Šta je novo?

Novi Sad - Projekti u izgradnji i opšta diskusija o planiranim projektima

Slazem se s tobom, mada investitoru je bitan profit. A ako brodogradiliste krene, verujem da će grad ubrzo resiti izmestanje kasarne blagovremeno, ipak je velika lova u pitanju.
Od ljudi koje znam iz Galensa, to je i dalje na dugom štapu. Navodno očekuju neki (potencijalni?) angažman i za Ekspo. Tako da ćemo se načekati.
 

Kod NTP Novi Sad gradiće se spratni parking za bicikle​


JKP Parking servis Novi Sad raspisao je tender za radove na izradi spratnog parkinga za bicikle u Fruškogorskoj 9, odnosno kod Naučno-tehnološkog parka u Novom Sadu, a procenjena vrednost nabavke, kako se može videti na Portalu javnih nabavki, iznosi 5 miliona dinara bez PDV-a.

Kako se ističe u dokumentaciji, koncentracija velikog broja zaposlenih, posetioca i studenata čine prostor Naučno-tehnološkog parka visokoatraktivnim i privlačnim za izgradnju prvog spratnog parkinga za bicikle (kako bi se ispunili visoki zahtevi za kapacitetom, a na što manjoj površini). Makro lokacija za izgradnju parkirališta za bicikle je između Naučno–tehnološkog parka i studenstkog doma "Veljko Vlahović". Navedena parcela je u vlasništvu Grada Novog Sada.

Prostor na kome se inicira izgradnja parkirališta za bicikle je saobraćajna površina (trotoar) sa pratećom infrastrukturom (atmosferskom kanalizacijom i javnom rasvetom i pristupni prostor tehničkom bloku objekta Naučno–tehnološkog parka).

NTP Novi Sad (Foto: Dejan Aleksić)
NTP Novi Sad



Za potrebe izgradnje ovog parkinga, kako se precizira, potrebno je izraditi projektno-tehničku dokumentaciju i to idejno rešenje i projekat za izvođenje.

Predviđeno je da parking bude natkriven nadstrešniom i da ima spratni nosač bicikala. Treba predvideti i osvetljenje objekta led rasvetom a napajanje putem solarnih panela odgovarajućeg kapaciteta.

Ponude se mogu podneti do 25. juna.

Više detalja se može naći OVDE.
 
Bilo bi bolje da su gradili više manjih zgrada, umesto spojene lamele.
 
Bilo bi bolje da su gradili više manjih zgrada, umesto spojene lamele.
Bilo bi, ali ovako dobiju najvecu iskoriscenost m2 u izgradnji. Ovde su verovatno radili Urbanisticki projekat, ali na Tatarskom brdu da bi dobio maksimalnu iskoriscenost m2 prilikom izgradnje a da ne moras na Urbanisticki projekat, mogu se raditi dvojne kuce(zgrade P+1+Pk) i tako je Investitor u mogucnosti da izgradi vise prodajnih i korisnih m2...
 
Bilo bi, ali ovako dobiju najvecu iskoriscenost m2 u izgradnji. Ovde su verovatno radili Urbanisticki projekat, ali na Tatarskom brdu da bi dobio maksimalnu iskoriscenost m2 prilikom izgradnje a da ne moras na Urbanisticki projekat, mogu se raditi dvojne kuce(zgrade P+1+Pk) i tako je Investitor u mogucnosti da izgradi vise prodajnih i korisnih m2...
Ovo me malo podseća na kompleks na Avijatičarskom naselju, ali opet je bolje što nije potpuno zatvoren krug.
 
Мислим да ће археолози ту имати пуно посла када крене ископ јер је то само залеђе тврђаве.
 
Мислим да ће археолози ту имати пуно посла када крене ископ јер је то само залеђе тврђаве.
И морају узети одговарајуће решење за фасаду, будући да ће се видети из целог центра града, и дефинисаће визуру.
 

ПОЧЕЛО ПАРТЕРНО УРЕЂЕЊЕ ЈАВНЕ ГАРАЖЕ КОД БАНОВИНЕ​

17.06.2024.

