Šta je novo?

Naplatna rampa Vrčin - pomeranje naplatne rampe Bubanj Potok

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413893#p413893:2mvpzmxk je napisao(la):
Earthmoving » Uto Nov 01, 2016 6:25 pm[/url]":2mvpzmxk]Ne znam kolko će biti ENP traka ali ukupno će ih biti 23, tj. 8 više od sadašnje naplatne rapme Bubanj potok. Rok je bio 15. oktobar.


To je extra:) nadam se da se te trake nece blokirati, kao sto nasi imaju obicaj da i ENP traku puste za rucnu naplatu kad je guzva i onda mi koji imamo TAG smo magarci. Slazem se da bi nasi trebalo da daju neke pakete kao Hrvati za ENC da pospese prodaju TAG-a, ali takodje ne razumem nase ljudi koji mrze TAG, tj nece iz inata, principa, gluposti, cega vec da izdvoje 2200 dinara i da kupe to cudo jednom za sva vremena. Preporucio sam uredjaj nekim strancima prijateljima koji cesto leti putuju za srbiju ka grckoj i ljudi su odusevljeni. Jos imamo i prepaid sistem, slicno kao i Hrvati, a i postpaid. Italija, Francuska, Spanija, Portugal, Skandinavske zemlje imaju samo postpaid opciju. Mislim da u tim zemljama ne postoji rampa vec samo prodjes pored linije i ono te ocita. Neki ljudi kazu da ih mnogo smara da voze 40 na sat pored rampe, da jej to presporo, pa vise vole pola sata u julu i avgustu da cekaju dok dodju na red kod rucnog inkasanta. Jeste drzava kriva sto vise ne popularizuje i ne forsisra ovaj uredjaj, ali nas covek voli svemu da tera inat.
 
Ljudi nece da kupuju TAG uredjaj ne iz gluposti ili inata nego iz vise racionalnih razloga.
Prvo, uredjaj nije jeftin i ova cena ukljucije dobru marzu prodavca.
Drugo, imamo situaciju da su prethodni model uredjaja prevremeno izbacili iz upotrebe, a ljudi koji su ga imali su bili prinudjeni da ponovo kupuju nov.
Pri tom, nisu se udostojili da im bar obracunaju neki pristojan popust.
Trece, na mnogim manjim izlaznim i ulaznim rampama TAG vam nista ne znaci, jer nema posebne trake za korisnike ENP-a, ili se ona ne koristi adekvatno.
Takodje, guzve na nasim autoputevima su izuzetno sezonskog karaktera.
Takodje, znacajniji popust na cenu putarine bi popularizovao ovaj vid plaacanja, ali gospodi ne pada na pamet da to ponude korisnicima autoputa, iako kroz ustede na vremenu, na stampacu, grejanju ui hladjenju kucice, kao i na radnim mestima (×broj smena) imaju mogucnosti i da opet budu u plusu u odnosu na klasicnu naplatu.

Dakle, ne slazem se da je u pitanju inat, nego racionalno sumiranje prednosti i mana.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433025#p433025:2lhdkswr je napisao(la):
Somi303 » Sub Feb 11, 2017 11:52 pm[/url]":2lhdkswr]Кабине су прављене за патуљке? Превише су уске..

