Šta je novo?

Nova Luka Beograd

Прле":1f6hlx9o je napisao(la):
Још је интересатније да је у посед дошла судском пресудом. Изгледа да се неко масно овајдио!
To je samo paravan, da bi se izbeglo plaćanje poreza. Čika Beku je tu transakcuju verovatno lego oko 100 milki na nekim Kajmanskim ostrvima. A kompanija koja je to kupila ne mora da dokazuje poreklo novca.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: M86
Сјајно. А правиле су габгенерацоје наших очева и деда, а кредите вероватно ми још плаћамо. Баш добар посао, слали му ћуфте ко га омогућио.
 
Kada otkupe ostatak akcija i postanu 100% vlasnici, onda će da povuku akcionarsko društvo sa berze. . . ili će možda da se pojavi pravi kupac i kupi svih 100%.
 
Чини ми се да се овде убрзала прича због метроа, да не буде да исти иде у ненасељене делове града.
 
Mislim da se prica ubrzava jer kvadrat u novogradnji nekom cudnom igrom moze da se proda i za 3000 evra. Mislim da nema profitabilnijeg posla u Srbiji.
 
Надам се само да лучки кранови неће завршити у отпаду већ да ће бити продати другим лукама по Србији.
 
Cena nove luke je O lala... Nama nije malo ni deo te cene , za uravnoteženje preko nasušnog energo sistema ....
te moje mišljenje je da ova aktuelizacija je samo u službi aprla , tj. Aprililija ....
:sesir:
 
Cena nove luke je O lala... Nama nije malo ni deo te cene , za uravnoteženje preko nasušnog energo sistema ....
te moje mišljenje je da ova aktuelizacija je samo u službi aprla , tj. Aprililija ....
:sesir:

Pa nece oni to svojim parama graditi. Nego kao i puteve. Zadužiće čitave generacije, a oni će napuniti džepove provizijama.
 
Da zadužene generacije za nešto a zapravo ni za šta... Takvi projekti se prepoznaju upravo po NE završenosti...
Svaka kvartlna decenija ima svoju pljacku veka,... Bio je to Prokop, pa su sada ... *®√*.... a nova luka je tek buduca kombinacija ... naravno sa realnim 100 god. rokom završetka....
Rekoh , ni za šta , jednostavno Bgd potrebna je putnička a ne kargo luka.

Putnicka za velika i mala plovila.
Velika jer Dunavom stiži jednako ploveci hoteli i mala plovila, čak i kanui i kajaci ( vidi br. stranih i domacih regata koje su stalno u porastu brojnosti )
i gde da pristanu ...
tamo negde u tri p.m. odakle nema ni gradski prevoz do centra.

Neko ce reci može Savsko pristanište ?
Da... za brodove, a gde da pristanu na par dana kanui kajaci ?
Nema gde, možda eventualno na nekoj privatnoj marini koja i ovako nema dovoljno mesta ni za svoje članove.

Bgdu je potrebna putnicka luka.
 
Колико је постојећа лука промашена инвестиција?
 
Ako na postojecu Dunavsku luku ,,Beograd,, ovaj grad vrati u svoje vlasništvo imamo šansu da Bgd dobije isplatljivu preko potrebnu putničku luku sve sa savremenim i svim pratecim potrepštnama za takav objekat.

U protivnom ista ce ostati kao luksuzna privatna marina Puniše
koj i ovako ce debelo da profitira gradeci zgrade na otetoj Bgd. zemljištu, te ne bih se iznenadio da uz dovoljan mito zadrži u rukama i samu vodenu luku.
 
Mислио сам на постојећу Дунавску али као теретну луку у коју су уложене паре за ископавање и обалоутврду базена, за бројне магацине, за километре колосека, за десетине кранова и силосе. Ту су уложене лепе паре.
 
Ako na postojecu Dunavsku luku ,,Beograd,, ovaj grad vrati u svoje vlasništvo imamo šansu da Bgd dobije isplatljivu preko potrebnu putničku luku sve sa savremenim i svim pratecim potrepštnama za takav objekat.