Градска управа за грађевинско земљиште и инвестиције реализује радове на партерном уређењу простора на углу улица Жарка Зрењанина, Владике Платона и Јована Ђорђевића у Новом Саду.​

Фото: Град Нови Сад
Радови на уређењу простора изнад објекта подземне јавне гараже код зграде Бановине, подразумевају комплетну изградњу пешачких стаза, са јавном расветом и урбаним мобилијаром, а уговорена вредност је 244,6 милиона динара. Током јесењег периода биће реализовано хортикултурно уређење овог локалитета.
Уређење партера изводи се у склопу изградње једне од две нове подземне јавне гараже у центру Новог Сада – у ул. Модене и код зграде Бановине. Изградњом гаража у ул. Модене и код Бановине, чији се завршетак очекује током ове године, Град ће бити богатији за још 434 паркинг места у централној зони.








Јавна гаража код Бановине простире се на 6280 м2, има капацитет од 167 паркинг места, на две подземне етаже. На првом подземном нивоу налази се 79 паркинг места
(од тога 9 за особе са инвалидитетом, 8 за електрична возила), а на другом подземном нивоу налази се 88 паркинг места.
Изградња гаража значајно ће допринети растерећењу саобраћајног система у централном делу града, док ће партерно уређење, поред омогућавања пешачког саобраћаја, имати изражену естетску и еколошку функцију.

 

ĐAČKO IGRALIŠTE OSTAJE SIMBOL VRHUNSKOG SPORTSKOG STVARALAŠTVA Dodatni sadržaji popunićе ovaj prostor! Evo šta jе svе planirano​


Izmеnama i dopunama Plana gеnеralnе rеgulacijе Limana sa Univеrzitеtskim cеntrom, obuhvaćеn jе prostor površinе 0,54 hеktara, na kom sе nalazi Đačko igralištе i dеo zajеdničkе blokovskе površinе Univеrzitеta u Novom Sadu.

а


Koncеptualni okvir, kojim jе prеdviđеna izgradnja objеkta Pokrajinskog zavoda za sport i mеdicinu sporta visinе do dva sprata (Po(Su)+P do Po(Su)+P+2), na javnom uvidu jе do 19. juna.
„Planirana mrеža sportsko-rеkrеativnih cеntara trеba da obеzbеdi uslovе za razvoj vrhunskog sportskog stvaralaštva, održavanjе sportskih takmičеnja i masovnijе bavljеnjе svih slojеva stanovništva sportom i rеkrеacijom. Planira sе upotpunjavanjе mrеžе nеdostajućim sadržajima, ravnomеrniji prostorni rasporеd i podizanjе nivoa sportskе, školskе i rеkrеativnе infrastrukturе na viši nivo, tako da zadovoljava svakodnеvnе potrеbе građana. Prostorni razmеštaj, kapacitеti i raznovrsnost sadržaja trеba da budu usklađеni, kako bi sе zadovoljili afinitеti i porеbе građana svih uzrasta. Postojеćе sadržajе trеba rеvitalizovati, završiti započеtе objеktе i pristupiti rеalizaciji novih sadržaja”, navodе nadlеžni u dokumеntu na javnom uvidu.
Prеdviđеno jе da dvostranе bеtonskе tribinе, orijеntisanе prеma rukomеtnom igralištu i travnom fudbalskom tеrеnu, budu uklonjеnе
Kako sе možе primеtiti, zadržava sе Sportski cеntar Univеrzitеta, koji čini komplеks „Đačkog igrališta” sa tеrеnima na otvorеnom, kao i objеkti Univеrzitеta, magacin za zapaljivе matеrijе Instituta za hеmiju - PMF i objеkat fakultеta fizičkog vaspitanja, koji su u okviru granicе planskog područja.

а

Planirani objеkat Pokrajinskog zavoda za sport i mеdicinu sporta u vеćеm dеlu bićе prizеmni (Po(Su)+P), s tim da jе na ravnoj krovnoj ploči prеdviđеn multifunkcionalni tеrеn dimеnzija 40x20 mеtara, sa, kako jе navеdеno, slobodnim prostorom i ogradom oko tеrеna, u skladu s dimеnzijama postojеćеg rukomеtnog tеrеna.

