Šta je novo?

Novi Muzej Nikole Tesle

Zar nije receno da je elektrana Snaga i Svetlost u previse losem stanju za renoviranje? Moralo bi da se rusi pa verujem da je ovo resenje jeftinije. Mislim da nikad nije ni bilo realno da bude muzej u elektrani, dosta bi to kostalo od nule da se pravi zgrada. Ko god je investitor sigurno gleda dal mu se vise isplati da ulozi 20 miliona eura ili 50. Pogotovu za nesto sto decenijama (ili mozda nikad) nece donositi profit jer pare od ulaznice su jedva dovoljne za plate zaposlenih, komunalije i odrzavanje
 
Poslednja izmena:
Сви проблеми ту су због очајног плана саобраћајница са несрећним булеваром Вилсона Вудроа који гуши булевар Војводе Мишића и Мостар.

Eлектрана на Дорћолу је 70% tabula rasa, ту су много шире могућности за интервенције на ентеријеру, а фасада и сами спољни зидови би се лако срушили и реконструисали.
Овде код фабрике картона је веома пипаво и због тога ће радови бити скупљи и дужи, док у електрани може ентеријер да се уреди како год се замисли.
 
Ovde se samo govori o lokaciji, ali ne i o finasiranju izgradnje muzeja. Sada postoji investitor BnV koji može i hoće da plati troškove, pa tako neće država platiti izgradnju.
 
I ja ne vidim problem lokacije i objekta. Objekat je bolje povezan sa gradom nego sto je Snaga i svetlost, i to ce tako biti i za sledecih 20 godina. Prestanite da kenja… na sve i svašta, jer tako degradirate kritiku koju onda niko ne shvata ozbiljno.
 
Mislim da je već uobičajeno da BB dramatizuje sve. Ovo rešenje možda nije najoptimalnije, ali je hiljadama svetlosnih godina bolje od onoga što je muzej sad. Ako bude izvedeno kako treba, biće sigurno veliki dobitak za grad.​
A zato je lokacija na Dorćolu hiljada svetlosnih godina od fabrike.​

Zar nije receno da je elektrana Snaga i Svetlost u previse losem stanju za renoviranje? Moralo bi da se rusi pa verujem da je ovo resenje jeftinije. Mislim da nikad nije ni bilo realno da bude muzej u elektrani, dosta bi to kostalo od nule da se pravi zgrada. Ko god je investitor sigurno gleda dal mu se vise isplati da ulozi 20 miliona eura ili 50. Pogotovu za nesto sto decenijama (ili mozda nikad) nece donositi profit jer pare od ulaznice su jedva dovoljne za plate zaposlenih, komunalije i odrzavanje​
Ako može jedna Pošta da se ruši i gradi, a nisu načisto šta bi sa njom, odnosno šta u nju da stave, može i termoelektrana na Dorćolu.​

Ovde se samo govori o lokaciji, ali ne i o finasiranju izgradnje muzeja. Sada postoji investitor BnV koji može i hoće da plati troškove, pa tako neće država platiti izgradnju.​
Prema renderu neće ni biti izgradnje nego rekonstrukcije i dogradnje, što je jeftinija varijanta.​
 
Naravno da neće da sruše objekat, pa da grade novi. Neće biti ni rekonstrukcija, tj. vraćanje u predhodno stanje već izgradnja novog enterijera i ostalog za potrebe muzeja NT. Poenta je da postoji investitor koji će da finasira sve radove, a za druge lokacije nema investirora osim države.
 
Poslednja izmena:
I ja ne vidim problem lokacije i objekta. Objekat je bolje povezan sa gradom nego sto je Snaga i svetlost, i to ce tako biti i za sledecih 20 godina. Prestanite da kenja… na sve i svašta, jer tako degradirate kritiku koju onda niko ne shvata ozbiljno.​
Ja mislim da jeste problem predloženog objekta, ali isto tako mislim i da lokacija toplane kod Marine neće biti slepo crevo, jer ćemo dobiti "Marinu Dorćol", vrlo verovatno i proširenu i delom retrasiranu i produženu Dunavsku, te sigurno i liniju gradskog prevoza. Ako ništa drugo, sigurno ćemo imati neku liniju Dunavskom na delu od Žorža Klemansoa do Tadeuša Košćuškog.​
 
A da mi teslu stavimo u postu na savskom trgu
A jugosled muzej automobila i vuk sit i ovce na broju 2 muzeja resena A seve o navodnom trošku bgh2o
 
Искрено боље да су направили нову зграду музеја Николе Тесле на Савском тргу са задње стране, у зони бивше БАС. А и за музеј аутомобила исто што да не нова зграда.
 
