Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

Meni bi za početak bilo logično da pre registracije mog taga i platne kartice, neko na tom sajtu objasni za šta se to registruješ. Gde to važi, šta važi, za koga važi, a za koga ne... Šta sa ENpay, a šta sa prepaid.

Ali to sam samo ja, valjda je logično da ceo svemir bez dodatnih objašnjenja zna šta se na kolegijumu JPPS zamisli :D .
 
Da baš tako,a u planiranoj strategiji razvoja Puteva se pominje upravo takva mogućnost.

Otprilike tekst glasi ovako

"U okviru planirane strategije unapređenja sistema naplate putarine planira ce uvodjenje bezbarijernog sistema slobodnog višelinijskog protoka vozila ili skraćeno MLFF(multi lane free flow)"

Ono što je problem a što sam i u prethodnom postu opisao je sa jedne strane procena trenutka kada će učesnici stvarno tehnološki dorasti da mogu mogu koristiti internet,online plaćanje itd kako u običnom životu tako i na autoputu a sa druge strane amortizacija ulaganja u dosadašnji sistem.
Потпуна контрола кретања возила и људи...
 
Meni bi za početak bilo logično da pre registracije mog taga i platne kartice, neko na tom sajtu objasni za šta se to registruješ. Gde to važi, šta važi, za koga važi, a za koga ne... Šta sa ENpay, a šta sa prepaid.

Ali to sam samo ja, valjda je logično da ceo svemir bez dodatnih objašnjenja zna šta se na kolegijumu JPPS zamisli :D .
ja sam razumeo da taj domen (i sama funkcionalnost) nije jos ready for public use, iako je vidljiv svima.
nikakve zvanicne vesti jos nisu bile na tu temu, osim kod nas na forumu
 
Eh sad, javno dostupan domen, koji nije "for public use"... Ako nešto još testiraš, to se radi na drugi način.

Ako je soft start po sredi, kako meni liči, onda neko pametan tamo treba da pročita npr. ove zamerke i adresira ih.
 
Jedno pitanje
Ako moj tag pozajmim ortaku, moze li on da koristi za njegov auto ?
 
Danas ja pametan pođem da prođem sa Tagom kroz rampu koja je za keš ali ima naznačeno da može i TAG. I ne očita ga, morao sam u rikverc, pa da uzmem karticu, a TAG skinuo i stavio pod guzicu da ga ne očita na izlazu
 
Semafor je validan,ako se smenjuju čikica i Enp trebao si da im tražis da ti ocitaju ručno.Ako je na semaforu bio samo čikica onda antena nije aktivna.Ako je samo Enp onda nije aktivna oprema za očitavanje magnetne kartice.
 
Semafor je validan,ako se smenjuju čikica i Enp trebao si da im tražis da ti ocitaju ručno.Ako je na semaforu bio samo čikica onda antena nije aktivna.Ako je samo Enp onda nije aktivna oprema za očitavanje magnetne kartice.
Nisam to znao. Mislio sam da je enp uvek aktivan jer na znaku ne piše tako.
 
🎄 Da dobro ste videli! Od ovog meseca produžili smo obračunski period za sva potrošena sredstva, te će umesto 3 puta, obračun sada dolaziti 2 puta mesečno. Želimo vam ugodnu vožnju bez kolona i srećne predstojeće praznike. 🎅
.
Bez skrivenih troškova, bez dodatnih naknada, vozi i plaćaj samo koliko si potrošio. Srećan put i #slobodanprolaz 🚘
.
ENPay aplikaciju preuzmite na:
📲 Google Play https://bit.ly/ENPay-Google-Play
📲 iOS https://bit.ly/ENPay-App-Store
📲 HUAWEI https://bit.ly/ENPay-Huawei-store
.
📧 podrska@enpay.rs
☎️ +381-64-648-1377
ℹ️ www.enpay.rs
.
#enpaysrbija #elektronskanaplataputarine #srbija #enp #putujbezzaustavljanja #orion #tehnocoop #tag #naplataputarinesrbija #autoput #putevi #putevisrbije #promocija #poklon #stanjenaputevima #mastercard #dinacard #maestro #visa #app #googleplay #iosstore
 
Danas ja pametan pođem da prođem sa Tagom kroz rampu koja je za keš ali ima naznačeno da može i TAG. I ne očita ga, morao sam u rikverc, pa da uzmem karticu, a TAG skinuo i stavio pod guzicu da ga ne očita na izlazu
Све је то непоуздано. Само картица и паре на руке.
 
Nemam ništa protiv ali onda nek oni plate veći deo troška ako je više zbog njih. Jel fer?
 
Vezano za ENPay i OpenBalkan, pitanje je bilo da li podržavaju/će podržavati taj sistem.

Screenshot_20221229-135609_Gmail.jpg
 
Детаљно упутство како постати корисник web платформе за јединствену електронску наплату путарине, можете преузети са интернет презентације ЈП „Путеви Србије“, линк:
Web портал корисничко упутство
 
Ako ovaj novi sistem Puteva Srbije plaćanja putarine putem ENP uređaja i platnom karticom zaživi koja je svrha opstanka usluge ENPay privatne kompanije?
 
Pa nema svrhe, firma kao ENPay moze da otvori bilo ko, vec postoji firma koja radi isto, dovoljno je da napravis neki app i web portal gde ces da prikazujes podatke. Kako oni rade, pa svaki tag ko prebaci kod njih je "njihov" tag i oni dobijaju popust na predjenu kilometrazu za sve tagove, tebi naplate u full ceni a oni od puteva srbije dobiju popust posto imaju veliki kilometrazu na tagovima i taj popust je njihova zarada.

Svaka DOO firma koja ima vise vozila i tagove dobija popust na predjenu kilometrazu, nesto slicno kao prepaid sistemu kad uplatis vecu kolicinu novca na tag,
Cenovnik kopirao sa puteva srbije
- на износ од 10.000 РСД до 25.000 РСД, попуста 4%
- на износ од 25.001 РСД до 50.000 РСД, попуста 6%
- на износ од 50.001 РСД до 100.000 РСД, попуста 8%
- на износ преко 100.001 РСД, попуста 10%
 
Vrh