Nova zgrada Pokrajinskog zavoda za sport i mеdicinu
Idеja da Pokrajinski zavod za sport i mеdicinu sporta konačno dobijе svoju zgradu u Univеrzitеtskom kampusu, u sklopu komplеksa Đačkog igrališta, nijе novina. Ta ustanova, čiji osnivač jе Autonomna pokrajina Vojvodina i koja jе inicirala izmеnе planskе dokumеntacijе, trеnutno sе nalazi u zgradi u Masarikovoj ulici 25, i kao podstanar koristi jеdan i po sprat i svеga 350 kvadratnih mеtara. Pojеdinе prostorijе za prеglеd su izuzеtno skučеnе, a nеdostaju i lеkari kojih nе možе biti višе zaposlеno zbog prostornog ograničеnja. Svojеvrеmеno jе najavljеno da ćе sе planirani sadržaji prostirati na približno 2.500 kvadratnih mеtara. Novi objеkat bi imao tri namеnе: sportsku u okviru kojе bi prostorijе bilе namеnjеnе sportistima poput kabinеta za tеstiranja i salе površinе od oko 1.000 mеtara kvadratnih, tе mеdicinsku gdе bi bilе smеštеnе komponеntе namеnjеnе sportskoj mеdicini i to na površini od oko 350 mеtara kvadratnih i poslovnu za upravu ustanovе površinе od oko 700 bićе, izmеđu ostalog, mеdicinski dеo, laboratorija, soba za oporavak sportista, ambulantе za prеglеdе i poslovni dеo.

„Sportski tеrеn ostajе u rеžimu javnog korišćеnja, a pristup trеba projеktovati iz postojеćеg komplеksa tеrеna Đačko igralištе“, objašnjavaju urbanisti.
U prizеmnom dеlu objеkta, ispod tеrеna, bićе smеštеni pratеći sadržaji Zavoda, poput sportskе dijagnostikе. Zapadno od tе zonе planiran jе dеo objеta visinе do dva sprata (Po(Su)+P+2), takođе ravnog krova. Tu ćе sе nalaziti administrativni sadržaji, kancеlarijski prostori, salе za еdukaciju, zajеdničkе prostorijе...
Gradićе sе sportska, školska i rеkrеativna infrastruktura
Prеdviđеno jе da dvostranе bеtonskе tribinе, orijеntisanе prеma rukomеtnom igralištu i travnom fudbalskom tеrеnu, budu uklonjеnе.
„Orijеntacija planiranih tribina jе prеma travnatom tеrеnu, dok bi njihovo rеšеnjе bilo inkorporirano sa planiranim objеktom, arhitеkturom i oblikom usklađеno u jеdnu cеlinu“, objašnjavaju urbanisti.
Kada jе rеč o infrastrukturi, planom obuhvaćеn prostor namеnjеn jе isključivo za krеtanjе pеšaka, uz mogućnost uvođеnja biciklističkog saobraćaja i еvеntualno kolskog pristupa planiranom objеktu.

а

Kvalitеtna vеgеtacija ćе u najvеćoj mеri biti sačuvana, a prilazi i ulazi u objеkat naglašеni dеkorativnim biljnimvrstama, dok ćе ostatak prostora biti ozеlеnjеn u skladu s pozicijom objеkta i odstalih sadržaja.
Koncеptualni okvir izmеna i dopuna Plana gеnеralnе rеgulacijе Limana sa Univеrzitеtskim cеntrom mogućе jе poglеdati do 19. juna, svakog radnog dana od 9 do 14 časova u prostorijama JP „Urbanizam“, Bulеvar cara Lazara 3, i na sajtu tog prеduzеća, ali i u MZ Liman, Dragе Spasić 1. Matеrijal jе u digitalnom obliku dostupan na zvaničnim intеrnеt stranicama Grada i Skupštinе, a primеdbе i sugеstijе u pisanoj formi podnosе sе Upravi za urbanizam i građеvinskе poslovе, Školska 3 i putеm еlеktronskе poštе na planiranje@uprava.novisad.rs.

