antares » Čet Okt 21, 2021 1:31 pm[/url]":quft4cii]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891382#p891382:quft4cii je napisao(la):
Igor » Uto Okt 19, 2021 10:20 pm[/url]":quft4cii]
Lepe slike, Igore kao i uvek hvala puno.
Sve u svemu - jako sam zadovoljan kako sve izgleda. Brzinu radova ne mogu da komentarišem jer se ne razumem dovoljno, ali mogu da kažem da rok koji mene već 6 meseci ubeđuju da će biti ispunjen 99% neće, već će biti odložen za barem 2 meseca po mojoj slobodnoj proceni. Uzevši u obzir kuršlus koji se dešava na svetskom tržištu drveta, čelika i drugih sirovina, ova kašnjenja ne čude i ne mogu reći da preterano zameram Galensu, jer znam koliki problem imaju ljudi u svim industrijama.
Sa druge strane komunikacija prema individualnim kupcima, na poziv ili odlazak u kancelariju je okej;
ali u pravu su komšije sa foruma koji kažu da se za kašnjenja i izmene moraju jednim mejlom obavestiti svi kupci stanova koje kašnjenja i izmene pogađaju.
Buduće komšije su više nego u pravu kada se žale na nejasne rokove jer utiču na njihove kupovine nameštaja, izlaske iz stanova koje zakupljuju, unajmljivanja majstora i td.
Renoviranje/opremanje stana zahteva dugo vremena i dobru organizaciju posla i privatnog života, a ako nemate pojma kada ćete to moći da uradite, dolazi do stvaranja nesigurnosti, tenzije i generalno lošijeg kvaliteta života. Rok izrade nameštaja je svuda 45-60 dana a često i više. Rok izrade nameštaja po meri može da varira od 7 dana do mesec-dva u zavisnossti od izbora materijala, dostupnosti majstora, kompleksnosti projekta i td.
Mislim da je vrlo korektno da ako radovi kasne da se kaže: drugari, radovi kasne. Razlozi su bojleri, vrata, materijali, nedostatak radne snage, covid štagod. i svi će imati mnogo više razumevanja nego u situaciji gde prosto ne dobijamo dovoljno informacija i ne dobijamo ih pravovremeno. Ponavljam: ja Galensu ne zameram kašnjenje, to je realan tok stvari naročito u ovakvim vrlo teškim okolnostima. Zameram im što nemam jasnu i pravovremenu komunikaciju kao kupac.
Galens je sjajan investitor, ali imam utisak da im fali jedan zaposleni koji će se zaista ceo dan baviti samo odnosim sa trenutnim i potencijalnim kupcima, jer je jasno da Slaviša, Verica, Miloš i još 2-3 ljudi to prosto fizički ne mogu da postignu pored svog drugog posla koji imaju. Da li će to biti neki saradnik za društvene mreže koji će sa kupcima da komunicira ovde, na Instagramu i Fejsbuku, putem emaila ili će biti osoba koja će u agenciji biti zadužena za to, ali takav zaposleni im je mislim neophodan.
Sve u svemu, družimo se u narednih 6 meseci na skupštini stanara, pa ćemo tamo da kukamo kad ne bude više potrebe na forumu :laugh: :laugh: :laugh: