Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ма јок, желим му само свакодневну вожњу 29ком у шпицу. Али да улази на Славији у једном, и код Беа у другом смеру. Са ранцем. И зимском јакном, али да стоји тамо на средини где избија мордор из оног грејања. Па ти отвориш прозор, а глава ти пуна снега и кише, а на патикама лепак губи својство од топлоте
Ovo dok putuje na posao i sa posla, pozicija babasere u javnom klozetu al realno ni za to nije kvalifikovan.
 
Ja im prevoz neću plaćati, sve dok se neudostoje da vrate uslugu na nivo dostojan XXI veka.

Da je sreće pa da svi stupe u bojkot, sve dok se ne sredi sistem plaćanja i praćenja vozila.

Bude li onog standardnog saginjanja glave: ćuti, dobro je i ovako, karta je samo 50 dinara - praćenje vozila ćemo dobiti odmah nakon što krene metro.
Blago vama, ja imam jednu trolu na 40 kojoj ni prozori ne mogu da se otvore pa crkavam od vrućine i memle.
 
Bogme fino zakidaju i GSP-ovci, bogme i u sred dana se ušpara neki polazak npr pre neki dan privatni 511 okrenuo na mostu do Ade umesto kod BNV-a.
 
I ovo je neki glavni grad, prestonica? Alo breee. Znaci mogu da stojim na stanici i čekam sat vremena i da ne dodje ništa a da ja ne znam sta se dešava. Onako lepo preko aplikacije vidim ako nema ništa, idem na neku drugu stanicu pa čekam nešto drugo, lupam ne rade tramvaji idem na trole, ne rade trole idem na neki autobus. Koliko se vremena i živaca ustedi pomoću te aplikacije… Pa jbm mu mater je l toliko bilo hitno da se predje na novi sistem napadate, pa najveći retard bi bolje osmislio nego oni. To je ono kad o prevozu odlučuju oni koji isti ne koriste. I evo zašto ljudi koriste automobile, pa logično da cu da sednem pre u auto i da se dovezem gde treba nego da čekam a da ne mogu ni da proverim da li će i kad nešto da mi naidje od prevoza.
 
Праћење мора да постоји како год како приватници не би бежали са последњих полазака (читај Тамнава на 68)
Ima ona 68-ica što se unutar prostora gde su putnici, osećaju izduvni gasovi i to baš mnogo. Mene zabolela glava posle 10-ak minuta i razmišljao sam čak da li da siđem, ali sam kasnio...
Što je najjače, prozori zalepljeni onom tečnom gumom i ne mogu da se otvore. Gasna komora it is.

Tako da @vucko, i NBG konja za trku ima. :)
 
Да не залазимо даље у ОТ, то је ЛиАЗ 5292.22. Мислио сам на Шумахера са 68 који вози са угашеним светлима на последњем поласку већ годинама.
 
IMG_5506.jpeg

Hoće li promeniti i sve informacije na Google Maps tranzit delu?

Btw odakle im info oko polazaka..u drugim zemljama je to live?
 
Google transit nije live kod nas, nego su od sekretarijata dobili redove vožnje za sve linije. Ne znam da li će se to menjati, ali je kentkart bio zaslužan što smo se pojavili tamo, ali nisu dali live pristup. U drugim zemjama isto sarađuju sa lokalnim direkcijama i sekretarijatima za javni gradski prevoz i od njih dobijaju redove vožnje ili pristup live api-u za praćenje vozila. Te je negde uživo a negde nije.
 
