Šta je novo?

NIS - Naftna industrija Srbije

iz teksta:
Ministarka je podsetila da su sankcije OFAK-a prema NIS-u stupile na snagu 9. oktobra i da se od tada redovno razmatra situacija na tržištu i sigurnost snabdevanja naftom i naftnim derivatima, i podsetila da je NIS prodat još 2008. godine za vreme bivše vlasti i da je od tada u većinskom ruskom vlasništvu.
Dakle nemamo pojma šta će biti, nemamo nikakvu ingerenciju nad pregovorima, nemamo plan šta će biti ako oni propadnu ali to i nije važno pošto nismo mi prodali NIS nego vlada Mirka Cvetkovića.

Velika uteha za građane Srbije, sad možemo odahnuti.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Ar4
Čeka se odgovor na podnet zajednički predlog.
" Ostaje da vidimo da li će preuzimanje upravljanja biti dovoljno za nastavak rada ili će biti dodatnih zahteva u vezi sa vlasništvom kompanije", rekla je Đedović Handanović.

 
Poslednja izmena:
Ako pricaju samo o onih 11.3% onda nema sta da vidi. Jedino Rusi tako mogu da se operu, kao uradili su sta je do njih, vise nisu vecinski vlasnici i nisu oni krivi ako Ameri ostanu pri sankcijama.
 
Ne bih više previše dosađivao, ali stvarno me interesuje šta se dogodilo sa pristaništem rafinerije Pančevo.
Može li odgovor?

Kako je uništeno pristanište koje je rekonstruisano 2011 - 2012. Godine?


Evo ovde kažu da pristanište nije pretvoreno u jednosmerno, samo za utovar i otpremu derivata, već je rekonstrukcija rađena i za prijem nafte. Jedino sam to mogao da pretpostavim da su uradili.

Ali oni sa foruma koji su ga videli kažu da nije o tome reč, već da je zapušteno, propalo, koliko sam razumeo.



Građani Pančeva će, zahvaljajući investicijama Naftne industrije Srbije, uskoro dobiti novo pristanište na kome će se otprema derivata iz Rafinerije obavljati po najmodernijim ekološkim i tehničkim standardima. Vrednost investicije 32 miliona evra, a za opremu je već uloženo 14 miliona evra.
Naftna industrija Srbije počela je rekonstrukciju dunavskog pristaništa u Pančevu, koja bi trebalo da se završi za godinu i po dana. Otprema derivata iz Rafinerije obavljaće se po najmodernijim ekološkim i tehničkim standardima.


1000004378.jpg


1000004381.jpg


1000004382.jpg


Još jednom molim za pojašnjenje.
Ko je i kako onesposobio pristanište rafinerije u Pančevu za prijem nafte.
Odnosno na koji način mu je smanjen kapacitet?


Dva rečna tankera u prolasku Savom kroz Beograd
Ova dva broda prevoze približno polovinu dnevnih potreba Srbije za naftom.
 
Poslednja izmena:
Ko je rekao da je pristanište uništeno? Može da tovari i istovara derivate. Ja kažem da nema dovoljno kapaciteta da podmiri potrebe rafinerije. A zašto, neću da ulazim u detalje prvenstveno što nisam ovlašćen da dajem detalje i imam potpisan ugovor o zaštiti informacija itd.. Govorim koliko mogu, a nemam ni vremena da ubeđujem bilo koga odavde u to šta može šta ne može.

Ako ti smatraš da može, odlično, napravi plan pa pošalji ministarstvu, verovatno će te odmah zaposliti.


Što se tiče današnjih informacija, zaglavilo se opet s pregovorima. Radi se i dalje, pola ljudi je optimistično, pola nije. Plan je i dalje rad još 10tak dana. Moja procena je da nas mogu pustiti max 2 meseca da ne radimo, posle toga kreće preznojavanje.
 
Ko je rekao da je pristanište uništeno? Može da tovari i istovara derivate. Ja kažem da nema dovoljno kapaciteta da podmiri potrebe rafinerije. A zašto, neću da ulazim u detalje prvenstveno što nisam ovlašćen da dajem detalje i imam potpisan ugovor o zaštiti informacija itd.. Govorim koliko mogu, a nemam ni vremena da ubeđujem bilo koga odavde u to šta može šta ne može.

Ako ti smatraš da može, odlično, napravi plan pa pošalji ministarstvu, verovatno će te odmah zaposliti.


Što se tiče današnjih informacija, zaglavilo se opet s pregovorima. Radi se i dalje, pola ljudi je optimistično, pola nije. Plan je i dalje rad još 10tak dana. Moja procena je da nas mogu pustiti max 2 meseca da ne radimo, posle toga kreće preznojavanje.

Hvala na odgovoru!
Trebalo je da odmah na sličan način ispravite i kolegu koji je uz lepljenje etikete meni, napisao kako je pristanište zapušteno, što ste vi podržali.

Ovi internet teoreticari su posebna sorta, bukvalno verovatno i ne zna kako izgleda mesto istovara kod nas, i koliko je verovatno zapusteno

Mislim i nadam se da moj ton nije zvučao tako samouvereno i arogantno kao Vaš. Najiskrenije me je zanimalo šta se desilo sa kapacitetima za prijem sirove nafte sa brodova.

Nisam ni tvrdio da pristanište može da podmiri 100 potrebe rafinerije. Ali tvrdim da bi se u slučaju potrebe i nužde kapacitet za prijem nafte mogao dogradnjom brzo povećati da je to neko želeo.

Ovde je reč da je čitav ulog dat na JANAF, sve alternative su zapostavljene. Gubitak alternativa nas je učinio ranjivima. Slično je i sa odsustvom blagovremene izgradnje alternativnih naftovoda i gasovoda.

Kada govorimo o rečnom saobraćaju isto se desilo i sa transportom uglja.

Gde je veliki broj tankerskih barži potisnica koje je posedovala Srbija? Kada je poslednja barža potisnica remontovana, a da ne govorim izgrađena? Gde nestadoše silne tankerske potisnice usidrene na Dunavu kod Pačeva?

Kada se čuo političar koji ozbiljno pominje rečni (ispravnije vodni) saobraćaj kao deo strateške infrastrukture zemlje.

Koliko je na kraju opšta javnost upoznata sa mogućnostima i potencijalima saobraćaja unutrašnjim plovnim putevima?
Koliko je ljudi svesno da kroz centar Sombora, Zrenjanina, Kikinde, Bečeja, .... Porlazi plovni put?

Neću vas više ovde zamajavati pitanjima vezanim za rečni transport nafte.
Uostalom, sve će se uskoro regulisati i nafta će ponovo poteći JANAFOM, jedino će se pitanja vlasništva nad naftnom privredom zemlje modifikovati. Ponovo će sve karte ići na isto.
 
Poslednja izmena:
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Ar4
Vrh