Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

Ne mogu da ti naplate nesto sto ugovorima nije predvidjeno. Sve sto urade a da to nije popust,svi ce ili velika vecina ce preci na OB. Oni to znaju...doduse meni je hit da su JP Putevi Srbije uopste bilo kome dozvolili da im otima zaradu kao sto ne na pr Allyes...ili izvacenje para iz JP, nista me ne bi u Srbiji zacudilo...
Nisu oni dozvolili Allyes da im otima zaradu, nego su putevi srbije imali popust na predjenu kilometrazu za pravna lica, a za fizicka lica imao si popust na vece uplate
Tabela-cenma.jpg

Ovako je nekad bilo, ovog popusta vise nema, sad je ovih 6% i to je to.

Ne znam kako sad obracunavaju popust za pravna lic, al sam siguran da ima neki popust.
 
A jesi dobio pdf racun posto su meni skinuli bez da su ista poslali.

U pravu si, ovoga puta račun nije stigao na mail. Ali ga ima u app.

Inače... Allayes zna da im je ovo u osnovi uništilo biznis, ali deluje mi da su sve vreme bili potpuno svesni kako imaju nestabilan biznis model i kratkorocan posao (pisao ranije zašto mi tako deluje). Realno, niko ne bi radio da projektovano gubi (a kad plate procesiranje platnih kartica i fiksne troškove u ovoj situaciji, ako bi obračunali 6% popust krajnjem korisniku, gube novac). Zato je jedina moguća strategija da računaju na inerciju korisnika, pa da traje dok traje. Svesni da polako zatvaraju posao.

Realno, ni ja ne bih gubio na svakoj transakciji, prosto gde ih to vodi? Nigde.
 
Poslednja izmena:
Ista stvar i kod mene juče. Samo mi je stiglo obaveštenje da je iznos naplaćen.
Račun i specifikacija nisu stigli na mejl.
Jeste da sam 10.4. prošao od Pakovraća do Preljine, da je to tek 50 dinara, ali princip je princip.
Daću im još nekoliko dana i po prvom sledećem dolasku u Bgd, rešavam problem.
Verovatno su neslanjem računa pokušali da izbegnu žalbe i prigovore, pa nas direktnom naplatom stavili pred svešen čin. Ako je to bio cilj, onda je to tek nekorektno i još jedan razlog da im se kaže zbogom. Mogli su da nas obaveste mejlom da postoji problem koji nije u njihovoj moći, da će pokušati da ga reše, da se izvinjavaju... Jok, bre!
Mada, čak i da reše, ako i oni ne uđu u OB sistem, nemam razloga da ostanem kod njih, ako ću po inostranstvu morati da se cimam sa naplatom. Ide leto, putovaću više i jednostavno želim komfor nesmetanog prolaska i još lakšeg plaćanja.
 
U pravu si, ovoga puta račun nije stigao na mail. Ali ga ima u app.

Inače... Allayes zna da im je ovo u osnovi uništilo biznis, ali deluje mi da su sve vreme bili potpuno svesni kako imaju nestabilan biznis model i kratkorocan posao (pisao ranije zašto mi tako deluje). Realno, niko ne bi radio da projektovano gubi (a kad plate procesiranje platnih kartica i fiksne troškove u ovoj situaciji, ako bi obračunali 6% popust krajnjem korisniku, gube novac). Zato je jedina moguća strategija da računaju na inerciju korisnika, pa da traje dok traje. Svesni da polako zatvaraju posao.

Realno, ni ja ne bih gubio na svakoj transakciji, prosto gde ih to vodi? Nigde.
Ima u app ali ga nmg otvoriti i videti detaljno kao onaj na mailu gde pise lepo cena koliki je pdv itd.
 
Možeš ako pogledaš detaljnu potrošnju po mesecu, tu se vidi da nisu obračunali popust.

Slažem se da verovatno namerno nisu poslali račun, sa idejom da maskiraju ljudima problem i dobiju jos neko vreme za manevrisanje. To jeste izrazito neposlovno i čak blisko prevari.
 
Imam običan tag, prepaid i nikad nije bio postpaid. Da li i dalje važi popust za uplatu unapred ili moram da ga konfigurisem na OB?
Prekonfiguracija je SAMO u Bgd?
Za MKD imam njihovu karticu već 2 godine i prošle godine sam je dopunjavao online i radi extra, mada bi bilo lakše ako bi tag radio.
Autoput slabo koristim poslednjih godinu dana i potpuno mi je neisplativo da dolazim u Bgd zbog popusta od 6%(ukoliko on važi samo za OB)
Tek je neisplativo da kupujem novi tag kada je ovaj praktično nov (2god star)
Ne znam zašto ne omoguće konfigurisanje po svim većim gradovima pa ne živimo svi u Bgd.
Ako već mora fizički da se nosi tag i ne može online.
Ili bar da urade u poštama zamenu stari za novi tag uz simboličnu doplatu.
 
