Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Ako, ako.
Nego, da utvrdimo: isti ljudi koji su odlučili da se gradi čvor po varijanti Prokop, planirali su, u isto vreme, da kroz Savski amfiteatar prolazi jedno 70-80 vozova na sat.
Štaviše, planirali su najprometniju i glavnu presedačku železničku stanicu - na mestu Glavne stanice.
Toliko o tome.

(Da je i plan do 2014. predviđao ukopavanje koloseka, to i sam znaš, a znaš i da ja znam, pa sad ja ne znam šta si hteo postom iznad.)

A, kad smo kod planirane linije metroa preko ukinute železničke stanice i nekoliko stotina metara nizbrdo od aktuelne železničke stanice, jasno je meni da se, isprva prikriveno a sve više i manifestno, na forumu stvara podrška i toj SNS-ludoriji. Ali, realno, ja sam to i očekivao;) Tako je uvek...
 
да, али станица скроз другог типа, пролазна са градско-приградском железницом, не терминална за све типове возова. а и сумњам да је планирано 70-80 возова на сат, јер тешко да би 4 линије имале толико полазака
 
Tačno, mnogo ambicioznija stanica od ove koja je postojala. Zato je plan kasnije revidiran i ostavljena veza sa zapadom preko Starog železničkog mosta. Nije poznat fenomen da je čeona stanica ubila neki grad - naprotiv, poznatno je da je stvorila gotovo sve britanske gradove - ali je produžetak železnice kroz Terazijski greben uvek ostajao kao opcija, sve dok je železnice u njegovom podnožju. I onda to više nije isti grad. I faking sela oko Smederevske palanke prestaju da budu štek omatorelih lokalnih pijanaca, nego beogradsko predgrađe, privlačno porodicama sa decom.

A, da li je moguće da se zanemaruje činjenica da je gradnjom pristupa Mostu na Adi denivelisana trasa jednog od dva glavna pravca "regionalnog metroa" iz plana iz 1976? I da smo taj dobitak, zarad gradnje pet stambenih zgrada - usrali? I da je narodu to OK?

(Dubok tunel duž ose istok-zapad, pandan londonskom krosrejlu, ne projektuje se za manje od 20 vozova na sat po smeru. Pa puta dva smera, pa još jedan tunel... čini 80 vozova na sat. A možda bi ih bilo i 65. Nebitno. Biće Lasta do buvljaka... ili do depadansa BAS-a,,, pored starog BAS-a.)
 
Norexan":3iw8wvc3 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564092#p564092:3iw8wvc3 je napisao(la):
zidar » Нед Сеп 02, 2018 12:02 pm[/url]":3iw8wvc3]Bez ulaska u tehnikalije, argument za staru zeleznicku stanicu, stari cvor, pa i staru BAS stanicu je prilicno jednostavan:

- Nemoj da rusis staru kucu dok nisi zavrsio novu.
- Kad zavrsis novu kucu nemoj da rusis staru ako nije nephodno, moze da zatreba kad je vec tu a do sada ti je valjala.

Плац где је кућа је продат и то сви знају али дошао багер па кренули да кукају. Власник не жели кућу већ жели да гради своје баханалије.
Багерче руши са папирче. Несрећници и оштећени на путу глуме лудило. За трен ока нема куће. :laugh:

Plac je poklonjen. Vlasnici zemljišta smo bili svi mi jer je bilo javno vlasništvo. Oštećeni smo svi mi, osim onih što su dobro profitirali iz ove pljačkaške šeme.
I na kraju se mi prepiremo da li su lopovi mogli da nam ostave barem Železničku stanicu, kad su već pokrali celokupno zemljište Savskog amfiteatra :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564282#p564282:2xlcxcot je napisao(la):
Norexan » Нед Сеп 02, 2018 8:36 pm[/url]":2xlcxcot]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564092#p564092:2xlcxcot je napisao(la):
zidar » Нед Сеп 02, 2018 12:02 pm[/url]":2xlcxcot]Bez ulaska u tehnikalije, argument za staru zeleznicku stanicu, stari cvor, pa i staru BAS stanicu je prilicno jednostavan:

- Nemoj da rusis staru kucu dok nisi zavrsio novu.
- Kad zavrsis novu kucu nemoj da rusis staru ako nije nephodno, moze da zatreba kad je vec tu a do sada ti je valjala.

