Kažu ljudi koji su se večeras vraćali iz pravca NS da je kolona na Pazovi bila sve do kraja devijacije.
Još jedan primer da se tag mora jasnije diferencirati u odnosu na manuelnu naplatu jasnijim popustima i pojednostavljenjem procedura oko njegovog dobijanja i korišćenja.
Ljudi se tehnike plaše,rasejani su ne žele još jednu brigu na vratu i ako nemaju jasnu sliku da od toga imaju neku realnu korist oni neće ići u tom pravcu tj biraju siguricu.
Opet sa druge strane ako im se bude išlo u susret otvaranjem više manuelnih traka a samim tim većim angažovanjem ljudi i sredstava samo će nastaviti da se ponašaju po starom a ekonomski efekat po upravljača puteva će biti loš.
Saobraćaj je uvećan višestruko i nema ekonomskog smisla otvariti n manuelnih naplata da se isti propusti bez čekanja i maltretiranja.
Po meni najbolja reklama nije na sajmovima ili internetu,mislim da bi najbolja reklama bila da komercijalisti idu od auta do auta u koloni i da dele flajere koje bi ljude upoznali sa prednostima ENP naplate upravo tu na licu mesta dok čekaju u toj istoj koloni id 300 metara i imaju vremena da pročitaju i razmisle šta je bolje po njihov budžet.
A onda na parkingu iza rampe organizovati štand i promociju kao u Hrvatskoj na primer sa 20 posto popusta i uredjajem za 1 dinar.Nekoliko meseci i takva akcija bi sigurno donela željene rezultate.
Isto to treba primeniti i na granici i strancima obračunati ukupnu putarinu i taj iznos naplatiti unapred na tag koji bi mogli zadržati ili vratiti na izlazu iz zemlje.
Takodje naravno ne smatram da je ovo jedini ispravni put,treba uraditi ozbiljnu analizu i presek stanja kao i iskustva svih država u okruženju i videti šta je najbolje rešenje za budućnost i obzirom da kao i kod svih naplata za komercijalni saobraćaj ide po kilometru i obavezna je skoro u svim zemljama sveta izabrati najbolji sistem.