Šta je novo?

Nehumano i neefikasno proširenje ulica i bulevara u Beogradu

Заиста ми је некада невероватно колико људи воле да критикују само ради критике. Проширивање улица је у 99 посто случајева позитивна ствар. Чак и тамо где сада не постоји гужва, она ће постојати када се изграде нови комплекси и градски центри (например, преко пута Сава центра ка реци...). Мислим да није лоше некада и похвалити, зато што ће вам људи више веровати када будете изнели неку добронамерну и оправдану критику. Овако све делује крајње усиљено и јако пристрасно. Мислим да је то уједно и проблем великог дела опозиције и опозиционо настројеног дела јавности.​
Zato je loša stvar što se u 101% slučajeva vozila zaglave u onim delovima grada gde se ulice ne proširuju, i gde se umesto rešavanja tog problema radi na pronalaženju izgovora kako je neizvodljivo, preskupo, ne bi dalo željeni efekat... Kada budu krenuli sa proširivanjem tih ulica, ima da budem među prvima koji će da pohvale. Naravno, ovo ne znači da ću da podržim i pozdravim širenje ulice koje je na štetu tramvajskog podsistema i sl.​

Pravi se od BG Dubai na to sam mislio. Sve zarad ekonomije. Sad to nekome se svidja nekome ne. Takvo je vreme u svetu, jedino tako moze se prezivi.
Pravi se favela uvijena u slike Dubaia. Odnosno, na postojeću matricu grada se meću (grade) zgrade koje liče na Dubai ili pokušavaju da liče. Na taj aspekt sam mislio. Za mene to nije modernizacija, već demodernizacija. A to je usko vezano sa prvim delom ovog posta.​
 
Naziv teme je u fazonu da treba smanjiti i suziti bulevare i ulice kako bi bili humaniji da bi pesaci manje hodali dok prelaze ulicu jer je hodanje jako nehumano a zute trake su prazne.
Tacno tako, infrastruktura treba da je humana i efikasna, koja je svrha bilo cega ako ulice nisu prilagođene svima koji ih koriste nego samo automobilima i koja je svrha ulica koje stoje neiskorišćene, sa stanovišta termodinamike žuta traka je potpuno retardirana, jer je znaš prazna 99% vremena. Da li je bilo.ko video studiju gde se jasno vidi da je sada prousna moć ulice sa žutom trakom veća nego bez žute trake?
 
Заиста ми је некада невероватно колико људи воле да критикују само ради критике. Проширивање улица је у 99 посто случајева позитивна ствар. Чак и тамо где сада не постоји гужва, она ће постојати када се изграде нови комплекси и градски центри (например, преко пута Сава центра ка реци...). Мислим да није лоше некада и похвалити, зато што ће вам људи више веровати када будете изнели неку добронамерну и оправдану критику. Овако све делује крајње усиљено и јако пристрасно. Мислим да је то уједно и проблем великог дела опозиције и опозиционо настројеног дела јавности.
Fer, da čujem kako je opravdano uložiti toliki novac građana u novu traku koja će biti iskorišćena samo sat vremena tokom dana a ostali deo dana i noċi će stajati potpuno prazna i samo činiti grad nehumanim?
 
Постоји могућност да се направи мост који би спојио булевар Милутина Миланковића и булевар Кнеза Александра. То би значило доста.
Zašto je gužva problem, kada je zastoj u saobraċaju, a ulice ispunjene 100% automobilima, to samo znači da smo uložili u ulice tačno onoliko koliko je potrebno. Opet, zasto bi ulagali u proširenje da nam ta traka sada stoji prazna i neiskorisćena?
 
Šta je, bre, ovo, ebemmumišadamuebemmiša?!

Uzjahaće pružni nasip oko tvrđave, sprovesti kroz tunel Beton hale, odustati od Linijskog parka?

Pa zašto hoće da grade Bazisni tunel, nego da spoje savski i dunavski deo grada?

Šta oće više ovi ljudi, šta to hoće da proguraju, na šta misle?
 
Poslednja izmena:
Ma, ovo je ono proširenje bulevara u Donjem gradu, za šta je Stojčić sad samo smislio fensi naziv "Obilaznica Centar"... Tamo kod K distrikta treba da se nakači na novu, tj. proširenu Dunavsku, a na Savskoj strani su već tramvajski bašticu poklonili i automobilima, a BNV će napraviti onu ulicu od Brankovo mosta, pa do kružnog toka kod mosta/Vilsonovog bulevara.
 
Ok, postoji li negde ikakav plan dokle će da produže Dunavsku?
Logično mi je da moraju da smisle i kuda će da idu i kamioni koji odvoze zemlju iz Tunela
 
ЦЕНТРАЛНА ОБИЛАЗНИЦА:
Искључење са Бранковог моста - доњи ниво Поп Лукине - нови кружни ток - Црногорска - Карађорђева / нова регулација у корист аутомобила/ - Булевар Војводе Бојовића / проширење на рачун тврђаве и зеленила/ - Дунавска /ширење од Тадеуша Кошћушка, нова траса од Жоржа Клемансоа/ + на другу страну, нова саобраћајница од кривине Карађорђеве испод Бранковог моста, па трасом укинуте жељезнице до иза Гео завода где скреће на почетак Вилсона Вудроа уз парк код Бристола, па даље Вилсоновим булеваром скроз до бившег Сајма и булевара Војводе Мишића.
 
ЦЕНТРАЛНА ОБИЛАЗНИЦА:
Искључење са Бранковог моста - доњи ниво Поп Лукине - нови кружни ток - Црногорска - Карађорђева / нова регулација у корист аутомобила/ - Булевар Војводе Бојовића / проширење на рачун тврђаве и зеленила/ - Дунавска /ширење од Тадеуша Кошћушка, нова траса од Жоржа Клемансоа/ + на другу страну, нова саобраћајница од кривине Карађорђеве испод Бранковог моста, па трасом укинуте жељезнице до иза Гео завода где скреће на почетак Вилсона Вудроа уз парк код Бристола, па даље Вилсоновим булеваром скроз до бившег Сајма и булевара Војводе Мишића.
A to + na drugu stranu, kuda tačno ide
 
Иза реада кућа у Браће Крсмановић, па на онај паркинг иза Геозавода где скреће ка почетку Вилзоновог булевара.
 
Мислили су да је ту проблем кад крену на посао. Али онда су схватили да постоји чеп од тунела до Џорџа Вашингтона.
 
Кад су све Шапићеве интервенције на саобраћајницама стихијске, без претходних студија и планова, чак и без дозвола упаковане у одржавање.
Куд нису мали метро провукли на суженом делу Зрењанинца?
 
За сад има план овог дела до зоне улице Војводе Мицка. Да ли Нова Дунавска иде скроз до Вишњице или ће да се заврши код новог моста преко Дунава, видећемо.
1732706246977.jpeg
 
Vrh