Šta je novo?

Nehumano i neefikasno proširenje ulica i bulevara u Beogradu

VladimirM

Intermediate
Učlanjen(a)
08.11.2023.
Poruke
135
Pohvaljen
62
1. Koja je svrha proširenja bulevara i ulica ako sada ta nova traka je 99% vremena prazna? Je l čuo Šapić za efikasnu iskorišćenost resursa?
2. Koja je svrha proširenja ulica i bulevara ako to čini Beograd nehumanim za pešake tj sada pešacima treba više vremena da pređu ulicu koja je iovako bila preširoka?
Stari Beograd sa ulicama od dve trake funkcioniše sasvim dobro, šta mu fali?
 
Mislim da nije bilo potrebe da se otvori nova tema za ovo pitanje.
Imamo vec temu o raznim bulevarima a i ovo moze da spada i pod urbanizmom.
Sa druge strane ne znam zasto mislis da je sira ulica nehumanija za pesake jer ce morati vise da pesace, naprotiv, oduvek su se ulice sirile da bi bile humanije i prohodnije.
Trebala bi metla da radi...
 
Mislim da nije bilo potrebe da se otvori nova tema za ovo pitanje.
Imamo vec temu o raznim bulevarima a i ovo moze da spada i pod urbanizmom.
Sa druge strane ne znam zasto mislis da je sira ulica nehumanija za pesake jer ce morati vise da pesace, naprotiv, oduvek su se ulice sirile da bi bile humanije i prohodnije.
Trebala bi metla da radi...
Zanimljivo da nisi doveo u pitanje neefikasnost i rasipanje resursa jer ce sada ta nova traka da bude prazna 99% vremena, jednako kao što je i sada 99% prazna žuta traka.
 
Mislim da nije bilo potrebe da se otvori nova tema za ovo pitanje.
Imamo vec temu o raznim bulevarima a i ovo moze da spada i pod urbanizmom.
Sa druge strane ne znam zasto mislis da je sira ulica nehumanija za pesake jer ce morati vise da pesace, naprotiv, oduvek su se ulice sirile da bi bile humanije i prohodnije.
Trebala bi metla da radi...
Kako je human grad Beograd ako UVEK mora da čekaš DVA semafora da bi prešao ulicu jer ima i semafor na ostrvu između traka? Potpuno je Novi Beograd nehuman a sa ovim proširenjima će biti pogodniju za vazemaljce.😡
 
Очигледно је да никад ниси отишао на источну страну града. Што се мене тиче свако сокаче треба да буде аутопут.

У другу руку, нехумано је добро, и много се кмечи.
 
Очигледно је да никад ниси отишао на источну страну града. Што се мене тиче свако сокаче треба да буде аутопут.

У другу руку, нехумано је добро, и много се кмечи.
Sobzirom koliko je para uloženo u dve trake u odnosu na bulevar od šest traka, stari bg odlično funkciiniše. Opet koja je svrha proširenja ako će sada ta nova traka da bude prazna 99% vremena.
Svaka ulica da bude autoput jeste dobro za aute, ali koliko to KOŠTA?!?
 
Врло је просто, раде ширења где је лако и где су непотребна. Кога боли уво за НБГ кад су све гужве тамо резултат тога да је З*мун касаба што се тиче инфраструктуре. Ако се шири без рушења, потпуно непотребно.
 
Врло је просто, раде ширења где је лако и где су непотребна. Кога боли уво за НБГ кад су све гужве тамо резултат тога да је З*мун касаба што се тиче инфраструктуре. Ако се шири без рушења, потпуно непотребно.
Pa šta što je Zemun kasaba?
 
Ne! Briga njega, on može helikopterom da ide na posao ako mu se ćefne! Radi to da bi namestio posao burazerskim firmama da se na pomeranju ivičnjaka za 1 m u stranu dobro zaradi!

Za to vreme dok on gradi i radi ima rupe po Brankovom mostu i briga ga je da ih zakrpi jer nije neka zarada a i to helikoptir preleti! :)
 
Sapic kroji Beograd po njegovoj meri, da moze brze da prodje kolima
Ali proširenje bulevara je razbacivanje resursa, ta nova traka je sada prazna 99% vremena, jednako kao što je i žuta traka prazna 99% vremena. Ponašaju se kao deca sa parama bez imalo razumevanja da svaka dobra stvar ima svoje zlo.
 
ovo sto sad prosiruju je samo da se vise ljudi nakrca (parkira) u trakama u spicu
dzaba prosirenje bez dodatnih mostova, a kad i bude mostova, pitanje je koliko ce sobracaja moci da prihvati stari deo grada
mogu sve bulevare i ulice na obodima da prosire za po jednu traku, ali ako ce te ulice i bulevari da se ukrste u centru (sa postojecom infrastrukturom) dzaba sve
ali ovo se vidi da se radi, a bitan je momenat, tako da je u ovom trenutku - apsolutno rasipanje resursa
(da ne pominjemo sto se ne prosiruje biciklisticka infrastruktura - sta vise, smanjuje se)
 
Постоји могућност да се направи мост који би спојио булевар Милутина Миланковића и булевар Кнеза Александра. То би значило доста.
 
