Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

Pokrenulo se.
A da ih je neko gadno zavalio, jeste. Posledično, oni su pokušali nas, ali ih je sigurno debelo koštalo.
Sas mi je žao što će mi vratiti samo 6%od 50 dinara koliko mi se zalomilo putarine prethodnih dana od poslupljenja, ali ću se već sledećeg vikenda izvaditi
 
Gotovo, neko ih je gadno ukanalio. Ja menjam svakako svoj tag na OB. Danas idem do Alliyes da vratim na pripaid, a u petak odoh da ga konfigurišem na OB.

Realno, verovatno za ovakav potez, JPPS mogu da se nadaju da će nadoknaditi štetu.
 
Pa mislim da su videli da mogu i tuzbu da popiju jer mozda neko mesecno trosi 100k...znaci 6k svaki mesec...kamiondzija...sto da im da...a u Zakonu je sve lepo napisano...koja fora da radis van Zakona. Dobro je da ce to srediti. Postopaid je ipak najbolja opcija, iznosim svoje misljenje naravno.
 
Jedino rešenje je ako im je JPPS dalo neki novi popust, tipa za pravna lica. Onda ajde-de...

Prosto je nemoguće da bilo ko očekuje da neko radi i pruža mu uslugu, a da pri time pravi projektovani gubitak. Toga ima samo u državnoj svojini (ko je rekao Srbijagas? :D )
 
Pa mislim da su videli da mogu i tuzbu da popiju jer mozda neko mesecno trosi 100k...znaci 6k svaki mesec...kamiondzija...sto da im da...a u Zakonu je sve lepo napisano...koja fora da radis van Zakona. Dobro je da ce to srediti. Postopaid je ipak najbolja opcija, iznosim svoje misljenje naravno.
To je drugi par rukavica i to stoji. Ali s druge strane, znajući ponašanje JPPS... Bilo bi zanimljivo videti ugovor između Allyes i JPPS i da li je došlo do kršenja.
 
Pa nismo videli Ugovor ali ako su ovo poslali klijentima ocigledno je da moramo da se pridrzavaju Zakona...i da slusaju JPPS...bar se meni tako cini...sve je ovo mogao sam JPPS da radi...ne razumem da je uopste bio i potreban Allyes...
 
To naravno, ali je neko morao da se ugradi: najpre Allyes, a onda firma koja radi na OB sistemu. Pretpostavljam.

Kažem, interesantno mi je šta se iza brda valja, a to da su korisnici Allyes zamalo nasamareni, to stoji. Ali stoji i da Allyes gubi korisnike, verovatno zbog postupaka JPPS.
 
Mene je više ta poslovnost Allyes-a iznervirala, i do sada sam pristajao da nemam popust, tj. koristio sam ih umesto prepaida, ali u ovoj novoj okolnosti, gde se oni tipično za naše prostore ne oglašavaju, to mi je bacilo senku na aplikaciju. Nije važno ko koliko troši na putarinu, ali budi Džek, pa ispoštuj klijente, nemoj da čekaš da te neko poziva na Zakon.
 

Sveži spisak dopune i kupovine tagova, na 300 lokacija širom Srbije. U desnoj koloni piše da li je postpaid ili prepaid, ili oba.
Putevi rade čak do 22h
1682433027122.png


Treba se raspitati da li još neka od poslovnica može da rekonfiguriše na Open balkan. Ne mogu da verujem to jedino može u Ustaničkoj.....

Allyes ima čak 20 predstavništava.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz
Obavestenje od ALLyes


Poštovani klijenti,

Ovim vas informišemo da će kompanija ALLYES DOO kao distributer JP PUTEVI SRBIJE ispoštovati odluku o 6% popusta svim klijentima koji blagovremeno i u celosti izmiruju svoje obaveze.

ENPay korisnici koji su svoje putarine uredno izmirili, će do kraja meseca dobiti povrat u vidu kredita na svom ENPay nalogu.

Svako odlaganje plaćanja ili delimično plaćanje realizovanih putarina će rezultirati izuzećem popusta u iznosu 6%.

Hvala na razumevanju i srećan put želi vam vaš ENPay.
Dobio isti mejl. Bio sam u pravu kada sam rekao da je glupost prebacivati se na OB samo zbog 6%
 
Taj mejl nisam dobio, ali mi je danas stigao račun za prolazak 10.4. koji mi je prošle nedelje naplaćen.
Račun je na pun iznos, bez pomena bilo kakvog umanjenja i stavljanju umanjenog dela na kreditni račun.
 
