Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Postojali su brojači putnika u vozilu. Kada se pojavi problem na liniji u vidu kašnjenja zbog gužvi (povećan br putnika) i slično šalju brojače koji prate određenu liniju više dana. Dakle na svaka vrata imaju brojača koji upisuje koliko putnika izađe i uđe na svakoj stanici.
 
Slikao ja dvno jednog u kafu svojevremeno covje radio ofrlje ili su stelovali podatke ,Ako oce broj putnika tacan kupe kamere i softver za brojanje [to se koristi u trznim centrma da se zna posjeta i ko je kupovao ko dosao da porseta]
To nabave za 15 solo i 15 zglobnih vozila i setaju ta vozila po linijama i to vise puta godisnje zbog fluktuaciej putnika zavisno od godisnjeg doba
 
Cisto da vidimo kako je to u carstvijuscoj wijeni

Ticket/Pass Availability:
Current prices (from the website of WienerLinien) are:

Single journey - €2.20 or €2.30 if bought on board

NB A single journey is a journey between two points which must not be broken. However you can make changes of transportation type (eg from tram to underground) or between lines (eg from one tram line or underground line to another) as often as needed as long as the journey is continuous (allowing for waits for trains, buses, trams to arrive at the stops).

"24-Stunden Wien" - 24 hour travelcard: €7.60

"48-Stunden Wien" - 48 hour travelcard: €13.30

"72-Stunden Wien" - 72 hour travelcard: €16.50

"Wiener Einkaufskarte" - 12 hour travelcard (designed for shoppers) valid between 8am and 8pm (Sunday excluded): €6.10

"8 Tage Wien" - 8 day travel card: €38.40 (can be used for eight days travel for one person or any combination up to one days travel for 8 people. Days of use do not need to be consecutive)

Also available for seniors is a two trip ticket for €2.80

Wochenkarte - 7 day Zone 100 (city centre) travelcard €16.20 (All forms of transport - but beware: valid from 00:00 Monday to 09:00 the following Monday regardless of what day of the week you buy it! Buy it on a Sunday and you get less than one day's use!)

http://www.tripadvisor.com/Travel-g1904 ... ation.html


Godisnaj karta je 365 evra za zaposlene
Godsnja karta je 224 evra za penzjonere
Godisnja karta je 60 evra za skole
 
Skuplji su ali recimo imaju jaku cenu za penzionere koji tamo nisu socijalna kategorija kao kod nas vec solidno stojeci gradjani.
 
@Solecar
Ne bih se slozio da bi se realan broj putnika na odredjenoj liniji dobio ako bi se svi kucali, ili makar 90%. Mnogo je linija koje se napune na jednoj stanici, pa eto vec na sledecoj ili drugoj-trecoj broj putnika u autobusu se prepolovi. Npr. 308, autobus se napuni na pocetnoj i na sledece dve, vec na Ustanickoj se prepolovi broj putnika. Naravno, na nekim linijama to nije slucaj, ali jedan od nacina je to rucno brojanje. Drugo je kucanje pri izlasku iz vozila sto se nikada nece desiti. Najbolja i najpouzdanija, prema mom misljenju, su brojaci.
@Igor
Jesu skuplji, ali standard im je isto tako daleko bolji. Cene pak iste ili slicne kao kod nas. Nemacka nije isto sto i Austrija, ali eto da cisto poredim. Stric mi zivi u Nemackoj i kada god dodje, uvek kupuje sve i svasta. I uvek govori da je cena ista kao i tamo, nesto skuplje, nesto jeftinije, ali to su samo u pitanju par centi.
 
Slazem se i ne pravdam pogotovo ne onoliku cenu za zaposlene i silne povlastice za studente i skolarce. Nasi penzioneri jesu totalna socijala i treba im zadrzati godisnju pojedinacnu malu pretplatu. Takodje nezaposleni trebaju biti povlasceni negde na ovom nivou.
 
Igore nasa godinaj karta kad se sabere za zaposlene je jetinija od becke za 30 e zavisno od kursa dinara ,sto je sramota u odnosu koji kvalitet usluge se dobija i jos pricaju o poskupljenju
Uvodjenju koje kakvih zona i kao da ih i sad nema previse bec sam naveo posto se pozivaju na svijet i najbliz je i narvno zbog modela razlicitih vrsta karata
 
48.20eur je mesecna u Becu za uzu zonu, kao sto pise zona 100, uzi centar grada. Ostale su mnogo skuplje.
I ta karta od 365eur je za uzu zonu, opet su ima skuplje karte za ostale zone, sto ne bi bile i kod nas?
 
Stim sto je uza zona cjeli grad bec tj ako se nevaram 100 km od centra krug [cini mi se da se mjeri od stefan placa]a sira je ono iza , recimo u nasem slucaju ,obrenovac, lazarevac,mladenovac
 
52e95e1fda6c8f1b9a974d8eb820a5f5.jpg


Pojedinacna vremenska karta u Pragu.
Kurs je 26 CK - 1EUR
 
direktor":264jet62 je napisao(la):
Cisto da vidimo kako je to u carstvijuscoj wijeni

Fali petodnevna karta od 15.80e ;-)
Uopste uzevshi, uzeo bih sa rezervom cene karata sa tog sajta, ovo je cena iz prve ruke prosle godine u septembru.. Ne secam se da su bile tako jake cene karata, nemoguce da je trodnevna skuplja od petodnevne
 
laki72":1l8wmb7l je napisao(la):
52e95e1fda6c8f1b9a974d8eb820a5f5.jpg


Pojedinacna vremenska karta u Pragu.
Kurs je 26 CK - 1EUR

Asocirao si me na Prag, koristio sam 5-dnevnu jednom se validira i važi ti za sve vrste prevoza, ma kakve ponovne validacije.Doduše zato što sam zaboravio da je validiram iako sam je kupio morao sam da platim kaznu (oko 20 tak-evra) :? Tamo je doduše sasvim uobičajeno da mladja osoba pomogne starijoj da udje u autobus.Sećam se još jedne interesantne situacije,bakice od nekih 80-tak godina koja se jedva kretala sa štapom,ali je zastala pored kante na stajalištu i štapom potisnula djubre koje je malo virilo iz kante. :)
 
I onda nase GSP njuske kazu da imamo najjeftinij prevoz u ovom delu Evrope, a surova istina je da ga placamo 3X skuplje u odnosu na Beclije a jos ni metro nemamo. SRBIJA DO TOKIJA!!
 
Surova je istina da se mi kao zemlja i kao nacija vrtimo u zacaranom krugu. Svi smo svesni da su promene nacina zivota, poslovanja, odgovornost (...) neophodni, ali je problem sto svi smatramo da neko drugi treba da se menja a ne mi sami. Cinjenica je da je nama neophodan reset i restart (ne mislim na politicku opciju koja koristi ovaj slogan).
Ne potreban, vec neophodan u cilju ocuvanja nacije i drzave u kojoj zivimo.
Reset posle koga bi poceli da zivimo po pravilima uredjenog drustva.
Nazalost, u zacaranom krugu vecina putnika ne placa prevoz, prevoznik duguje vozacu platu, ovaj bahato preskace polaske i razvaljuje autobus, odrzavanje nema sa cime da popravi neispravnosti na vozilu, kontrola ih pusta neispravne i poluispravne u saobracaj gde se kvare i ispadaju, a putnik sa pocetka price nalazi opravdanje za ne placanje.
Navedeni primer prevoza, mozemo primeniti na bilo koji deo zivljenja na nasim prostorima.
 
@laki

Slazem se da je zacarn krug, ali iz tog kruga nema islaska bar narednih 100 godina. Drzava NE POSTOJI.

Nasi ljudi koji zapale preko nemaju vecih problema da se uklope u uredjeno drustvo jer tacno znaju za sta rade i sta dobiju.
 
Razumem da neko ne želi da plati kartu ili nema, ali ne mogu da razumem da odbije da izađe iz autobusa pod izgovorom da je ušao samo za jednu stanicu.

Dve gospođice sa iphonom u rukama i slušalicama na ušima, sređene odlično, vidi se da imaju para. Ulazi kontrola kod Zepterove zgrade kod Palate Srbija, svi odmah čekirali, oni koji nisu imali izašli su bez problema, samo one su ostale da se svađaju, a rečnik, to ni kočijaši nisu tako psovali.
 
Ne brini se ti za snimak , on je na sigurnom , i već sutra možemo da očekujemo da čujemo u vestima kako je izgrednik uhvaćen.
 
Vec zamisljam kako Vesic i slina na RTSu uzivo saopstavaju kako je uhapsen...
 
becks89":10bgf511 je napisao(la):
direktor":10bgf511 je napisao(la):
Pitao sam te za normanu situaciju znaci dva ista autobusa jedna u gradu jedan u prigradu [a ne na postojece stanje ]
Normalno je da troši ovaj u gradu koji ima više kretanja i stajanja... Još nisam profesionalac, ali toliko sam "priučen" :mrgreen:
Računaj i do 3 puta veću potrošnju ako ne i više u gradu u odnosu na prigrad ili međugrad sa malo stajanja. Razlog velika količina energije potrebna da se vozilo teško preko 12 tona (prazno) pokrene, još ako se doda automatski menjač dobijaju se velike cifre. Uglavnom se potrošnja u gradu računa l/ h. Jer za gradsku liniju treba oko 6 i više sati da se pređe 100 km.
Klima takođe enormno povećava potrošnju.
 
Рачуница на крају даје једнаке трошкове јавног превоза за приград и град, те увођење тарифних зона представља пљачку.
 
Nje isto voziti se tramvajem koji vredi 2M evra i autobusom koji na trzistu ne vredi nista cak bi na zapadu vrednost bila negativna zbog troskova reciklaze. Nije isto voyiti se po uredjenim ulicama i po raspadnutim putevima. Nije isto kad se za ostecen retrovizor plati ogroman novac ili kad se i dalje vozi sa ostecenim, nije isto cekati na uredjenom stajalisti ili u blatu valjda bi sve ovo trebalo uzeti u obzir a ne samo gorivo
 
Tako je orion, nije isto, ali nije isto i kad se u Ceskoj za papiric koji je zeni ispao iz novcanika pri vadjenju karte 4 putnika sagnu da ga pokupe i u Beogradu gde je normalno pljuvanje mazanje lomljenje, a u vecernjim satima i pusenje u vozilu.

Kao sto rekoh - zacaran krug ;) :D
 
Vrh