Šta je novo?

Niš

Ambassador":1a7mei8r je napisao(la):
A gde je to? U Beogradu negde?
Nije mi poznato ulično osvetljenje?
Ta sramota je na glavnom trgu u Nišu.
 
E pa da znas da je sramota. Bruka i sramota bolje receno.
 
Nekretnine skuplje za 10 odsto
Kvadrat stana i do hiljadu evra
Autor: Branko Janačković | 08.08.2008. - 06:34

nis_v.jpg


Cene nekretnina u Nišu, u odnosu na početak ove godine, veće su za desetak odsto, a polovni stanovi, pogotovo u centru, dostigli su gotovo cene novih kvadrata, kažu u niškim agencijama za promet nepokretnosti. Rastu cene najviše doprinosi nedostatak masovnije stanogradnje, zbog čega vlada povećana tražnja za stambenim prostorom, ali i nastavak odobravanja kredita zaposlenima u državnoj upravi.

Na periferiji se u avgustu teško može naći stan ispod 700 evra po kvadratu u novogradnji, dok u najužem gradskom jezgru cena kvadrata retko pada ispod 1.000 evra. U agenciji za promet nekretnina „Kuća Petrović“ primećuju da cene nekretnina lagano rastu od početka godine i da se nakon kratkog zatišja, zbog pauze oko odobravanja kredita zaposlenima u državnoj administraciji, tržište nepokretnosti ponovo razmrdalo.
- Ponovo su krenuli krediti, što je dovelo do novih pomeranja u ceni kvadrata koja lagano raste od januara ove godine. U centru Niša, od Univerziteta do Margera i od suda do Kičeva, cena od 1.000 evra za kvadrat je već kao „dobar dan“, a početkom godine je iznosila oko 900 evra. Tu se pre svega plaća lokacija i uglavnom su to stanovi za klijentelu sa dubljim džepom. U centru se izjednačila cena polovnih i novih stanova - kaže za „Blic“ Milan Cvetković iz „Kuće Petrović“.
Na Bulevaru Nemanjića, gde je i najveća ponuda stanova u soliterima i višespratnicama, cena kvadrata je takođe skočila za oko 10 odsto i košta od 850 do 900 evra, zavisno od spratnosti. Prema njegovim rečima, najjeftiniji su stanovi u pojedinim delovima naselja Čalije koji se retko mogu naći ispod 700 evra.
- U pitanju su ulice koje još uvek nisu asfaltirane, a cenu obara i udaljenost od pijace do koje se mora automobilom - dodaje Cvetković. Dragan Nikolić, vlasnik agencije „Tvins“, procenjuje da rast cene kvadrata u Nišu predstavlja refleksiju situacije sa nektretninama u Beogradu i Novom Sadu, gde su cene „abnormalno visoke“. On kaže da kvadrat stanova u Nišu neće pojeftiniti.
- Mislim da su cene iz oglasa prenaduvane i da stvarni rast cene nekretnina iznosi oko pet odsto, a da je ostatak povećan da bi se cena smanjila u toku trgovine, prilikom pogađanja. No, evidentno je da cene nekretnina neće biti manje iz jednostavnog razloga jer nikada nisu padale - objašnjava Nikolić.
U „Tvinsu“ kažu da trenutno najveće cene dostižu stanovi u novogradnji u okolini Čaira i u još nekim delovima Niša, koji koštaju 1.100 evra po kvadratu. U „Kući Petrović“ napominju da najveća tražnja vlada za malim stanovima - jednosobnim ili gasornjerama, na dobrim lokacijama u centru ili oko fakulteta, bolnice, Doma zdravlja...
- Da imamo u ponudi 100 garsonjera, mogli bismo da ih prodamo za dva dana - kaže Cvetković.

Izvor: Blic
http://www.blic.co.yu/srbija.php?id=52274
 
Steva":37vey5hb je napisao(la):
Ambassador":37vey5hb je napisao(la):
A gde je to? U Beogradu negde?
Nije mi poznato ulično osvetljenje?
Ta sramota je na glavnom trgu u Nišu.
Ta zgradica koja se nesrecno nasla na putu ovom staklencu je replika zgrade Smederevske banke na Terazijama 39 u Beogradu, arh. Milorad Ruvidic. Sagradjena je 10 god posle beogradskog originala tj. 1922. Niska zgrada je pripadala juveliru Aleksandru N. Mihailovicu.
 
