Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

20240208_220428.jpg
 
Ja se nadam da to oznacava pocetak ugradnje novog sistema najave stanica i displejeva u vozila GSP-a. Ako je to to, onda svima dugujem pivo.


Kad vec pricamo o tome, danas u 83 bio ugradjen onaj uredjaj za kupovinu kartica i u isto vreme na displeju pokazivala stajalista (radila je i glasovna najava ali jako slabo, jedino se culo za Nemanjinu i to je to)
ja mislim da je do zvučnika u solarisu jer je tako bilo i na 56 samo se čulo na zvučniku kod vozaca
 
ja mislim da je do zvučnika u solarisu jer je tako bilo i na 56 samo se čulo na zvučniku kod vozaca
Ja bih pre rekao da ostali nazivi stajališta još uvek nisu ubačeni u sistem, a znamo da stajalište "Nemanjina" postoji u sistemu najave za liniju 56. Zato na 83 najavljuje samo "Nemanjina" jer već postoji u sistemu, dok ostala stajališta tek trebaju da se ubace, iako displeji prikazuju nazive, zvučna najava na ostalim stajalištima (u ovom slučaju linije 83) nije još integrisana u sistem.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Ja bih pre rekao da ostali nazivi stajališta još uvek nisu ubačeni u sistem, a znamo da stajalište "Nemanjina" postoji u sistemu najave za liniju 56. Zato na 83 najavljuje samo "Nemanjina" jer već postoji u sistemu, dok ostala stajališta tek trebaju da se ubace, iako displeji prikazuju nazive, zvučna najava na ostalim stajalištima (u ovom slučaju linije 83) nije još integrisana u sistem.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Mozda moze to biti mada sam zaboravio napomenuti da se cula takodje najava i za Katanicevu samo sto je ta bila duplo tisa i moras imati uvo slonovo da bi skroz cuo.
 
To nije tramvaj, to je vremeplov!
Još čujem zvuk narandžastocrvenog poništivača: tak tak. Vozač je bio jedno vreme u obavezi da prebaci smer na preklopniku na tabli, A ili B, pošto je on pisao, pored gb, datuma i vremena. Kasnije, kako su počeli da se kvare, a nije ih bilo moguće popravljati, bio je bitan samo gb. Ko je provalio sistem, mogao he da se snađe, ali tada smo već zašli u devedesete i sistem kontrole i naplate polako je pucao i trideset godina kasnije, tu smo gde jesmo.
Dok je sve radilo kako treba, na prednjim i zadnjim vratima koja su bila predviđena za ulaz, stajale su velike nalepnice A (automat za poništavanje), a na prednjim i K (kupovina kod vozača).
Bio je to za vreme pre 40 godina izuzetno napredan sistem, sa više vrsta karata, za 1, više vožnji i dnevnu kartu, uz zoniranje prevoza, pa i za više osoba, uz poništavanje 4 i više dečova od 12 na tzv. pantljičari (zvanično se zvala karta za više vožnji).
 
Poslednja izmena:
Nzm koja je sfrha kamere da personalizuje kartu sa slikom
 
Znam da se ovo ne tiče naplate prevoza na teritoriji grada Beograda, al evo čisto da prosledim jedan spisak troškova za opštine i naselja oko Beograda, neretko ne mnogo udaljenija od naselja, poput Barajeva i Obrenovca. Dokaz koliko prevoz košta bez subvencija, odnosno koliko treba naplatiti uslugu da bi prevoz bio rentabilan i samoodrživ. Usluga nam nije nešto vau, mnogo toga nedostaje, al je, činjenično prevoz i nerealno jeftin, a u odnosu na jako velike troškove tako glomaznog sistema. Mora to bolje, i bez obzira na naplatu, al opet, ima možda malo i do toga da se za ovaj novac ne mogu očekivati čuda. Znaju to ovi vajni populisti na vlasti. Ne zagovaram povećanje cena prevoza, niti GSP direktno ima nešto od toga, nego samo pružam jedan dokaz, koji govori da su beograđani ipak fino povlašćeni u odnosu na okolinu. Mora se raditi na podizanju kvaliteta prevoza, al dok god glavni cilj bude bio populistički potez u vidu čuvanja socijalnog mira, mislim da od toga nema ništa. Troškovi će bivati sve veći, a kvalitet lako može da ide još dole.
20240213_111111.jpg
 
Ako sam dobro razumeo, nas su ubeđivali da je kupovina karata preko aplikacije logična, jer "danas svi imaju pametni telefon", a sad nam postavljaju kineske tarabe da bismo videli nešto što smo već mogli da vidimo na toj aplikaciji i tom pametnom telefonu.

Bolje nek uzme te pare što se nameračio, ništa nek ne radi.
 
Ili kad bi proveravali zašto aplikacija radi samo čim udjem na stajalište u aplikaciji, i čim hocu da izaberem vise od jedne linije, ako i toliko, zakoci i ne moze vise da se koristi već mora da se izadje, pa da se ponovo udje i sve ispočetka… Bas lep osecaj kad žuriš na stanicu i želiš u žurbi da vidiš da l ti stiže prevoz 🥲
 
Не знам да ли је неко приметио али откако су увели апликацију ћирилично слово Ч изгледа не постоји мора се куцати Ц уместо Ч
Screenshot_20240214_010153.jpg
Screenshot_20240214_010209.jpg
 
Koристите људи Телеграм бота за праћење возила. Зилион пута боље од апликације, а користи исту базу података.
 
Шта се догађа са системом и апликацијом уопште?У Жаркову куцаш нс апликацији и на табли стоји само једна 51 и ништа више.Последњим апдејтом су упропастили све,а једно време је радила лепо,показивала је све поласке.
 
Шта се догађа са системом и апликацијом уопште?У Жаркову куцаш нс апликацији и на табли стоји само једна 51 и ништа више.Последњим апдејтом су упропастили све,а једно време је радила лепо,показивала је све поласке.
Мислим да данас имају неки проблем свуда по граду. У Пожешкој је приказивао врло мало возила. После сам стајао 15 минута на горњој станици на Мостару и уопште није приказивао возила са 17 и 18 која су уредно саобраћала и заустављала се на станици.
 
Vrh