U protivnom ista ce ostati kao luksuzna privatna marina Puniše
koj i ovako ce debelo da profitira gradeci zgrade na otetoj Bgd. zemljištu, te ne bih se iznenadio da uz dovoljan mito zadrži u rukama i samu vodenu luku.
Jedini način kako Grad Beograd može da vrati vlasništvo nad Lukom Beograd je kupovinom - da l na tržištu ili u stečaju, to je sad već pitanje.

Grad je pravosnažno izgubio spor protiv Luke Beograd za vraćanje zemljišta koje je Luka 1975. godine prenela na upravljanje Gradu Beogradu. Grad je izdvajao 3-4% budžeta godišnje za Luku u periodu od1976. godine pa do 1993. godine, kada je ova praksa prekinuta. Zemlja nije prešla na Grad iz razloga što aneks tog ugovora ne sadrži original potpis parcela već fotokopiju. I tako su građani oštećeni za ogromne količine imovine, koju je neko kupio za nešto manje od 40 miliona evra.

Nikada ta Luka više neće zadržati funkciju, a nova luka preko puta, je po mom mišljenju pusti san. Najsmislenije je da se izgradi most Vinča - Pančevo i da se ta luka stavi u fukciju luke Beograda (pored Pančeva naravno).
 
Свакако да нема повратка на стару функцију, само констатујем да је сама теретна лука промашена инвестиција на крају.
 

ivchonny wrote:​

,, Jedini način kako Grad Beograd može da vrati vlasništvo nad Lukom Beograd je kupovinom - da l na tržištu ili u stečaju, to je sad već pitanje..... ,,

Ma jok, evo ti jedan primer
Zgrada poslovni soliter Ineksa (27 mart) nije kupljena, a bila vlasnistvo radnika kroz akcije bas kao ova luka bez ikakvog procesa
postala je gradska kuca administrativni gradski centar. Kakvi pravni akti i bakraci... jok nista.
Kad hoce moze da vrati vlasnistvo ali ako su uzeli provizije onda im je debelo meso u procepu te dozvoljavaju gradsko zemljiste i gradsku luku ne otudjivo vlasnistvo grada i gradjana, da ode privatniku. Sa gomilom izgovora uperuci prstom u pravne akte i bakrace...

Jednostavmo Beogradu je nuzno i prioritetno da ima PUTNICKU a ne kargo luku.
Naj brze i naj jednostavnije je postojecu i jedinu, pretvoriti u putnicku luku.
Koliko god to da kosta sto u novcu sto u vremenu to je naj optimalnija opcija.
:sesir:
 
Па путничка лука је релативно ок на садашњој локацији старог Савског пристаништа.
 
U krug, u krug ...

bocaica wrote....
,, ....Dunavom stižu jednako ploveci hoteli i mala plovila, čak i kanui i kajaci ( vidi br. stranih i domacih regata koje su stalno u porastu brojnosti )i gde da pristanu ...
tamo negde u tri p.m. odakle nema ni gradski prevoz do centra.


Neko ce reci može Savsko pristanište ?
Da... za brodove, a gde da pristanu na par dana kanui kajaci ?
Nema gde, možda eventualno na nekoj privatnoj marini koja i ovako nema dovoljno mesta ni za svoje članove.... ,,

U ovom kovelegradu
manja plovila nemaju gde da budu par dana a Evropski - Dunvski saobracaj , sve veci u korist putnickog saobracaja
Vec debelo kasnimo.... dok progedamo mozda do tad Dunav postane i potok ... u cevi :(
 
За мања пловила могу да се направе мања пристаништа на прикладнијим локацијама. Није теретна лука на Дунаву баш најсрећнија локација за сада.
 