Taj staklenac je slobisticka katastrofa ali tim zgradicama tu je svakako trebala nadogradnja jer su bile okruzene mnogo visim zgradama. Nije bas glavni trg nego je nize na niskoj Knez Mihajlovoj.
 
Niški investicioni forum
3. oktobar 2008. | 03:56 |
Niš -- Na Prvom niškom investicionom forumu preduzeća iz Nišavskog, Topličkog i Pirotskog okruga imala su priliku da se predstave i pronađu strateške partnere.

Opštine na jugoistoku Srbije očekuju da će taj investicioni forum značiti prekretnicu u njihovom privrednom razvoju. Republička vlada i međunarodne finansijske organizacije izrazile su spremnost da ulažu u razvoj tog dela Srbije.

Na Niškom investicionom forumu vlasnici 17 srednjih preduzeća iz tri okruga imali su prilike da razgovaraju sa stranim investitorima koji žele da ulažu u Srbiju.

Forumu je prisustvovalo 30-ak investitora i predstavnici međunarodnih finansijskih organizacija.

Jedno od preduzeća koje traži strateškog partnera jeste kompanija "Telekomunikacije", iz Blaca, koje ima oko 200 zaposlenih, kaže vlasnik tog preduzeća Zoran Njegovanović.

“Trenutno šta je potrebno našoj kompaniji to je da još dva sektora razvijem: sektor obnovnljivih izvora energije i sektor zaštite životne sredine. I sigurno da bi moglo u novom sektoru da se zaposli 120-130 ljudi“, smatra on.

Niš je viđen kao budući centar informacionih tehnologija, elektronike i telekomunikacija.

Država će stimulisati razvoj tih grana sa mnogo većim iznosima nego u drugim regionima, izjavio je ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić.

“Najmanji podsticaj za dolazak ovakvih grana koje mogu da doprinesu rastu izvoza biće 5.000 evra po novozaposlenom radniku, na taj način hoćemo da ostvarimo ravnomerniji regionalni razvoj“, kaže ministar ekonomije.

Veliki aduti razvoja jugoistočne Srbije jesu izgradnja Koridora 10 i gasovoda, i elektrifikacija pruge.

Potpredsednik Vlade Božidar Đelić najavio je ulaganja u niški aerodrom, kako bi postao kargo centar, i dolazak u Niš velike francuske kompanije Sažem.

“Oni imaju nameru da izvrše značajne investicije u Nišu, koje će doneti nekoliko desetina, a možda i stotina miliona evra investicija, i otvoriti nekoliko stotina, a posle i nekoliko hiljada radnih mesta“, najavljuje Đelić.

Na Niškom investicionom forumu opštine iz Nišavskog, Topličkog i Pirotskog okruga pokušale su da nađu investitore za velike infrastrukturne projekte.

“Mislim da će se puno stvari promeniti posle ovog investicionog foruma, vidimo da je veliki broj investitora i zakazan je veliki broj bilateralnih razgovora sa predsednicima opština“, kaže načelnik Pirotskog okruga Goran Stamneković,.

Iskustva stranih kompanije koje već posluju u Nišu, poput "Filip Morisa", jesu da je potrebno popraviti poslovnu klimu u tom delu Srbije, izgraditi infrastrukturu i uslužne delatnosti podići na viši nivo.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=10&dd=03&nav_category=9&nav_id=321743
 
Sutra ugovor o izgradnji kargo centra
Datum: 09.10.2008

NIŠ, U Nišu će sutra biti potpisan ugovor o realizaciji komercijalnih poslova između JP “Aerodrom Niš” i austrijske firme Ajmeks (Eyemaxx).
Potpisivanju ugovora prisustvovaće ministar Oliver Dulić i gradonačelnik Niša Miloš Simonović, saopštila je Informativna služba Grada Niša.
Investicija je vrijedna 60 miliona evra, a niški Aerodrom “Konstatnin Veliki” će dobiti 30 000 metara kvadratnih prostora u kojem će biti skladištena roba transportovana avionima iz cijele Evrope za dalju distribuciju.
Izvor: Vesti
Link: http://www.vesti.rs/izvor/Sutra-ugovor-o-izgradnji-kargo-centra.html
 
"Konstantin Veliki" našao izlaz
11. oktobar 2008. | 01:46 |
Niš -- Na niškom aerodromu "Konstantin Veliki" uskoro počinje izgradnja velikog teretnog i logističkog centra, što je jedno od rešenja za opstanak aerodroma.

