa ako grešim nek me neko ispravi :D
 
sinoć sam prvi put vozio od petlje orlovača ka sremu, osim tunela, sve drugo je katastrofalno označeno, neosvetljeno i krajnje nebezbedno
 
="PIGLET]"....Korozija je oksidacioi sloj na površini gvožđa. zavisi koliko je duboko nagrizla profil. Obično je to malo, i ugradnjom u beton se zaustavlja proces korozije jer više nema kiseonika.
Nisam konstruktivac već putar pa ako grešim nek me neko ispravi :D


Sa foruma Uradi sam
napisao Rott :

Surova istina je da 0% izvođača u Srbiji skida rđu sa armature.
U razvijenijim zemljama se ugrađuje armatura sjajna kao kašika, a kod nas nikada nisam video da se ugrađuje armatura koja nije nigde zarđala. Takođe je činjenica da je ugraditi zarđalu armaturu "najmanje zlo" od bilo cega sto mozes da napravis. Evo na jednom indrustijskom objektu na kome sam bio da vidiš šta se ugradilo >>(http://postimg.org/image/i3goztm13/)<<, a to je standardna procedura svugde kod nas.

Kod nas kada bi tražio da se armatura očisti gledali bi te kao na ludaka. I uvek je tako bilo,
i do sada se pokazalo da rđa ne predstavlja toliki problem ako prečnik armature nije taknut za više od 10% .
 
Ja nisam video armaturu koja nije zardjala na nasim gradilistima, ali nesto ni na inostrain nisam video bas sjajnu armaturu koju pominjes ili mi je promaklo :)
 
Armatura za Kineski most koja je bila izuzetno jako zardjala
nosena je u nas Minel gde je donekle skidana ta rdja pre ugradnje
Ova armatura koja se koristi na delu obilaynice oko Batajnice je u daleko boljem stanju.
tj prosecna zardjalosti koja je uobicajena kod nas, i reklo bi se sasvim je OK :)
 
drum1":2yo0flm6 je napisao(la):
чини ми се да овде има доста конструктиваца овде на форуму. може ли ми неко рећи, да ли је потпуно нормално да се уграђује зарђала арматура у бетон? да ли има и који су ризици? да ли се то ради тако свуда у свету или зависи и од климе?

Када су настављали радове на згради преко пута наше, Бежанијска коса, прво су сву арматуру испескирали и била је чиста до прве кише. Немогуће је избјећи кородирање арматуре, наравно, због временских прилика, јер можеш мислити колико би дуго трајала изградња када би је уграђивали само по лепом времену.
Можда је решење премазивање неким уљем, али одмах у жељезари,што би га вероватно поскупило.
 
ne znam što tolko drvite oko toga.

kad nema kiseonika nema daljeg rđanja armature.
 
Гага":ssunm2zf je napisao(la):
rasho62":ssunm2zf je napisao(la):
drum1":ssunm2zf je napisao(la):
Можда је решење премазивање неким уљем,

Да, па би онда имали смрдљиву арматуру :p


хеј, немој да ми стављаш рашове речи у уста :p
 
Za to vreme na drugom kraju obilaznice, postavljen je prvi stub za radio-vezu (nadzor, kontrola i upravljanje saobracajem) na Ostruznickoj petlji...
aimg4995.jpg

aimg5010.jpg

aimg5030.jpg

aimg5032.jpg

aimg5035.jpg

aimg5039.jpg

aimg5044.jpg

aimg5056.jpg
 
Gledam ove Jankauskasove slike i spazim ovu dvojcu majstora u kanalu. Bez slema u neobezbedjenom iskopu. Ovo je za tesku robiju organizatora radova ako ih navata inspekcija.
 
Катастрофа, гомила је слика са радилишта са оваквим пропустима. А тај улазак у дубоке ископе је на жалост врло честа појава појава. Често процес обезбеђења ископа траје доста дуже од самог посла који има да се обави и користи се она логика "неће ваљда".
 
За шта су им оне наранџасте, а за шта црне цијеви.
 
Samo vi primećujte nepravilnosti na gradilištu, pa će vam djavo bit kriv kada mi zabrane pristup gradilištu.
 
Слажем се, не закерајте превише, а ја ћу ево да направим 25. пост да Јанко може слободно да окачи слике на следећој незакрченој страни, јер је овде већ гужва тј. дуго се отвара :p
 
Vrh