Jedino što nisi naglasio iz kog to dela grada ideš za Surčin. 190 dinara nije često dovoljno ni za 20 komentara, ako voziš čisto na benzin, a do Surčina možeš imati i preko 20 kilometara, sem ako nisi negde na Novom Beogradu, ili u Zemunu i sl. Vozim na dizel, pa mi opet treba do 1000 dinara za 100 kilometara. Ok, stariji je dizelaš u pitanju, ali je, opet, u gradskoj vožnji teško, sem na plin i metan, preći više od 100 kilometara za 1000 dinara. Doduše, možda voziš hibrid, ali to moraš onda i naglasiti.
Sve u svemu, računica je prosta. Ako od kuće do posla i nazad imaš i samo 15 kilometara, za gorivo ti treba oko 800 dinara nedeljno, a i više, što mu dođe oko 3500 na mesečnom nivou. Do Surčina možeš imati i 40 kilometara, u zavisnosti odakle putuješ, a u tom slučaju ćeš nedeljno prelaziti oko 200 kilometara, što nas dovodi do računice od oko 8000 na mesečnom nivou. Što više putnika u vozilu to će i vožnja biti isplativija. Amortizaciju možemo i da ne računamo, mada ona čini znatan trošak na godišnjem nivou, ako se u nju uračuna i registracija. Mene lično je pomenuta sa servisom stala 40000, a čeka me još jedan servis do kraja godine. Set pneumatika, koji se naravno ne menjaju svake godine, oko 200 evra, plus neka manja intervencija po potrebi. Znači, nimalo naivni troškovi.
Elem, da ne zalazim sad u kvalitet usluge, a i u opravdanost trenutne cene pretplatnih karata. Pravimo samo prosto poređenje. Opet, hteo bih napomenuti da me lično mnogo i ne pogađa cena pretplatne karte, s obzirom da mi to pokriva poslodavac kome je to i obaveza. Mogla bi biti niža svakako, tim pre što kvalitet nije na nivou na kom bi trebao biti, ali baš da nas prevoz na mesečnom nivou košta svega 8 evra, mislim da je malo nerealno. Mislim, standard nam jeste nizak, ali to ipak ne prate cene robe i usluga, pa ne može baš ni prevoz biti ispod svakog nivoa sa cenom. Sve u svemu, ako ide samo vozač, kola se mogu isplatiti za one koji nemaju više od sedam osam kilometara vožnje u jednom pravcu. Za veću kilometražu, treba i više putnika, a opet moram ponoviti da je za mene prevoz faktički besplatan (firma mi uredno plaća prevoz, tako da kartu nisam kupio preko devet godina od kako radim), al to ne znači da je za sve korisnike tako. No, to je već neko drugo pitanje. Ko ima mogućnost da bira dal će dobiti keš kao naknadu za prevoz, ili će mu ipak biti uplaćena mesečna karta, taj nek i računa šta mu se više isplati, pa shodno tome i neka postupa.