Šta je novo?

Novi Sad - Opšta tema (gradski život i vesti)

Mislim da je Somi303 imao neki radikalniji stav prema predstavnicima doticne grupacije.
Prijavljuju igralista, voze se 85-icom do poslednje stanice i nazad. Zaludni ljudi
 
Praznicna atmosfera www.aleksandarmilutinovic.com

aleksandar_milutinovic_novisad_5a_zps584da133.jpg


aleksandar_milutinovic_novisad_1_zps9698a58a.jpg


aleksandar_milutinovic_novisad_3_zps0b219115.jpg
 
Galeks":d6z58xs8 je napisao(la):
Mislim da je Somi303 imao neki radikalniji stav prema predstavnicima doticne grupacije.
Prijavljuju igralista, voze se 85-icom do poslednje stanice i nazad. Zaludni ljudi
Тако је, ово је још један пример зашто.
 
tragac":3us0toqz je napisao(la):
Šiju nas sa prazničnom rasvetom.

Nisam objavio slike da bi se poredila praznicna rasveta i ko koga sije, nego da docaram praznicni duh u Novom Sadu :)
 
tragac":3msfh6u4 je napisao(la):
Nema ugazili ste nas i našu rasvetu koja se generalno ne menja od negde 2003.
Da se pitam ja bih proterao tramvaj ovuda :D

Sto bi je menjali, lepa vam je rasveta.
 
tragac":8qerhrnp je napisao(la):
Nema ugazili ste nas i našu rasvetu koja se generalno ne menja od negde 2003.

Што се мене тиче новогодишња расвета је последња ствар у коју треба улагати новац, или боље речено трошити новац.
 
Нови Сад ускоро добија комерцијални аеродром

НОВИ САД - Хоће ли Нови Сад коначно добити аеродром за комерцијалне, путничке летове? Скептици би рекли –сваке године иста прича! Али, Стеван Попов, наш прослављени пилот и председник аеро-клуба "Нови Сад" тврди да никад нисмо били ближи решењу. Овог пута, тврди Попов, постоји политичка подршка али и интерес приватника вољних да дају новац. Готов је и идејни пројекат новог аеродрома.
"По идејном пројекту , ова зграда остаје на Ченеју, она ће бити преуређена у модерном стилу од стакла и алуминијума, и мало проширена. Она би , у сваком моменту требало да угости 40-50 путника... За то је новац понудио један наш привредник", каже Попов.

Од 1993. сан о путничком аеродрому на Ченеју почиње из почетка. Овог пута, међутим, планови су скромнији, каже Стеван Попов, а интерес улагача велик. Привредник који је изразио жељу да направи зграду за пријем путника има план да организује мање комерцијалне туристичке летове, за почетак са 2 авиона који примају 40-так путника. Други бизнисмен из Новог Сада, који има своје авионе, понудио је помоћ за писту.

У постојећим габаритима аеродрома Ченеј, дакле, без откупа околног земљишта, могуће је направити писту дугу 1.600 метара. То би коштало око три милиона евра, а она би била довољна да на њу слећу и авиони капацитета 40-так путника, као што је АТР 42.

То је довољно за комерцијалне летове по региону или до Грчке, у сезони. У Новом Саду који је сајамски , универзитетски и туристички центар, такав аеродром сигурно би био исплатив, сматра Попов.

"Мене су људи и раније питали на сајмовима,“ па зашто Нови Сад нема аеродром?!“. Постоје велике шансе да тај будући аеродром у Новом Саду буде веома фреквентан. Ако може један Печуј, који је дупло мањи да има ваома сличан мали , функционалан аеродром, зашто не би могао Нови Сад који је у непрестаном развоју", каже Попов.

Попов тврди да овог пута има безрезервну подршку градских власти, као и Дирекције за цивилно ваздухопловство. Неколико састанака тим поводом већ је одржано, а више детаља знаће се након састанка у Градској куће, 24. фебруара! Стеван Попов се искрено нада да би радови могли да почну већ за месец дана!

http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/novi- ... 8289.html#
 
Iskreno, mislim da je glavni krivac što NS nikad nije dobio pravi aerodrom je centralizam organizacija kao što je SANU koje to vide kao korak ka otcepljenju Vojvodine od Srbije. Aerodrom u NS bi upotpunio sistem vazdušnog saobraćaja u Srbiji i omogućio da Surčin bude samo za legacy prevoznike dok bi lowcosteri išli na KVO, INI i taj budući QND aerodrom koji bi bio na sat i kusur vožnje od BG.
QND bi OBAVEZNO trebalo da ima železnički pristup, nebitno da li će biti u Čeneju ili negde drugo.
 
A trziste evo jedva ce nis uposliti a morava uzalud ulzpane pare
 
Dok cekamo trziste morava pravi minus plus propada plus treba jos masu para ulupati i tako
 
Vrh