Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

SMS provera je dobra stvar, i ja se nadam da će je vratiti.

Usput, zna li se kada će genijalci vratiti spiskove i brojeve stanica u Google maps odnosno Google transit? Da ima mozga, te informacije bi ažurirala i Guglu slala Direkcija za javni prevoz, tako da ne nestaje i ne puca ceo taj sistem i baza znanja ako se promeni kompanija koja vrši naplatu. Direkcija za javni prevoz je krajnji autoritet kad treba da se imenuju i numerišu stajališta, samim tim i mape i spiskovi treba da zavise od nje, ne od naplaćivača karata, ko god on bio.

Ne mogu već mesecima da proverim tok nekih linija na Google maps stajalištima jer su neki genijalci pre X godina ceo sistem i riznicu podataka vezali za BusPlus kompaniju, umesto za Direkciju i Grad.
Da je pameti informacije o mreži linija i polascima ne bi zavisile od načina organizacije tarifnog sistema, bez obzira na nadležnost tokom trajanja/važenja ugovora.

Ugovorom je trebalo predvideti prenos podataka u slučaju raskida i problem rešen. Ako je problem oprema nek je nabavi ko nema i ćao.

Mislim Kentkart, pa šta? Nije on uveo linije pa da diktira gradu šta da radi sa informacijama o sopstvenom sistemu.

Po stranu Google Transit, na mapama bi trebalo da budu prikazane bar linije (bez polazaka) klikom na ikonicu stajališta, ali ni toga nema iako im za ti ne treba Kentkart.
 
Informacija o vozilima iz suprotnog smera moze da bude korisna, npr kad se na stanici posle okretnice ceka bus. Tada je korisno znati gde se nalaze busevi koji idu prema okretnici
 
I može da ti napravi problem kada žuriš a zbog pogrešne informacije izabereš liniju i stanicu na kojoj ćeš da uđeš u autobus, a kad dođeš do nje vidiš da taj autobus ne ide prema njoj već se u stvari - udaljava od nje.
 
Poslednja izmena:
Pa nek stave da autobusi u smeru ka gradu budu crvene kockice, a od grada budu braon kockice. I onda nemaš greške.
 
I može da ti napravi problem kada žuriš a zbog pogrešne informacije izabereš liniju i stanicu na kojoj ćeš da uđeš u autobus, a kad dođeš do nje vidiš da taj autobus ne ide prema njoj već se u stvari - udaljava od nje.
Opet se vracamo na prednost USSD koda, tu ne bi bilo zabune u ovom slucaju
 
Linije dosta dobro prikazuje planplus na sajtu. Nemaju više app. Takođe yandex maps app.
Ima čak i noćne i jedinstveni broj stajališta.

Na guglu klik na plavu ikonicu stajališta aktivira karticu sa natpisom "no upcoming departures", ali nema nijedne linije.

Sa druge strane iako su ikonice neaktivne u obodnim naseljima ima pinova tipa stanica te i te linije ili okretnica autobusa.

Sramota za Gugl i za Grad koji nije jednako obezbedio minimum dostupnih informacija svim relvantnim servisima.
 
Danas je radila kontrola u busu 37. Dva kontrolora+1 beli. Putnici su pokazivali mobilni, a mene su odbili da kontrolišu iako sam insistirala. Ovo mi se drugi put dešava.
Ko hoće da se švercuje savetujem da uzme prazan papir A4, da ga presavije na 4 dela i da ga tako pruži kontroli.
Ja sam naravno imala pravi papir potvrdu, ali kontrola beži od nje kao djavo od krsta i gleda me kao da sam pokazala diplomatski pasoš i opet kaže: znamo mi to, ne treba da gledamo.
Skoro sam sigurna da cela garnitura koja radi u Gradskoj upravi ima ove papire umesto sms-a na mobilnom, pa kontrola neće da ih proverava.
 
Некада кад су биле оне картонске маркице нико се није детаљно загледао, само су из даљине бацили поглед да ли је боја исправна а најчешће је било довољно да виде да се маркица држи у руци.
 