Плац где је кућа је продат и то сви знају али дошао багер па кренули да кукају. Власник не жели кућу већ жели да гради своје баханалије.
Багерче руши са папирче. Несрећници и оштећени на путу глуме лудило. За трен ока нема куће. :laugh:
Мислим да си погрешно разумео шта је овде „кућа" што се руши. Зидар је мислио на ГЖС и БАС а не на оне бараке. Ево мало пластичније. Породица је истерана из старе куће на ободу центра у недовршену кућу још даље која нема ни кров већ само једну изливену плочу, а треба још две да се излију. Притом нема нормалне улице до дворишта већ блатњави путељак.
 
Uostalom, pogledajte kakvu nakaradu od zemlje mi napravismo: http://www.politika.rs/scc/clanak/41040 ... u-Beogradu

Ovo je, u ogromnoj meri, posledica uništenja železnice u Srbiji. Posebno je sraman slučaj Vojvodine. Sve što propada i kopni u krugu od 80 km od dva bogata grada - Beograda i Novog Sada - računajte da ne bi, samo da ima adekvatnu železničku vezu.
 
У Америци на пример за новац који даш за кућетину негде у неком граду у унутрашњем делу и још да живиш као лорд једва можеш да купиш собу у Њујорку и да живиш на граници егзистенције. Капитализам WELCOME. :kafa:
 
Норексане, центурионе драги, њујоршка приградска железница вози у четири савезне државе, мета јој је најужи центар Менхетна, а у новије време је, да не би возови ишли празни до гаража, депо направљен у центру - уз обалу реке...

Уз то, Њујоршка аутобуска станица (ЊАС), једна од највећих на свету, налази се на Тајмс скверу. Некако, нису имали ту нашу сталну потребу да измештају ЦЕНТРАЛНИ садржај из ЦЕНТРА града.
Нико при здравој памети нема ту потребу.

Толико о Њујорку, једној од престоница света.
А сад да се вратимо у реалност, у Београд...
 
Norexan":fyr86shs je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564092#p564092 je napisao(la):
zidar » Нед Сеп 02, 2018 12:02 pm[/url]":fyr86shs]Bez ulaska u tehnikalije, argument za staru zeleznicku stanicu, stari cvor, pa i staru BAS stanicu je prilicno jednostavan:

- Nemoj da rusis staru kucu dok nisi zavrsio novu.
- Kad zavrsis novu kucu nemoj da rusis staru ako nije nephodno, moze da zatreba kad je vec tu a do sada ti je valjala.

Плац где је кућа је продат и то сви знају али дошао багер па кренули да кукају. Власник не жели кућу већ жели да гради своје баханалије.
Багерче руши са папирче. Несрећници и оштећени на путу глуме лудило. За трен ока нема куће.

Samo osoba zadojena mrznjom moze da napise ovako ciničan komentar.
Dal je tvoja mrznja usmerena prema Beogradu, gradjanima ili neistomisljenicima po nekom pitanju, nije uopste bitno.



Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564699#p564699:16u2shwv je napisao(la):
laki72 » Уто Сеп 04, 2018 12:08 am[/url]":16u2shwv]
Samo osoba zadojena mrznjom moze da napise ovako ciničan komentar.
Dal je tvoja mrznja usmerena prema Beogradu, gradjanima ili neistomisljenicima po nekom pitanju, nije uopste bitno.

Каква те мржња спопала? Ја сам само изнео шта је било кроз шаљив и надасве дечији одговор а цинизам и сарказам су моја два најбоља друга. :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564683#p564683:u5q5ite9 je napisao(la):
Пантограф » Пон Сеп 03, 2018 11:26 pm[/url]":u5q5ite9]Норексане, центурионе драги, њујоршка приградска железница вози у четири савезне државе....

Америка је иначе позната по својој развијеној железници па ево пропаде начисто. :laugh:

Изједначаваш железницу са последицама капитализма да је живот у већем и значајнијем граду за државу скупљи него у неком другом месту и тотално машиш поенту. :kafa:
 
Izvini, ali ti pojma nemaš o železnici.
Robni železnički saobraćaj u SAD je najrazvijeniji na svetu - prevozi više robe od kamiona, dok u Evropi ne prevozi ni 10% robe.
Na putnički saobraćaj u regionu Njujorka sam ti već skrenuo pažnju, a reći ću ti i da je Penn Station najprometnija železnička stanica u Zapadnoj hemisferi. A tu je i Grand Central Station.
Ceo taj region, u kapitalističkim SAD, i funkcioniše zahvaljujući železnici.
Toliko.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564817#p564817:vomvz9jb je napisao(la):
Пантограф » Уто Сеп 04, 2018 2:17 pm[/url]":vomvz9jb]
Robni železnički saobraćaj u SAD je najrazvijeniji na svetu - prevozi više robe od kamiona, dok u Evropi ne prevozi ni 10% robe.