 
Заборавили новитет новелу, пословну зграду у Радничкој, код кванташке пијаце комплекс...
 
Заборавили новитет новелу, пословну зграду у Радничкој, код кванташке пијаце комплекс...
Pored Novele će se graditi sličan kompleks sa 3 lamele stambenog prostora i Poslovna zgrada od neki 10spratova, samo što će tamo uglavnom biti garsonjere i poslovni stanovi za razliku od Novele gde imamo samo dvosobne i veće stanove, mislim da je tamo Stilos napuštena fabrika, Investitor će biti Inobačka. Tako da će ceo taj kraj poprimiti jedan ozbiljan izgled i namenu...Na mestu Jugoalata je već najavljena poslovno stambena zgrada...
 

Šta će se graditi u Luci Novi Sad: Projekat pred građanima​

Urbanistički projekat kompleksa Luke Novi Sad, kojim se uređuju dve faze ovog područja, nalazi se na javnoj prezentaciji.
Šta će se graditi u Luci Novi Sad: Projekat pred građanima


Projekat obuhvata dve zone detaljne razrade unutar kompleksa luke, ukupne površine od 2,10 hektara.

Naručilac projekta je kompanija DP World Novi Sad, a izradili su ga urbanisti JP "Urbanizam". Inače, ova kompanija se kupovinom Luke Novi Sad obavezala da će uložiti 30 miliona evra u njen razvoj.

Ovim projektom obuhvaćeni su sadržaji lučke infrastrukture i suprastrukture, odnosno postojeći kejski zid u dužini od 184 metara, ali i planirana rekonstrukcija Ribarske i Kanalske ulice.

Planira se izgradnja silo postrojenja sa pratećim objektima, otvorenih skladišta u zoni operativne obale sa kontejnerskim terminalom i terminalom za generalne terete, kao i izgradnja objekata kontrole kolskog ulaza i parking. Projektovana je i korekcija trasa, odnosno položaja, elektro instalacija, spoljnog osvetljenja, hidrotehničke instalacije, podzemna retenzija i separator ulja i masti.

PROČITAJ JOŠ​

FOTO, VIDEO: Luka Novi Sad je dobila vertikalni kej - pogledajte kako izgleda

FOTO, VIDEO: Luka Novi Sad je dobila "vertikalni" kej - pogledajte kako izgleda​


FOTO: Novosadski pristan za turističke brodove na remontu

FOTO: Novosadski pristan za turističke brodove na remontu​


Svi netransparentni poslovi Emirata u Srbiji: Od Er Srbije do Luke Novi Sad

Svi "netransparentni" poslovi Emirata u Srbiji: Od "Er Srbije" do "Luke Novi Sad"​


Za radove na ovom području već postoji građevinska dozvolu, dok će se zona izgradnje silosa sa pratećim funkcijama (transport i slično) i kontrolni punkt sa pristupnom saobraćajnicom i kontejnerima za kontrolu žitarica definisati na drugačiji način, pa je zbog planiranih izmena potrebno izraditi urbanistički projekat, a onda i izmeniti građevinsku dozvolu.

Kako navode gradski urbanisti, planski osnov za ovaj Urbanistički projekat kompleksa Luke je Generalni urbanistički plan za Novi Sad do 2030. godine, kao i Plan detaljne regulacije radne zone "Sever III".

Šta je obuhvaćeno ovim projektom?

Prostor obuhvaćen projektom je deo planiranog robno-transportnog centra koji je u funkciji lučke delatnosti. Kako se navodi u tekstu projekta, predmet je deo prve faze rekonstrukcije kojim su obuhvaćene dve zone detaljne razrade za koje će se izmeniti građevinska dozvola.

Prva zona, koja obuhvata 0,67 hektara zemljišta, podrazumeva rekonstrukciju Ribarske ulice, preko koje se ostvaruje ulaz u kompleks Luke Novi Sad.

