Ok, Hvala
@stex_pb i
@ivchonny definitivno mi je pisanje ovde o tome promaklo tako da se izvinjavam forumašima što sam bezveze načinjao staru priču...
Bio sam jutros do Enpay-a,
cilj njihovog "reset-a" transpondera je da moj POSTPaid ugovor prebace u PREPaid režim,
e sad, pretpostavljam da svi ovde prisutni forumaši upućeni u IT tehnologije razumeju da neće oni "prebacivati" ili "resetovati" transponder, već će šalterska menadžerka da klikne na dugme u svojoj aplikaciji čime će moj payment processing da bude obračunavan iz prethodno uplaćenog kredita (prepaid) a ne preko payment card processor-a (postpaid).
Nije bilo nekog potpisivanja "raskida" ugovora i sl.
Jedna klasična stvar, koja je bukvalno mogla da bude dugme u njihovoj aplikaciji za telefone, a ne administrativna operacija koja zahteva moje lično prisustvo u njihovim prostorijama. Bukvalno j.anje klijentata bez pravog razloga, jer im se može.
Objektivno gledano,
više je ovo neki vid njihove zaštite, da ja kao postpaid korisnik nemam neka dugovanja (scenario koga se oni plaše je npr: navozao sam se srpskim autoputevima, dotrčao kod njh raskidam ugovor, njihova naplata tek dolazi, ja ukidam profile i karticu sa njihove aplikacije, i oni ne mogu da se PostPaid naplate...) i u tom kontekstu te ovi iz JPPS/OB izbace napolje sa pričom: idi ti kod EnPaya, prvo sve reguliši pa dodji kod nas, jer ako te mi prebacimo kod nas, a imas dugovanja prema EnPayu, zaj.bana strana biće EnPay... a uzmimo za primer da su putarine na nivou 1000-2000din, vrv je to mala cifra da bi se (enpay) drndali po srpskom pravosudju...
Dobra stvar
je što zaista se brzo završava, 5min čekate da vam otprintaju papir, koji vam je nekakva potvrda (koja vam neće više trebati) da ste PrePaid
Zatim možete, na samo ~9km udaljenosti odatle, da u Ustaničkoj 64 predjete na OB, za šta vam je sa sve registrovanjem u aplikacije potrebno 5minuta.
Za sladokusce koji vole da čitaju moje romane na ovom forumu, jedan fun-fact:
Papir koji će vam otštampati na printeru u Ustaničkoj 64, je indentičan formular ФМ.850.53.002 koji su vam pre 20ak minuta otprintali na samo ~9km udaljenosti odatle u Milutina Milankovića 134g. (nov formular jeste obogaćen jednim QR kodom koji je prečica do registration-page-a OB web aplikacije)
Bukvalno ne postoji razlog zašto ova jednostavna operacija ne moźe da se izvede bez drndanja korisnika, automatski kroz sistem, tj. bar sa ovim jednim odlaskom na jedan šalter... (mada i tu imam iskrene sumnje da se bilo kakva pre-konfiguracija transpondera vrši, šalterske menadžerke koriste čitače tagova kao način prepopulisanja polja u formularima na svojim ekranima),
... ali Srbija!