Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Nisam toliko nov, znam na sta mislis, hocu samo da kazem da nije bas svaka iole promena koja ide u prilog zdravom razumu "citanje ovog foruma"
Da uzmemo da je to što pišeš tačno, kako onda možemo da znamo da je baš eto gomila stvari koja je pisana na forumu, vezano za naplatu, a našla se implementirana, nastala od strane nadležnih, i da je pukom koincidencijom ista kao i ono što je pisano na forumu, a da nije implementacija koja za posledicu ima čitanje sa foruma?​
 
Nemojte me pogrešno razumeti, čitaju sigurno naše primedbe ali reaguju na ono što izađe u javnosti i postane tema.

Inače, kontaktiraju me ljud od jutros, red vožnje se raspada a pogotovu kod privatnika jer nema praćenja GPS-om niti kontrole iz Sekrerarijata za javni prevoz. Vratili smo se u 2008. godinu.
 
Kako se sad ulazi u metro, recimo kod Franša? Da li ima kontrole, da li ljudi preskaču validatore ili...?
На Вуку нема више ни оне траке, а турникети су спуштени онако, на Карађорђевом је 1 турникет спуштен а остали су константно откључани. На осталим местима врв као до сада, јер није ни било баријера, само нзм како је на панчевцу са оним кавезом на улазу
 
Kako mogu ljudi da saznaju, kad su objavljene infomacije ili šture ili nemušte?

A sajt im je katastrofa. Pogledao sam, broj telefona za infomacije 11 0 11 je broj Gradskog servisnog centra za bukvalno sve: od komunalne inspekcije preko kanalizacije do ulične rasvete itd, pa i za nplatu prevoza... i čeka se po 15-20 minuta da ti se neko javi... ako se iko javi.
I naplaćuje se poziv
 
Da li su poskidali sve validatore i na KP-u?
Нису нигде ништа скинули, и даље ради валидатор, мсм можеш да кликћеш по њему и он је респонзиван
Validatori su na mestu, samo je prolaz slobodan, okreće se i bez kucanja karte..
Да, ово сам мислио под "откључани", окрећу се без куцкања карте, а под "спуштени" мислим онако да су она 3 шрста одшрафљена и онако сви висе ка доле
 
 
Da.
Sajt stalno ažuriraju sa informacijama, kako shvate da nešto nedostaje. Npr. - potrebna dokumentacija za izdavanje karata za povlašćene kategorije (nedavno dodato).
Tu tek ima neloginosti i nejasnoća. Prvo, neko ko je status u prevozu već imao regulisan preko sad već nevažeće Beogradske kartice izgleda da mora ponovo da im ide na noge, sa traženom dokumentacijom, da mu izdaju kartu.. a nije ni jasno ni na koji period (mesečnu, godišnju...). Ispada da npr nezaposleni moraju svakog prvog u mesecu da idu sa potvrdom od NZS ne starijom od 15 dana (dakle da to vade svakog meseca) da bi kupili tu jeftiniju kartu za taj mesec.
Šou.
 
"Šapić je pojasnio da bez obzira kada se mesečna karta kupi, ona važi narednih trideset dana. Naveo je primer da ako je karta kupljena 15. maja ona će važiti do 15. juna, znači nisu vezane za kalendarski mesec. To važi za karte kupljene putem SMS-a, a za one kupljene preko firmi ostaje da važe za aktuelni mesec za koji su kupljene."

A ovde

"МЕСЕЧНА КАРТА
Извод из Службеног листа Града Београда, број 31 објављен 17. Мај 2023 године. Месечна карта је карта која важи за неограничен број вожњи у току календарског месеца. Месечна карта се може купити за вожњу на подручју једне зоне или за вожњу на подручју две зоне.
Месечне карте за наредни ЈУН месец, се купују од 01. Јуна па све до последњег дана у месецу, односно до 30. Јуна.
Пример: Месечна карта купљена 01. Маја или 10. Маја или 24. Маја 2023 године, важи до краја месеца у којем је купљена, односно важи до 31. Маја 2023 година"


Ko je ovde bre lud????
 
