,, Jedini način kako Grad Beograd može da vrati vlasništvo nad Lukom Beograd je kupovinom - da l na tržištu ili u stečaju, to je sad već pitanje..... ,,
Ma jok, evo ti jedan primer
Zgrada poslovni soliter Ineksa (27 mart) nije kupljena, a bila vlasnistvo radnika kroz akcije bas kao ova luka bez ikakvog procesa
postala je gradska kuca administrativni gradski centar. Kakvi pravni akti i bakraci... jok nista.
Kad hoce moze da vrati vlasnistvo ali ako su uzeli provizije onda im je debelo meso u procepu te dozvoljavaju gradsko zemljiste i gradsku luku ne otudjivo vlasnistvo grada i gradjana, da ode privatniku. Sa gomilom izgovora uperuci prstom u pravne akte i bakrace...
Jednostavmo Beogradu je nuzno i prioritetno da ima PUTNICKU a ne kargo luku.
Naj brze i naj jednostavnije je postojecu i jedinu, pretvoriti u putnicku luku.
Koliko god to da kosta sto u novcu sto u vremenu to je naj optimalnija opcija.