Kabine su dovoljno široke. Može obe strane da opslužuje.
Laki opet se vraćamo na prostu i jednostavnu stvar vinjete. Kamere za kontrolu na portalu par ekipa za hvatanje neposlušnih i bez gužvi , armije inkasanata, ogromnih rampi......
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434603#p434603:2t3boefu je napisao(la):
laki72 » 20 Феб 2017 08:58 am[/url]":2t3boefu]Ljudi nece da kupuju TAG uredjaj ne iz gluposti ili inata nego iz vise racionalnih razloga.
Prvo, uredjaj nije jeftin i ova cena ukljucije dobru marzu prodavca.
Drugo, imamo situaciju da su prethodni model uredjaja prevremeno izbacili iz upotrebe, a ljudi koji su ga imali su bili prinudjeni da ponovo kupuju nov.
Pri tom, nisu se udostojili da im bar obracunaju neki pristojan popust.
Trece, na mnogim manjim izlaznim i ulaznim rampama TAG vam nista ne znaci, jer nema posebne trake za korisnike ENP-a, ili se ona ne koristi adekvatno.
Takodje, guzve na nasim autoputevima su izuzetno sezonskog karaktera.
Takodje, znacajniji popust na cenu putarine bi popularizovao ovaj vid plaacanja, ali gospodi ne pada na pamet da to ponude korisnicima autoputa, iako kroz ustede na vremenu, na stampacu, grejanju ui hladjenju kucice, kao i na radnim mestima (×broj smena) imaju mogucnosti i da opet budu u plusu u odnosu na klasicnu naplatu.

Dakle, ne slazem se da je u pitanju inat, nego racionalno sumiranje prednosti i mana.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
A online uplata na tag je tek naučna fantastika...
 
TAG uređaj u Hrvatskoj košta 120 HRK ili oko 16 EUR, ima garanciju 2 godine.
Pošto TAG uređaj u sebi ima bateriju, njegov životni vek je od 2 do 5 godina, tako da kada se baterija isprazni mora se kupiti novi uređaj.
Prednost hrvatskog sistema je u popustu koji iznosi oko 20%, što znači da na uplatu od naprimer 200 HRK se dobije oko 40 HRK gratis dodatka.
Stanje (potrošnja) se može pratiti putem interneta ili mobilnog telefona.
Dopuna se može vršiti platnim karticama putem interneta, bonovima koji se kupe na pumpi putem mobilnog telefona, na svim naplatnim rampama.
Sve naplatne rampe imaju bar jednu traku koja je rezervisana samo za elektronsko naplatu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434603#p434603:27sqymdn je napisao(la):
laki72 » Pon Feb 20, 2017 8:58 am[/url]":27sqymdn]Ljudi nece da kupuju TAG uredjaj ne iz gluposti ili inata nego iz vise racionalnih razloga.
Prvo, uredjaj nije jeftin i ova cena ukljucije dobru marzu prodavca.
Drugo, imamo situaciju da su prethodni model uredjaja prevremeno izbacili iz upotrebe, a ljudi koji su ga imali su bili prinudjeni da ponovo kupuju nov.
Pri tom, nisu se udostojili da im bar obracunaju neki pristojan popust.
Trece, na mnogim manjim izlaznim i ulaznim rampama TAG vam nista ne znaci, jer nema posebne trake za korisnike ENP-a, ili se ona ne koristi adekvatno.
Takodje, guzve na nasim autoputevima su izuzetno sezonskog karaktera.
Takodje, znacajniji popust na cenu putarine bi popularizovao ovaj vid plaacanja, ali gospodi ne pada na pamet da to ponude korisnicima autoputa, iako kroz ustede na vremenu, na stampacu, grejanju ui hladjenju kucice, kao i na radnim mestima (×broj smena) imaju mogucnosti i da opet budu u plusu u odnosu na klasicnu naplatu.

Dakle, ne slazem se da je u pitanju inat, nego racionalno sumiranje prednosti i mana.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Nek bude demokratija, pa da se slozim sa drugacijim razmisljanjem u ovom postu i da se ogranicim na ljude oko sebe, sve one koje ja znam a koriste autoput, iz cistog inata nece da daju 2200. Ne smem da govorim za druge koje ne poznajem. Samo jedna stvar nije tacna, navedena u prethodnom postu: ako ti stari tag crkne, novi dobijas dzabe u roku od 20 dana max. Crklo mi Mladenovcu (Mali Pozarevac). Tacno 20 minuta sam odvojio da popunim zapiasnik, tacno nakon 16 dana sam pozvan u sediste Puteva u Ustaniclu da pokupim novi uredjaj. Intenzivno testiram novi uredjaj, a ja cu biti jedan od najvecih kriticara, hejtera i pljuvaca cim se pojavi prvi bag na tom uredjaju. Za sada, nakon 2 godine intenzivnog koriscenja ( svaki dan jer radim u Smederevo i svaki dan idem na rampu Vrcin), problema nije bilo. Ako neko daje barem 5 000-10 000 godisnje na putarinu, ja nikako ne kapiram kako mu je mnogo 2200 za TAG. Jedini problem je sto nekad tu rampu namernu puste za rucno placanje. Ostale probleme ne vidim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434672#p434672:cm2hzprs je napisao(la):
mekbejn » Pon Feb 20, 2017 4:56 pm[/url]":cm2hzprs]Vinjete su nepostene. Tag da, ali da bude jeftiniji nego sada i uz veoma siroku mrezu mesta za dopunu