Taj mejl nisam dobio, ali mi je danas stigao račun za prolazak 10.4. koji mi je prošle nedelje naplaćen.
Račun je na pun iznos, bez pomena bilo kakvog umanjenja i stavljanju umanjenog dela na kreditni račun.
Danas je stigao racun koji nije umanjen ali i mail sa textom koji sam vec okacio,isti potpuno text. Bice to ok.
 
Bio sam danas u Allyes-u. Raskinuo sam korisnički odnos, i pomenuo im onako usput. I radnici tamo su rekli da je država uradila loš potez jer su doneli uredbu za koju su imali pripremu od samo 3 dana, tako da su ih propisno zeznuli. Vršiće povraćaj novca, ali kada im IT sektor kaže kako.

To je u principu ono što sam i mislio, a to je da su ih zeznuli iz države i JPPS. Kao nema šanse da bilo koga tuže jer od njih zarađuju. Kažu i da očekuju da budu uključeni i ioni u OB program.

U petak se prebacujem na OB, čisto da ne bih gatao o tome da li će biti u OB ili ne. A svakako sam već bio tamo u kraju, tako da nisam potrošio mnogo vremena, a idem verovatno sutra ili prekosutra i na Dušanovac, tako da mi nije ispalo puno cimanja.
 
Prebacio se na OB. U Putevima Srbije prekonfigurisali tag za bukvalno 30 sekundi i ponudili se da mi "pomognu" da aktiviram onlajn. Sve proslo iz prve.
Koliko sam shvatio za sada nema android aplikacije već je sve web servis ali od prilike izgleda kao Enpay.

U neformalnom razgovoru sam zaključio da im je drago što prelazim sa enpay na OB.
 
Da li Open Balkan omogućava postpaid sistem ili mora da se uplaćuje, pa se vozi?
 
Prebacio se na OB. U Putevima Srbije prekonfigurisali tag za bukvalno 30 sekundi i ponudili se da mi "pomognu" da aktiviram onlajn. Sve proslo iz prve.
Koliko sam shvatio za sada nema android aplikacije već je sve web servis ali od prilike izgleda kao Enpay.

U neformalnom razgovoru sam zaključio da im je drago što prelazim sa enpay na OB.
I ja sam prešao, samo što mi nisam uspeo da registrujem karticu iz prve. Teko posle nekog vremena mi je prihvatio.

Ali sve u svemu, ok iskustvo sa OB za sada.
 
Danas sam prvi put koristio open balkan. Na displeju je obračunao punu cenu putarine ali za sada ništa nije naplaćeno i ne vidi se u aplikaciji. Prošlo je nekih 3 sata od izlaska sa AP
 
Ne znam jel spomenuto, al i enpay uvodi popust 6%

Poštovani klijenti,

Ovim vas informišemo da će kompanija ALLYES DOO kao distributer JP PUTEVI SRBIJE ispoštovati odluku o 6% popusta svim klijentima koji blagovremeno i u celosti izmiruju svoje obaveze.

ENPay korisnici koji su svoje putarine uredno izmirili, će do kraja meseca dobiti povrat u vidu kredita na svom ENPay nalogu. Ukoliko korisnik nije saglasan da se predmetni popust odobri kroz kredit na nalogu za buduću potrošnju molim vas da nas pisanim putem o tome informišete na podrska@enpay.rs kako bismo dogovorili neki drugi način za ostvarenje popusta.

Svako odlaganje plaćanja ili delimično plaćanje realizovanih putarina će rezultirati izuzećem popusta u iznosu 6%.
 
Cisto da obavestim forumase...na delu kredit na aplikaciji nema nicega a 1.maj je...receno je do kraja meseca. Opet da ponovim,nije problem par desetina i stotina dinara nego princip,rekli ste do kraja meseca,i nista. Verovatno ili nemaju tehnicke mogucnosti ili nesto opet muljaju.
 
Мени је наплаћено дан након коришћења. Са попустом 6%, наравно.
Da da stižu tri fakture, jedna za naplatu, jedna kao pregled prolazaka i treći fajl i .csv formatu, verovatno za pravljenje nekih statistika kome treba
 
Prekjuče sam bio u Mađarskoj.
Kada sam na autoputu posle granice prošao ispod prvog njihovog portala sa kamerama, moj tag je zapištao dva puta. Da li se još kome dešavalo?
 
Vrh