Staneš sutra lepo u red ispred naplatnog mesta i čekaš satima da dobiješ mesečnu karticu za juni. Danas je već bila kolona na NBGD
 
Крајње је време да се договоре да ли важи до краја текућег месеца или 30 дана од тренутка куповине и да ли је то једна иста врста карте или су заправо две: месечна и тридесетодневна. Расуло.
 
U službenom glasniku grada Beograda 31/2023 izdatom 17.5.2023. godine u kojem je objavljeno rešenje o davanju saglasnosti na Cenovnik JKP "Naplatane prevozne usluge" je u tački 4. Cena mesečne karte definisana pomenuta stavka:
"Mesečna karta je karta koja važi za neograničen broj vožnji u toku kalendarskog meseca".

P.S.Zapratite me za još tumačenja Gradske uprave grada Beograda :D

cena mesecne karte.png
 
Piše neko danas na Benchmark forumu da je naleteo na Beloga u autobusu, kaže da se vozio u njemu i proveravao karte, nije izlazio iz vozila, bar dok se on vozio autobusom (kaže da se vozio 6 stanica).
 
На Вуку нема више ни оне траке, а турникети су спуштени онако, на Карађорђевом је 1 турникет спуштен а остали су константно откључани. На осталим местима врв као до сада, јер није ни било баријера, само нзм како је на панчевцу са оним кавезом на улазу
1685488056410.png
"Udji slobodno, vidi da li disem"
 
Lošim planiranjem samo su uveli pometnju, a gradonačelnik dodatno zbunjuje svojim izjavama.
Mogli su uvesti dve opcije za mesečne karte, pa bi se A30 (za druge zone B30 i C30) kucalo za kartu koja bi važila narednih 30 dana počevši od dana kupovine, a AM (odnosno BM i CM) bi bilo za kupovinu mesečne karte koja je vezana za kalendarski mesec, bez obzira koliko dana ima mesec, i recimo ako se SMS-om pošalje AM od 25. u mesecu, time bi se platila karta za naredni mesec, a ako se otkuca do 24, onda je za tekući mesec. Ovako kako je trenutno je besmisleno i da nema pojašnjenja u Službenom listu, koji uzgred retko ko čita od građana, niko ne bi bio siguran kako to funkcioniše. Besmisleno je imati kod A30 koji se vezuje za kalendarski mesec i pritom se na posterima napiše da je to mesečna karta pa u zagradi 30 dana, našta je prva asocijacija da se ne vezuje za kalendarski mesec.
 
Na bilbordu u remontovanoj trolise se nekoliko minuta vrte reklame a onda se na kratko pojavljuju dva slajda sa informacijama o novom sistemu.
IMG_20230531_092937507.jpg

IMG_20230531_092939099_HDR.jpg
 
Kako na kraju se uzima studentska karta, s obzirom da su kontradiktorne informacije na sajtu i u medijima. Jel mi treba potvrda da sam nezaposlen?
 
Šapić najavio kupovinu 500 novih autobusa i po 100 tramvaja i trolejbusa - Do kraja juna i nova aplikacija za mobilne telefone

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić najavio je kupovinu 500 novih autobusa i po 100 tramvaja i trolejbusa, preneo je Beoinfo.

Kako je naglasio prvi put posle dvanaest godina novac od naplate biće vraćen Gradu, što će omogućiti da se kupe nova vozila.

– Konačno sav novac leže na račune Grada Beograda, a ne na račune privatnih firmi, kao što je to bio slučaj do sada, pa nam se time već u toku leta otvara mogućnost za pregovore oko nabavke novih vozila. Ideja nam je da kupimo 500 autobusa i po sto tramvaja i trolejbusa. Ako to uspemo, u roku od dve do tri godine praktično ćemo obnoviti naš celokupni vozni park, pa zbog svega toga molim građane za malo strpljenja – istakao je Šapić.

Хоће Геније Гангула да каже, повећали им се приходи? Јесу, мало морген...
 
Vrh