Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

I ja sam se sinoć vozio u autobusu koji nije bio prijavljen na sistem.

Ono što mene iritira je to stalno "podizanje" aplikacije i broj klikova koje moraš da odradiš da bi došao do tražene informacije - nije mi do klikova, nego do vremena potrebnog da mi se prikaže ono što me zanima, pre svega kada sam u žurbi i kada treba da odlučim kada ću da krenem i na koju stranu - tj na koju stanicu (jer to i jeste suština praćenja vozila preko aplikacije - da možeš da organizuješ svoje vreme, doneseš odluku i da ne čekaš na stanici).
Nije da zanovetam, već upoređujem svoje iskustvo korisnika sa radom "stare" aplikacije.

Da ne bude da samo kritikuje, moram da pohvalim uvid u stajališta u celom gradu na mapi, ono što nismo imali u "staroj". U novoj brzo i lako prostim pomeranjem mape može da se izabere svaka stanica u gradu, a ne samo "omiljene", one koje su blizini ili one za koje znaš ime i "kod", kao što je bilo u staroj.

Ali generalno - brzina rada, stabilnost (par puta mi se sama ugasila ili nije prikazivala ikakve podatke), neprijavljena vozila (ok - ljudski faktor) i to sortiranje po nekom vremenu a ne prema realnom položaju vozila su stvari koje treba što pre ispraviti.
 
Juče sam oko sat vremena kontrolisao aplikaciju i dolazak autobusa u Požeškoj kod Meka. Većina najavljenih vozila se pojavila pa čak i par vozila koja nisu bila u sistemu. Potrebno je poraditi sa vozačima da se podigne nivo discipline kako ne bi gasili uređaje i bili van sistema.

Definitivno vreme za dolazak autobusa nije tačno a po njemu je sortiran redosled autobusa umesto po broju stanica što bi takođe trebalo ispraviti. Šapić je kritikovao raniju najavu u minutima da nije tačna ali ni ova takođe nije tačna niti je moguće da se to podesi da bude kako treba tako da se vreme dolaska treba izbaciti.

Aplikacija u glavnom pregledu neće da pinuje/istakne jednu od mojih "omiljenih" stanica dok druge dve koje sam odabrao hoće.
Dolazak u minutama treba ukinuti,jer nema svrhe.
Ima slučajeva,gde je prevoz na 50 metara od stanice,a na tom semaforu je katastrofalna gužva u spicu,čeka se 15 minuta samo na semaforu.
Tipičan primer Bulevar-skretanje za Kluz.
Treba ostaviti broj stanica do cilja i položaj na mapi.
Takodje u u aplikaciji treba osim prijave vozila,staviti i prijavu baga u app ili predlog za poboljsanje app.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Lokacija na mapi je najbitnija.
Zaboravio sam da napisem,da u app treba staviti opciju čekiranja,sta zelis da ti se prikazuje,pa bi tako broj klikova bio minimalan.
Na primer,neću broj minuta,neću broj stanica,hoću samo prevoz na mapi.
Zamislisljam ,kako bi bilo,da u zavisnosti od lokacije na kojoj se nalazite,ukucate adresu gde zelite da idete,i da vam app da putanju,presedenja,do cilja,a sve to na bazi položaja svih vozila do cilja.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Svakako bi bilo poželjno da postoje podešavanja gde korisnik može neke stvari podesiti kako mu odgovara. Npr. ako odaberete buseve sa različitih linija, prilično može da smeta što su iscrtane i trase sa svim stanicama sa tih linija, pa bude gomila tačkica na mapi. A što se tiče predloga presedanja, za to bi preduslov bio izuzetno visoka preciznost, a nisam siguran da se može postići, pa lako se može desiti da bus zbriše ili da ga ima na mapi, a zbog ljudskog faktora, tu je greškom, npr. ide u garažu, i onda predlog pada u vodu. To možda u nekoj kasnijoj fazi, kada sve drugo bitnije ispeglaju.
 