Prepaid tagovi podležu popustu automatski, tj. uplata na tag od 1000 dinara će ti biti naplaćena 940.
 
Koja vrsta taga je onaj koji se dobija na eko pumpama (u sklopu eko smile kataloga)? I kako se on prebacuje na open balkan?
 
Kod mene u katalogu pise da je cena za taj tag 2000 rsd + 1850 poena i da se uz njega dobija dopuna od 2000 rsd (samim tim je prepostavljam podesen kao prepaid tag).
Ne znam da li i on mora da se salje u Ustanicku na prekonifugraciju (posto ti tagovi postoje vec duze vreme na tim pumpama).

U njihovom uputstvu za registraciju su uneli registrarsku oznaku bez crtice u oba polja.

1682083681729.png

Kako pise u prvom polju se upisuje stvarna registraciona oznaka vozila a u trecem polju se upisuje broj registracije iz ugovora. Samim tim ove dve vrednosti nisu iste.
Uzeo sam tag iz poste. U predefinisanom ugovoru o kupovini uredjaja za ENP stoji neki registarski broj vozila u formatu PP****.
 
Poslednja izmena:
Kod mene u katalogu pise da je cena za taj tag 2000 rsd + 1850 poena i da se uz njega dobija dopuna od 2000 rsd
Ako sam dobro shvatio TAG ti onda dođe besplatno ako za 2000 koliko košta TAG dobiješ i isto toliko kredita? Nisam baš ovo najbolje shvatio pa ako možeš ...
 
Ko ima EKO smiley karticu i na njoj ima 1850 poena moze da kupi kod njih za 2000 dinara tag i za to ce imati pocetni kredit od 2000 dinara na njemu.
Ne znam da li ovaj tag pri kupovini moze da se registruje za Open Balkan ili i on mora da se salje na prekonfiguraciju.
Ja sam uzeo u posti, ti tagovi mogu da se registruju na Open Balkan.
 
Da li je ovaj status Formiran u Open Balkcan ETC aplikaciji konacan status, isto sto i aktivan?

1682090106305.png
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz
Da li je moguće jedan open balkan tag koristiti na dva vozila različite kategorije, motocikl i auto? Pretpostavljam da ne može, al ajd da pitam
 
Da li je ovaj status Formiran u Open Balkcan ETC aplikaciji konacan status, isto sto i aktivan?

Pogledajte prilog 159710
Danas sam kupio TAG u pošti i registrovao ga na OB. Bunilo me je isto ovo sa PP oznakom, jer kada sam se registrovao i probao da dodam TAG sa mojom registarskom oznakon nije htelo. Zvao sam korisnički servis i rekli mi da mora da stoji ta PP registracija i da sa njom prolazim sa bilo kojim vozilom prve kategorije.

Ukoliko sam sve dobro razumeo, ja sa ovim postpaid OB tagom imam sad popust od 6%, odnosno na displeju će pisati regularna cena, a na kraju meseca ili kada bude obračunski period, umanjiće mi za tih 6%?
 
Пише све у упутству које си добио у паковању. Под регистарском ознаком се уписује број на таблицама, а под верификационим бројем треба да иде тај број PP****. Лоше су ти рекли у корисничком центру, мада претпостављам да ради посао и једна и друга варијанта.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: zzz
Jasno. Tako sam i uradio, odnosno uneo svoj broj tablica u reg. oznaku, a verifikacioni broj ovaj PP, nego me je bunilo što kad odem na svoj nalog na sajtu OB, u tagovima mi stoji PP, a ne moje tablice.
Imao sam ENPay aplikaciju i tamo sam dodavao više tablica. Ovde to ne može.
 
Obavestenje od ALLyes


Poštovani klijenti,

Ovim vas informišemo da će kompanija ALLYES DOO kao distributer JP PUTEVI SRBIJE ispoštovati odluku o 6% popusta svim klijentima koji blagovremeno i u celosti izmiruju svoje obaveze.

ENPay korisnici koji su svoje putarine uredno izmirili, će do kraja meseca dobiti povrat u vidu kredita na svom ENPay nalogu.

Svako odlaganje plaćanja ili delimično plaćanje realizovanih putarina će rezultirati izuzećem popusta u iznosu 6%.

Hvala na razumevanju i srećan put želi vam vaš ENPay.
 
Po ovome sto je ENPay poslao klijentima, prepostavljam da ce biti neki dodatni popust za pravna lica.
Realno gledano imamo sigurno autobuske a i druge transport firme koje su sigurno prelazile mesecno 100k i imali su popust od 10%, sad sa ovim im je to ukinuto, sto za njih nije mala razlika.
 
Vrh