Austrijska kompanija “Ajmaks menadžment” i britanski investicioni fond “Čejton” uložiće više od 100 miliona evra u ovaj posao. Trenutno sa niškog aerdroma "Konstantin Veliki" poleću samo dva aviona nedeljno, do Ciriha. Kompanija "Jat ervejz" nema interesa da češće leti iz Nisa, zbog čega je poslovanje niškog aerodroma dovedeno u pitanje.

Veliki kargo i logistički centar koji će omoguciti privrednicima iz regiona da distribuiraju robu do evropskih vazdušnih luka predstavlja novu nadu za niški aerodrom.

“Krajem 2006. godine, kada je izvršen atak na tržište vazdušnog saobraćaja u Srbiji potpunim zatvranjem monopola, koji je ostao u rukama ‘Jata’, mi smo pali u obimu saobraćaja, i naravno da je to jedan strašan udarac za aerodrom. Aerodrom nije u ovom trenutku održivo preduzeće i ovo nije rešenje za to, ovo je jedno od rešenja, mi i dalje ne napuštamo borbu za putnički saobraćaj”, rekao je direktor JP Aerodrom "Konstantin Veliki" Radisav Radojković.

Izgradnja počinje sledeće godine, a investitori, austrijska kompanija “Ajmaks menadžment” i britanski investicioni fond “Čejton” planiraju završetak radova za četiri godine.

“Zajedno želimo da investiramo ovde više od 100 miliona evra u više različitih faza. Prva faza će biti završena brzo i otvorićemo 500 radnih mesta u regionu”, rekao je Mihail Miler iz “Ajmaks menadžmenta”.

Razvoj niškog aerodroma onemogućilo je i to pto republicki parlament još nije ratifikovao međunarodni sporazum o otvorenom nebu.

To bi, između ostalog, omogućilo “lou kost” kompanijama, koje su i ranije bile zainteresovane, da lete sa aerodroma "Konstantin Veliki".
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=10&dd=11&nav_category=9&nav_id=323004
 
врло је важно за читаву земљу да се ниш коначно избори за бољи статус, ово је само један од корака које ваља предузети.
читав југ србије би тада био препорођен; мора једном доћи крај фаворизовању београда и војводине...
 
Beograd i Vojvodinu favorizuju sami investitori, zato sto su se lokalne vlasti pribrale svesti i krenule da rade za investitore, a ne protiv njih. Nis je rezultat dugogodisnje politicke destrukcije, gde su svi investitori odbijani zbog ogromnih reketa koje su morali da placaju gradonacelniku.

Nis ima potencijale kojima jedna Indjija, Novi Sad ili Zrenjanin ne mogu ni da pridju, ali su se toga tek sada setili novi gradski mocnici.
 
мислим да се поред неспособних политичара и држава својски трудила да тај регион тавори дуги низ година и деценија упркос том потенцијалу, како си и написао.
ниш поседује можда и најбољи географски положај на балкану, ту предност, ту позицију мора што пре- уз помоћ државе- искористити.
 
hmm, imas neki primer kojim ćeš potkrepiti tu tvrdnju? Dok sam bio u vojsci na jugu, naslušao sam se tomova i tomova takvih priča, ali niko nije mogao da mi da nijedan primer svesnog ili planskog zapostavljanja Niša, Leskovca ili Vranja. Da ne pominjem da sam skoro čuo novu verziju priče, da Beograd daje mnogo više novca Inđiji pa se ona razvija a Niš kopni.

Zamislite, pod velom noći, šleperi puni para odlaze put Inđije gde se onda od tih para mnogo gradi. A i čelnike Zrenjanina su uhapsili koordinisanom akcijom Beograd i Novi Sad jer ne žele da se Zrenjanin ponovo uzdigne. Moj komšija Ilija Čvorović mi je sve to rekao, a Ilija je uvek u pravu. :/:rolleyes:
 
све је то, наравно, врло суптилније од те приче о шлеперима. и ја сам био у војсци доле на југу, конкретно баш у нишу, па помало познајем тематику о којој причам. и није нико требао да ми прича о томе, довољно је и оно што сам видео...
надам се да овде нису потребни конкретни примери за то.
како рецимо објашњавате чињеницу да је просек плата на југу у поређењу са просеком на северу тако драстично нижи?
а то је једна иста држава- србија. или постоје две србије- јужна и северна?
зашто дакле та србија некако не стимулише народ доле? зашто се не покрене електронска индустрија? зашто се нешто не уради по питању саобраћајне инфраструктуре? (овде мислим на лесковац, прокупље, сурдулицу, врање...) има безброј примера у којима је тај регион доле запостављен. људи се из њега масовно исељавају, то би одавно већ требало да буде алармантно, али за нашу владу изгледа никако не... :rolleyes:
 