"Rekonstrukcija je neophodna da bi se organizovao saobraćaj na način da se obezbedi bolja protočnost vozila i u tom smislu planirane su tri kolovozne trake, dve za ulaz u kompleks i jedna za izlaz", navode gradski urbanisti.

Na središnjem ostrvu, između kolovoznih traka, planiran je kontejner za kontrolu ulaza i kontrolu težina vozila, odnosno vagarska kućica, a istočno od njega planirana je postavka kontejnera u funkciji sanitarnog čvora i kancelarija.

U zoni kontrole ulaza kolovoz se širi tako da se na kontrolnom punktu organizuju četiri kontrolne trake i odvaja se jedna za kružno skretanje oko saobraćajnog skvera.

Uz istočni deo Ribarske ulice planirana su još dva kontejnera za uzorkovanje žita sa pratećim sondama. Uz to je i uz ulicu Bajči Žilinskog planiran i ulaz na parking za putničke automobile.

"U zoni ove ulice definisani su putni prelazi na mestima gde industrijski kolovoz prelazi preko Ribarske ulice i betonski kolovoz u zoni kontrole ulaza i ispred kontejnera za uzorkovanje žita. U nastavku Ribarske ulice, posle putnog prelaza preko industrijskog koloseka, planirana je izgradnja ulazne kapije", navodi se u dokumentu.

Zona ulazne kapije opremljena je elekroenergetskim, telekomunikacionim instalacijama, instalacijama vodovoda i kanalizacije, kao i termotehničkim instalacijama za grejanje, ventilaciju i hlađenje.

Od postojećih objekata u ovoj zoni nalazi se transformatorska stanica "Pristanište i skladište" i vagarska kućica. Ovi objekti locirani su u "zelenom skveru" formiranom unutar regulacije Ribarske ulice.

U prvoj zoni detaljne razrade nalaziće se površine pod objektima, zelene površine kao i saobraćajne, odnosno kolovoz, trotoar i biciklistička staza.


66794391725d7-luka%20ns%202.jpg




66794391725d7-luka%20ns%202.jpg

667943917aa60-luka%20ns%203.jpg

667943917b149-luka%20ns%201.jpg



1 / 3


Druga zona obuhvata ovog urbanističkoj projekta nalazi se između Kanalske ulice i operativne obale koja se nalazi na prostoru koji je planiran za izgradnju silosa, odnosno prostor od 1,45 hektara.

Kako se ističe, sve je projektovano u skladu sa tehnološkim procesom i zaštitom definisanom u odnosu na liniju mobilne odbrane od visokih voda Dunava.

Kanalska ulica predstavlja osnovnu vezu Ribarske ulice sa svim postojećim manipulativnim i skladišnim prostorima u zaleđu operativne obale i na operativnoj obali, a rekonstrukcija je planirana do kapije preduzeća Danubius.

U ovoj fazi planirana je realizacija tri silo-ćelije sa svim pratećim sadržajima, kao što su usipni bunker, toranj za transport žitarica, vezni most, mobilni transporter i slično. U narednoj fazi će se realizovati još silo-ćelija i tu svrhu je rezervisan prostor.

Dodatno, planira se i elevatorski stub, namenjen vertikalnom transportu žitarica, elevatorska jama, vezni most koji se sastoji od galerije na kome se nalazi transporter kojima se doprema žito iz silosa do mobilnih lančanih transportera preko kojih se pune uređaji za utovar u plovila, kao i transportna oprema, protočna vaga i kontejner sa kontrolnom sobom.

"Manipulativnoj površini formiranoj oko prostora za realizaciju silosa pristupa se sa Kanalske ulice, a preko ulaza u zoni planiranog rezervoara. Vozilo prolazi ispod veznog mosta i dolazi do usipnog bunkera gde kipuje sirovinu i izlazi na drugi planirani pristup na Kanalskoj ulici. Prostor iznad prijemnog bunkera je nadkriven", navode gradski urbanisti.

Uz Kanalsku ulicu je planiran ukopan ili poluukopan rezervoar u funkciji skladištenja vode za potrebe protivpožarne zaštite.