Ako kliknete na udaljenost u minutima prebaciće vam na udaljenost u stajalištima, a to je korisnije, evo slike:
7ae4dce5c04147abdcc7e617d72fcbd8.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
To je tako od prvog dana,ovde pisemo,da to samo povećava broj klikova,a minuti su nepotrebni.
Trebaju nam opcije, sta da ukinemo,ili omogućimo.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Toliko su se potrudili oko aplikacije, da je novosadska prsla i ne radi ceo dan. Koliko dana dajemo Beograd plusu za isto?
IMG_0868.png
 
Poštovani korisnici, aplikacija Beograd Plus će tokom Jula meseca 2023 godine biti u TEST režimu. Ukoliko vam se desi restart aplikacije ili neadekvatan prikaz dolazećih vozila na stajalište, molimo Vas za strpljenje i razumevanje. Na doradama i sređivanju aplikacije se radi svakodnevno te vas ovim putem molimo da češće proverite Play prodavnicu radi instaliranja nove verzije aplikacije.
Ovo stoji u jednom od fajlova koje aplikacija instalira. Tako da, strpljivo do avgusta.
 
Nisu minuti nepotrebni, naprotiv
Npr. tri autobusa stoje na pocetnoj dva krecu za 4 i 5 minuta treci za 18.
To je korisna informacija
71 I EKO 1 se vec dva dana pojavljuju kao duhovi u Bulevaru Milutina Milankovica
 
Valjda gledaś onog, ko će prvi da krene ka tebi,kakvi minuti dok stoje?
Ti minuti su vezani za probavni trakt vozača.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Ne gledaš uvek prvog, jer nema garancije da će on prvi i stići do tvoje stanice. Ako je razmak između njih mali, jedan drugog mogu da zaobiđu, postoji mogućnost i da je greška zbog ljudskog faktora (nije isključen aparat, a vozilo ne prima putnike), a može se desiti i da ubace vozilo na nekoj liniji sa neke druge tačke, za vreme špica, pa ono stigne pre. Upravo zbog svega toga, gotovo neophodno je da uvedu ono što sam predlagao, da se klikom na broj linije ispod mape, selektuju i na mapi prikaži sva vozila sa te linije, i ona trenutno vidljiva, i ona koja se pojave naknadno. Time bi se postigla i veća fleksibilnost, pa svako neka koristi onako kako mu odgovara. Lično bih se uvek pre odlučio za to, nego za klik na prvo vozilo sa liste.

Što se tiče minuta, ima i to smisla, ali samo ako je precizna informacija, uz odstupanje od minut najviše.
 
Problem je ,sto minuti ne mogu biti, precizni nikada i nikako.
Semafor,gužva,zastoj,pisi propalo.
Pratim dve linije,gledam na koju da presednem,vidim na mapi da bus ide mic po mic,znam tačno gde je zastoj,na kom semaforu,kakvi minuti i kakva korist od njih?
Batutova,smer ka cvetku,sta ti vredi sto je na 150 metara od stanice,kada ces ga čekati 15 minuta.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Minuti nisu precizni, tj. nemaju blage veze ni kada se radi o tramvajima, a bogmi ni podaci o broju stanica često nemaju veze sa stvarnim stanjem. U toku jednog minuta u Vojvode Stepe, ajde što se tramvaji pojavljuju i nestaju sa liste, ali izgleda da neki idu i u rikverc. Tako se dešava da recimo tramvaj broj 14 bude na 3 i 6 stanica, a broj 10 na recimo 7.

14 - 3 stanice
14 - 6 stanica
10 - 7 stanica

Posle rerefesha ispadne da je devetka pretekla drugu 14-cu, a da je prva išla jednu stanicu u rikverc...

14 - 4 stanice
10 - 5 stanica
14 - 6 stanica

minuti su skroz bezveze, dva tramvaja su na 0 i na 2 stajalista razdaljine a oba stižu za dva minuta???

Mislim, boli ih uvo za nas i naše čekanje, ali ako ove podatke dobijaju i dispečeri, ne mogu ni da zamislim kakav je onda kod njih haos....
 
og, ko će prvi da krene ka tebi,kakvi minuti dok stoje?
Ti minuti su vezan
Pa valjda postoji neki red voznje majku mu. Ako piše 12 minuta a do stanice mu treba 2 minuta, cenim da mu je za 10 minuta polazak po redu voznje plus dva minuta kalkulacije do stanice.
Može vozač i da ne krene i da ode u kafanu, ali pricamo kako bi trebalo da bude.
 
