Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

I u suštini ne želi se ništa postići sa kontrolom, osim da se prikaže kako se kao nešto radi.
 
Od nekog lika sam saznala da redovno kontrolišu pravac BG-Obrenovac i kod skretanja sa Ibarske ka Barajevu i obrnuto. Ima mesečnu sms ali se uporno svađa sa komunalcima jer neće da im pokaže mobilni (kaže im da je ceo dan na poslu igrao igrice pa mu se ispraznila baterija) niti da im da ličnu. Pa onda mu oni priprete policijom, pa se on saglasi da je zovu ali ostane na tome i bez kazne. I tako se svaki dan svađa sa njima.To mu je sad glavna zanimacija.
 
Pa kaže da nema ličnu, ako nema ličnu ne može komunalac da utvrdi identitet, mora pravi pandur.
 

A najzanimljivi je ovaj deo, praktično, biće jedan validator haha
"Kada uđete u autobus, a niste kupili kartu putem SMS-a, niste kupili kartu na kiosku, niste kupili preko aplikacije, moći ćete da izvadite kreditnu karticu, priđete aparatu, pritisnete i platite. Nakon toga vam izleti račun, a račun će vam biti karta ukoliko vas neko zaustavi. U svakom autobusu ćemo imati po jedan aparat. To je potpuno nešto novo što nije postojalo", rekao je Šapić
 
Ovde je potpuno u pravu. Nikada do sada nismo imali po jedan aparat u vozilu. Da li će isti služiti nečemu svrsishodnom ili će biti samo izbacivati papirni račun?​
 
Pa kaže da nema ličnu, ako nema ličnu ne može komunalac da utvrdi identitet, mora pravi pandur.
Ne kaže da nema ličnu, nego da neće da je da komunalcima jer oni nemaju pravo da ga legitimišu pošto nije u komunalnom prekršaju( on zaista ima uplaćenu mesečnu sms, a komunalci moraju da mu veruju na reč, a mobilni istrošio na igricama-ovo poslednje ih je slagao naravno).
U principu ne odbija ništa: hoće da pokaže da je kupio kartu-ali se mob istrošio. Hoće da pokaže ličnu ali samo policajcima.
Tako je doveo komunalce u pat poziciju. Mogu da zamislim kad bi za svakog putnika sa ovakvom strategijom otpora, komunalci zvali policajca zbog legitimisanja.
 
Poslednja izmena:
Ovde je potpuno u pravu. Nikada do sada nismo imali po jedan aparat u vozilu. Da li će isti služiti nečemu svrsishodnom ili će biti samo izbacivati papirni račun?​
Ovo je bukvalna kopija Praga, tamo postoji po jedan taj validator za platne kartice u tramvajima i autobusima koji izbacuje ištampanu vremensku kartu.
 

A najzanimljivi je ovaj deo, praktično, biće jedan validator haha
Nikad viđena sprava, vrhunac srpskog inžinjeringa, dame i gospodo, predstavljamo vam VA-LI-DA-TOR.

Šalu na stranu, ako budu prihvatali sve platne kartice, biće to bolje rešenje, jer je Bus+ prihvatao samo Mastercard. No, ostaje još dosta stvari, da bi se vratili na nivo nekadašnjeg sistema, a jedan od bitnijih je glasovna najava stajališta, najava stajališta na displejima i nešto o čemu definitivno treba razmišljati:

-led ekrani u vozilima

Tehnički već imamo postavljene ekrane u nekim vozilima, koje koriste za reklamiranje, ne vidim razlog zašto se jedan deo ekrana ne bi koristio za ispisivanje recimo tri naredna stajališta i najbitnije od svega: ispisivanje informacija o izmenama na liniji na kojoj vozilo saobraća.
 
Ne kaže da nema ličnu, nego da neće da je da komunalcima jer oni nemaju pravo da ga legitimišu pošto nije u komunalnom prekršaju( on zaista ima uplaćenu mesečnu sms, a komunalci moraju da mu veruju na reč, a mobilni istrošio na igricama-ovo poslednje ih je slagao naravno).
U principu ne odbija ništa: hoće da pokaže da je kupio kartu-ali se mob istrošio. Hoće da pokaže ličnu ali samo policajcima.
Tako je doveo komunalce u pat poziciju. Mogu da zamislim kad bi za svakog putnika sa ovakvom strategijom otpora, komunalci zvali policajca zbog legitimisanja.
Zašto moraju da mu veruju na reč?

