Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Pa rekao si da su polasci umesto na 3 minuta na 7-9. Što implicira da većine polazaka nema i to je prilično veliki broj vozila zbog malog inteverala.
U svakom slučaju sva vozila imaju praćenje i lako se utvrdi istina...
 
Pa posle sam napisao da su to drugi rekli a ne ja. Izvinjavam se ako je onako kako sam napisao bilo nešto nejasno. Drugo, kao što rekoh, ako sumnajš u bilo šta što pišu drugi, ti možeš slobodno da pišeš i tražiš uvid u podatke, kako bi se razrešila nedoumica ili nepoverenje.​
 
Цена за градски превозу Мадриду је снижена (цена месечне карте у десној колони)
у јуну ће се одлучити да ли ће бити продужење овог снижења, уз ту месечну карту такође се добијају бројни попусти и бесплатне карте за међуградски аутобуски саобраћај широм Шпаније,
1676411890324.png



 
Цена за градски превозу Мадриду је снижена (цена месечне карте у десној колони)
у јуну ће се одлучити да ли ће бити продужење овог снижења, уз ту месечну карту такође се добијају бројни попусти и бесплатне карте за међуградски аутобуски саобраћај широм Шпаније,
Pogledajte prilog 154390


Koliko vidim, i bez popusta smo tu negde sa cenama, čak je i dosta jeftinija poslednja zona u odnosu na našu četvrtu. A tek ne treba ni komentarisati u čemu se oni voze u odnosu na nas.
 
Koliko vidim, i bez popusta smo tu negde sa cenama, čak je i dosta jeftinija poslednja zona u odnosu na našu četvrtu. A tek ne treba ni komentarisati u čemu se oni voze u odnosu na nas.
Loše si video.
Leva kolona je cena sa 50% popusta u januaru, a desno je cena sa 60% koja važi do juna.
Karta u jednom pravcu je 1,5 - 2 evra, manje više sve je duplo skuplje.
 

Žalbe stižu jer buseva nema: Prošle godine 830 žalbi, a do sada već 86 – zašto?​


Naslov ove vesti je napisan tako kao da je povećan broj žalbi u odnosu na pretodnu godinu. Članak je napisan 13. februara, pa možemo pretpostaviti da je taj broj od 86 žalbi stigao do 10 februara. Po toj računici, ako gledamo broj žalbi iz prethodne godine, do tog datuma je trebalo da stigne 90 žalbi, tako da je u stvari broj žalbi manji nego prethodne godine.
 
 
Dosta se disktuje na ovu bitnu temu, oprecnih misljenja, nisam se oglasavao do sada...
Sve se u prevodu slama preko ledja gradjana.
Sve mahinacije, zloupotrebe, kombinacije, sve kombinatorike malog broja ljudi, ici ce preko nasih ledja...
Pricamo o javnom gradskom prevozu, koji treba da je dostupan svima , ne pricamo o kompaniji, korporaciji, koja jurca za profitom. Da, treba da se dotira iz budzeta, ne vidim problem.
Da se manje stavlja u dzepove, da se manje ugradjuje, da se odgovornije ponasa, da se domacinskije posluje, bilo bi i za prevoz...Jedna slika i prilika koruptivnog drustva.
Velika vecina bi placala, da vidi i zna da stvarno ima uslugu, da zna sta placa, da ima pristojnu cenu, a pre svega da ima pristojnu platu, a ne da radimo za istu platu, da je sve poskupelo...
 

Evo jednog simpaticnog priloga o, po mom misljenju, tome kako javno mnjenje vidi naplatu karata i celokupno stanje GSP-a trenutno. I da, video, ima mnogo nedostataka, moze se reci da i da je jedva zagrebao povrsinu problema, ali opet ovakvi prilozi u stvari mogu dostada doprinesu ako nista, razgovoru o ideji naplate karata i zasto je vecina ne placa i van foruma,
 
 
Danas i juče sam se vozio gradskim, niti se ulazi samo na prednja vrata, niti kontrolori upadaju češće nego inače. Nije ih bilo čak ni u 23-ci gde sam ih do sada najviše viđao. Daj bože da tako i ostane.
 
Vrh