Šta je novo?

Nehumano i neefikasno proširenje ulica i bulevara u Beogradu

Вероватно већ рачунају проширену Вишњичку улицу у део те обилазнице Центар.
 
4 do 5. Nije ni malo smešno. Sa onim debilnim kružnim tokom na Rospi Ćupriji u koji uleću kao da imaju prednost iz pravca Višnjice...
Жао ми је што су вам толико деградирали саобраћај са креацијама др Шапића :( А могли сте да добијете трамвај и тролејбус за Миријевски булевар.
 
Mirijevski bulevar, može samo da se računa deo koji su otvorili žuti od Mol pumpe a sve pre toga na neku najobičniju ulicu sa gomilom parkiranih automobila i po koju kamionsku prikolicu.
Жао ми је што су вам толико деградирали саобраћај са креацијама др Шапића :( А могли сте да добијете трамвај и тролејбус за Миријевски булевар.
 
Да, тад је урађен део булевара само на територији Звездаре, а на територији Палилуле је остао у 70има.
 
A da nisu oni ,,procenili" da je isplativije to skarabudžiti nego napraviti tunel?
 
За сад има план овог дела до зоне улице Војводе Мицка. Да ли Нова Дунавска иде скроз до Вишњице или ће да се заврши код новог моста преко Дунава, видећемо.
Pogledajte prilog 220952

Kako ovde put prelazi preko buduće dvokolosečne pruge koja treba da vodi od izlaza tunela do buduće stanice Karaburma.
Nacrtano je kao da je u nivou a 99% šanse je da će biti denivelisano, pitam se ide li ispod ili iznad pruge?
 
Тај део од Вишњичке улице ка Дунаву је нижи одмах чим се сиђе са тротоара. Вунарски комбинат је нижи 3 спрата. Верујем да ће улице попречно, које ће пресецати пругу бити денивелисане. Портали тунела Карабурма су нижи од тог земљишта до улице које је ниже од саме улице. Тако да пруга 100% иде испод.

Балшина

Вероватно ће комплекс зграда бити до Вишњичке улице нижи, а ка Дунаву виши, као нпр. комплекс у Шуматовачкој 132 који излази на Јужни булевар.,
 
😂 Pre proširenja Višnjičke smo iz Višnjičke Banje do Big-a stizali za 4 5 min. Sad nam treba 15.
Ne laži! Proširenje Višnjičke ulice i taj kružni tok je pun pogodak! Živim na 2m biciklom odatle.
Pre kružnog toka nisi mogao bar 10 min u špicu da se uključiš iz Slanačkog puta u Višnjičku, a sad zastoja nema!!!
Takođe, imaš li pojma kolike su gužve bile kod 3 bika jer je stanica blokirala 1 od 2 trake, a sad sa više traka, da li si ikada video zastoj??????
Pljujte po vlasti, ali ako nešto dobro urade, bar malo se suzdržite!
 
Жао ми је што су вам толико деградирали саобраћај са креацијама др Шапића :( А могли сте да добијете трамвај и тролејбус за Миријевски булевар.
Nema šta da ti bude žao, sve funkcioniše super ako ne gledaš u Mirijevski bulevar. Kome treba snimak iz najvećeg špica kao dokaz?
 
Ne laži! Proširenje Višnjičke ulice i taj kružni tok je pun pogodak! Živim na 2m biciklom odatle.
Pre kružnog toka nisi mogao bar 10 min u špicu da se uključiš iz Slanačkog puta u Višnjičku, a sad zastoja nema!!!
Takođe, imaš li pojma kolike su gužve bile kod 3 bika jer je stanica blokirala 1 od 2 trake, a sad sa više traka, da li si ikada video zastoj??????
Pljujte po vlasti, ali ako nešto dobro urade, bar malo se suzdržit

Ne laži! Proširenje Višnjičke ulice i taj kružni tok je pun pogodak! Živim na 2m biciklom odatle.
Pre kružnog toka nisi mogao bar 10 min u špicu da se uključiš iz Slanačkog puta u Višnjičku, a sad zastoja nema!!!
Takođe, imaš li pojma kolike su gužve bile kod 3 bika jer je stanica blokirala 1 od 2 trake, a sad sa više traka, da li si ikada video zastoj??????
Pljujte po vlasti, ali ako nešto dobro urade, bar malo se suzdržite!