Zasto ti ljudi ne izaberu nekog lokalnog politicara koji ima realan plan da to stanje promeni? Zasto ne ukinu poreze, ne smanje proceduru, iskorene korupciju u lokalnoj samoupravi, dodele gradjevinsko zemljiste i prave industrijske zone? Za aerodrom Nis zeza drzava, tu se slazem, ali zasto Nis nema nekog pametnog koji zna da lobira malo bolje od ljudi iz JAT-a? To je pravo pitanje. Jugu niko nikada nece pomoci ako on ne pomogne sebi sam. I da kazem, volim jug Srbije svim srcem.
 
Ja sam bio u Leskovcu, sa obilaskom okolnih gradova. I da, smatram da je problem prvenstveno u nesposobnoj lokalnoj upravi. Kada im to pomeneš, plus još neki primer tipa Inđije, gledaju te kao da si im pobio pola familije. Uvek je lakše okriviti nekog drugog.
Prosek plata na severu je viši jer konkretno ljudi više rade. Meni je gotovo kompletna familija u Vojvodini tako da sam imao prilike da uporedim STR. ove sa juga i one sa severa.
Kragujevac je bio (koliko god su nam išli na nerve) jako aktivan od 2000 da se reši problem Zastave i uspeli su u tome. Šta je grad Niš uradio za Elektronsku Industriju? Jedina vest koju sam čuo je od pre mesec - dva da Đelić traži investitore koji bi ulagali u proizvodnju elektronskih komponenti u Nišu jer postoji baza obučene radne snage.

I u Vojvodini i na jugu ipak sve mnogo zavisi od opštine do opštine. Sećam se da je pre desetak godina valjda Bull poklonio tada najsavremeniji sistem elektronske uprave opštini Pančevo. Na kraju nije pušten u rad jer je svaki radnik opštine imao samo određeni nivo pristupa sistemu pa nisu mogle da rade rodbinske veze prilikom sređivanja papira. Sa druge strane gledao sam kako je opština Novi Bečej kopala i rukama i nogama da sazna koje evropske fondove može da koristi i kako da najbrže dovede investitore u opštinu. A u Srbiji polovina stanovništva ne koristi kompjuter., internet neću ni da pominjem. Najlakše je sedeti i raspravljati o tome kako si zapostavljen.

Nije aerodrom u Nišu jedini primer, JAT je tako zezao svaki aerodrom, i nastaviće dokle god bude imao mogućnosti za tako nešto, tj. dok ga ne prodaju (što je malo verovatno) ili dok ne otvorimo tržište.
 
Dok Beograd razmislja sta ce sa sobom, u niski aerodrom krece u velike razvojne planove!

Izgradnja Kargo-logističkog centra u okviru Aerodroma “Konstantin Veliki” u Nišu počinje u maju 2009. godine – investicija vredna 62 mil EUR
05. 11. 2008. | 15:08
Izgradnja Kargo-logističkog centra u okviru Aerodroma “Konstantin Veliki” u Nišu, čija je ukupna vrednost sa pratećim objektima 62 mil EUR, trebalo bi da počne u maju 2009. i bude završen za oko 6 godina od dana početka gradnje. Kako je istakao Nebojša Glišić iz projektantske kuće “Modular”, koja je uradila projekat, na 26 hektara zemlje, osim kargo-distributivnog centra površine 16.146 m2, u 6 faza izgradnje, biće podignuti i manipulativni kargo magacin (42.228 m2), dva logistička centra površine 16.000 m2 odnosno 23.187 m2, shopping mall (19.870 m2), poslovno-administrativni centar površine 9.000 m2, kao i hotel sa 4 zvezdice, koji će se prostirati na 9.000 m2.
aerodrom_nis_1_011108.jpg

Realizacija ove zajedničke investicija Aerodroma u Nišu i autrijskog “EyeMaxx”, koji je na tenderu nastupio uz podršku britanskog fonda “Chayton Capital”, trebalo bi da počne, kako za "eKapiju" naglasio Glišić na Sajmu investicija Investexpo u Novom Sadu, na proleće, i to izgradnjom manipulativnog kargo magacina i logističkog centra, ukupne površine oko 60.000 m2 i vrednosti 10 mil EUR. Ova dva objekta trebalo bi da budu završena za 18 meseci od dana početka izgradnje, kada bi, prema očekivanjima, trebalo da budu i stavljeni u funkciju.

