Ok, i šta onda da radimo što se decenijama unazad diskriminišu ljudi koji žive na periferiji? Definitivno nemaju istte mogućnosti i nisu u jednakom položaju u odnosu na grupu ljudi koji žive bliže centru. Ja nisam rekao da je dobra stvar što još nema aplikacije za iOS, idealno bi bilo da je izašla kad i za Android i da ima sve iste funkcionalnosti, pa čak i iste bagove, ako već hoćemo time da se vodimo da sve mora biti isto. Nije dobro što je još nema, ali izvesno je da će je biti ovih dana. Umesto da svi navijamo za to da sve imamo, i obe aplikacije i solidan prevoz u celom gradu, stiče se utisak da nije tako, pa onda gledam ovde sulude komentare kako ja treba da plaćam prevoz 6500 dinara, iako se možda vozim i manje od nekog ko živi u A zoni. Čim karta može da se kupi SMS-om (a primetih da je nekima to bolje i od plaćanja platnom karticom, pa ni nisu na gubitku ako nemaju aplikaciju za tu svrhu), i u papirnom obliku, ne može se reći da je u redu da se prevoz ne plaća dok mu ne bude ispunjena želja da ima i aplikaciju što pre.
Što se tiče komentara, da su ljudi diskriminisani na osnovu starosti telefona i verzije operativnog sistema, donekle se slažem, pre svega što se radi o aplikaciji za masovnu upotrebu, ali treba imati u vidu da ne može se doveka ići na kompatibilnost sa Androidom 4.4 itd. Konkretno, Beograd Plus aplikacija zahteva Android 7.1 ili noviji, a on je izašao krajem 2016, i ne spada u najnovije generacije, posebno ako imamo u vidu da dosta ljudi ipak kupi nov telefon u roku od 5-6 godina. Svakako, to pitanje se može postaviti programerima aplikacije i videti sa njima da li postoje tehnički razlozi što aplikacija nije kompatibilna i sa nešto starijim Androidom.
I da se nadovežem na onu diskusiju iznad. Mnogima je lepo što imaju noćni prevoz besplatan, a tu što se potroši daleko više goriva nego danju za neku liniju ka periferiji, nikom ništa. A mi vamo za Barajevo nemamo uopšte noćni prevoz. Lično bih ga rado platio dodatno, mimo ovog što plaćam za mesečnu, samo da ga imam. Dakle, sasvim mi je ok da platim, 200-300, pa i 500 dinara, a da mogu u gradu da ostanem duže, odgledam predstavu, odem do bioskopa, prošetam, šta god, i da znam da ne mora da jurim na poslednji bus sa Banovog brda u 23h (što automatski isključuje mogućnost gledanja dužih predstava, koncerata itd), već da znam da ću imati prevoz tokom noći na sat ili dva, te da ne mora da čekam do 5-6 ujutru. Ako može Sremčica da ima noćni prevoz, makar i ta tri polaska, što ne bi moglo i Barajevo, Vinča, ili bilo koji drugi kraj koji pripada Beogradu. Ako svi plaćamo, pa čak i više, normalno bi bilo da očekujemo da imamo i taj noćni prevoz svi, a ne samo određene grupe privilegovanih, među kojima je nažalost dosta onih koji prevoz uopšte ne plaćaju.