Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.459
- Pohvaljen
- 49.258
Ako, ako.
Nego, da utvrdimo: isti ljudi koji su odlučili da se gradi čvor po varijanti Prokop, planirali su, u isto vreme, da kroz Savski amfiteatar prolazi jedno 70-80 vozova na sat.
Štaviše, planirali su najprometniju i glavnu presedačku železničku stanicu - na mestu Glavne stanice.
Toliko o tome.
(Da je i plan do 2014. predviđao ukopavanje koloseka, to i sam znaš, a znaš i da ja znam, pa sad ja ne znam šta si hteo postom iznad.)
A, kad smo kod planirane linije metroa preko ukinute železničke stanice i nekoliko stotina metara nizbrdo od aktuelne železničke stanice, jasno je meni da se, isprva prikriveno a sve više i manifestno, na forumu stvara podrška i toj SNS-ludoriji. Ali, realno, ja sam to i očekivao Tako je uvek...
Nego, da utvrdimo: isti ljudi koji su odlučili da se gradi čvor po varijanti Prokop, planirali su, u isto vreme, da kroz Savski amfiteatar prolazi jedno 70-80 vozova na sat.
Štaviše, planirali su najprometniju i glavnu presedačku železničku stanicu - na mestu Glavne stanice.
Toliko o tome.
(Da je i plan do 2014. predviđao ukopavanje koloseka, to i sam znaš, a znaš i da ja znam, pa sad ja ne znam šta si hteo postom iznad.)
A, kad smo kod planirane linije metroa preko ukinute železničke stanice i nekoliko stotina metara nizbrdo od aktuelne železničke stanice, jasno je meni da se, isprva prikriveno a sve više i manifestno, na forumu stvara podrška i toj SNS-ludoriji. Ali, realno, ja sam to i očekivao Tako je uvek...