"U zoni operativne obale uz Kejski zid planiran je putni prelaz koji će omogućiti jednostavnije kretanje vozila i opreme za transport žitarica preko železničkih šina koje se nalaze u ovom delu operativne obale", navodi se u dokumentu.

U ovoj zoni nalazi se postojeća transformatorska stanica "Šljunkara 2" iz koje će se električnom energijom snabdevati planirani sadržaji. Ističe se i da će se kompleks kompletno opremiti infrastrukturom i adekvatno ozeleniti.

Prezentacija Urbanističkog projekta kompleksa Luke Novi Sad trajaće do 30. juna u zgradi Gradske uprave za urbanizam i građevinske poslove, kao i na sajtu uprave OVDE.

 

CTP Property Beta planira gradnju skladišno-poslovnog kompleksa u Novom Sadu​

Ilustracija


CTP Property Beta iz Beogada planira gradnju skladišno-poslovnog kompleksa u radnoj zoni Sever 1 u Novom Sadu. Reč je o projektu CTPark Novi Sad City, koji je, kako je za eKapiju rekao Petar Kolognat, direktor razvoja biznisa kompanije CTP, u završnoj fazi, a početak radova očekuje se najkasnije do kraja leta. Površina parcele iznosi 207.179 m2.

Kompleks je postavljen na istočnoj polovini parcele i sastoji se od: dva skladišno-poslovna objekta (hale), portirnice i pumpne stanice sa rezervoarima za sprinkler i hidrantsku mrežu. Izgradnja se planira u jednoj fazi.

Prva hala je spratnosti P i P+1 i pozicionirana je na jugoistočnom delu parcele. Pravougaonog je oblika i najveći deo objekta je prizemlje, osim u delu kod ulaza (južna strana) gde je predviđena galerija. Bruto površina svih etaža iznosi 14.103,50 m2.

U prizemlju se nalazi ulazni hol sa stepeništem za sprat/galeriju, toaletima, kancelarijama i ostavom. Uz ovaj administrativni deo objekta nalazi se i tehnički deo koji se sastoji od tri prostorije za trafostanicu. Najveći deo prizemlja čini magacinski prostor. Sa severne strane se nalaze i dok-šelteri za pristup kamiona koji isporučuje robu ili dolaze da preuzmu istu.

Na galeriji su predviđene kancelarije, toaleti i hodnik koji povezuje sve te prostore sa evakuacionim stepeništima i ostatkom galerije. Na ostatku galerije je moguće formirati prostore za: IT server, gasnu kotlarnicu, elektro sobo i sobu za opremu termotehničkih instalacija (kompresorska stanica), kao i druge prostorije koje se pojave kao potreba u daljoj razradi projekta.

Objekat će na krovu biti opremljen solarnim fotonaponskim panelima.

Drugi objekat je iste spratnosti, a bruto površine 27.328,69 m2. Pozicioniran je na severoistočnom delu parcele. Najveći deo objekta je prizemlje, osim u delu kod ulaza (južna strana) gde je predviđena galerija.

U prizemlju se nalazi ulazni hol sa stepeništem za sprat/galeriju, toaletima i ostavom. Uz ovaj deo objekta nalazi se i tehnički deo koji se sastoji od tri prostorije za trafostanicu. Najveći deo prizemlja čini magacinski prostor. Sa severne i južne strane se nalaze i dok-šelteri za pristup kamiona koji isporučuje robu ili dolaze da preuzmu istu.

Na galeriji je predviđena ostava i hodnik koji povezuje taj prostor sa evakuacionim stepeništima i ostatkom galerije. Na ostatku galerije je moguće formirati prostore za: IT server, gasnu kotlarnicu, elektro sobo i sobu za opremu termotehničkih instalacija (kompresorska stanica), kao i druge prostorije koje se pojave kao potreba u daljoj razradi projekta.

Objekat će na krovu biti opremljen solarnim fotonaponskim panelima.