Evo sad smo čekali 5 min na Slanačkom putu da se propuste auti iz Višnjice, jer misle da imaju prednost kod ulaska u kružni tok, a možda je bioi neki biciklista 😭
 
To je nemoguće, jer zeleno sa Mirijevskim bulevarom ne traje duže od minuta.
Kad kažem da nema zastoja, ne kažem da nema čekanja. Pre je često bila kolona od prethodne stanice 35, sad ni blizu.
 
Ima zastoja ali nije to 5 minuta. Možda minut bude maksimalno. Nema dovoljno saobraćaja tu da bi čekao pet minuta da se uključiš.
 
Mirijevski bulevar se ne moze zvati ni ulicom, ono su katakombe koje nam unistavaju automobile. S druge strane imas cisterne i prikolice parkirane, to je nesto sto nema nigde u svetu. Covek ladno parkira cisternu na sred ulice, predje ulicu i ode kuci? Alo?
Jeste da im je dozvoljeno da tako parkiraju ali i ljudi nemaju trunku mozga. Kaubojstina kompletna.
 
Zauzimanje desne trake radi parkiranja u jednoj tako prometnoj ulici bi moralo biti kažnjivo drakonski. Ne znam zašto grad dozvoljava ono. Apsolutno me ne interesuje što ljudi "nemaju gde da parkiraju", nek prodaju kola onda.
 
Zauzimanje desne trake radi parkiranja u jednoj tako prometnoj ulici bi moralo biti kažnjivo drakonski. Ne znam zašto grad dozvoljava ono. Apsolutno me ne interesuje što ljudi "nemaju gde da parkiraju", nek prodaju kola onda.
Slažem se. Do pre par godina Mirijevski bulevar je bio prazan, a sad u špicu ne može da se prođe, ali kad bi celom irinom bio upotrebljiv, to bi bila druga priča. Pa čak i da ima 3 trake (srednja menja smer) + parking, bilo bi dovoljno.
Međutim, zabole me uvo. Ako idem u Mirijevo u špicu autom, idem preko Lešća, a 95+% pičim biciklom.
 
1000030546.jpg
 
Pa sve što ne rade Španci u Madridu.

Na primer:
• Km metroa=0
• Km gradskih autoputeva=0
• Km BG voza do Pančeva s pristojnim taktom=0
• Km BG voz tunela s 30 pari vozova na čas=0
• Km poludabldeker BG voz koridora od Inđije do Palanke preko Šumica s slojevitim taktom=0

I last but not least:
• Autobuskih linija do Prokopa=3x0,2
• Metro linija do Prokopa=0

Al zato Expo, Singidunum, Surčin, Dobrovićeva sa 7 traka i metro "zakočen" za potrebe "čupave" predizborne kampanje.
 
Poslednja izmena:
Da li je ikome jasan pojam indukovane potražnje? U ovom kontekstu, širenje ulica je efikasno samo do određene tačke, kada se ta tačka prođe dolazi do ponovnog prezasićenja ulice.

Dakle, širenje ulica funkcioniše samo u svetu iluzija gde isti vozači i pre širenja, nastavljaju da koriste tu ulicu i nakon širenja. Caka jeste u tome, što se širenje i privlači novi broj vozača koji možda ranije tu rutu ne bi koristi ili novi broj vozača koji menja vid transporta iz javnog u individualni. Pa time se širenjem ulice direktno povećava količina vozila i u stvari ne dobija ništa (sem jeftinih političkih poena).
 
Vrh