Nastavak.
Slika 9. Od kružnog toka kreće most na kanalu.
Slika 10. Nad samim kanalom. Malo dalje se vidi brodska prevodnica, dva-tri kilometra dalje se kanal spaja sa Dunavom
Slika 11. Spust sa mosta na još jedan kružni tok u severnoj industrijskoj zoni, odatle bulevar prolazi većinom čistinom na rubu naselja Klisa
Slika 12. Bulevar u blagom luku prolazi pored naselja Klisa. Ovde je takođe skoro sve gotovo, ali je trotoar i biciklistička staza posle kružnog toka samo sa strane naselja. Na suprotnoj strani je samo poravnat i uređen teren uz bulevar. U daljini se već naziru nadvožnjaci auto puta. Ostao sam prijatno iznenađen da popriličan broj ljudi već koristi i ovaj deo za rekreaciju biciklom i šetnju.
Slika 13. Kraj bulevara, račvanje - desno izlaz na servisnu saobraćajnicu auto puta smer Beograd, pravo izlaz smer Subotica i dolazak iz pravca Beograda, levi tobogan ulaz na bulevar iz pravca Subotice.
Slika 14. Kada se prođe pravo ispod prvog nadvožnjaka (servisne trake auto puta) put zavija i prolazi ispod samog auto puta.
Sliak 15. Prolaz ispod auto puta i severne servisne trake (ako neko ne zna u celoj zoni Novog Sada auto put ostaje izolovan u sredini, a sa obe strane auto puta su po 2 trake za priključenje/isključenje sa auto puta i lokalni gradsko/progradski saobraćaj - tako da sve skupa ima 8 voznih i 2 zaustavne trake - malo overkill ako mene pitate ali dobro). Na ovom mestu se vidi i pruga Novi Sad - Temerin/Titel.
Slika 16. Pogled na nove naplatne rampe severnog ulaza u Novi Sad (rampe su na mestima gde se servisne saobraćajnice spajaju sa auto putem)
Slika 17. Finalno razdvajanje traka, levo - traka za ulazak na bulevar iz pravca Beograda, desno uspon za priključenje auto putu u smeru Subotice.
Slika 9. Od kružnog toka kreće most na kanalu.
Slika 10. Nad samim kanalom. Malo dalje se vidi brodska prevodnica, dva-tri kilometra dalje se kanal spaja sa Dunavom
Slika 11. Spust sa mosta na još jedan kružni tok u severnoj industrijskoj zoni, odatle bulevar prolazi većinom čistinom na rubu naselja Klisa
Slika 12. Bulevar u blagom luku prolazi pored naselja Klisa. Ovde je takođe skoro sve gotovo, ali je trotoar i biciklistička staza posle kružnog toka samo sa strane naselja. Na suprotnoj strani je samo poravnat i uređen teren uz bulevar. U daljini se već naziru nadvožnjaci auto puta. Ostao sam prijatno iznenađen da popriličan broj ljudi već koristi i ovaj deo za rekreaciju biciklom i šetnju.
Slika 13. Kraj bulevara, račvanje - desno izlaz na servisnu saobraćajnicu auto puta smer Beograd, pravo izlaz smer Subotica i dolazak iz pravca Beograda, levi tobogan ulaz na bulevar iz pravca Subotice.
Slika 14. Kada se prođe pravo ispod prvog nadvožnjaka (servisne trake auto puta) put zavija i prolazi ispod samog auto puta.
Sliak 15. Prolaz ispod auto puta i severne servisne trake (ako neko ne zna u celoj zoni Novog Sada auto put ostaje izolovan u sredini, a sa obe strane auto puta su po 2 trake za priključenje/isključenje sa auto puta i lokalni gradsko/progradski saobraćaj - tako da sve skupa ima 8 voznih i 2 zaustavne trake - malo overkill ako mene pitate ali dobro). Na ovom mestu se vidi i pruga Novi Sad - Temerin/Titel.
Slika 16. Pogled na nove naplatne rampe severnog ulaza u Novi Sad (rampe su na mestima gde se servisne saobraćajnice spajaju sa auto putem)
Slika 17. Finalno razdvajanje traka, levo - traka za ulazak na bulevar iz pravca Beograda, desno uspon za priključenje auto putu u smeru Subotice.