Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Karta vec dugo nije updateovana. Kao sto sam napisao gore, vec je pominjana linija BeoVoza koja bi prolazila kroz amfiteatar. Sa druge strane, taj deo je autobuskim, kao i tramvajskim prevozom odlicno povezan sa ostalim delovima grada. Kada bude aktuelizovana planska aktivnost za amfiteatar bice verovatno i podzemni prevoz uzet u obzir.
 
kao prvo, mislim da je konsenzus da je taj falicni plan za Belam potpuno odbacen...
kao drugo, shabanajzer je u pravu, potrebna je linija kroz savski amf.
kao trece, sam si rekao jednu interesantnu cifru - 5 miliona EUR... Izvini, ali sam apsolutno siguran da je jeftinije izgraditi nadstresnicu nad stanicom i iskoristiti njene marketability potencijale nego graditi ovi shopping centar na tom prostoru. Prilicno sam uveren da bi samo razlika u ceni grad. gradj. zemljista ucinila ovaj poduhvat primamljivim ze nekog investitora.
 
Ne razumem sta tacno zelis da kazes. Mislis da se stanica pokrije nadstresnicom, da ispod zemlje bude metro, a nad zemljom shopping mall? Kao Covent garden ili kao GUM? Razjasni malo sta podrazumevas pod marketability potentials konkretno na ovom projektu.
 
Nenad":4gfkabyt je napisao(la):
Sa super brze vozove sa severa ce dozivljaj biti potpun po prelasku novog z. mosta i ulasku u velelepni Prokop, a sa juga ce putnici morati da se zadovolje samo Prokopom - bez mosta :)
Nije mi jasno ovo "z. most" sto si naveo. Mozes da mi objasnis sta si mislio pod tim? Na novi most preko Ade ciganlije ili se radi jos koji most:/
Zahvaljujem se unaprijed na odgovoru.
 
^^^ Novi železnički most postoji (zaokruženo crvenom), i izgrađen je još 1979. godine. Direktna je veza od Novog Beograda do Prokopa (na slici zaokruženo plavom bojom). Most do njega je stari železnički, izgrađen 1884.
1zv78mc.jpg

282kppt.jpg


hx3ucy.jpg
 
Jedno pitanje, da li je stari železnički most na bilo koji način direktono povezan sa Prokopom? Sa slika mi ne deluje tako. Pošto je neko već predlagao da se taj most pretvori u pešačko-biciklisitčki posle aktiviranja Prokopa i Savskog amfiteatra, interesuje me kolika je sadašnja iskorišćenost tog mosta, koliko je on realno neophodan železnici?
 
NenoN":1mawr78r je napisao(la):
Nenad":1mawr78r je napisao(la):
Sa super brze vozove sa severa ce dozivljaj biti potpun po prelasku novog z. mosta i ulasku u velelepni Prokop, a sa juga ce putnici morati da se zadovolje samo Prokopom - bez mosta :)
Nije mi jasno ovo "z. most" sto si naveo. Mozes da mi objasnis sta si mislio pod tim? Na novi most preko Ade ciganlije ili se radi jos koji most:/
Zahvaljujem se unaprijed na odgovoru.
Mislim da je Nenad mislio na to da ce putnici iz pravca Rakovice dakle juzna strana ukljucujuci i Beograd-Bar prugu recimo imati prilike da dodju do Prokopa bez izlaska na most jel ce ici postojecim tunelima u Rakovici do Prokopa
 
bigvlada":ijdwyf2k je napisao(la):
Jedno pitanje, da li je stari železnički most na bilo koji način direktono povezan sa Prokopom? Sa slika mi ne deluje tako. Pošto je neko već predlagao da se taj most pretvori u pešačko-biciklisitčki posle aktiviranja Prokopa i Savskog amfiteatra, interesuje me kolika je sadašnja iskorišćenost tog mosta, koliko je on realno neophodan železnici?
Most nije nikako povezan sa Prokopom. Možda će ovaj most biti potreban ukoliko se planira od postojeće stanice napraviti Beovoz terminal, kad se završi Prokop.
 