Opet, za nekog jesu, za nekog nisu. Da moras da dajes 300-500 evra godisnje za putarinu, itekako bi vinjeta za tebe bila postena.
 
Da zazivi ENP i da se mozgovima kaze da ne koriste za rucnu naplatu kreteni
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434824#p434824:3d1atr1a je napisao(la):
msksim1 » Uto Feb 21, 2017 1:30 am[/url]":3d1atr1a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434672#p434672:3d1atr1a je napisao(la):
mekbejn » Pon Feb 20, 2017 4:56 pm[/url]":3d1atr1a]Vinjete su nepostene. Tag da, ali da bude jeftiniji nego sada i uz veoma siroku mrezu mesta za dopunu


Opet, za nekog jesu, za nekog nisu. Da moras da dajes 300-500 evra godisnje za putarinu, itekako bi vinjeta za tebe bila postena.

Zar se tag ne može dopuniti preko interneta? Tri klika online, plaćanje preko kartice i gotovo.
 
Samo jedna stvar nije tacna, navedena u prethodnom postu: ako ti stari tag crkne, novi dobijas dzabe u roku od 20 dana max. Crklo mi Mladenovcu (Mali Pozarevac). Tacno 20 minuta sam odvojio da popunim zapiasnik, tacno nakon 16 dana sam pozvan u sediste Puteva u Ustaniclu da pokupim novi uredjaj.

Meni su rekli da je zamena TAG uređaja besplatna samo ako je u garanciji i ako je zamena novi model za novi model.
Dok ako je zamena stari model za novi model mora da se plati razlika od odprilike 600 RSD.

Zar se tag ne može dopuniti preko interneta? Tri klika online, plaćanje preko kartice i gotovo.

TAG kod nas se ne može dopuniti putem interneta ili mobilnog telefona, čak ni stanje se ne može proveriti.
Dopuna se vrši na određenim benzinskim pumpama, na granici, u nekim filijalama AMSS i u Putevima Srbije.
Displeji koji na naplatnim rampama pokazuju stanje i trenutno zaduženje su na većini rampi sa mrtvim pikselima tako da se često dešava da ne možeš ni tamo videti stanje.
 
Da li ovi naši planiraju ublaživače udara ili je saobraćajna bezbednost kod nas još uvek vrlo malo bitna?
Da ovo imamo nebi onoliki ljudi poginuli na naplatnoj rampi u Novod Sadu.

ubla%C5%BEiva%C4%8Di-udara.jpg

5.jpg

savia-2000.jpg
 
Naravno, zato sam to i postavio, možda neko ko o tome odlučuje prati forum.
Ovo sam postavio da ukažem na bitnost preventive u bezbednosti u saobraćaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435677#p435677:1qarss8f je napisao(la):
Stomatolog » Pet Feb 24, 2017 9:28 pm[/url]":1qarss8f]Naravno, zato sam to i postavio, možda neko ko o tome odlučuje prati forum.
Ovo sam postavio da ukažem na bitnost preventive u bezbednosti u saobraćaju.

Staviće radar tako da će svi sporo da se kreću.
 
Možda centar za nadzor autoputeva ili naplatu putarine ili za održavanje autoputa?!
 
Vrh