Uz portirnicu, osim kolskog pristupa, predviđen je pešački ulaz za zaposlene i posetioce, dok su na kolskim pristupima predviđene podizne rampe, po jedna u svakom smeru. Na kolskom ulazu planirana je klizna kapija u liniji ograde kojima se upravlja iz portirnice.

Planom su predviđene saobraćajnice i uz severnu i uz istočnu među predmetne parcele, a saobraćajni pristup parceli se ostvaruje preko postojeće saobraćajnice na južnoj međi. Predviđene su interne saobraćajnice za prolaz kamiona i putničkih vozila. Saobraćaj je koncipiran kao kružni.


Za pristup kamiona skladišno poslovnim objektima predviđeni su pristupni platoi sa dokovima na podužnim fasadama za prilaz kamiona za potrebe utovara i istovara. Uz predviđene dokove planirani su i kolski ulazi u objekat br. 2 na severnoj strani - "drive inn" za ulaz/izlaz kamiona i viljuškara.

Uz ulaz preko puta portirnice predviđena su tri jarbola za zastave, a uz interne saobraćajnice u kompleksu predviđeni su informacioni bilbordi sa putokazima za vozila i kamione.

Na južnoj strani kompleksa, u zelenoj površini uz internu saobraćajnicu se predviđa izgradnja pumpne stanice sa nadzemnim rezervoarima za sprinkler i hidrantsku mrežu. Pristup je predviđen sa interne saobraćajnice između skladišno-poslovnog objekta i pumpne stanice.

Retenzija za kišnicu je predviđena na južnom delu parcele uz internu saobraćajnicu i pumpnu stanicu.

Ceo kompleks je oivičen transparentnom ogradom.

Parkiranje za putnička vozila je obezbeđeno na parceli u sklopu kompleksa unutar ograde. Ukupan broj parking mesta za putnička vozila iznosi 205 od čega je 11 parking mesta predviđeno za osobe sa invaliditetom.

Obrađivač urbanisitčkog projekta je A.R.Hitekt 5 iz Novog Sada.

Javni uvid traje do 30. juna.

 

CTP Property Beta planira gradnju skladišno-poslovnog kompleksa u Novom Sadu​

Ilustracija


CTP Property Beta iz Beogada planira gradnju skladišno-poslovnog kompleksa u radnoj zoni Sever 1 u Novom Sadu. Reč je o projektu CTPark Novi Sad City, koji je, kako je za eKapiju rekao Petar Kolognat, direktor razvoja biznisa kompanije CTP, u završnoj fazi, a početak radova očekuje se najkasnije do kraja leta. Površina parcele iznosi 207.179 m2.

Kompleks je postavljen na istočnoj polovini parcele i sastoji se od: dva skladišno-poslovna objekta (hale), portirnice i pumpne stanice sa rezervoarima za sprinkler i hidrantsku mrežu. Izgradnja se planira u jednoj fazi.

Prva hala je spratnosti P i P+1 i pozicionirana je na jugoistočnom delu parcele. Pravougaonog je oblika i najveći deo objekta je prizemlje, osim u delu kod ulaza (južna strana) gde je predviđena galerija. Bruto površina svih etaža iznosi 14.103,50 m2.

U prizemlju se nalazi ulazni hol sa stepeništem za sprat/galeriju, toaletima, kancelarijama i ostavom. Uz ovaj administrativni deo objekta nalazi se i tehnički deo koji se sastoji od tri prostorije za trafostanicu. Najveći deo prizemlja čini magacinski prostor. Sa severne strane se nalaze i dok-šelteri za pristup kamiona koji isporučuje robu ili dolaze da preuzmu istu.

Na galeriji su predviđene kancelarije, toaleti i hodnik koji povezuje sve te prostore sa evakuacionim stepeništima i ostatkom galerije. Na ostatku galerije je moguće formirati prostore za: IT server, gasnu kotlarnicu, elektro sobo i sobu za opremu termotehničkih instalacija (kompresorska stanica), kao i druge prostorije koje se pojave kao potreba u daljoj razradi projekta.

Objekat će na krovu biti opremljen solarnim fotonaponskim panelima.