Deda Mraz se vrato kući, pa spisak lepih želja sačuvajte za sledeći put kada dodje. Nego, predložiću da se u muzeju nadje mesta i za jedan značajan digadjaj koji je bio u mom komšiluku na Fruškoj Gori :

"Veza između manasira Šišatovac i velikog naučnika, između Like i Srema leži u lekovitosti manastirske vode koja je, prema pisanim izvorima, izlečila Teslu od kolere.
Kako je od opake bolesti već bila umrla njegova mala sestra Nikolini roditelji poslušali su savet njihovog rođaka monaha Iraklija, koji je služio u Šišatovcu da mu ponesu lekovitu vodu.
Teslin otac Milutin, sveštenik u crkvi "Svetog Petra i Pavla" u Smiljanu boravio je četiri dana u molitvama sa bratstvom Šišatovca, te poneo vodu sa manatirskog izvora, koja je učinila čudo, a mali Nikola je ozdravio.
Teslu za Šišatovac vezuju i jake duhovne spone sa sestrićem Petronijem Trbojevićem, sinom njegove sestre Angeline, koji je bio arhimandrit manastira. Njegov grob sa spomen-obeležjem nalazi se na manastirskom groblju. "
1000004225.jpg
 
Poslednja izmena:
Од Трга републике до бивше ТЕ има 2200 метара, од Калемегдана 1800 метара.
Будућим линијским парком од Бранковог моста око 3000 метара.
То није нешто што се прелази пешке.
Најближе што се јавним превозом може прићи је на 700 метара и то само аутобусом 26.
Осим тога, док се (нова) Дунавска не продужи, не изгради и не постане пристојан булевар и док се (некад) не заврши линијски парк најбоље је да туристи ни домаћи ни страни ту уопште и не залазе.
Са друге стране, од аутобуског и трамвајског стајалишта код сајма и постојећих линија до зграде Југошпеда има 300 метара.
Од окретнице испод Газеле 600 метара.
Од Променаде око Куле Београд и Галерије око 1000.
Локација и приступачност је овде најмањи проблем, штавише, она је скоро па идеална.
Ако се ставимо у позицију туристе који индивидуално долази возом или бусом, од блока 42 10 минута трамвајем и све укупно 500 метара пешке.
Ако се ставимо у позицију туристе који долази у вођену туру то му је свакако прва станица јер је одмах поред мостарске петље, незаобилазне тачке којом аутобус мора да прође.
 
Poslednja izmena:
Ако се ставимо у позицију туристе који индивидуално долази возом или бусом, од блока 42 10 минута трамвајем и све укупно 500 метара пешке.​
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ако се ставимо у позицију туристе који долази у вођену туру то му је свакако прва станица јер је одмах поред мостарске петље, незаобилазне тачке којом аутобус мора да прође.​
Koja to voðena tura počinje u bloku 42 ili BNV?​
 
Tačno tako, turista moze da bude i u turi peške pored reke, tu će biti i pasarela preko Save. Turista ima i lozionicu sa druge strane Gazele, tu je i BIGZ, sajam sta god od njega bude. Ima aktivnosti, za razliku od divljine pored Dunava, gde jos ničeg nema.
 
Ovde lojacija i projekat nisu problem. Jos jednom ne lupetajte kritike, kritike radi. Ovde je problem sto se jedan naucnik i njegova zaostavstina i urna, koju je njegov rodjak ostavio srpskom narodu, se iskoriscava zarad privatnih interesa, kao i interesa jedne sekte, koja je prisvojila da je jedina koja predstavlja Srbiju.
 
Трамвајски превоз могао би да буде много бољи али смех не мења чињеницу да поред сајма у непоседној близини Југошпеда пролази трамвајски коридор и двоцифрен број аутобуских линија док Дунавском поред ТЕ не пролази ништа од тога.
Чак ни у будућности ту није планиран ни трамвај а ни метро станица у близини.
Сада не почиње ниједна јер нема разлога да почиње.
У БНВ тренутно нема шта да се обиђе што не значи да и у будућности неће.
Не почиње ни у блоку 42, он је важан због БАС-а и ЖС.
@neven_k
Управо, зато сам и написао да су локација и повезаност најмањи проблем.
 