Pristaniste i luka nije isto
bitna razlika nije samo po nameni i vremenu zadrzavanja , nego i u funkciji i korisnim opcijama u mnogim segmetima nautike
gorivo, razne opravke, hrana i snabdevanje ostalim potrepstinama info centar o plovnosti puta .....
Pristaniste po nameni je za krace pristajanje ....
ajd naj prostije na primeru autobusa ,
jedno je zaustavljanje na usputnojm stajalistu a totalno drugo je stajanje na glavnoj autobskoj stanice gde ima sve pratece sluzbe i servisi za razne namene i situacije.
Zato i tvrdim da Bgdu nedostaje i prioritet je putnicka luka a ne cargo
:)
 
То стоји. Верујем да ће неки приватник увидети на те потребе и за њих искористити базен луке Београд. Мислим да су они магацини што имају кров изнад воде заштићени законом и неће се рушити, могли би да их искористе за потребе луке за та мања пловила. Признаћу да нисам обраћао пуно пажњу на мања пловила кад год сам размишљао о лукама.
 

ivchonny wrote:​

,, Jedini način kako Grad Beograd može da vrati vlasništvo nad Lukom Beograd je kupovinom - da l na tržištu ili u stečaju, to je sad već pitanje..... ,,

Ma jok, evo ti jedan primer
Zgrada poslovni soliter Ineksa (27 mart) nije kupljena, a bila vlasnistvo radnika kroz akcije bas kao ova luka bez ikakvog procesa
postala je gradska kuca administrativni gradski centar. Kakvi pravni akti i bakraci... jok nista.
Kad hoce moze da vrati vlasnistvo ali ako su uzeli provizije onda im je debelo meso u procepu te dozvoljavaju gradsko zemljiste i gradsku luku ne otudjivo vlasnistvo grada i gradjana, da ode privatniku. Sa gomilom izgovora uperuci prstom u pravne akte i bakrace...

Jednostavmo Beogradu je nuzno i prioritetno da ima PUTNICKU a ne kargo luku.
Naj brze i naj jednostavnije je postojecu i jedinu, pretvoriti u putnicku luku.
Koliko god to da kosta sto u novcu sto u vremenu to je naj optimalnija opcija.
:sesir:
Soliter Inexa je kupljen, ne znam na koji način ali zna da jeste. Zgrada GP Rad je kupljena iz stečaja za Državno pravobranilaštvo.

Da je tako lako, namestili bi spor predVišim sudom u BG u svoju korist. Prosto, Beko je to, teško da njemu neko uzme. Imao sam prilike da pregovaram s njim, fascinantan je, ali težak prevarant.

Dovoljno reći da mu LB i Trudbenik već drugi-treći put pokušavaju da proguraju unapred pripremljeni plan reorganizacije. Taj nikada ne daje, samo uzima i ne plaća sa osmehom i harizmom

Slažem se da to nije loše mesto za putničku luku ili marinu. Ta luka je tako dobro građena da bi greota bila uništiti dokove i obaloutvrdu.
 
Drago mi je da svega sa par posta diskkusije jasno i brzo smo se složili da jeste Bgdu potrebna putnicka luka .
Ta ne ophodnost Bgd putničke luke ispliva pri samoj pomisli o dobrobiti Bgdu.... samo što ozbiljne dobre namere do sada nije bilo ... toliko je nije bilo, da nikada nije ni spomenuta Bgd putnička luka.
 
. . Najsmislenije je da se izgradi most Vinča - Pančevo i da se ta luka stavi u fukciju luke Beograda (pored Pančeva naravno).
Most kod Vinče će sigurno biti izgradjen kao deo poslednjeg sektora Obilaznice oko Beograda. Tako će "Luka Dunav" u Pančevu imati još bolju saobraćajnu vezu i tamo bi trebalo prebaciti i poslovanje "Luke Beograd". Ona bi mogla da zadrži Pristanište na Savi i sedište firme u Beogradu, pa bi tako ostala "beogradska luka, tj. firma".

bgd-obilaznica-MALA.jpg


O tom prebacivanju poslovanja pišem već godinama i nema potrebe da država gradi neku novu luku, jer je ona u Pančevu već planirana za proširenje. Nešto o tome je i na ovoj temi st. 32.
 
Poslednja izmena:
Vrh