Drugi objekat je iste spratnosti, a bruto površine 27.328,69 m2. Pozicioniran je na severoistočnom delu parcele. Najveći deo objekta je prizemlje, osim u delu kod ulaza (južna strana) gde je predviđena galerija.

U prizemlju se nalazi ulazni hol sa stepeništem za sprat/galeriju, toaletima i ostavom. Uz ovaj deo objekta nalazi se i tehnički deo koji se sastoji od tri prostorije za trafostanicu. Najveći deo prizemlja čini magacinski prostor. Sa severne i južne strane se nalaze i dok-šelteri za pristup kamiona koji isporučuje robu ili dolaze da preuzmu istu.

Na galeriji je predviđena ostava i hodnik koji povezuje taj prostor sa evakuacionim stepeništima i ostatkom galerije. Na ostatku galerije je moguće formirati prostore za: IT server, gasnu kotlarnicu, elektro sobo i sobu za opremu termotehničkih instalacija (kompresorska stanica), kao i druge prostorije koje se pojave kao potreba u daljoj razradi projekta.

Objekat će na krovu biti opremljen solarnim fotonaponskim panelima.

Uz portirnicu, osim kolskog pristupa, predviđen je pešački ulaz za zaposlene i posetioce, dok su na kolskim pristupima predviđene podizne rampe, po jedna u svakom smeru. Na kolskom ulazu planirana je klizna kapija u liniji ograde kojima se upravlja iz portirnice.

Planom su predviđene saobraćajnice i uz severnu i uz istočnu među predmetne parcele, a saobraćajni pristup parceli se ostvaruje preko postojeće saobraćajnice na južnoj međi. Predviđene su interne saobraćajnice za prolaz kamiona i putničkih vozila. Saobraćaj je koncipiran kao kružni.


Za pristup kamiona skladišno poslovnim objektima predviđeni su pristupni platoi sa dokovima na podužnim fasadama za prilaz kamiona za potrebe utovara i istovara. Uz predviđene dokove planirani su i kolski ulazi u objekat br. 2 na severnoj strani - "drive inn" za ulaz/izlaz kamiona i viljuškara.

Uz ulaz preko puta portirnice predviđena su tri jarbola za zastave, a uz interne saobraćajnice u kompleksu predviđeni su informacioni bilbordi sa putokazima za vozila i kamione.

Na južnoj strani kompleksa, u zelenoj površini uz internu saobraćajnicu se predviđa izgradnja pumpne stanice sa nadzemnim rezervoarima za sprinkler i hidrantsku mrežu. Pristup je predviđen sa interne saobraćajnice između skladišno-poslovnog objekta i pumpne stanice.

Retenzija za kišnicu je predviđena na južnom delu parcele uz internu saobraćajnicu i pumpnu stanicu.

Ceo kompleks je oivičen transparentnom ogradom.

Parkiranje za putnička vozila je obezbeđeno na parceli u sklopu kompleksa unutar ograde. Ukupan broj parking mesta za putnička vozila iznosi 205 od čega je 11 parking mesta predviđeno za osobe sa invaliditetom.

Obrađivač urbanisitčkog projekta je A.R.Hitekt 5 iz Novog Sada.

Javni uvid traje do 30. juna.

Odlične vesti za Novi Sad, jer nameravaju ovde da grade i da se šire, a samim tim je to odlično za Novosadjane.

CTP je kompanija iz Holandije, vodeća u oblasti izgradnje i izdavanja poslovno-industrijskih parkova u Centralno-istočnoj Evropi. Portfolio CTPark Network obuhvata više od 11 miliona kvadrata objekata A klase u 10 zemalja od Baltika do Crnog mora u kojima se nalazi preko 1.000 renomiranih zakupaca iz raznih industrija, kao što su Siemens, Honeywell, Maersk, Bridgestone, Lenovo, DB Schenker i Henkel, između ostalih.

U Novom Sadu je ranije izgradila isto objekat za Japanski Nidec, završavaju objekat takodje kod Kaća i koliko mi se čini imaju još koji objekat u Novom Sadu i planiraju i posle ovoga da se šire u NS-u.
 
Vrh