Јел причамо о путничком или теретном саобраћају или како нам дуне?

Америчка путничка железница је једно опште расуло и по развијености је далеко испод Европе а у том истом Њујорку метро се дословно распада од слабог одржавања... :kafa:

А друго мој коментар је био бачен на скупоћу живота у поједим државам Америке у односу на неке и да то нема везе са железницом! Не може свуда живот исто да кошта.
 
Норексан је у праву! Железница није једино успешно примењено решење за субурбани и регионални развој! Постоји и решење засновано на јефтиној нафти, и градском аутопуту са 6+6 трака на месту Круга двојке! Наравно, са још 6-7 прилазних аутопутева... и пола блокова у центру са паркирањем као главном наменом употребе површина. У САД само Њујорк, Бостон, Вашингтон, Чикаго и Филаделфија делимично или потпуно одступају од овог урбанистичког модела! Па коме смета железница на струју, ко воли нек изволи!
 
Човек сам помене Њујорк и после се вади на Канзас Сити (Мисури)...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565136#p565136:3r63mzcf je napisao(la):
Karlo del Ponte » Сре Сеп 05, 2018 7:44 pm[/url]":3r63mzcf]Норексан је у праву! Железница није једино успешно примењено решење за субурбани и регионални развој! Постоји и решење засновано на јефтиној нафти, и градском аутопуту са 6+6 трака на месту Круга двојке! Наравно, са још 6-7 прилазних аутопутева... и пола блокова у центру са паркирањем као главном наменом употребе површина. У САД само Њујорк, Бостон, Вашингтон, Чикаго и Филаделфија делимично или потпуно одступају од овог урбанистичког модела! Па коме смета железница на струју, ко воли нек изволи!

Какав саркастични одговор ја немам речи. :kk:
 
Када деценијама сатанизујеш, запостављаш, кроз систем лобија и корупције подриваш, и на крају уништиш путничку железницу, а са друге стране се свако улагање у ширење друмова у Београду дугорочно заврши фијаском таквог решења... Па наравно да све може да изгледа као сарказам. Функционишу ли Канзас Сити и Оклахома Сити? Функционишу, нема огромног пада цене некретнина са удаљавањем од центра. Функционишу ли Амстердам, Брисел, Фракфурт, Минхен, Праг, Варшава са својим станицама у центрима? Функционишу, истон нема тако драстичног пада цене некретнина са удаљавањем од центра. А Београд? Тек долази ни прво ни друго, већ треће засновано на телепорту и летећим тањирима...
 
А оно што ти причаш и што је тема је ово:
"Имање у Војводини за купатило у Београду"

Да ли постоји разлика у цени живота између две америчке државе? Не да не постоји, него постоји драстична разлика и то две суседне! Ево узми на пример Џерси сити који је одмах ту преко баре од Менхетена? Шта мислиш која је разлика квалитета живота у државама Њу Џерзи и Њујорк? Драстична. А гле чуда, Џерси Сити је повезан железницом са центром Њујорка.И шта ти то говори? Квалитет живота не зависи од железнице али свакако одаје утисак да се ради о најравијеном делу Америке јер то једини део Америке (за сад) који има брзу пругу.
 
E, jbt... "Razlika kvaliteta života u državama Nju Džerzi i Njujork"...
Care, znam osobu koja je pre neku godinu, u gradiću do kojeg se međugradskim autobusom stigne u Beograd za jedan sat, radila u kineskoj radnji za 8.000 dinara. Mesečno! A da putuje u Beograd za platu od 35.000 dinara - ne isplati se, jer je povratna za autobus skoro 1.000. Autom je još skuplje. A voz putuje dva sata...
Pa, moja žena, kad je pre više od deset godina razmatrala mogućnost da radi kao lekar u Smederevskoj Palanci, otkrila je da mesečna karta za Lastu košta 14.000 dinara, i da je prvi polazak posle početka jutarnje smene! A da krene kolima - ode cela plata na benzin i putarine.
Je l ti to za poređenje sa Amerikom? Ono, baš podseća na Istočnu obalu?