Poslednja izmena:
Meni lično je bolji projekat termoelektrane. Sam prostor mi je prikladniji za prikazivanje lika i dela Nikole Tesle, nego fabrika papira i kartona, nevezano samo za vrstu objekta, nego i veličinu prpstora. A i kada smo već kod lokacije na Dorćolu, do juče je bilo idealno jer je u centru, a danas ispade da je Amazonska prašuma koja je bogu iza nogu i na tri dana jahanja do najbliže civilizacije. I da, šta bi sa onim da se u Muzej Nikole Tesle ide gde god se on nalazio, jer je nezaobilazna tačka turizma i svetski brend?​
 
Што би неки туриста ишао у Ложионицу?
Да гледа како људи раде на лаптоповима?

Овде се Тесла гура само да би зграде на локацији непријатној за живот продавали као лукс кварт са Теслом као икебаном.
 
Трамвајски превоз могао би да буде много бољи али смех не мења чињеницу да поред сајма у непоседној близини Југошпеда пролази трамвајски коридор и двоцифрен број аутобуских линија док Дунавском поред ТЕ не пролази ништа од тога.​
Smeh ne menja činjenicu da po izlasku iz autobusa u bloku 42, preko vožnje tramvajem, pa do trenutka ulaska u fabriku kod Sajma, kakva god matematika se koristila, nema šanse da bude 10 minuta. Čak i sa linijom 600 to nije izvodljivo. Samo da ne bude zabune, neće 7 i 9 trajno ići preko Sajma, te tako nisam njih ni računao kao nešto dugoročno.​
 
Овде се Тесла гура само да би зграде на локацији непријатној за живот продавали као лукс кварт са Теслом као икебаном.​
Realna cena je ona koju ima m² u zgradi tik uz železnički nadvožnjak, a preko puta Sajma.​
 
Мислим да је живот уз Газелу још горег квалитета од живота уз железнички надвожњак.
 
Smeh ne menja činjenicu da po izlasku iz autobusa u bloku 42, preko vožnje tramvajem, pa do trenutka ulaska u fabriku kod Sajma, kakva god matematika se koristila, nema šanse da bude 10 minuta. Čak i sa linijom 600 to nije izvodljivo. Samo da ne bude zabune, neće 7 i 9 trajno ići preko Sajma, te tako nisam njih ni računao kao nešto dugoročno.​
Мисли се на време вожње.
Знам да неће ићи трајно али ће НБГ и сајам и простор око сајма, шта год да се у њему буде налазило, једноставно бити повезани трамвајем док бивша ТЕ неће нити ће тај крај имати више од 2-3 линије.
Мостар и сајам су саобраћајна чворишта и што се тиче градског превоза и што се тиче приступачност тог простора за аутобусе и аутомобиле једноставно није за поређење.
 
Poslednja izmena:
Мислим суштински је понижавајуће уопште се расправљати и исправљати криве дрине када град развијају људи који нити маре нити умеју да то ураде на смислен и професионалан начин.

Ево већ годинама уназад постоји исти образац понашања - СНС најави неку урбанистичку будалаштину, овде се ломе компља шта би требало боље урадити, СНС на крају прогура најглупљу могућу верзију, та верзија се изгради и постане проблем за нову урбанистичку будалаштину, овде се ломе компља како у таквим околностима урадити нешто најбоље и тако у круг, из урбанистичке будалаштине у будалаштину. Овде се изгради музеј и за 4 године се јави неки нови мамлаз попут Шапића или Весића да претвори Булевар војводе Мишића у пешачку зону и онда крене опет клање овде како треба преусмерити саобраћај да музеј гурнут код бившег сајма буде приступачан

Да БНВ овакав није изграђен, БАС и ГЖС не би морали да се склањају да се он изгради, нови музеј Николе Тесле је могао да буде изграђен у Савском Амфитеатру поред реке и близу главне аутобуске и железничке станице, не би било потребе за сајмом у сурчинским њивама (итд.) али ми упорно идемо из закрпе у закрпу јер смо допустили да нас дуже од деценије воде људи који имају далековидост просечне кртице и константно се упетљавају у решавање проблема који су сами направили. И онда та "решења" постану увод у нове проблеме
 
Stavicemo Tesla liniju sa e busevima do centrale
Nego što hala 2 sajma ne bude teslin muzej
Inace sve rade iz 3 ili 4 pokušaja nista se ne osmisli u startu
 
Pa 99 posto toga su lupetanja i propaganda, uglavnom pred izbore. Onda ako stvarno naume da urade, onda vide da nije realno.
 
Vrh