Dobro dosao na forum NenoN! :)

Goldstein ti je odgovorio. Novi zeleznicki most (to mu je jednostavno ime) vec postoji i gradjen je u okviru Beogradskog zeleznickog cvora (komplex mostova i tunela i naravno pruga sirom teritorije grada Beograda).

@bigvlada
Stari zel. most se koristi za povezivanje severa sa Glavnom z. stanicom. Dokle god budemo imali takvu konfiguraciju z. saobracaja u Beogradu, stari most ce morati da bude u upotrebi. Kada glavna stanica (sadasnja) izgubi znacaj, tj. zatvori se, mozda ce se tom mostu dati neka druga namena, mada, ako bude ostajala pruga u amfiteatru i oko Kalemegdana i taj most mora da i dalje sluzi istoj svrsi, jer inace ne postoji druga veza (osim ako bi se islo negde do Panceva pa se onda napravio manevar da bi se vratilo kroz tunele i Prokop).
 
^Pruga nikako ne sme ostati nigde s one strane auto puta!Svaka pruga tu atutomatski ogranichava potencijal amfiteatra i dunavske obale u starom delu grada!

I da interesuje me kako je pruga iz pravca Nisha povezana sa Prokopom?
 
Jeste, preko Topcidera, pored bivseg depoa za Plavi Voz, pa tunelom do Prokopa (skretanje levo) ili pravo dalje ka Autokomandi i Vuku.
 
Goldstein":3ock649h je napisao(la):
^^^ Novi železnički most postoji (zaokruženo crvenom), i izgrađen je još 1979. godine. Direktna je veza od Novog Beograda do Prokopa (na slici zaokruženo plavom bojom). Most do njega je stari železnički, izgrađen 1884.
http://i38.tinypic.com/1zv78mc.jpg
http://i35.tinypic.com/282kppt.jpg

http://i35.tinypic.com/hx3ucy.jpg
Hvala, nisam odmah ukapirao da se radi o tom mostu
Svak cast na slikama i trudu :kk:

Btw, kada se planiraju uvesti te linije brzih vozova koje prolaze kroz Beograd, tj. Srbiju?
 
NenoN":1zv6ms0e je napisao(la):
Btw, kada se planiraju uvesti te linije brzih vozova koje prolaze kroz Beograd, tj. Srbiju?
To zavisi od toga kada ce nase pruge biti spremne. Neophodna je potpuna rekonstrukcija koloseka i elektromreze na pruznom koridoru 10, a kako se pare na zeleznici trose ovih dana, brze vozove mozemo ocekivati za koju deceniju, mozda...
 
^ Узгред, такву судбину је доживела боља половина Детроита. Прилично је суреална шетња кроз центар. Види на пример http://www.seedetroit.com/pictures/urbandecay/ или гуглај urban decay Detroit.

Просечна цена куће/стана у Детроиту је у децембру 2008. била $18.513. (Можда је данас тешко добити стамбени кредит, али овакав износ се може ставити и на кредитну картицу!)

Искључујем се из офтопика :)
 
Sto je bio lep onaj park ispred,a ne ovo danasnje resenje koje je jezivo...zardjale ograde kao stvorene za grafite u kojima se nalaze zardinjere u kojima se sad nalazi korov,a iz kojih,kad padne kisa,curi...ko se onakvog resenja za Savski Trg doseti,treba ga lisiti diplome.
 
Да ли ми се чини, или је станица некада имала П облик уместо данашњег Г облика?
 
Naslov teme je sredjen sada je kako treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366061#p366061:j1szgoyb je napisao(la):
Marc23 » Sat Jan 09, 2016 1:43 pm[/url]":j1szgoyb]Sto je bio lep onaj park ispred,a ne ovo danasnje resenje koje je jezivo...

Da. I meni se svidja taj park. Asfalt i beton sa svim saobraćajem sada na trgu prosto guše prostor. Čovjek bi se puno ljepše osjećao u prostoru okružen zelenilom.
 
Zašto su srušene dve "kule" sa leve strane, na starom ulazu? Pre je bilo mnogo lepše.
 
Vrh