Takva razlika u kvalitetu života ne sme da postoji u metropolitenskom području/širem regionu iole ozbiljnog grada. U sllučaju Beogradai, bez regionalne železnice - postojaće. Drum ne može da pomogne (ne može ni u Njujorku previše, jer je grad evropskog tipa, ali u Hjustonu može). To je ono što pokušasmo da ti objasnimo i Karlo i ja.
 
А да се ти оканеш Паланке и почнеш да упоређујеш Џерси сити и Њујорк сити као Панчево и Београд. :roll:
 
технички, и Паланка је шири метрополитен Београда. као нпр. Менхетен и Амитвил на Лонг Ајленду. док је Џерси сити упоредив са НБГ, с обзиром да је одмах преко реке. Јонкер је пре упоредив са Панчевом
 
Тачно.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565372#p565372:28n3yyul je napisao(la):
Norexan » 06 Sep 2018 05:18 pm[/url]":28n3yyul]А да се ти оканеш Паланке и почнеш да упоређујеш Џерси сити и Њујорк сити као Панчево и Београд. :roll:

Али, Цезаре, за Панчево вози дизел-моторни воз по електрификованој прузи, пет пута на дан уместо пет пута на сат. Ено ми се другари преселише из трособног стана у Панчеву (близу пруге) у станчић на периферији Београда, да би могли да функционишу (раде на НБ). Кад смо код Баната, основно превозно средство између Београда и Зрењанина данас је - зрењанински такси. Штекују се код РТС-а и чекају четири путника. Па укруг. Нешто слично се нпр. у Тунису зове "луаж" (некада пежо 504 караван, данас комби), и тамо је такође основно превозно средство... Мада су железнице у Тунису, иако на метарском колосеку, у основи пристојне (француска тековина).

Схваташ ли, tu qouqoue, Norexane, која је наша лига, да ли је то Источна обала САД или северна обала Африке, и како недостатак адекватног транспортног система шири зону сиромаштва - од периферије ближе центру, чак и солидно развијених регија?

Ето, откако Немци, који сви имају за кола а аутопутеви им бесплатни, израчунаше на примеру Келна да им марка уложена у мрежу јавног превоза ствара 2,79 марака, они ипак не замандлише железнице као СФРЈугословени.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565382#p565382:77azur0y je napisao(la):
JohnnyLee » Чет Сеп 06, 2018 8:09 pm[/url]":77azur0y]технички, и Паланка је шири метрополитен Београда. као нпр. Менхетен и Амитвил на Лонг Ајленду. док је Џерси сити упоредив са НБГ, с обзиром да је одмах преко реке. Јонкер је пре упоредив са Панчевом

To што наводиш није метрополитен Њујорка лол. То је још увек урбана зона Њујорка но нема везе.

Џерси је упоредив са Панчевом а Пантограф ти је то тако вешто сликовито дочарао да ја немам потреба даље да пишем. Још ако се нађеш у некој Џерсијкој пустахији тешко теби. :violina:

@Пантограф
Него мени и даље није јасно зашто ти мени све ово објашњаваш у вези Панчева када из мојих постова може да се закључи да сам ја свестан тога а што се ЈАСНО може видети у мојим приложеним картама и постовима шта желим да постигнем али ајде. Лепо је чути. Додуше, мало си га уцрнио, упинкатирао и претерао како само Србенда уме али нема везе. Огороченост јака. :kafa:
 
A da se ostavite jbn njujorka smoriste sa istim
Srb voli da s*** zelheznicu i da se vozi uvoznim polovnim busevima ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565424#p565424:1sutnn33 je napisao(la):
Norexan » 06 Sep 2018 10:30 pm[/url]":1sutnn33]
@Пантограф
Него мени и даље није јасно зашто ти мени све ово објашњаваш у вези Панчева када из мојих постова може да се закључи да сам ја свестан тога а што се ЈАСНО може видети у мојим приложеним картама и постовима шта желим да постигнем али ајде. Лепо је чути. Додуше, мало си га уцрнио, упинкатирао и претерао како само Србенда уме али нема везе. Огороченост јака. :kafa:

Nemam ja razloga da lično budem ogorčen: živim na NB, radim na NB. Peške idem na posao. Nego, glupo mi da gledam sve to bezumlje oko mene. To se, kažu, može povezati i s patriotskim osećanjima. Mož` biti da sam u tom smislu "Srbenda".
 
Vrh