Zašto aplikacija u ponoć prestaje da prikazuje vozila koja i dalje voze na trasi, jer su krenula sa početne stanice pre ponoći?
:rolleyes:
 
Verovatno je softver podešen da se u određeno vreme uključuje i isključuje, odnosno ne koristi sistem prikazivanja vozila dok su u opticaju.
 
F7rPUJ7XcAA6t3t.jpg

Opet baguje sistem jednoj devojci naplacena dupla karta.
Preuzeto sa twittera.
 
Izvinjavam se ako je već pomenuto ranije ali da li zna neko da li postoji plan da se ponovo pokrene navigacija javnim prevozom preko google mapa? Ovo ne radi od kako je ukinut busplus i prosto je fascinantno da to nikoga iz vlasti ne zanima.
 
Још један од багова. Данас чекао 17 на Шумицама и упорно ми је писало да је возило ту за 2 минута међутим када бих ушао показивало би ми да је бус у Земуну...
 
Такође у Гроцкој показује да стају линије које возе по Младеновачким насељима. Ту су и 467 и 468 које су укинуте
Screenshot_20231005_212409.jpg
 
SMS provera je dobra stvar, i ja se nadam da će je vratiti.

Usput, zna li se kada će genijalci vratiti spiskove i brojeve stanica u Google maps odnosno Google transit? Da ima mozga, te informacije bi ažurirala i Guglu slala Direkcija za javni prevoz, tako da ne nestaje i ne puca ceo taj sistem i baza znanja ako se promeni kompanija koja vrši naplatu. Direkcija za javni prevoz je krajnji autoritet kad treba da se imenuju i numerišu stajališta, samim tim i mape i spiskovi treba da zavise od nje, ne od naplaćivača karata, ko god on bio.

Ne mogu već mesecima da proverim tok nekih linija na Google maps stajalištima jer su neki genijalci pre X godina ceo sistem i riznicu podataka vezali za BusPlus kompaniju, umesto za Direkciju i Grad.
Гугл тражи ауторитете за информације, па би то требало "само од себе" да се реши за неко време и ако ови наши не ураде ништа поводом тога

Pogledajte prilog 175488
Opet baguje sistem jednoj devojci naplacena dupla karta.
Preuzeto sa twittera.
Ово је лоша инфраструктура, није до софтвера већ им прсава веза, нека погледа да ли су јој наплатили и ту карту. То се иначе зове "tow castles problem" и може још тако да она добија бесплатно неколико карти или да она плаћа карте, а да их не добија
 
Šapić na aparatima, validatori su laž..😃

Pogledajte prilog 175509
Nadam se da će neka buduća vlast shvatiti da su validatori sjajni, pogotovo za naše uslove u kojima nemamo nikakve informacione sisteme u vozilima (čitaj LED ekrane) i da će sve ove validatore vratiti u vozila, ako ih nisu oterali na deponiju, što bi stvarno bio skandal.

Potpisujem da bi nekoliko IT stručnjaka za dva dana "otključalo" sistem za koji im Kentkart šatro nije dao šifre. E onda kad ga otključaju da se napravi i podigne neki novi beoOS i da on služi da pogoni ove validatore.
 
@solecar Da... ali - zašto?
Možda je softver koji je ugrađen samo sa opcijom za vremensko podešavanje. Drugo što mi pada na pamet je da postoji više opcija u sklopu softvera, ali da im je ova bila najlakša za korišćenje. Ili da ako postoji više opcija, da je ovo jedina za koju znaju.​

Nadam se da će neka buduća vlast shvatiti da su validatori sjajni, pogotovo za naše uslove u kojima nemamo nikakve informacione sisteme u vozilima (čitaj LED ekrane) i da će sve ove validatore vratiti u vozila, ako ih nisu oterali na deponiju, što bi stvarno bio skandal.
Zar nije Kenkart uzeo natrag validatore?
 
Oprema je u vlasništu grada. U busevima su skidali samo validatore i terminale za vozače, ali su ostavili GPS module (i onda stavili buslogicov gps pored) i brojače putnika (nalaze se iznad vrata).
 
Vrh