- U planu je da se ceo projekat završi u kontinuitetu, ali sve će zavisti od finansijske situacije na tržištu. Ako sve bude teklo prema planu, u drugoj fazi, koja bi trebalo da počne odmah po okončanju prve, trebalo bi da se izgrade još jedan logistički centar i kargo-distributivni centar, a u trećoj shopping mall. U četvrtoj i petoj fazi trebalo bi da se gradi poslovni objekat koji bi trebalo da “pokrije” poslovanje svih objekata koji se nalaze u okviru kargo centra, a u petoj će biti podignut hotel koji bi trebalo da zadovolji potrebe putnika na Aerodromu “Konstantin Veliki” – objasnio je Glišić u razgovoru za "eKapiju".
aerodrom_nis_2_011108.jpg


Prema njegovim rečima, i razvitak postojećeg Aerodroma “Konstantin Veliki” trebalo bi da se odvija paralelno sa izgradnjom ovog kompleksa.

- Razvitak postojećeg Aerodroma je neminovan, jer će bogat teretni saobraćaj pospešiti i ostale sadržaje u okviru “Konstantina Velikog”. Projektom su predviđeni svi objekti neophodni za njegovo funkcionisanje na svetskog nivou i moći će da primi avione iz celog sveta, kako putničke, tako i teretne. Projekat je urađen tako da se maksimalno iskoriste svi njegovi kapaciteti. Rekonstrukcija piste je već završena i u toku je dobijanje sertifikata neophodnih za obavljanje predstojećih velikih poslova. Prema planu detaljne regulacije ipak nije predviđeno njegovo proširenje. On se prostire na 126 hektara i u okviru njega će ovaj kompleks biti i građen.
aerodrom_nis_3_011108.jpg
aerodrom_nis_4_011108.jpg

Osim velikog potencijala, Glišić naglašava i da odličan položaj Aerodroma „Konstantin Veliki“ garantuje izuzetnu budućnost ovog projekta.

- Sigurni smo da će Aerodrom „Konstantin Veliki“ postati jedna od najbitnijih, ako ne i najbitnija tačka Jugoistočne Evrope u oblasti logistike, kargo i distributivne mreže. Postojećim i izgradnjom još pristupnih saobraćajnica, kargo-logistički centar biće povezan i sa putnim i železničkim „Koridorom 10“ što omogućava brzo i lako dopremanje i otpremanje robe. Tu se nalazi čvorište koje je već potpuno infrastukturno izgrađeno, jer postoje sve petlje, tako da će se roba iz budućeg cargo centra u Nišu brzo distribuirati do Beograda, Slouna i Sofije. Nijedan od aerodroma u regionu trenutno nema mogućnosti da primi teži avio saobraćaj, a niški to može, jer je bio vojni aerodrom, niti je ovako, kako sam već objasnio, povezan sa putnom i železničkom infrastrukturom – završava Glišić.
Izvor: eKapija
Link: ekapija.com
 
E bas mi je drago!! Jos da uvedu lowcost kompanije pre ovog sugavog beogradkog, pa da putujemo!!
 
"Uvodjenje" low cost companija je pre svega u rukama Drzave: ratifikacija Open Skies Agreement, zavrsavanje procedura i procesa za stavljanje Srbije na beli shengen, oduzimanje monopola Jat-u itd.

Na kraju izabrati low cost aerodrom je najmanji problem.
 
Dalje slike niskog Cargo centra, tj. makete obelodanjene na sajmu Investexpo u Novom Sadu:

aerodrom_nis_2_121108.gif


aerodrom_nis_4_maketa_121.gif


aerodrom_nis_3_terminal_121.gif


aerodrom_nis_5_maketa_121.gif


aerodrom_nis_6_maketa_121.gif


Izvor: eKapija
 
Ovo jako lepo izgleda :)

Tri pitanja:

Koliko su udaljene zgrade od piste, deluju mi previše blizu?

Koliko ima prostora za širenje aerodroma, da li je okolno zemljište bar na neki način rezervisano?

Kakvе su saobraćajne veze aerodroma sa gradom? (mogućnosti za neki gradski Nišvoz :), gradske autobuske linije)

Nišlije, javite se :)
 
Pa evo ja cu ti odgovoriti :)

Zgrade su udaljene nekih 500m, ali su ogromne pa ti se verovatno zbog toga cini da su blizu.

