dervisbegovic_
Higher intermediate
Ko zna šta su se oni dogovorili i šta se dešava. Videćemo ovih dana tek je prvi dan od konsčnog raskida.
Ovo dok putuje na posao i sa posla, pozicija babasere u javnom klozetu al realno ni za to nije kvalifikovan.Ма јок, желим му само свакодневну вожњу 29ком у шпицу. Али да улази на Славији у једном, и код Беа у другом смеру. Са ранцем. И зимском јакном, али да стоји тамо на средини где избија мордор из оног грејања. Па ти отвориш прозор, а глава ти пуна снега и кише, а на патикама лепак губи својство од топлоте
Blago vama, ja imam jednu trolu na 40 kojoj ni prozori ne mogu da se otvore pa crkavam od vrućine i memle.Ja im prevoz neću plaćati, sve dok se neudostoje da vrate uslugu na nivo dostojan XXI veka.
Da je sreće pa da svi stupe u bojkot, sve dok se ne sredi sistem plaćanja i praćenja vozila.
Bude li onog standardnog saginjanja glave: ćuti, dobro je i ovako, karta je samo 50 dinara - praćenje vozila ćemo dobiti odmah nakon što krene metro.
Ima ona 68-ica što se unutar prostora gde su putnici, osećaju izduvni gasovi i to baš mnogo. Mene zabolela glava posle 10-ak minuta i razmišljao sam čak da li da siđem, ali sam kasnio...Праћење мора да постоји како год како приватници не би бежали са последњих полазака (читај Тамнава на 68)
I ovo je neki glavni grad, prestonica? Alo breee. Znaci mogu da stojim na stanici i čekam sat vremena i da ne dodje ništa a da ja ne znam sta se dešava. Onako lepo preko aplikacije vidim ako nema ništa, idem na neku drugu stanicu pa čekam nešto drugo, lupam ne rade tramvaji idem na trole, ne rade trole idem na neki autobus. Koliko se vremena i živaca ustedi pomoću te aplikacije… Pa jbm mu mater je l toliko bilo hitno da se predje na novi sistem napadate, pa najveći retard bi bolje osmislio nego oni. To je ono kad o prevozu odlučuju oni koji isti ne koriste. I evo zašto ljudi koriste automobile, pa logično da cu da sednem pre u auto i da se dovezem gde treba nego da čekam a da ne mogu ni da proverim da li će i kad nešto da mi naidje od prevoza.
Fino rešenje, aplikacija podržava i NFC plaćanje, što sam ranije i pisao da bi trebalo implementirati i kod nas. Mnogo je jednostavnije, samo se prisloni telefon na označeno mesto u autobusu i karta je kupljena. Nikakav SMS, nikakvi QR kodovi, nikakav papir... To je moderno rešenje. Još ako bi se dalo uvezati sa Google Wallet-om.ZET u Zagrebu je danas predstavio novu aplikaciju. Evo domaćeg za naš Telekom i Š upravu.
TESTIRALI SMO NOVU ZET-OVU APLIKACIJU! Ovo su sve njene mogućnosti, a odmah smo primijetili nešto zanimljivo - Zagreb.info
ZET je u ponedjeljak predstavio svoju službenu aplikaciju ”Moj ZET” koja bi korištenje javnog prijevoza trebala učiniti dostupnijim i jednostavnijim jer putnicima omogućuje da karte kupuju preko mobitela, a ne isključivo na kioscima i kod vozača tramvaja i autobusa. OTKRIVENI DETALJI ZET-OVE...www.zagreb.info
Ček, ovo sad ispadne da ovu kartu može svako da koristi? Mogu da delim jednu sa bratom npr.
Što bi se neko iz direkcije nervirao zbog rupe u tekstu jednog od glasila.Opet vi nalazite rupe..
I opet neko u direkciji grada
Изнајмљујеш је целом комшилуку.Ček, ovo sad ispadne da ovu kartu može svako da koristi? Mogu da delim jednu sa bratom npr.