FOTO: Od danas otvoren Štrand, ulaz slobodan
Štrand će od subote, 29. jula, biti ponovo otvoren za posetioce.
www.021.rs
Zato sto ga po velicini zasluzuje i po velicini i po ekonomiji...ne pocinje i zavrsava se sve u bg...
Bulevar je bulevar, bulevar Evrope možda i najbolje planiran (a reklo bi se i dugo ležao po fiokama) sa izrazito širokim zelenim pojasima sa obe strane, nažalost nije izveden baš onako kako je planiran.
FOTO: Od danas otvoren Štrand, ulaz slobodan
Štrand će od subote, 29. jula, biti ponovo otvoren za posetioce.www.021.rs
Pa ne dolaze u BG na aerodrom samo ljudi iz NS nego iz cele Vojvodine koja nema putnicke letove. Sta cemo sa njima?
Jedini smisao pretvaranja cenejskog sportskog aerodroma u medjunarodni, bi bila odluka da se sa ''Nikole Tesle'' izmeste low cost linije.Nikola Tesla je od Zrenjanina na primer udaljen 1h i desetak minuta. To u evropskim okvirima nije puno. Verujem da i nekome sa Zvezdare ili Mirijeva treba bar toliko. Dakle, većem delu Srema i Banata aerodrom u Novom Sadu ne bi značio puno. Za Bačku je obrnuto.
Ako pogledamo Madjarsku na primer, koja je veća zemlja, ali i bogatija, videćemo da je i tamo dominantan aerodrom u Budimpešti i da se skoro celokupan komercijalni saobraćaj odvija preko toga aerodroma.
Slično je i za primer Berlina i Potsdama/Branderburga. Sagradjen je jedan aerodrom za oba grada jer geografski tako ima smisla i predstavlja najracionalnije rešenje.
Priče o aerodromu u Novom Sadu su zbilja neozbiljne u ovom trenutku.
Dva nova solitera:
Na uglu dva jaka novosadska bulevara Matijević gradi soliter visine skoro 50 metara
Na parceli od 3.270 kvadrata predviđena je i izgradnja stambene desetospratnice sa 100 stambenih jedinica i 183 parking mesta na dve podzemne etaže. Intenzivna urbanizacija gradova poslednjih godina upečatljiv je fenomen globalno, ali i u Srbiji, što dovodi do transformacije gradova i njihovog ubwww.gradnja.rs
Broj ljudi kojima bi taj aerodrom znacajno olaksao se meri u milionima. I Nikola Tesla je udaljen skoro 20 km od centra BG, u NS da se tako postavi jos 20, 30, 40 km gore ka severu, pravi znacajnu razliku velikom delu Vojvodjana umesto da idu u Beograd.Nikola Tesla je od Zrenjanina na primer udaljen 1h i desetak minuta. To u evropskim okvirima nije puno. Verujem da i nekome sa Zvezdare ili Mirijeva treba bar toliko. Dakle, većem delu Srema i Banata aerodrom u Novom Sadu ne bi značio puno. Za Bačku je obrnuto.
Ako pogledamo Madjarsku na primer, koja je veća zemlja, ali i bogatija, videćemo da je i tamo dominantan aerodrom u Budimpešti i da se skoro celokupan komercijalni saobraćaj odvija preko toga aerodroma.
Slično je i za primer Berlina i Potsdama/Branderburga. Sagradjen je jedan aerodrom za oba grada jer geografski tako ima smisla i predstavlja najracionalnije rešenje.
Priče o aerodromu u Novom Sadu su zbilja neozbiljne u ovom trenutku.
Nikad nije planiran izlaz parka na Bulevar Evrope, novinari su pogrešno označili zemljište u članku. Kao sto piše 3.5 hrktara, to je park koji je i izveden. Uvek se u planovima deo uz sam bulevar planirao kao nova urbana zona izgradnje.
Poenta je da disperzijom tražnje na više lokacija dobijamo lošiju uslugu.Broj ljudi kojima bi taj aerodrom znacajno olaksao se meri u milionima. I Nikola Tesla je udaljen skoro 20 km od centra BG, u NS da se tako postavi jos 20, 30, 40 km gore ka severu, pravi znacajnu razliku velikom delu Vojvodjana umesto da idu u Beograd.
Vojvodini fali aerodrom, NS nije geografski najidealnije resenje, ali ipak je to najveci grad sa najvecim brojem ljudi tj. najvise potencijalnih korisnika tog aerodroma.
U ovom trenutku je neozbiljno, ali generalno treba.
https://www.blic.rs/vesti/novi-sad/...-izgradnju-zeleznicke-stanice-podbara/1pl87vsNe planiraju da grade novi zel most na dtd, nego su vec poceli da ga grade. Evo svez snimak od juce:
Planiran je i park uz bulevar ali kod stare ranžirne stanice i pasarelom će biti povezan sa tim napravljenim parkom...valjda. Bio je i neki video render, ne uspevam da nadjem.Prema mojim informacijama, cela priča je krenula nekoliko godina ranije, dok je bulevar Evrope bio u izgradnji. Postojali su nezvanični razgovori, a čak su i bili studentski radovi koji su se bavili prostorom. Japan je u to vreme (čini mi se oko 2013. ili 2014.) napravio park u Beogradu, na Miljakovcu, sa japanskim elementima, pa je ideja bila da ovde isto uradi, samo veće. Svkako je minimalna površina patka 5 hektara, tako da 3.5 i dalje znači da to nije park i da struka nije učestvovala u finalnom urbanističkom rešenju.
Naglašavam da su ovo posredne informacije, ne znam nikog od ljudi koji su planirali postojeći parkić.