Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Primetio sam mnogo vise kontrolora od zavrsetka izbora. Takodje zanima me ovi novi displeji, mnogi su u stalnom rezimu sata i temperature bez najave dolaska autobusa. Da li je to nepodeseno ili u cemu je fora. Gde moze da se prijavi kvar?
 
Ako je stajalište se malim brojem buseva koje imaju redak interval to je onda normalno jer led ekran prelazi u ovaj režim kada nema vozila na trasi. Ako je na nekom prometnom stajalištu onda je to definitivno greška u sistemu ili loše podešen displej (nije adekvatno podešeno stajalište). Ne znam kome bi se ovo prijavilo, niti ko je nadležan. Možda je najbolje prijaviti preko x-a (tvitera) servisnom centru 11011
 
Ne stajaliste Dom zdravlja u Zarkovu 2160 koda, na kojem staje 89, od paljenja ni jednom nije bilo u drugom rezimu osim u rezimu sata i temperature
 
Primetio sam mnogo vise kontrolora od zavrsetka izbora. Takodje zanima me ovi novi displeji, mnogi su u stalnom rezimu sata i temperature bez najave dolaska autobusa. Da li je to nepodeseno ili u cemu je fora. Gde moze da se prijavi kvar?
Ja sam pisao direktno direkciji u većini slučajeva, a dva tri puta preko twittera servisnog centra i maltene sve što sam prijavio je bilo rešeno.
 
Jesi pokušavao da prijaviš neispravno vozilo, ono preko aplikacije što ima kao opcija? Kako reaguju na te prijave? Tj. da li reaguju, ili izignorišu?
Pola autobusa ima takve manjkavosti zbog kojih će dedu s jugom da vrate sa tehničkog, a oni furaju po18h dnevno po gradu.
 
Aplikaciju ne koristim jer mobilni koji imam ne podržava istu. Ako je neko drugi to koristio, neka podeli svoja iskustva.
 
Tako je i u aplikaciji, pominjao sam ranije. Npr. na onom spisku gde su sve linije piše 25П, a ispod gde su autobusi koji dolaze je 25P.

Juče sam na Birčaninovoj čekao 39 i gledam pojavljuje li se 39 na displeju, odjednom se pojavljuju neki četvorocifreni brojevi linija, brzo se vratilo na standardne dvocifrene ali am uspeo da uhvatim ovo. "Линија 1093..."

Elem, pojavi se 39 4min 0st. Staje autobus, vozač popunjava papire tamo itd. E sad nisam ispratio red vožnje, da li je taj polazak na displeju ustvari polazak po redu vožnje ili softver na neki drugi način računa preostalo vreme do polaska jer je autobus krenuo 2 minuta ranije od predviđenog.
Pogledajte prilog 183820
47 je takođe preksinoć krenuo u 23:28h sa terminusa Birčaninova, iako po redu vožnje treba u 23:30h. Sat na aparatu mu je bio tačan, pokazivao je 23:28. Ranije je kretao tačno na vreme, međutim u nedelju mi se isto to desilo sa linijom 56 sa Zelenjaka, krenuo 2 min ranije, dok je naredni polazak bio tačan u minut.
 
Danas sam se vozio sa 3049 i 3065 na 56 kako bih video kako radi najava stanica, a zapažanja su sledeća:
3049- najava dovoljno glasna i lepo usklađena sa stanicama dok se u 3065 jedva čuje i to samo na zvučniku iza vozača. Šta mislite da li je do zvučnika ili?
U higerima na 27E u koijim sam se vozio čuje se baš dobro. Zanima me vaše mišljenje.
 
Ko god je danas imao želju da se vozi prevozom, preselo mu je. Aplikacija ceo dan prikazuje 10-20% polazaka, i to neke od kasnijih uglavnom, displeji takođe, najava stajališta ne radi ni na autobusima na kojima je radila (ugašen displej jer ne radi B+ sistem). Verujem da će ovako da bude na svaki neradni dan.
 
Ja sam imao dve slične situacije, koje verovatno imaju veze sa pomenutim. Na stajalištu 19, 20 i 29 na Šumicama u smeru ka gradu, vozilo sa linije 29 koje je bilo udaljeno 2 stanice, šta se pojavljivalo na displeju, čas je nestajalo. Na autobuskom stajalištu u Nemanjinoj, preko puta Narodne banke, najpre na displeju ispisuje 4 linije, pa nakon par sekundi 3, pa onda 2 pa 1 i na kraju ekran sa vremenom i temperaturom, i tako u krug sve vreme dok sam čekao prevoz.​
 
20231231_150541.jpg


20231231_150553.jpg



20240102_154047.jpg
 
Ko god je danas imao želju da se vozi prevozom, preselo mu je. Aplikacija ceo dan prikazuje 10-20% polazaka, i to neke od kasnijih uglavnom, displeji takođe, najava stajališta ne radi ni na autobusima na kojima je radila (ugašen displej jer ne radi B+ sistem). Verujem da će ovako da bude na svaki neradni dan.
u 3065 je bio ugašen displej
 
Ako postoji, mora i da radi.
Neko je to debelo naplatio. Neko se time poprilično hvalio a i koristio u predizbornoj kampanji.
Ili radi, ili neko snosi odgovornost.
E sad, što je odgovornost nekoga iz vlasti kod nas nemoguća, do nas je.
A kad znamo ko se time bavi, jasno nam je i da ne može da radi. Da bi radilo, pored pravih para, trebaju i prave diplome i uz njih kvalitetno znanje. Tako da je sve samo magla koju su nam opet prodali i zamazali oči da ne vidimo koliko su para (opet) apili.
 
A da nema tih opcija, čekao bi prevoz na stanici dok ne dođe, kol'ko god da traje?
pa ne znam, ne bih, ali na primer kad nije bilo aplikaciej nekad sam čekao pa dok ne naidje ili ako je kraća relacija išao sam i peske, ali ovako je zaj**** jer ja njsam znao da aplikacija ne radi, mislio sam da ne prikazuje trole jer ih nema, sto nije čudno posto trole idu lancano, po 3-4 odjednom pa ih nema dugo, ali u ovom slučaju je bilo do aplikacije, tako da me je zaje*******ala
 
Vrh