Šta je novo?

Naplata putarine: vinjete, naplatne rampe, TAG uređaji

3 slomio za godinu. Ubije ih sunce lagano. Imam vise komada u rezervi
 
Ima na MOL pumpama nosač, poslednji put bio 150 din.

Što se tiče toga gde zalepiti tag, mislim da sam negde u nekom uputstvu čak i pročitao da treba zalepiti na tom tamnom delu stakla gde su senzori, verovatno baš da bi se smanjio uticaj sunca.
 
Ne samo zbog toga, već i zbog očitavanja. Taj deo koji je prošaran iza retrovizora nije premazan nečim čime i ostatak šoferke (ili ima neki sloj materijala manje), te antena bolje hvata. Zato je i obeležen tako.
 
Ima na MOL pumpama nosač, poslednji put bio 150 din.

Što se tiče toga gde zalepiti tag, mislim da sam negde u nekom uputstvu čak i pročitao da treba zalepiti na tom tamnom delu stakla gde su senzori, verovatno baš da bi se smanjio uticaj sunca.
Ja pričjam konkretno za 3D štampane nosače. Nije neki kvalitet u odnosu na originalne, ne može da se poredi. Bar ovo što ja mogu da odštampam
 
Izgleda su se koncesionari u Grčkoj medjusobno dogovorili...

 
Izgleda su se koncesionari u Grčkoj medjusobno dogovorili...

Lepšu vest skoro nisam pročitao, al dok ne vidim Grčku na spisku zemalja na T4A portalu, ništa.
 
@StaraMo
“Njegovom registracijom u T4All u Srbiji on automatski postaje postpejd jer se više kredit ne skida sa HAC servera već sa platne kartice pa taj kredit ostaje onoliko koliko je i bio.”
(greškom kliknuo citat umesto odgovori pa nije povukao na šta mislim, zato ovako pišem, ne dozvoljava mi da obrišem post pa ponovo)

Znači ako sam dobro razumeo, čim na HAC dodaš karticu uredjaj postaje postpaid, ali se ne briše kredit. Šta onda skida prvo, kredit koji je ostao, pa onda sa kartice i da li je moguća nova dopuna kredita ili samo nastavlja da skida sa kartice, tj da li je uopšte moguć povratak na prepaid samo uklanjanjem kartice?
 
Poslednja izmena:
@StaraMo
“Njegovom registracijom u T4All u Srbiji on automatski postaje postpejd jer se više kredit ne skida sa HAC servera već sa platne kartice pa taj kredit ostaje onoliko koliko je i bio.”
(greškom kliknuo citat umesto odgovori pa nije povukao na šta mislim, zato ovako pišem, ne dozvoljava mi da obrišem post pa ponovo)

Znači ako sam dobro razumeo, čim na HAC dodaš karticu uredjaj postaje postpaid, ali se ne briše kredit. Šta onda skida prvo, kredit koji je ostao, pa onda sa kartice i da li je moguća nova dopuna kredita ili samo nastavlja da skida sa kartice, tj da li je uopšte moguć povratak na prepaid samo uklanjanjem kartice?
Nažalost tu tehnikaliju ti ne mogu potvrditi jer nemam ni njihov a ni Crnogorski tag.Sačekaćemo nekoga da prenese iskustvo.

Ono što meni nije logično je da Hrvatski državljanin ili vlasnik taga sad izgubi popust koji je imao uplatom na pripejdu.

Ali sačejkamo javiće se neko sa pravom informacijom.
 
Где могу да се набаве камионски укошени носачи за ТАГ?
 
Prošle godine su imali ispod 100k korisnika T4all a sada tek 112k

Mislim da je to ipak sporo i da sadašnje kampanje na sajmovima ipak ne daju rezultate.

Po meni u ovom trenutku jedan pravac promocije bi bili Turski influenseri koji se bave temom putovanja i eventualna saradnja gde bi oni za neki procenat ljudima podešavali i slali uredjaj.Sada kada su bar 3 zemlje na njihovoj ruti nije mala stvar imati tag uredjaj.

Drugi pravac bi bile naše turističke agencije i Grčka info i Nikana recimo po istom principu.

Treći možda i najbitniji pravac bi bili sami inlasanti jer su savršeno rasporedjeni promoteri duž cele zemlje.
Pošto retko menjaju mesto rada savršeno znaju svakoga ko je bar 5 puta prošao tu bez taga.
Na svakoj prizninici koju izdaju piše njihov ID koji bi uz neki potpis i kod donosiocu dao popust na tag a inkasantu procemta ili bonus na platu.

Ljudi se plaše novotarija i bez prave informacije ne žele da zamaraju mozak a upravo inkasant je taj koji im sve može objasniti.

Od ljudi koji retko idu ne treba očekivati da će ikada svojevoljno kupiti tag.

Na sadašnjim promocijama gde su delili dzabe ili slično užtagove su uzimali ljudi i koji koriste i koji ne koriste.

Takofje savršen marketing je i pratna ENP traka dok neko čeka u redu.

Naravno ne treba red da bude kilometar ali ne treba šititi onoga ko ne želi da se modernizuje.
Ni u pošti ni u banci ne vidim proširenje šaltera već naprotiv i svi strpljivo čekaju ako ne žele da koristr online bankarstvo.
 
Jedno koje se ne tice direktno putarine ali tice se TAG-a, je ulazak na Adu CIganliju sa Tagom, da li je to moguce ili se tek planira? Hvala svima...
 
Jedno koje se ne tice direktno putarine ali tice se TAG-a, je ulazak na Adu CIganliju sa Tagom, da li je to moguce ili se tek planira? Hvala svima...
Tehnički završeno i testira se sa nekoliko korisnika.Mislim da je za širu primenu potrebna neka papirologija.
Ako prolaziš tamo videćeš iste antene iznad kao na rampama.
 
Da li neko ima iskustva, da li će TAG dobro raditi ako ga zalepim na ovaj tačkasti deo šoferke oko retrovizora?

IMG_0606.jpeg


IMG_0605.jpeg
 
Da li neko ima iskustva, da li će TAG dobro raditi ako ga zalepim na ovaj tačkasti deo šoferke oko retrovizora?

Pogledajte prilog 240343

Pogledajte prilog 240344
Vecina soferki (narocito kod novijih automovbila) ima odredjene vrste premaza koje mogu da blokiraju/ometaju odredjene vrste talasa. Taj tackasti deo to nema i zato je preporuka da se tu kaci. Koristim Tag dugo i uvek je tu bio pozicioniran i radi bez problema, Bela strana Taga bi trebalo da bude okrenuta ka spolja, a tamna ka unutra.
 
Vrh