Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

Predpostavljam da tag registruje madjarsku antenu, ali pošto nije u njihovom sistemu ništa se ne dešava. Samo pisne
 
Screenshot_20230503_210311.jpg
 
Ovo je bilo 2. maja, račun će vrv biti oko 15... Onda ću znati kako i da li ovo funkcioniše.
 
Sta kazu iz ENPay-a da li se njihovi tagovi mogu koristiti u Makedoniji? Tacnije u Open Balkan sistemu.
 
Danas su iz JPPS saopštili da je što se njih tiče sve gotovo,završeno i spremno.
Malo brine rečenica koja glasi " mi smo poslali uslove koje drugi treba da prihvate" a to na balkanu može različito da se tumači,pročitah je na drugom portalu.

 
Što se ENPAY - ALLYES tiče
trebali su da mi naplate 340 dinara (2x170)
putarina je (po pregledu troškova) 340 dinara
faktura je na 340 dinara
ali banka (sa koje su skinuli sredstva) kaže drugačije:
20230507_094702.jpg


Izvršili su umanjenje za kredit koji je već postojao od ranijih prolaza i od tog koji su mi naplatili
 
Makedonija ima drugačije poglede na sve to,godinu dana se u parlamentu čekalo na ratifikaciju memoranduma opet direktor Javnih patišta je Albanac a trenutno imaju veliku aferu sa davanjem para Behtel Enki a da nisu ni ašov zakopali za budući koridor.Ovo za Hrvatsku realno je moguće ali opet je pitanje koliko su spremni da se bave time kad trenutno sprovode reformu naplate iz korena novim sustavom naplate cestarine.
Tehnički je sve završeno što se nas tiče nadam se da politika neće smetati.
 
Za tango je potrebno dvoje (troje...). Za sada je OB samo marketing JPPS i nije ništa više od EnPay post paid usluge. To je trenutna realnost.
 
Bar ga ispravnije reklamiraju, tj. ne spominje se Open Balkan (funkcionalnost koja još ne postoji u realnosti).
 
I dalje smatram da je ključno za reklamu da uredjaj košta dinar i da se prilikom raskida ugovora vrati kao i modem itd.

Drugo takodje smatram da pošto im se tagom ne angažuje lanac ljudi(inkasant,FTZ,brojačnica, plus ekologija,gužve) korisnici bi trebali imati popust od bar 10 posto u HR je 20 kao i u Bosni itd.

Treće uz poštovanje svih ljudi koji imaju svoje mišljenje i pravo na njega je da se ne prelaskom na nešto modernije u ovom slučaju tag samo hrani stari način razmišljanja i opravdaju troškovi angažovanja manuelne radne snage,zastoji itd.

Jednostavno sad imate čest slučaj da tag traku blokira pripejd korisnik sa praznim tagom i da za to vreme ovi što plaćaju ručno brže prodju jer na mnogo stanica ima jedan ENP a dva manuelna mesta.

Pripejd sistem na putu nije isto što i pripejd u mobilnoj telefoniji i treba ga ukinuti jer ima više šte te od koristi.
 
Vrh