Minuti nisu precizni, tj. nemaju blage veze ni kada se radi o tramvajima, a bogmi ni podaci o broju stanica često nemaju veze sa stvarnim stanjem. U toku jednog minuta u Vojvode Stepe, ajde što se tramvaji pojavljuju i nestaju sa liste, ali izgleda da neki idu i u rikverc. Tako se dešava da recimo tramvaj broj 14 bude na 3 i 6 stanica, a broj 10 na recimo 7.

14 - 3 stanice
14 - 6 stanica
10 - 7 stanica

Posle rerefesha ispadne da je devetka pretekla drugu 14-cu, a da je prva išla jednu stanicu u rikverc...

14 - 4 stanice
10 - 5 stanica
14 - 6 stanica

minuti su skroz bezveze, dva tramvaja su na 0 i na 2 stajalista razdaljine a oba stižu za dva minuta???

Mislim, boli ih uvo za nas i naše čekanje, ali ako ove podatke dobijaju i dispečeri, ne mogu ni da zamislim kakav je onda kod njih haos....
Evo, sad imam tri tramvaja broj 9 na listi, svi su na po 7 stajališta daleko, a procenjeno vreme dolaska je 8 , 29 i 37 minuta? Ludilo...
 
Када се стоји на првој станици после окретнице приказују се бусеви који стоје на окретници или су на путу ка тој станици. Колико се сећам док је био Бус плус приказивали су се и аутобуси који иду ка окретници и ти аутобуси су се видели. Ово и није било поуздано јер је тај бус можда после окретнице ишао у гаражу.

Ова информација може да се добије када се провере бусеви на станици пре окретнице али је проблем што ове две станице обично имају исто име и када се ставе као омиљене праве пометњу. Било би корисно да се у случајевима где су иста имена станица нагласи правац.
 
Koliko znam iz iskustva sa korišćenjem drugih BusLogic-ovih aplikacija, izlistano vreme zaista jeste vreme polaska tog konkretnog vozila, u slučaju da je vozilo prijavljeno na sistem. No, tek treba da vidimo u praksi kako ovo funkcioniše.
 
Sljam je poceo da spamuje.
Sistem je daleko mucniji za upotrebu od onog starog, ali djubre nas ubedjuje da je sve ok.

1689343816655.png
 
Da li neko zna, zašto se razlikuje garažni broj u aplikaciji, i na samom vozilu? Zapravo nisam siguran da li je to garažni broj, ili broj polaska. Klikom na izabranu liniju, dobijam informaciju tipa P80357, nebitno da li je u pitanju tramvaj, trolejbus ili privatni prevoznik.
 
Problem je ,sto minuti ne mogu biti, precizni nikada i nikako.
Semafor,gužva,zastoj,pisi propalo.
Pratim dve linije,gledam na koju da presednem,vidim na mapi da bus ide mic po mic,znam tačno gde je zastoj,na kom semaforu,kakvi minuti i kakva korist od njih?
Batutova,smer ka cvetku,sta ti vredi sto je na 150 metara od stanice,kada ces ga čekati 15 minuta.
Dobar sistem ako je napravljen kako treba može da predvidi takve situacije, sama udaljenost od stajališta za procenu vremena nije dovoljna. Ne znam da li je to implementirano, ali sistem može da uči iz podataka prolaska pored stajališta u toku dana. To je najjednostavniji princip, iako nije najprecizniji. Za veću preciznost se mogu koristiti informacije o zastojima ili relativna brzina vozila, ukoliko se baš insistira na vremenu.

Na kraju, najbolje bi bilo kad bi bio ponuđen javni interfejs za praćanje vozila, tako da i druge aplikacije mogu da ga koriste...
 
Ne znam da li mogu da povuku podatke sa Guglovih mapa o gužvama i procena vremena prolaska kroz iste? Mada, realno ni to nije sasvim pouzdano osim same činjenice da negde ima ili nema gužve.
 
Zašto li se ispred garažnog broja prikazuje P9 ?

Meni je je aplikacija za sada jako korisna, i fino je što ima i očekivano vreme i broj stanica, za svakog po nešto.

Screenshot_2023-07-14-20-01-24-916_buslogic.beogradplus.jpg
 
Vrh