Beograd se nehumano širi,to je glavni problem.
Svako ko ne zna šta sa parama u banci,pravac u beton na sprat.
Svake godine nas je manje,a Beograd deluje kao da ima pozitivan priraštaj sa šest nula.
Ako sva deca, ova sadasnja i,i neka buduća,nagrnu iz unutrašnjosti na Beograd,i Tiršova 6, biće nam tesna.
Proširenja,imaju smisla,samo ako se sa jednog kraja,do drugog kraja grada sve proširi.
Primer:Mirijevo-Centar.
Mirijevski bulevar,širok a rastočen,parkirani automobili u dve trake-proširena Višnjička-Despot dve trake manje u odnosu na Višnjičku-tesnac kod Orla,dve trake manje,u odnosu na Despota,a četiri u odnosu na Višnjičku.
 
Poslednja izmena:
ovo sto sad prosiruju je samo da se vise ljudi nakrca (parkira) u trakama u spicu
dzaba prosirenje bez dodatnih mostova, a kad i bude mostova, pitanje je koliko ce sobracaja moci da prihvati stari deo grada
mogu sve bulevare i ulice na obodima da prosire za po jednu traku, ali ako ce te ulice i bulevari da se ukrste u centru (sa postojecom infrastrukturom) dzaba sve
ali ovo se vidi da se radi, a bitan je momenat, tako da je u ovom trenutku - apsolutno rasipanje resursa
(da ne pominjemo sto se ne prosiruje biciklisticka infrastruktura - sta vise, smanjuje se)
Možda ću sada zvučati kao neko ko nije baš čist u glavi, ali upravo ovako su komunisti počeli da rade, iza postojećih matrica s kraja XIX i prve polovine XX grade naselja sa širokim bulevarima, a ovi samo nastavili sa istom matricom nerešavanja problema infrastrukture. Čak su je i unazadili sa dozvoljavanjem urbanističkog haosa. I na sve to neki bi da zabranjuju ulazak kolima u centar grada, da dodatno proširuju pešačku zonu i sl. , a nama je jako veliki % tog saobraćaja kroz centar tranzitni.​
 
A ja nikad nisam cuo za gluplju temu da je neko otvorio i to na forumu koji upravo prati izgradnju i modernizaciju drzave.
 
Naziv teme je u fazonu da treba smanjiti i suziti bulevare i ulice kako bi bili humaniji da bi pesaci manje hodali dok prelaze ulicu jer je hodanje jako nehumano a zute trake su prazne.
 
Nije problem da naprave 3+3 ali mora da postoji u kontinuitetu (znaci mostovi tamo gde treba) jer ako 3+3 naidje na 2+2 onda se stvara krkljanac.
 
3+3 је подношљиво. Све преко тога је нехумано. Као нпр. пешачки код Аде.
Е сад, има и где је 2+2 нехумано као код ЕТФа.
 
Ја би БДС одрадио у овом делу, да се изгбегне онај неразумни чеп када се има неприродно сужење са три у једну, па онда ширење у две траке.
1702314655110.png


Буквално две зграде.
 
Заиста ми је некада невероватно колико људи воле да критикују само ради критике. Проширивање улица је у 99 посто случајева позитивна ствар. Чак и тамо где сада не постоји гужва, она ће постојати када се изграде нови комплекси и градски центри (например, преко пута Сава центра ка реци...). Мислим да није лоше некада и похвалити, зато што ће вам људи више веровати када будете изнели неку добронамерну и оправдану критику. Овако све делује крајње усиљено и јако пристрасно. Мислим да је то уједно и проблем великог дела опозиције и опозиционо настројеног дела јавности.
 
Ту код Сава центра ка реци нису проширили, а могло би. Проширили су где су већ формирани блокови и искасапили зеленило, негде и бициклистичке стазе. Сви ови Шапићеви радови су крајње усиљени и исхитрени.
 
Vrh