Ako se gradi petlja za obilaznicu kod Bubanj Potoka očigledno je da na sadašnjoj lokaciji nije moguće održati naplatnu rampu, već se mora odbaciti dublje ka Šumadiji. Sad, zanimljivo pitanje, gde bi bilo pravo mesto za novu naplatnu rampu? Na sličnom pravcu auto-puta prema Zagrebu je naplatna rampa tek iza Šimanovaca tj oko 32km od Mostarske petlje, ili oko 20 km pravog profila autoputa računajući od Zmaja. Tako da bi prema Nišu trebalo pomeriti pod A.) iza Vrčina ili B.) iza Malog Požarevca tj skretanja za Mladenovac. Pomeranje iza Vrčina je na 28km od Autokomande i onda je tu negde razdaljina kao kod Šimanovaca, dok bi pomeranje na Mali požarevac bilo na oko 50km od Beograda, samo to rešenje ima prednosti jer bi se rasteretio Stari Avalski Put u zoni iza Avale od prometa, pogotovu kamionskog, koji ide za Mladenovac i južnije ka Topoli i Kragujevcu. Tako bi Stari Avalski Put postao prohodniji, brži i bez kamiona. Otvaranje petlje kod Bubanj Potoka za Leštane, da se odmah skrene već kod prvog nadvožnjaka, a ne da se bez potrebe ide napred pa nazad oko 3km