Ako ne možeš da pokažeš kartu ili dokaz da si platio, onda neka ga legitimišu, pa mogu da provere po matičnom broju, ili kako već da li je platio kartu.
 
Šalu na stranu, ako budu prihvatali sve platne kartice, biće to bolje rešenje
Ovo bi zapravo bio dobar, da ne kazem prvi, korak napred.
Za LED ekrane se slazem, i mislim da bi trebalo da se uvede da stajalista tu budu ispisana. Sa proslim sistemom, onaj glas validatora se u nekim vozilima nije ni cuo, sto zbog buke krntije od autobusa, sto zbog pokvarenog aparata, itd. Svakako mislim da je bolje resenje primarno ici na LED ekrane za stajalista + dodatno zvucno obavestenje za slabovide.
 

A najzanimljivi je ovaj deo, praktično, biće jedan validator haha
zar nije validator laž? zašto ga vraćaju ako je laž?

šalu na stranu, mic po mic mi ćemo izgleda doći na isti sistem kao što je nekad bio BusPlus. Samo što će SJP pretrpeti finansijski udarac zbog smanjene naplate i što ćemo umesto Kentkarta dobiti SNSLogic/Lelekom kao provajdera.
 
Pitanje je samo koliko će to trajati, cenim da će uskoro Beli krenuti da uvode strahovladu po gradskom prevozu. Em što su cene prevoza smanjene, em što sistem još nije zaživeo (a neće ni do septembra najverovatnije), em što nema kontrola, rupa u naplati je sigurno poprilična.
 
Neće zaživeti 'kartomat'.

Komunalni kontejneri u Barajevu će biti kod škole, gerontološkog i još neka dva mesta-nisam zapamtila
 
Pitanje za sve koji brane i zagovaraju plaćanje karte u ovakvim uslovima i ovakvom ponašanju druge ugovorne strane:

1) šta kažu nadležni, koliko je vozila u opticaju kojima danas rade klima uređaji?
2) šta kažu nadležni, koliko linija ovih dana i nedelja saobraća, ili će saobraćati, izmenjenim, dužim trasama usled brda i brda raskopanih ulica koje će da se rade u nedogled? Koliko njih neće saobraćati uopšte?
3) šta kažu, jel će i za ovaj letnji režim vožnje da povuku 330 vozila sa ulica? I to u godini kad je grad "otežao" za bar 100.000 novih stanovnika?


Hint: ne kažu ništa, ni za jedno od ta tri. Zato vas i pitam. Da vidim sa koliko argumenata raspolažete.
 
Pitanje za sve koji brane i zagovaraju plaćanje karte u ovakvim uslovima i ovakvom ponašanju druge ugovorne strane:

1) šta kažu nadležni, koliko je vozila u opticaju kojima danas rade klima uređaji?
2) šta kažu nadležni, koliko linija ovih dana i nedelja saobraća, ili će saobraćati, izmenjenim, dužim trasama usled brda i brda raskopanih ulica koje će da se rade u nedogled? Koliko njih neće saobraćati uopšte?
3) šta kažu, jel će i za ovaj letnji režim vožnje da povuku 330 vozila sa ulica? I to u godini kad je grad "otežao" za bar 100.000 novih stanovnika?


Hint: ne kažu ništa, ni za jedno od ta tri. Zato vas i pitam. Da vidim sa koliko argumenata raspolažete.
Evo sutra nam počinje letnji red vožnje. Biće ovo teško leto. Kuvanje u prevozu bez klime, dugo čekanje i stajanje na vratima zbog gužve...
 
Letnji red voznje sam oduvek smatrao za cist bezobrazluk, s obzirom da je cena karte ista kao i tokom ostalih meseci. Isto tako, mislim da je prevoz postao jos gori od kako nema mogucnosti pracenja vozila.

Medjutim ne mogu da koristim prevoz a da odbijem da ga platim zbog prljavih sedista ili zakasnelog polaska i slicno, jer onog trenutka kad udjem u vozilo pristajem na te strokave uslove. Zato im placam samo minimum, a to je ta karta od 50 dinara.
 
Vrh