Aerodrom je u principu gradjen kao vojni (to je sediste 63. padobranske brigade), tako da se juzno od sadasnje piste nalaze vojni objekti koji bi u buducnosti mogli da se izmeste, a na njihovom mestu sagradi jos jedna pista (po potrebi, ali to je vec predaleko u buducnosti).
Severno od aerodroma je poslovno-industrijska zona, tako da na tom prostoru mogu da se sire kapaciteti u smislu logistickih centara, poslovnih centara itd. Uostalom, pogledaj link dole: sve severno od piste, tj. izmedju piste i autoputa je ta ind. zona.

Nis je jedini grad u Srbiji koji ima kompletiranu autoput obilaznicu. Sam aerodrom se nalazi na ukrstanju dva koridora, tj. Sever-Jug i Sofija-Nis, tako da se do njega vrlo lako dolazi, a guzve ne postoje nikada.
Povezanost sa centrom grada je odlicna i ide gradskim "autoputem, tj. gradskom saobracajnicom sa cetiri trake koja vodi direktno do centra.
Sam aerodrom se nalazi i na zeleznickom koridoru (udaljen je od same zgrade aerodroma nekih sto metara, a koridor ide direktno do gl. zel. stanice i nastavlja se dalje na nisku prugu kroz sam grad i dalje prema Sicevackoj klisuri i Bugarskoj, a sa druge strane prema Makedoniji. Kod aerodroma bi moglo samo da se doda neko improvizovano stajaliste i vec bi veza istog sa gradom i ostalim vecim gradovima u okolini bila optimalna.

Sto znaci, sve u svemu, niski aerodrom je savrseno infrastrukturno povezan na sve moguce nacine. Bukvalno uz minimalne investicije moze da se kompletan sistem optimizuje. ANT bi morao milione da investira da dosegne taj nivo infrastrukture.

NisVoz ne postoji, ali pored aerodroma prolaze SVI regionalni, lokalni i medjunarodni vozovi, pa kada bi se samo osnovalo stajaliste na aerodromu, sve linije bi ga direktno povezivale sa Nisom.
Autobuska linija potoji i njome operisu oni grcki autobusi, a linija je frekventna i odlicno organizovana. Za sada je i sasvim dovoljna jer nema potrebe za necim drugim.

Nadam se da ti ovo pojasnjava situaciju ;)

LInk: http://maps.google.de/?ie=UTF8&ll=43.338975,21.860433&spn=0.021849,0.052614&t=h&z=15
 
Ei Niš pregovara o saradnji sa „Sažemom“
Autor: M. S. | 17.11.2008. - 05:00

Elektronska industrija je spremna da prihvati pregovore sa poznatom firmom „Sažem“, koja želi u okviru ovog giganta da otvori jedan od svojih pogona, saznaje „Blic“ u rukovodstvu ove firme.

ei-nis-x.jpg


Božidar Đelić, potpredsednik Vlade Srbije, najavio je da će predstavnici „Sažema“ 26. novembra doći u Niš kako bi potpisali pismo o namerama. On kaže da će u ovoj novootvorenoj firmi u Nišu biti zaposleno 250 radnika.
- „Sažem“ je spreman da proizvodi par aparata iz svog asortimana kao što su štampači, faksovi, električna brojila i drugo. Oni su zainteresovani za halu Ei Televizije, koja ima 4.000 kvadrata i sasvim je pogodna za „Sažem“ za prve tri godine. Nišlije ne bi trebalo da misle da je 250 radnih mesta malo jer je „Sažem“, na primer, u Tunisu pre nekoliko godina otvorio pogon sa 40 radnika, a sada je ta ista firma narasla na 3.600 radnika - kaže Đelić.
Gradonačelnik Niša Miloš Simonović poručio je da će grad u svakom pogledu izaći u susret investitoru, obezbediti beneficije i dodatnu lokaciju pored prostora u EI, ukoliko je to potrebno.
- Naš cilj je da stručnjaci sa niškog univerziteta u saradnji sa novim kompanijama i uz podršku državnog vrha razvijaju nove tehnologije, a da investitori prihvataju i primenjuju inovativne projekte naših stručnjaka - rekao je Simonović.

Izvor: Blic
http://www.blic.rs/srbija.php?id=65787

Hajde da i njima konačno krene. :kk:
 
Vrh