kkorisnikk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 05.09.2016.
- Poruke
- 1.180
- Pohvaljen
- 2.478
Kod prethodnog, galens odrzavanja, bilo je vise problema. Manji problem je bio kvalitet ciscenja, veci je bio komunikacija izmedju njih i investitora gde su se medjusobno pokrivali.
primeri za ovo su sledeci:
Jos jedan primer koji opisuje ovu komunikaciju. Godina je 2022 ja kao stanar prijavljujem upravniku da postoji rupa na plafonu na nivou -1, 6 meseci se nista ne desava, BIS (galens odrzavanje) menja upravnikovog izaslanika za kompleks, sve primedbe nestaju sa prethodnim sada sa novim idemo iz pocetka. Posle 9 meseci neko dolazi da izlepi rigips oko rupe, rigips stoji tako nedelju dana na kraju dolazi neko da izgletuje to. Sada je kraj 2023 to i dalje stoji izgletovano i neprekreceno. Cekamo da li ce galens uspeti rupu u zidu da resi za manje od 2 godine.
- hidrocili nisu bili ukljuceni, nije dovedena struja do njih i to niko nije preneo stanarima.
- Zvanicni upravnik se 2 puta pojavio za skoro 2 godine vodjenje kompleksa, vise od godinu dana nam je trebalo da se izborimo sa njima da nam daju specifikaciju troskova koju smo dobili i na kraju se ispostavilo da nije tacna
- odrzavanje liftova su naplacivali iz zajednickog fonda stambene zajednice, koji se punio novcem za investiciono odrzavanje
- jos neke stvari od odrzavanja su placane iz tog fonda, a da stanari toga nisu bili svestni
- Problemi sa nezavrsenim stvarima u kompleksu nikako nisu znali da izguraju sa galensom
- fontana koja je pokvarena vec 6 meseci
- zelenilo nezavrseno
- reklame na zgradi
- ulazna vrata ne rade 6 meseci
- za sve ovo iznad odgovor je bio, kontaktirali smo investitora, ne odgovaraju nam
- ispostavilo se da galens investitor nije kupio rampe i sistem za nadzor, vec je to uradila firma koja radi obezbedjenje koja sada to zeli da nosi kada raskinemo ugovor
- pre 3 meseca su poslednja 3 sprata lamele B bila 5 dana bez vode. Toliko je odrzavanju trebalo da pronadje ventil za lamelu b i da ga zameni, u medjuvremenu su zamenili ventil na pogresnoj lameli. Na mejl koji je napisala grupa stanara sa pitanjem da se objasni kako je doslo do toga, nikada nisu odgovorili.
Sto se tice odrzavanja
- nijedan izvestaj sa troskovima nismo dobili za 2 godine iako su to po zakonu morali da rade
- garaza nijednom nije ociscena detaljno, tako da vec izgleda zapusteno
- ciscenje hodnika je u pocetku bilo uzasno, vremenom uz veliki napor stanara se jeste popravilo
Sve u svemu oni su uglavnom platili ceh za nezadovoljstvo stanara investitorom, sto bi mozda bilo pogresno da nisu ista firma.
Ne ulazim u detalje, vrv sve to stoji, ja mozda gledam povrsno na stvari, higijena ulaza i spratova je jedna od po meni bitnih stavki. Ono sto mi je neverovatno da ko god je organizovao i inicirao smenu firme za odrzavanje, ( i ista firma ispostovala otkazni rok od mesec dana ) nije predvideo da na vreme krene sa procesom izbora nove firme za odrzavanje.
Ceo proces smene postojece tj. sada vec bivse firme je uradjen tako amaterski, a sve mi mirise da ce izbor nove firme nadmasiti i taj amaterski nivo.
Nadam se da ce se stvar ipak zavrsiti kako treba, ali odgovorno tvrdim za trenutnu losu situaciju sa higijenom u ulazima su iskljucivo odgovorni pojedinci koji su inicirali proces smene bez ikakvog plana sta raditi posle smene.
Poslednja izmena: