Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Da, da, nema gužve ovog januara. Malopre od Bloka 30 do Desete gimnazije 20 minuta busom.

Edit: Hteo sam u temu o zastojima, pomešao sam.
 
Meni se čini kao da su se gužve na desnoj obali Save smanjile otkako su uveli i de jure besplatan prevoz.

Još onog dana kad su uveli to, ja sam bio manje više neutralan, mnogi su kukali i predviđali katastrofu ali po mom mišljenju prevoz je i pre bio polovično besplatan. A ovako su možda naveli i druge da batale kola i pređu u JGP. Videćemo i u narednim mesecima kakvo će biti stanje glede gužvi.

Naravno ovo nije dovoljno, jer je Beograd (bio) zagušen sa 700.000 automobila dnevno. Ali ako se bude video neki napredak, što da ne, samo napred.

Čak i bolida kao što je Šapić može nekad nešto da u..re da uradi kako valja. 🤣
 
Pa ako nam ne budu podignuti nameti na druge stvari i ako se manu davanja garaže GSP - a na Dorćolu i odustajanja od zamene trolejbuskog podsistema autobusko - elektrobuskim, može da se kaže da ima nekog efekta.​
 
Meni se čini kao da su se gužve na desnoj obali Save smanjile otkako su uveli i de jure besplatan prevoz.

Još onog dana kad su uveli to, ja sam bio manje više neutralan, mnogi su kukali i predviđali katastrofu ali po mom mišljenju prevoz je i pre bio polovično besplatan. A ovako su možda naveli i druge da batale kola i pređu u JGP. Videćemo i u narednim mesecima kakvo će biti stanje glede gužvi.

Naravno ovo nije dovoljno, jer je Beograd (bio) zagušen sa 700.000 automobila dnevno. Ali ako se bude video neki napredak, što da ne, samo napred.

Čak i bolida kao što je Šapić može nekad nešto da u..re da uradi kako valja. 🤣
Najbolji potez mu je bio ukidanje onih odvratnih reklama. Juče sam bio u Novom Sadu i ono je tako gadno, ne vidiš gde si i osećaš se kao da si u konzervi.
 
Počeo sam da viđam u pojedinim busevima neke nove aparate, a sa gornje strane imaju funkciju za beskontaktno plaćanje. Pre toga su imali dva aparata, onaj što liči na fiskalnu kasu i još jedan displej pored njega sa mapom.
20250203_154427.jpg
 
Dve godine oni ne mogu da uvedu najprostoji sistem naplate karata i najavu stajališta. Pritom ukidaju stari koji je bio, pored nekih nedostataka, milion puta bolji i kvalitetniji od ove "bus logic" igračke... Na kraju obesmisleniše postojanje ovog novog sistema uvođenjem besplatnog prevoza, koje je ovo bilo bacanje para... Sutra u 9 GSP ima štrajk - šetnju, najavili su i generalni štrajk ako za 7 dana ne ispune zahteve. E ako, Šapić ima da odgovara za sve ovo što se dešava sa prevozom u Beogradu.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Počeo sam da viđam u pojedinim busevima neke nove aparate, a sa gornje strane imaju funkciju za beskontaktno plaćanje. Pre toga su imali dva aparata, onaj što liči na fiskalnu kasu i još jedan displej pored njega sa mapom.
Pogledajte prilog 228321
Ala se peru pare. Za nepune dve godine, treća zamena vozačevog kompjutera.
 
Sada kada nema naplate karata, kako se odredjuje opterecenost linija, tj kako se zna koliko ljudi i kad koristi koji prevoz? Tackastim softverom?
 
Sada kada nema naplate karata, kako se odredjuje opterecenost linija, tj kako se zna koliko ljudi i kad koristi koji prevoz? Tackastim softverom?
Valjda su u sva vozila ugrađeni brojači iznad vrata - to je, čini mi se, i pravilnik, da nova vozila moraju imati te uređaje.
 
Valjda su u sva vozila ugrađeni brojači iznad vrata - to je, čini mi se, i pravilnik, da nova vozila moraju imati te uređaje.
Interesantno... I da li se preko njih onda odredjuje i dinamicki red voznje? (Nisam ironican, stvarno pitam - samo kapiram da sve vezano za ovu temu zvuci suludo)
 
Апликација рип неће да ради ниједно стајалиште кад укуцам. Вама?
 
Znaci sad vozac ima 3 identicna uredjaja za istu namenu... I na sva 3 se loguje? 😅
 
 
"Nije izgubljeno pravo ali cena je 0"

Ajde malo da dajemo neka konfuzna obaveštenja koja će javnosti prijati!!!

Prave samo probleme firmama koje poštuju ugovore sa zaposlenima i Zakone.
 
Bukvalno. Evo kod mene u firmi već najavljuju masovne tužbe da nastave da plaćaju nadoknadu za prevoz, a prevoz besplatan. Mišljenje iz Ministarstva u fazonu da troškovi uvek postoje, pa mislim se od svega se pravi velika filozofija, a Zakon se sigurno ne može menjati zato što je prevoz besplatan samo u Beogradu, i možda u Jagodini. Ja sigurno ne bi tužio firmu za tako nešto, niti smatram da treba da mi plaćaju naknadu za prevoz. I ranije nismo dobijali pare, nego uplaćivali mesečne karte. I naš narod je čudo, uvek spreman da zavrne sistem, a i da se ciganiše.
 
Naknada za prevoz je naknada za prevoz. Ako je prevoz besplatan, znači grad je preuzeo teret sebe i ne mora niko da plaća. Stoga poslodavac ne mora da plaća naknadu za prevoz jer su troškovi prevoza 0 za tog zaposlenog. Ako neko ide kolima, ok, ovaj mu plati gorivo. Verujem da će firme da podstiču svoje zaposlene da koriste prevoz, što i nije toliko loše.
 
Vrh