I ovo je neki glavni grad, prestonica? Alo breee. Znaci mogu da stojim na stanici i čekam sat vremena i da ne dodje ništa a da ja ne znam sta se dešava. Onako lepo preko aplikacije vidim ako nema ništa, idem na neku drugu stanicu pa čekam nešto drugo, lupam ne rade tramvaji idem na trole, ne rade trole idem na neki autobus. Koliko se vremena i živaca ustedi pomoću te aplikacije… Pa jbm mu mater je l toliko bilo hitno da se predje na novi sistem napadate, pa najveći retard bi bolje osmislio nego oni. To je ono kad o prevozu odlučuju oni koji isti ne koriste. I evo zašto ljudi koriste automobile, pa logično da cu da sednem pre u auto i da se dovezem gde treba nego da čekam a da ne mogu ni da proverim da li će i kad nešto da mi naidje od prevoza.

Idi na temu cene nekretnina i shvatićeš da si u zabludi, i da je zapravo ovo regionalni centar, metropola, mesto za zdravu porodicu, gde je opravdana cena kvadrata od 3k za zgradu iz 70ih 🤡
 
GPS sistem lokacije i dalje radi, ali nije regulisano, ko će i kako ovu uslugu pružati putnicima. Priča sa integrisanjem jedinstvenog tarifnog sistema sa 4 zone, koju je sproveo Vesić, ostala je nedovršena, posle skoro 10 godina, jer je ostao izuzetak od pravila, linija 860E, jer stajališna infrastruktura u zonama 3 i 4 nikada nije do kraja postavljena, već samo na glavnim putnim pravcima, jer lokalne linije nisu imale ni redove vožnje na okretnicama i još mnogo toga. Noćni prevoz je imao nezavisnu tarifnu politiku, iako i mnogi radnici koriste noćne linije...

Ovaj sistem, sa 2 zone pruža mogućnosti za povoljan i jednostavan gradski prevoz, ali nekoliko stavki ipak mora da se koriguje:
1. Uvesti ponovo dostupnu i funkcionalnu aplikaciju za praćenje vozila u realnom vremenu, kao i USSD podršku za korisnike koji nemaju SMART telefone.
2. Uvesti mogućnost kupovine papirnih karata na više prodajnih mesta, kao i karte kod vozača, koja bi bila duplo skuplja, i koja bi važila samo za jednu vožnju.
3. Sva stajališta, od Padinske Skele do Dudovice, propisno obeležiti info tablama, a okretnice redovima vožnje i info panelima sa cenovnicima i zonama.
4. Sva veće stajališta da dobiju mape linija, koje koriste stajalište, sa istaknutim značajnim presedačkim tačkama.
5. Svi veći terminusi da dobiju displeje sa najavom polazaka, kao i zvučnu najavu polazaka, zbog slabovidih ili slepih lica.
6. Sve informacije o prigradskim linijama, koje održavaju Lasta, Lastra i Strela, dostaviti programerima aplikacija Google maps i PlanPlus.
7. Planirati izmeštanje linija koje voze za Lazarevac, Obrenovac, Mladenovac i Sopot, sa nove Beogradske međumesne stanice, na određene terminuse (nove, ili stare, koji imaju kapaciteta da prime još linija).
8. Smanjiti opterećenje pojedinih linija, uvođenjem ekspres polazaka, koji koriste samo najvažnije presedačke stanice, kao brze veze pojedinih udaljenijih naselja sa gradom (17E, 73E, 610E, 601E, 95E, 16E, 52E, 56E, 88E, 25E).
 
ZET u Zagrebu je danas predstavio novu aplikaciju. Evo domaćeg za naš Telekom i Š upravu.

 
ZET u Zagrebu je danas predstavio novu aplikaciju. Evo domaćeg za naš Telekom i Š upravu.

Fino rešenje, aplikacija podržava i NFC plaćanje, što sam ranije i pisao da bi trebalo implementirati i kod nas. Mnogo je jednostavnije, samo se prisloni telefon na označeno mesto u autobusu i karta je kupljena. Nikakav SMS, nikakvi QR kodovi, nikakav papir... To je moderno rešenje. Još ako bi se dalo uvezati sa Google Wallet-om.

Naravno uz sve gorenavedene ostale opcije, jer od viška glava ne boli.
 
Vrh